vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Anonym
Re: Faran med islam
Som att din frustratin som tillåter dig placera i fack inte syns vi har nog dom flesta users här upplevt den om vi inte ingår i samma känslo spektrum.

reaktioner aktioner avsikter talar om anpassning maggot har ju förklarat 100 ggr.

Puppets betyder marionett.

Ja jag smutskastar den såkallade judendomen med all rätt då jag i min jakt igenom livet på sanning inte stött på en enda som inte stödjer zions agenda.

Jo förressten 2 st men hallo.

Och dom 2 st var nice pga av livserfarenheten och deras syn som inte var bunden till deras kulturer.

Vad anser du vara jude har du någon anning om vad du snackar om.?

Adam och eva var judar och det är du ochså.

Dom som kallar sig judar är zionister och på samma sätt som kristna och muslimer inblandade att föra zions agenda fram jag har inte sett motsatsen på över 20 år ska du nu plötsligt komma och säga att jag skulle ha fel.
Din uppfattning kan inte ändra på min livserfarenhet som gött min uppfattning då jag inser tankeprocessen och vet sanningen principer man bör följa och ser dom i action i allt och vet vad man bör ta till sig för att flöda och inte fstna i förnekande eller inte vilja släppa taget om..

Ska ta o vila lite.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
Bjornir:
Det var ett ironiskt inlägg i och med vad personen jag svarade skrev.
Men å andra sidan så kan man ju (om man nu ska generalisera grupper) fråga sig vad judarna som folkgrupp har bidragit till mänskligheten.

jag kan komma på 4 fantastiska saker på direkten
1. kommunism
2. atombomben
3. porrindustrin
4. förintelsen

finns självklart mycket mycket mer fantastiskt att säga om detta "utvalda" folk , men jag vill inte bli långrandig.

Du kan väl inte avse judarna som folkgrupp utan snarare att ett antal kapitalister med judisk bakgrund som med ett finansiellt nätverks hjälp byggt upp förmögenheter på de fyra exempel du radar upp. Men där även ryska, arabiska, europeiska och amerikanska vinstintressen och finanskapitalister utan judiskt påbrå också arbetat för sin del av kakan?

Jag har förstått att det inom judendomen existerar rent rasistiska hierarkier där judar med olika etnisk bakgrund verkligen behandlas illa. Även om deras religion är samma så anses t.ex. att jeminitiska judar inte är lika högstående som de som anlände efter andra världskriget.

Såg en dokumentär för några år sedan där det visade sig att många av de nyanlända europeiska judarna utan egna barn stal jeminiternas nyfödda barn och påstod att de gjorde det för att de annars skulle svultit ihjäl. Återförningen i den dokumentären var gripande och avslöjade en cynism som var överväldigande iskall.

Det är ett känsligt ämne och några av de moderna människor jag snackat med som tillhör den judiska religionen menar än idag att det var för barnens eget bästa eftersom "jemeniterna" enligt dessa moderna människor var smutsiga och outbildade och egentligen borde tackat de nyanlända för att de räddade deras barn från en säker död.

Direkt motsatt den bild som de kidnappade barnen och deras föräldrar gav. Snarare bitterhet och ilska riktat mot en ekonomisk överklass.

Så om du vill generalisera och beskylla alla av judisk tro hur knasig den än må vara så tror jag att du inser att inte alla med den religionen är skyldiga till dina fyra punkter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Alla är judar,

Den som begår zionistiska handligar medveten eller omedvetet är en zionist.

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Som att din frustratin som tillåter dig placera i fack inte syns vi har nog dom flesta users här upplevt den om vi inte ingår i samma känslo spektrum.

reaktioner aktioner avsikter talar om anpassning maggot har ju förklarat 100 ggr.

Puppets betyder marionett.

Ja jag smutskastar den såkallade judendomen med all rätt då jag i min jakt igenom livet på sanning inte stött på en enda som inte stödjer zions agenda.

Jo förressten 2 st men hallo.

Och dom 2 st var nice pga av livserfarenheten och deras syn som inte var bunden till deras kulturer.

Vad anser du vara jude har du någon anning om vad du snackar om.?

Adam och eva var judar och det är du ochså.

Dom som kallar sig judar är zionister och på samma sätt som kristna och muslimer inblandade att föra zions agenda fram jag har inte sett motsatsen på över 20 år ska du nu plötsligt komma och säga att jag skulle ha fel.
Din uppfattning kan inte ändra på min livserfarenhet som gött min uppfattning då jag inser tankeprocessen och vet sanningen principer man bör följa och ser dom i action i allt och vet vad man bör ta till sig för att flöda och inte fstna i förnekande eller inte vilja släppa taget om..

Ska ta o vila lite.

Som vanligt kan du inte svara på varför jag är rasist du kan heller inte svara på varför jag är "frustrerad" men ändå skriver du det någon gång varje vecka när jag frågar varför är du tyst..

men du har lärt dig av media och utbildningsväsendet att de som kriteras islam,massinvandring eller mångkultur är rasister och hatiska men varför är det ingen som vet.
du har inte förklarat anpassning en enda gång förutom du sagt att det löser sig själv.
jerusalem är den första staden som utsatts för "mångkultur" och det har varit krig där i 20år.
hammarkullen har varit mångkultur sedan 70talet och och efter 30 år har det bara blivit värre mer segregerat till och med var folket bor har blivit segregerat

http://www.youtube.com/watch?v=L1ZkBH2vvjM

vad jag anser är en jude är en som är född av judisk mor.
jag tror inte adam och revbensfia var de första människorna på jorden så jag är ingen jude..

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Alla är judar,

Den som begår zionistiska handligar medveten eller omedvetet är en zionist.

är du själv jude måhända ?

Anonym
Jag vet varför du är frustrerad men jag ger dig inga svar då du redan ser dem men inte vill erkänna.
Om du så ville skulle jag kunna känslomässig syna ditt hela liv och tala om din framtid och förflutna hur du tänker känner och vad du bör göra.

du ser inte tillräckligt långt fram pga av hindrena

Men du ska lösa dina egna hinder dessa saker måste man inse annars missbrukar man dem då jaget först måste tröstas.

jerusalem är den första staden som utsatts för "mångkultur" och det har varit krig där i 20år.

Ja jerusalem har med tiden blivigt centrum pga av frimurar religionerna och deras söndra och härska politik (Inse konflikt = kontrol).

Vart tror du jag drar adam och eva kopplingarna någonstans.

När apan genom anpassningen bildades från olika livsformer så tog dom alla olika vägar.

Vad rasen blir beror på vad man äter kvalitet kvantitet vart man bor och hur man lever.

Med andra ord anpassning efter natrulagar som verkar i alltets väv

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Jag vet varför du är frustrerad men jag ger dig inga svar då du redan ser dem men inte vill erkänna.
Om du så ville skulle jag kunna känslomässig syna ditt hela liv och tala om din framtid och förflutna hur du tänker känner och vad du bör göra.

ja det är ju lätt att säga det för att bevisa att jag inte är frustrerad kan jag not inte bevisa på ett forum.
dock går det bevisa om jag sagt att jag hatar en människa pga av deras hudfärg vilket du påstår jag gör så jag har väl frågat ca 500gånger nu vad du har för bevis för det.
var har jag skrivit det?

Quote:

Men du ska lösa dina egna hinder dessa saker måste man inse annars missbrukar man dem då jaget först måste tröstas.

Ja jerusalem har med tiden blivigt centrum pga av frimurar religionerna och deras söndra och härska politik (Inse konflikt = kontrol).

När apan genom anpassningen bildades från olika livsformer så tog dom alla olika vägar.

Vad rasen blir beror på vad man äter kvalitet kvantitet vart man bor och hur man lever.

om vi nu ska tala "offecial versionen och sanningar" så gick väl apan när från träden frivilig (vad han skulle ner och göra vet i fan)

ingen naturlag föresråkar att plasera 100 olika naionaliteter på 5000 människor i betonghus tusentalsmil från deras vanliga hus.
det finns inte några krokodiler i nordpolen och heller inga giraffer i sverige som låter som en hund.
om deras skog och revir börjar brinna flyr de till närmsta skog och skydd som är ganska likt deras gamla

See User information
Quote:

TheAssasin wrote:

Jasså, du är en "andligt upplyst" person med synska förmågor och som trots det tror på evolutionteorin.

Det kallar jag för en självmotsägelse = Hyckleri.

Efterson evolutionsteorin är en lögn så kan du inte vara så synsk som du vill påskskina.

Posted on: 2007/2/9 20:43

Anonym
Quote:
The Assasin:
Alla är judar! Den som begår zionistiska handligar medveten eller omedvetet är en zionist.

Så i den historien där jag beskrev de jeminitiska offren där barnen kidnappades från föräldrarna så anser du att de drabbade är de skyldiga!

Det där får jag fan inte ihop överhuvudtaget. Förklara dig gärna!

Anonym
JA den sanna evolutionen inte eran bigbang syn

Ser du sanningens lagar i kraft eller .

Hycklare kan du vara själv

Anonym
Quote:
The Assasin:
Alla är judar! Den som begår zionistiska handligar medveten eller omedvetet är en zionist.

Så i den historien där jag beskrev de jeminitiska offren där barnen kidnappades från föräldrarna så anser du att de drabbade är de skyldiga!

Det där får jag fan inte ihop överhuvudtaget. Förklara dig gärna!

Anonym
TheAssasin
Jag vill att du förklarar varför jag hatar andra människor pga av deras hudfärg annars kanske du ska lägga ner det snacket

Anonym
Du hatar dig själv maggot .
Ditt jag är förbannat på dig pga att du matar den med fel sås.
Maggot jag har gått igenom detta med dig måånga gpnger nu.

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Du hatar dig själv maggot .
Ditt jag är förbannat på dig pga att du matar den med fel sås.
Maggot jag har gått igenom detta med dig måånga gpnger nu.

Herregud....

Du borde bli politiker för när du inte kan svara på en fråga svarar du på en annan kan du svara på varför jag hatar ANDRA människor pga av DERAS HUDFÄRG....

See User information
Quote:

TheAssasin wrote:

Detta om något visar ju på att du tror på Evolutionsteorin om människans ursprung.

Och att du innan skriver till Maggot att du kan förutse hans framtid, att du antyder att du är synsk, samt att du vill påskina att du är andligt medveten visar ju på att du säger emot dig själv.

Om du hade varit så andligt medveten och synsk så hade du knappast skrivit som du gjort och visat din uppslutning runt denna evolutionsläara som är en ren lögn.

"You can´t have have the first and not also have the other"

Posted on: 2007/2/10 19:45

Anonym
Conquest of the West
NWO kontrollerade Libyan Leader Muammar al-Gaddafi talar till sina djupt hjäntvättade bröder om hur Europa med sina 50miljoner snart 50 miljoner ytterliggare med hjälp av Turkiets Eu inträde. Europa kommer vara en Islamistisk Stat om ett par årtionden .Han nämner Skandinavien minst 3ggr.
http://www.youtube.com/watch?v=LNUqLztI4mQ&eurl=
http://www.memritv.org/Transcript.asp?P1=1121

Ett litet urklipp från talet
Mu'ammar Al-Qadhafi: Some people believe that Muhammad is the prophet of the Arabs or Muslims alone. This is a mistake. Muhammad is the Prophet of all people. He superseded all previous religions. If Jesus were alive when Muhammad was sent, he would have followed him. All people must be Muslims.

The Muslims were enraged by the defamation of their Prophet. But the people who defamed Muhammad were defaming their own prophet, because Muhammad is the prophet of the people in Scandinavia, in Europe, America, Asia and Africa. But since the holy texts that they read in Scandinavia are forged and call for hatred, they believe Muhammad is not their prophet.

Anonym

Anonym
Man talar ofta om tex amerikas och bushs connection med nazi Tyskland och Sveriges kopplingar vilket är bra så klart. Men man glömmer ofta att det var många muslimer som var nazister och hade kopplingar med nazisterna det pratas det inte så mckt om av ngn konstig anledning .Många islamistiska fundemantalister heilar ju fortfarande precis som många sk nynazister i väst gör .
http://www.youtube.com/watch?v=qhqcgWUOwHM
http://www.youtube.com/watch?v=6qVWEThYhw8
http://video.google.com/videoplay?doc ... 011&q=islam+%26+the+nazis

Anonym
Quote:

CrushNWO wrote:
Man talar ofta om tex amerikas och bushs connection med nazi Tyskland och Sveriges kopplingar vilket är bra så klart. Men man glömmer ofta att det var många muslimer som var nazister och hade kopplingar med nazisterna det pratas det inte så mckt om av ngn konstig anledning .Många islamistiska fundemantalister heilar ju fortfarande precis som många sk nynazister i väst gör .
http://www.youtube.com/watch?v=qhqcgWUOwHM
http://www.youtube.com/watch?v=6qVWEThYhw8
http://video.google.com/videoplay?doc ... 011&q=islam+%26+the+nazis

Intressant hade aldrig hört talas om med

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper