vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Professor förklarar det absurda i den officiella 911 versionen!

See User information
En föreläsning av professor Steven Jones där han visar på att den officiella förklaringen beträffande byggnad 7 och WTC inte håller.

http://www.freedomisforeverybody.org/M/Dr.%20Steve%20Jones%201.mp3

http://www.freedomisforeverybody.org/M/Dr.%20Steve%20Jones%202.mp3

Om ni vill kolla en bildpresentation samtidigt som ni lyssnar:

http://www.freedomisforeverybody.org/911PowerPointSJ.php

Posted on: 2007/2/15 16:57
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Professor förklarar det absurda i den officiella 911 versionen!

See User information
Suck!!! Va du tvungen att starta en ny tråd pga detta? Lightsaber, du sprider dynga som värsta gödselspridaren!

Jag ser ett mönster, Lightsaber = Powerboy?

Posted on: 2007/2/15 17:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Nä nu är du ute och cyklar, som zink.

See User information
Quote:

elsueco77 wrote:
Suck!!! Va du tvungen att starta en ny tråd pga detta? Lightsaber, du sprider dynga som värsta gödselspridaren!

När du gör ett sådant hyperintelligent uttalande så låter det som att du inte lyssnat ens 10 minuter på professor Jones utmärkta föreläsning.

Vad mera är, om du gnäller på att jag startar en tråd angående detta, så visar det på att du är precis lika ointresserad av att studera fakta i målet som du brukar anklaga andra för att vara.

Och vad säger det om dig att du ens bemödar dig att skriva i en tråd du anser vara dynga?

Jag vet inte exakt vad som hände vid WTC-attacken eller vad som fick tornen att falla, men det vet ju inte du heller. Men att du gör ner en person med ett sådant ärligt uppsåt som professor Jones
på ett sådant arrogant sätt säger en hel del om din personlighet.

Vad beträffar din förvirrade idé kring Powerboy så fattade jag först inte vad du menade, men antar efter att ha sett ett tidigare inlägg du skrev att det är någon du retat upp dig på i ett annat forum. Då kan jag upplysa dig om att jag aldrig skrivit på något annat forum än vaken.

Och vem var det som pratade om andra personers brist på uppfostran förresten?

Låter som att det finns vissa brister i din egen grabben.

Posted on: 2007/2/15 17:53

See User information
Quote:

elsueco77 wrote:

Jag ser också ett mönster

Till skillnad från dig ,,pajas ...så försöker folk berätta något man inte får nerkört i 19:30 nyheterna ,, till skillnad från dig och andra ( som har så jävla svårt ) och vara open minded . Men denna onödiga kommentar bevisar på att du måste ta till ord som dynga osv för att visa vad du INTE har nått att komma med ,,,sorgligt

-------------------------------------------------------------------------------------

Those who would trade freedom for security will lose both and deserve neither

Posted on: 2007/2/15 18:23

Anonym
Jag förstår dock inte syftet som "debunkers" har att sitta här och argumentera med oss, är det för att övertyga sig själva? Det sägs att vissa mår bra av att ljuga för sig själva.

See User information
Lightsaber, du och Powerboy är iallafall ganska duktiga på att skriva exakt samma inlägg i två forum :)

Jag har lyssnat tillräckligt på Steve Jones och han pratar i nattmössan helt enkelt, a waste of time!

Posted on: 2007/2/15 19:49

See User information
Quote:

V4V wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:

Jag ser också ett mönster

Till skillnad från dig ,,pajas ...så försöker folk berätta något man inte får nerkört i 19:30 nyheterna ,, till skillnad från dig och andra ( som har så jävla svårt ) och vara open minded . Men denna onödiga kommentar bevisar på att du måste ta till ord som dynga osv för att visa vad du INTE har nått att komma med ,,,sorgligt

-------------------------------------------------------------------------------------

Those who would trade freedom for security will lose both and deserve neither

Jag tittar ej på 19:30 nyheterna för att jag bor inte i Sverige, dessutom bor jag i ett land som inte är speciellt förtjusta i landet som stavas USA (bor dock ej i mellanöstern).

Posted on: 2007/2/15 19:51

See User information
Quote:

Lightsaber wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:

När du gör ett sådant hyperintelligent uttalande så låter det som att du inte lyssnat ens 10 minuter på professor Jones utmärkta föreläsning.

Vad mera är, om du gnäller på att jag startar en tråd angående detta, så visar det på att du är precis lika ointresserad av att studera fakta i målet som du brukar anklaga andra för att vara.

Och vad säger det om dig att du ens bemödar dig att skriva i en tråd du anser vara dynga?

Jag vet inte exakt vad som hände vid WTC-attacken eller vad som fick tornen att falla, men det vet ju inte du heller. Men att du gör ner en person med ett sådant ärligt uppsåt som professor Jones
på ett sådant arrogant sätt säger en hel del om din personlighet.

Vad beträffar din förvirrade idé kring Powerboy så fattade jag först inte vad du menade, men antar efter att ha sett ett tidigare inlägg du skrev att det är någon du retat upp dig på i ett annat forum. Då kan jag upplysa dig om att jag aldrig skrivit på något annat forum än vaken.

Och vem var det som pratade om andra personers brist på uppfostran förresten?

Låter som att det finns vissa brister i din egen grabben.

Är jag dåligt uppfostrad för att jag inte lyssnar på pellejönsen Steve Jones? Undra hur många föräldrar i denna värld (inte din värld) som förespråkar Mr Steve Jones hmm.....

Posted on: 2007/2/15 19:54

Anonym
Quote:

Jag har lyssnat tillräckligt på Steve Jones och han pratar i nattmössan helt enkelt, a waste of time!

Quote:

Är jag dåligt uppfostrad för att jag inte lyssnar på pellejönsen Steve Jones?

Du har inte lyssnat ett skit på vad han har sagt, det enda du har lyssnat på är Fox News.

See User information
Quote:

Och vilka lyssnar du på då, NIST, som har erkänt att de bara undersökte hur kollapsen kanske kunde ha börjat, men vad gällde resten av kollapsen tittade de på videoklipp och kom fram till att våningarna inte gjorde motstånd, men struntade i att förklara varför det var så, är det såna du lyssnar på!? Och kanske Fox News? 9/11 Kommissionen?

Det är waste of time, som fan. Sluta grina och inse att den officiella historien inte är mer än en myt, en lögn som fler och fler vaknar upp från dagligen.

Posted on: 2007/2/15 20:50

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
elsueco77 wrote:
Quote:

Är jag dåligt uppfostrad för att jag inte lyssnar på pellejönsen Steve Jones? Undra hur många föräldrar i denna värld (inte din värld) som förespråkar Mr Steve Jones hmm.....

Jag syftade väl snarare på din attityd och dina ogrundade anklagelser
angående den där Powerboy än på ditt förakt för Professor Steven Jones.

Men det kanske var för svårt för dig att förstå?

Posted on: 2007/2/15 21:44

See User information
Quote:

elsueco77 wrote:
Lightsaber, du och Powerboy är iallafall ganska duktiga på att skriva exakt samma inlägg i två forum :)

Om det finns inlägg i andra forum som är identiska med mina så måste det i så fall bero på att denne Powerboy kopierar mina.

Jag är beredd att betala ut 10 000 kronor om någon kan bevisa att jag och Powerboy är en och samma person. Jag hade inte ens hört namnet förrän du nämnde det.

Jag har bara skrivit på detta forum och alltid under ett och samma namn.

Posted on: 2007/2/15 21:54

See User information
Ferrari - Powerboy.

Nej, vi är inte samma person bara för att vi råkade skriva ett snarlikt inlägg.. try again.

Posted on: 2007/2/17 17:38

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper