vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Det vackraste jag sett...

See User information
jag njuter varje gång jag ser den :)

http://www.youtube.com/watch?v=e-hU41d9sTI

Länge leve Irakiska Befrielse Armén
Hizbollah
och Det Islamska motståndet!

Posted on: 2007/2/16 22:09
"oh indeed, it is the Party of Allah who shall be the successful ones."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Det vackraste jag sett...
Om än svenskarna kunde replikerat på samma sätt mot våra herrar...*suck*

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

vad menar du ?

När ryska pansarvagnar åker omkring på Linköpings gator så kommer vi självklart att göra motstånd.

Posted on: 2007/2/16 22:47

Anonym
Sayid!

Är du lika glad när självmordsbombare kör rätt in i sina landsmäns folksamlingar och spränger dem i luften?

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
Sayid!

Är du lika glad när självmordsbombare kör rätt in i sina landsmäns folksamlingar och spränger dem i luften?

varför skulle jag vara det för?

Du måste se skillnaden mellan den riktiga Befrielse Armén (som jag starkt stödjer) och massmördarna.

http://www.youtube.com/watch?v=ZDqlvbu1CFc

Posted on: 2007/2/16 23:23

Anonym
Ok! Men vad är det för sångtext i bakgrunden. Kan du översätta den?

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
Ok! Men vad är det för sångtext i bakgrunden. Kan du översätta den?

pepp musik för att höja moralen hos arabiska/muslimska soldater i krig.

Kan inte översätta direkt.

Posted on: 2007/2/16 23:34

See User information
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Exakt!

Och när ska svenskarna börja kämpa för att driva ut de främmande folkslag som håller på att ockupera vårat land?

Posted on: 2007/2/17 0:09

See User information
Ni är fan skadade, sitter och njuter åt andras lidande... jag förstår att dom strider men att sitta här och säga att det är det vackraste ni sett är bara läskigt...

Posted on: 2007/2/17 0:16
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Exakt!

Och när ska svenskarna börja kämpa för att driva ut de främmande folkslag som håller på att ockupera vårat land?

vilka folkslag är det ?

Posted on: 2007/2/17 1:09

See User information
Quote:

muglert wrote:
Ni är fan skadade, sitter och njuter åt andras lidande... jag förstår att dom strider men att sitta här och säga att det är det vackraste ni sett är bara läskigt...

Soldaterna som blir sprängda i videon är ockupanter, mördare, tjuvar.

Är det inte vackert att få se dem betala en bråkdel av vad dem igentligen förtjänar?

Posted on: 2007/2/17 1:11

See User information
Quote:

Sayid wrote:
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Exakt!

vilka folkslag är det ?

Turkar, Araber, Judar, Iranier, Somalier, Eritrianer, Etiopier, Albaner.

Framförallt alla utomeuropéiska invandrare kommer ta över i vårat Sverige om ett antal tiotal år om inte invandringen i från dessa utomeuropéeiska länder stoppas och merparten av dem skickas hem.

Posted on: 2007/2/17 1:37

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Sayid wrote:
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Exakt!

vilka folkslag är det ?

Turkar, Araber, Judar, Iranier, Somalier, Eritrianer, Etiopier, Albaner.

Framförallt alla utomeuropéiska invandrare kommer ta över i vårat Sverige om ett antal tiotal år om inte invandringen i från dessa utomeuropéeiska länder stoppas och merparten av dem skickas hem.

kolla in nazzen!

jag trodde det här var ett forum för tin foil heads som tror på ödlor i människo kroppar.

lyssna här, jag är för stängda gränser i sverige och direkt utvisning/av med medborgarskap för grovt kriminella.

Men faktum är, vad har vi för regerning som inte gör någonting åt saken? Det är regerningen du ska skylla på. Nästa val ska jag rösta på SD, jag vill inte att dem ska ha makten, man jag vill att dem ska ha inflytande.

Posted on: 2007/2/17 2:22

See User information
Quote:

Sayid wrote:
Är det inte vackert att få se dem betala en bråkdel av vad dem igentligen förtjänar?

Dude, lägg ner... ja dom är ockupanter och många skrämmande rapporter om diverse beteenden som sker där är fan läskiga men det är inte dom som är det igentliga problemet... det är politiken bakom och människans lätthet att hjärntvättas.Trots dålig moral bland amerikanerna (inte alla men många vad jag hört från intervjuer) så lyder dom order (vilket människan är läskigt bra på att göra). Och du som uppenbarligen sitter här och njuter åt av att dom dör i diverse sjukt hemska situationer gör mig fan illamående.

Om man ändå bara kunde sluta bråka och kedja ihop alla makt galna giriga politiker och affärsmän och dumpa dom i den djupaste havs graven som finns så skulle det bli så mycket bättre...

Posted on: 2007/2/17 2:31
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

Sayid wrote:

kolla in nazzen!

lyssna här, jag är för stängda gränser i sverige och direkt utvisning/av med medborgarskap för grovt kriminella.

Men faktum är, vad har vi för regerning som inte gör någonting åt saken? Det är regerningen du ska skylla på. Nästa val ska jag rösta på SD, jag vill inte att dem ska ha makten, man jag vill att dem ska ha inflytande.

Det gamla vanliga hyckleriet!

Det går bra att stödja och hylla "befrielserörelser" i långtbortistan MEN så fort man yppar liknande ordalag gällande vårat fina fosterland som JUST Nu håller på att sakta men säkert översvämmas av allehanda välfärdsparasiter kommande framförallt i från Arabvärlden, till glädje för den multinationella eliten vars övergripabnde strategi för att underminera västvärlden och på så sätt lägga grunden för en framtida kulturlös och nationslös Ny Världsorning där alla folkliga och nationella band har brytits upp och skapat ett totalt splittrat folk helt i händerna på den multinationella Eliten som äger de stora företagskonglomeraten och konrollerar makthavarna genom FN och EU.

När man då intar samma förvarsvilja för Sverige blir man kallad Nazist?

Varför det?

Är inte det svenska folket lika väl som det Irakiska värt att styra sitt eget öde i sitt eget land?

Posted on: 2007/2/17 3:01

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Sayid wrote:

kolla in nazzen!

Det gamla vanliga hyckleriet!

Det går bra att stödja och hylla "befrielserörelser" i långtbortistan MEN så fort man yppar liknande ordalag gällande vårat fina fosterland som JUST Nu håller på att sakta men säkert översvämmas av allehanda välfärdsparasiter kommande framförallt i från Arabvärlden, till glädje för den multinationella eliten vars övergripabnde strategi för att underminera västvärlden och på så sätt lägga grunden för en framtida kulturlös och nationslös Ny Världsorning där alla folkliga och nationella band har brytits upp och skapat ett totalt splittrat folk helt i händerna på den multinationella Eliten som äger de stora företagskonglomeraten och konrollerar makthavarna genom FN och EU.

När man då intar samma förvarsvilja för Sverige blir man kallad Nazist?

Varför det?

Är inte det svenska folket lika väl som det Irakiska värt att styra sitt eget öde i sitt eget land?

men vårat svenska fosterland är INTE ockuperat, inget krig här där folk delar sverige och tar över med militär makt.

ja, sverige är inte samma sak för 50 år sedan, tiderna förändras, pizza och kebab är nu vanligare än sill och pytt i panna. gå vidare. saker och ting kan inte alltid vara som dem en gång var.

Det finns mer invandrare i tyskland, frankrike och england, dessa länders kultur står fortfarande kvar.

som jag skrev, jag är för stängda gränser för sverige har gjort mer än sin del, det är politikernas fel.

en fråga till dig: tror du alla invandrare är välfärdsparasiter?

Posted on: 2007/2/17 9:49

See User information
Quote:

muglert wrote:
Quote:

Sayid wrote:

Dude, lägg ner... ja dom är ockupanter och många skrämmande rapporter om diverse beteenden som sker där är fan läskiga men det är inte dom som är det igentliga problemet... det är politiken bakom och människans lätthet att hjärntvättas.Trots dålig moral bland amerikanerna (inte alla men många vad jag hört från intervjuer) så lyder dom order (vilket människan är läskigt bra på att göra). Och du som uppenbarligen sitter här och njuter åt av att dom dör i diverse sjukt hemska situationer gör mig fan illamående.

Om man ändå bara kunde sluta bråka och kedja ihop alla makt galna giriga politiker och affärsmän och dumpa dom i den djupaste havs graven som finns så skulle det bli så mycket bättre...

är man en soldat från Usa, England, Israel eller av dem andra medlemmarna av "koalitionen av terror" så är man lika skyldig som politikerna bakom för det man gör. Man förtjänar att sprängas i Irak. och ja, jag kommer njuta av att se Djävulens briagder brinna.

Endast dem som deserterar är oskyldiga.

Posted on: 2007/2/17 9:56

See User information
är man en välfärdsparasit i från Iran, Turkiet, Somalia eller av dem andra medlemmarna av "koalitionen av terror" så är man lika skyldig som politikerna bakom för det man gör. Man förtjänar att slängas ut ifrån Sverige. och ja, jag kommer njuta av att se Djävulens briagder brinna.

Endast dem som vägrar ickekulturen är oskyldiga.

Posted on: 2007/2/17 10:00

See User information
Quote:

Sayid wrote:

men vårat svenska fosterland är INTE ockuperat, inget krig här där folk delar sverige och tar över med militär makt.

ja, sverige är inte samma sak för 50 år sedan, tiderna förändras, pizza och kebab är nu vanligare än sill och pytt i panna. gå vidare. saker och ting kan inte alltid vara som dem en gång var.

Det finns mer invandrare i tyskland, frankrike och england, dessa länders kultur står fortfarande kvar.

som jag skrev, jag är för stängda gränser för sverige har gjort mer än sin del, det är politikernas fel.

Ännu en "Världsförbättrare på forumet som inte har en aning om vad Eliten har för planer för att ödelägga den västerländska civilisationen.

"Tiderna förändras"--

Tror du att denna politik bara har skett av sig själv eller, utan att vissa vissa mäktiga intressegrupper har varit med och styrt "utvecklingen"?

Sätt igång och studera innan ni "godhjärtade" medborgare yttrar er!

Både England och Frankrike har massinvandring.

Om ett antal tiotalår så kommer flera länder i västeuropa vara dominerade av utomeuropeiska befolkningar bl.a pga deras mycket höga nativitet, om inte anvandringen stoppas och repatriering av alla välfärdsparasiter börjar ta fart.

Över 90% av invandrarna till Sverige har inte flyktingskäl.

En stor del av de är anhörighetsinvandring samt har ekonomiska skäl.

Posted on: 2007/2/17 10:10

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Sayid wrote:

Ännu en "Världsförbättrare på forumet som inte har en aning om vad Eliten har för planer för att ödelägga den västerländska civilisationen.

"Tiderna förändras"--

Tror du att denna politik bara har skett av sig själv eller, utan att vissa vissa mäktiga intressegrupper har varit med och styrt "utvecklingen"?

Sätt igång och studera innan ni "godhjärtade" medborgare yttrar er!

Både England och Frankrike har massinvandring.

Om ett antal tiotalår så kommer flera länder i västeuropa vara dominerade av utomeuropeiska befolkningar bl.a pga deras mycket höga nativitet, om inte anvandringen stoppas och repatriering av alla välfärdsparasiter börjar ta fart.

Över 90% av invandrarna till Sverige har inte flyktingskäl.

En stor del av de är anhörighetsinvandring samt har ekonomiska skäl.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tin-foil_hat

Posted on: 2007/2/17 10:16

Anonym
Quote:

Sayid wrote:

Ursäkta men är inte någon som spränger en "tjuv" i luften en kallblodig mördare?

Anonym
Är det moraliskt att alla folk i världen ska få ha ett eget land utom svenskar utom nordeuroper?

Palestina åt palestinerja
iran åt iranierna och sverige åt svenskarna
ett eget foserland förtjännar varje folk....

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Sayid wrote:

Ursäkta men är inte någon som spränger en "tjuv" i luften en kallblodig mördare?

Det är ju soldaterna från koalitionen av terror som är kallblodiga mördare. och när irakier stoppar dem, så är det något vackert.

Posted on: 2007/2/17 12:06

See User information
Quote:

maggot wrote:
Är det moraliskt att alla folk i världen ska få ha ett eget land utom svenskar utom nordeuroper?

Palestina åt palestinerja
iran åt iranierna och sverige åt svenskarna
ett eget foserland förtjännar varje folk....

faggot, varför tror du inte att sverige tillhör svenskarna?

Posted on: 2007/2/17 12:09

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper