Vakencorner
|
Re: 911 på radio p3 just nu
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Bra inlägg i debatten av någon som ringde in nyss som hette Marcus. Tyvärr ska dom spela musik hela j-vla tiden...
Posted on: 2007/2/20 19:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra!, Magnus tyckte jag han hette!
Han fick med en del jag själv ville säga ![]() Edit: hmm ok Marcus kanske det var
Posted on: 2007/2/20 19:39
|
|||
|
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust
Youngevity Associate http://ygy-90-for-life.webnode.se/ http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ytliga och flamsiga programledare till trots, se det positivt. Förhoppningsvis har några personer insett allvaret bakom fnisset och sätter just nu kvällsfikat i halsen när de tack vare kvällens program googlar på bilderberggruppen, och inser att det som sades var sant, att både statsministern, utrikesministern och oppositionsledaren är med i samma hemliga sällskap..
Efter insikten, finns det ingen återvändo. :) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hm jag undrar om inte markus har funnit på detta forum kände igen rösten tror det var han som visade "loose change" på öppna tv kanalen Göteborg.
Han var iaf bra |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Naturligtvis har redan " Gatekeepers " varit och kommenterat Markus.
Wtc 7 var kraftigt skadat och det brann för Fullt. Är det våra kära vänner här på Vaken ? Hoppas Alla vi det här laget förstår att " Bläckfiskens Tentakler " räcker " ända in till ett program på P3. Akilleshälen är 911.... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/index.asp?programid=2786
Låter ju inte så jättebra när jag lyssnar på mig måste jag medge ca 30min in ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag säger fel oxå 45 bilderberg grundase ju 54
jaja så kan det gå |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra jobbat av er iaf.. Det är väl dax att det börjar lossna även i Sverige ..
maggot, du kunde ha nämnt att det var en artikel i Aftonhoran om att Reinfeldt och Bildt var på Bilderbergmötet..
Posted on: 2007/2/20 22:08
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hm ja vet jag tänkte det men glämde bort det fick såna motfrågor så man tappa ju bort sig
"vad ropade du då??" sen förbredde ja mig inte en tjej ringde mig och sa slå på p3 jag gjorde det de sa direkt har du något att berätta ring 03100000 ok ja gjorde det ja sa va ja ville berätta och de ringde upp 30 sek senare |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du lät ju åtminstone bättre än de patetiska tomtar som ledde det patetiska programmet. Men det mest absurda med Bilderberggruppen är ju att världens mäktigaste människor möts och diskuterar framtiden för alla oss andra men all media är bannlysta från att bevaka mötet, så vi får inte veta ett skit om vad de kokar ihop. Inte nog med det cheferna för de stora medierna i världen är desutom med på mötet.
Och så säger vissa att VI är knäppa och paranoida när vi påstår att eliten t.o.m styr massmedia. Jag säger som Jordan Maxwell brukar säga: "Man, one day you gonna wake up and realize, you´ve been had."
Posted on: 2007/2/20 22:21
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hm jovars. men första frågan man får är lixom "du har blivit bortförd" va fan låter ju som rymdnissar bjudit på en charterresa genom galaxen "anus" lixom.. sen så hade hon aldrig hört om bilderberg. jag berättade om det för henne precis innan vi talades vid alltså 30sek tidigare. D.V.S mitt svar = för jag berättade det nu |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
300 politiker är det inte 129?
jaja skitsam vem bryr sig om fakta |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tyckte du gjorde bra ifrån dig du lät lite nervös och du tappade tråden lite men inget allvarligt förövrigt starkt jobbat. Vem fan hade inte blivit nervös över att vara med i direktsänd radio?
Du fick ju fram lite om Bilderbergmötet och några av besökarna ,vad som hände när du ställde frågan till reinfeldt och att du tyckte det var precis som en diktatur stat när poliserna förde bort dig .Vilket jag också uppfattar det som men det fattar väl inte såna naiva hjärntvättade clowner . Jag blev otroligt äcklad över programledarnas torra ,nedlåtande aroganta och barnsliga attityd dock inget som jag inte hade väntat mig. Dom kunde så klart varit värre med sina kommentarer men tillräckligt aroganta för att göra mig störd . Det börjar tydligen bli lite väl mycket snack om olika konspirations fakta och teorier för eliten .Så att dem blir att tvungna utnyttja sitt radio propaganda nätverk för att försöka förhindra sådana stör moment genom att sprida sig genom att förlöjliga,släta över eller begrava sådana sk påhitt. Några av programledarnas torra kommentarer:"men det låter ju som att det lika gärna inte skulle vara fakta det " "tänk om dem gör något bra ?" "oj oj det var lite mystiskt" "vad ropade du då?" "men du är helskinnad idag David ha ha? " men det är ändå skönt? "men jag känner mig ändå inte övertygad inte jag heller det var mycket som saknades". |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Runt 130 höjdare brukar de vara tror jag, åtminstone officiellt och det inbegriper, kungar, presidenter, premiärministrar, storföretagare, militärer och massmediafolk.
Jag tror det var George McGhee, f.d. ambassadör för USA i Bonn, du syftade på i intervjun Maggot. När han ombads nämna ett exempel på resultat som gruppen uppnått, svarade han: "Jag antar att man kan säga att Romfördraget [som undertecknades 25 mars 1957], som lade grunden till den Gemensamma Marknaden, tog form vid Bilderberg-mötena." Men gissa om det är mycket mycket mer de har bakat ihop sen dess.
Posted on: 2007/2/20 23:12
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ursäkta jag är tvungen lyssnar på det just nu jag måste Skratta och säge Kyss mig u öven. :) del 2/4 vid tiden 20:55 in i programet.
Jag är inte den personen måste jag kanske tilläga :) Respect
Posted on: 2007/2/20 23:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
För att få "folk" att titta kanske det måste stå i MS-media av något slag. Även om inte just Aftonbladet är en höjdare så kanske det är det som krävs för att de ska lyssna alls..
Publicerad i Aftonbladet 2001-05-24: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,58423,00.html Försökte via google hitta artikeln som aftonbladet publicerade i höstas... men .. guess what.. den hittas inte med den självklara söksträngen http://www.google.se/search?q=site%3Awww.aftonbladet.se+bilderberg. Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group Fixa fram fler MS-media-länkar så skickar vi in dem :)
Posted on: 2007/2/21 8:22
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login