vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Illuminati programmet rullar på...
Quote:

micro wrote:
Quote:

maggot wrote:
micro sedan att kalla mig och bennybear för "främlingsfientliga" är inte bara en lögn det bryter mot vakens regler dessutom

Det har jag absolut inte gjort. Jag menar inte att jag håller med att provoceramera sa var rätt.

Jag skrev lite slarvigt..

Okej
jag är iaf anhängare av något som kallas yttrande frihet

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag ska gå och lägga mig så att jag inte startar några fler gräsbränder.

Posted on: 2007/2/17 17:16
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

micro wrote:
Jag ska gå och lägga mig så att jag inte startar några fler gräsbränder.

hihi jag menar inget sånt
hihi vad fan skriver jag föresten

Dröm om mig

See User information
Provoceramera!

Du har nog missförstått mig.

Det jag menade var att det KNAPPAST är nån slump att man på bästa sändningstid i SVT2 har just temadagar om ämnen som PRECIS ligger i linje med Illuminaternas program-.

!. Avskaffandet av Familjen ( Genom homo och Feministpropaganda så bryter man ned traditionella Familjestrukturer och skapar splittring innifrån samhället minsta byggsten: Familjen. Bl.a i Lördagens Temakväll: Kön, så hade de allvarliga diskussioner om "Hur bra det skulle bli om män oxå kunde amma barn")

Denna perversa propaganda väller över oss mer och mer och knappt nån höjer ögon brynen eftersom vi blivit så invaggade i dessa onaturliga tankegångar sedan 60-70-talet då då de sociala ingeniörena började styra in vårat tänkande åt det hållet.

De började med "Den svenska synden, Fri sex och Abort ( Promiskuitet ) "Velourpappor" och Feminismens uppkomst med slagord som "Bort med kvinnan ifrån spisen" och dahemspropagandan. Allt för att tvinga ut båda förädrarna i Arbetslivet och på så sätt alienera barnen i från deras föräldrar, samt skapa en dubbel skattebas och samtidigt fick Eliten alltmer möjlighet att manipulera med våra barns tankeverksamhet eftersom de tvingade vara på dagis hela dagarna, långt ifrån föräldrarna.

2. Avskaffandet av Folkgemenskap ( För ett tag sedan var det Temakväll: Rasism och Främlingsfientlighet, med de gamla vanliga Svenskfientliga flosklerna stabpade på varandra i flera timmar i sträck.)

3. Avskaffandet av Nationen. ( En anna temakväll handlade om "Förintelsen" där de oi programmen gjorde subtil reklam för bl.a FN och "krigsförbrytartribunalen" och som vanligt vill man få folk att anamma olika anti-nationella värderingar eftersom "Vi ju inte vill ha ett nytt Auswitch " och EU är ett ätt att hindra ett "Nytt storkrig" etc )

4. Avskaffandet av Religionen

osv.

Om ni inte ser denna massiva propaganda för Illuminaternas agenda som väller över oss i medierna så är ni inte lite naiva.

Posted on: 2007/2/18 22:58

Anonym
Bra skrivet Bennybear.

Men du glömde avskaffandet av den västerländska/svenska kulturen och införandet av den mångkulturella kulturen, som inte är annat än sjukt. Att ta en sväng på moderna museet eller liknande ställen gör ju en mörkrädd.
Även den nya "TV-kulturen" ger en ju ångest. Enbart svarthumor som ska bygga på skadeglädje och alla möjliga dokusåpor där kvinnan ska framställas som ett dumt sexobjekt och alla möjliga dekadenta inslag.

Var inte längesen den där johanna rytel onanerade framför katter och kallade det konst.

Nej, denna utvecklingen som Sverige börjar röra sig mot just nu är allt annat än bra, den är ful, den är osund, den är sjuk och den är direkt farlig för människan.

See User information
Amen.

Posted on: 2007/2/21 18:11

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper