vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Tecken i Skyn
Jag gillar vad den här killen skriver på sin site om Nibirus, religion och lite blandat med konspirations-funderingar, han uppdaterar varje Söndag.

http://members01.chello.se/abzu/tecken/tecken.html

Han nämner något om att skyddsvallarna i New Orleans sprängdes. Någon som har mer info om detta?

Rubens

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Tecken i Skyn
Tycker fortfarande att vi skall slänga upp en tråd för alla som har sajter i Sverige.... Alla webmastrar, för att få lite mer samordning i allt, samt att det kommer att bli bra mycket mer fart på ALLA webbar med hjälp av att länka till varandra.... Ser man storleken och antalet på webbs och info kanske man tänker till lite extra... Jag har dock inte tid just nu då jag förbereder en kort resa till Frankrike... Kanske någon anna vill sätta sig ner och bjuda in dessa webmastrar .... En idé i alla fall :)

Hare..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag har inga konkreta infos om just det där, men jag har alltid misstänkt att den där jävla katarina-grejen var manipulerad - (av människa skapad)...
Jag klämde nyligen en gammal Allistar Mclean-bok, som hette BÄVA CALIFORNIEN - som handlade om terrorister som snodde atombomber och fixade till en fet tsunamis - där fick man reda på (antagligen så hade han gjort grundliga researsch ang kontinent- förskjutningar och sånt)

Men även luskat reda på att det förekom förebyggande verksamhet som gick ut på att man borrade hål i förkastningarna och manipulerade händelseutvecklingen kanhända både med att fylla hålen med olika sorters medel - men även kanhända kärnvapen - Så nog fick man vatten på kvarn vad det gällde den där vågen där borta i asien - kanske dom som pysslar med detta offrade lite där borta för att spara californiens landmassa som man menar snart annars skulle skunka nee i havets djup... Nåja ...
Den här siten som du visar på är i alla fall intressant - jag har en liten liknande:http://www.copvcia.com/

Posted on: 2005/9/11 22:52
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
http://www.prisonplanet.tv/articles/s ... /120905explosivesblew.htm

Kolla hur man skapar katastrofer ...

Det är ingen idé att jag försöker förklara hur jag ser på det, ännu :) ... Men dom har mer och snarvare teknik än vad 99% av folket tror.... Manipulera väder är enkelt...

Nåja, hat gött...

See User information
Har också tänkt på att så kan vara fallet..usa airforce kan även tillverka stormar genom att pudra moln med kemikalie..

Grejen är vad dom kännar på detta ? militären har inte varit förbereda precis som vid andra katastrofer.. och rent politiskt så har det varit katastråf för bush och company..återstår att se vilka nya lagar de klubbar igenom denna gång

Men för privata företag så kan det nog bli en del pengar att känna..

En annan tanke är att det var test för det kommande terror attack med kärnvapen mot en stad i usa som dick har begärn en tränning av...på 9/11 och i london som fanns det stora tränning campanjer samtidigt så risken finns för en riktig A-bomb eller dirty bomb smäller samtidigt...nu har de i så fall mjukat upp usa folk för katastråf och även testat hur beredskapen och hur dollar reagerarde..de vill ju inte att dollar ska krasha samtidigt precis

Posted on: 2005/9/13 6:39

Anonym
Tack för länkarna guys.

Jag har också tänkt på det där med kondenstrimmorna, kanske är ngt som kan styras med HAARP. Eller, kanske kondenstrimmorna är ett desperat försök att få ner jordens temperatur, om ni har hört talas om Global Dimming? en mycket intressant dokumentär från bbc som behandlar ämnet och effekterna av global dimma.

Finns för nedladdning här:

http://xenonpuppy.net/Global%20Dimming%20BBC.avi

kolla också in:

http://www.plaguepuppy.net

Men ni kanske vet om dessa siter redan.

Det här med polskifte har jag missupfattat helt.
Det är ju inte en geografisk skiftning som vi kommer få se utan en magnetisk sådan, jag trodde tidigare att det rörde sig om geografisk skiftning. Men ändå, jag undrar om gravitation och liknande kan beröras om Magnetismen ballar ur?
Norrsken jorden runt lär det väl bli iallafall.

ok gotta go
Rubens

See User information
Jag skulle ju kunna tänka mig att allt har att göra med att "mjuka" upp inte bara USAs befolkning utan även hela världens för att genom "abuses" - kunna få igenom lite äckliga grejer inom detta spektakel som går under benämningen Förenta nationerna (FN) - För det är jävla mig något skumt med denna nya grejj som är på gång- inom denna organisation...

Posted on: 2005/9/13 22:00
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
HARP är inte med kondenstrimmorna..kolla in dokumentären HAARP - Holes in Heaven

"Eller, kanske kondenstrimmorna är ett desperat försök att få ner jordens temperatur," Jepp men det är inte kondenstrimmorna för de vara bara 8 min ca.. utan det är chemtrails kolla in denna artiklen om det

CHEMTRAILS --
Covert Climate Control? http://www.nexusmagazine.com/articles/chemtrails.html

Horizon.Global.Dimming dokumentären är väldigt bra..det som är mest intressant är slutet på den där de berättar om att när koldioxin (fel stavat?) frisläpps i norra havet pgr av temp höjning så går det snabbt utför..tidningarna skrev för ett par veckor sedan att ryska tundran som innehåller 1/4 av jorden koldoixid har börjat töa..

Dokumentärerna går också att ladda ner på min dc++ hub http://www.hublist.org/?p=hub&id=1311 ... c872278d0013b8aff1140f14b

Posted on: 2005/9/16 21:25

See User information
Polerna skiftar både magnetiskt och geografiskt, kolla denna fil Alternative.Three. 2 st filmer finns på dc hubben hos mig, måste ses, där berättas att först svänger den magnetiska polen därefter den geografiska, med en fruktansvärd effekt på miljön.

Mvh Hubben

Posted on: 2005/9/18 1:22

Anonym
Tack för era svar och länkar.
Tecken i skyn uppdaterades idag igen, intressant det här med nibirus bana och comet Planet:

http://members01.chello.se/abzu/tecken/tecken.html

///Verkar inte finnas något bra svenskt ord för dessa chemtrails så jag har kallat dem för kondensstrimmor hitintills, kanske kan säga kemiska strimmor eller ngt liknande.
Jag tycker man ser de flesta vanliga kondensstrimmor hänga kvar ett bra tag också nu för tiden med trådiga moln, kan det bero på att de har en ändrad bränsleblandning i flygplanen?
Förresten är det någon av er som har sett rutmönster med kemiska strimmor i Sverige?

Jag har inte lyckats komma in i hubben, finns det något annat sätt än att ladda upp en film för att komma in i hubben?

[Så då kan det alltså röra sig om en geografisk skiftning också, men betyder det att polerna bara flyttar sin position en bit eller hur funkar det?
snif finns inte mycket text på nätet om detta för jag har redan sökt massor om det här fenomenet.

tack igen
Rubens

See User information
Contrails och chemtrails heter det på amerikanska.
På svenska bode det bli Kondensstrimor/kondensspår och kemstrimor/kemspår.

För att komma in på hubben borde det inte krävas mycket, bara att du har några gig med filer och runt 3 öppna slots.

Posted on: 2005/9/18 11:11

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper