vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 ... 10 »

Re: Bomber i WTC: Nu vill jag ha raka svar av skeptikerna!

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

muglert wrote:

Inte säger han att dom har med rasen att göra men dom läser ur ett manus. Lite överraskad blir man iaf, tänk om någon i detalj berätta om mordet på JFK innan polisen ens gripit någon? Eller om någon rappoterade om Pearl Harbour innan det hände... lite mysko måste du erkänna att det skulle vara... men ooops... det har ju hänt:

http://www.prisonplanet.com/articles/ ... /060307mediascripting.htm
http://88.191.22.53/Radio/Alex%20Jone ... 7/March/aj_2007-03-05.ogg
(dom diskuterar detta i avsnittet)

hmmm... ytterligare en slump eller? who knows.... oooUooooUiiiooo

Bra då vet vi att Alex Jones var inblandad i 911 dåden för hur kunde han veta om något i förväg annars?

Om han inte trots den detaljerade videon inte var inblandad så kan inte heller andra som påståtts varit inblandade vara det om de har gett ett otydligare uttalande än vad Alex Jones har gjort.

Eller ska folk dömas efter olika regler?
YHan kanske drömde!!! Å du drömmer fortfarande Återigen. Jag har kunskap att falla tillbaka på då jag jobbat med radio sedan 1983 och vet hur lätt det kan bli fel i direktsändningar.DET var därför du fick sluta oxo det vet du mycket väl din supernolla

Posted on: 2007/3/6 22:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Kemist, Dataexpert, vad är det mer zink/mohammed claimat för områden som han jobbat med/är mer kunnig än oss andra inom... ? Tror du tom snackat om extrakunskaper inom betong någon gång?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

void wrote:
Kemist, Dataexpert, vad är det mer zink/mohammed claimat för områden som han jobbat med/är mer kunnig än oss andra inom... ? Tror du tom snackat om extrakunskaper inom betong någon gång?
Du glömde DNA expert Bara lastbil kvar nu då

Posted on: 2007/3/6 22:26

See User information
Quote:

sale wrote:
Quote:

void wrote:
du glömde analoptiker sale........

Posted on: 2007/3/6 22:36
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

zink wrote:
Bra då vet vi att Alex Jones var inblandad i 911 dåden för hur kunde han veta om något i förväg annars?

Om han inte trots den detaljerade videon inte var inblandad så kan inte heller andra som påståtts varit inblandade vara det om de har gett ett otydligare uttalande än vad Alex Jones har gjort.

Alex varnade för att dom skulle genomföra en attack, men media fyller på med fakta som omöjligt kan vara känt innan dom blivit gripna, intervjuade och polisen gått ut med infot. men ändå kände tidningar till Lee Harvey Oswald, hans tid i armen, ryssland, detaljer om mordet m.m innan han ens är anklagad för något???

missar du vad denna skillnad innebär? Och exakt denna sanning blir den officiella historien innan den ens är officiell...

Folk ska absolut inte dömas olika, har du något intressant om alex så är jag öppen...

Posted on: 2007/3/6 22:37
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

Blackie wrote:
elsueco77 har du fått svar ifrån Svenska Akademin än ifall du är en konspirationsteoretiker?. Alla utom du vet att du är det, men du måste ju få saker på papper ifrån en institution för att veta vad du ska veta tyvärr

Om du ska komma och desinformera här igen så förklara varför inte WTC 3 rasade platt fall med alla hörn samtidigt!!?? Den byggnaden fick en hel del mera skador än WTC 7.

Resized Image

WTC COMPLEX IN-FOCUS
WTC 3 Was Structurally Destroyed by Falling Debris, Yet Did Not Uniformly Collapse at Free-Fall Speed Like WTC 7

http://www.jonesreport.com/articles/270207_bbc_lost_response.html

Här kommer svaret på konspirationsteori:

konspirationsteori ~n ~er
ORDLED: kon-spir-at-ions--teor-in
• teori som söker förklara ngt genom att anta förekomst av konspirationer ibl. på ett fantasifullt sätt [ofta iron.]: enligt en ~ var det en intrig, iscensatt av en medlem av partitoppen, som ledde till hans avgång KONSTR.: en ~ (om ngt) HIST.: sedan 1960-talet

......OBS......genom att anta förekomst av konspirationer ibl. på ett fantasifullt sätt [ofta iron.].......

fantasifullt sätt stämmer in väldigt bra på foliehattar

Posted on: 2007/3/7 5:00

See User information
Här kommer det mera:

Konspiration

konspiration [-So´n] subst. ~en ~er
ORDLED: kon-spir-at-ion-en
• hemligt samarbete vanl. i illasinnat el. dunkelt syfte {SYN. komplott}: dömd att mista livet för ~ mot kungen
KONSTR.: (i) ~ (med ngn) (mot ngn), ~ (mellan ngra) (mot ngn)
HIST.: sedan ca 1585; till konspirera

Källa Nationalencyklopedin

Konspirera

konspire´ra verb ~de ~t
ORDLED: kon-spir-er-ar
SUBST.: konspirerande, konspirering; konspiration
• medverka i konspiration: ~ mot samhället; ~ med nazisterna
KONSTR.: ~ (mot ngn el. ngt) (med ngn)
HIST.: sedan 1567; av lat. conspirare 'stämma överens; samverka; sammansvärja sig'; jfr inspirera, spirant

Komplott

komplott [-åt´] subst. ~en ~er
ORDLED: kom-plott-en
• hemligt samarbete i illasinnat syfte {SYN. konspiration, sammansvärjning}: mordkomplott; en ~ mot regeringen avslöjades
KONSTR.: en ~ (mot ngn el. ngt)
HIST.: sedan 1655; av fra. complot med samma bet.; av ovisst urspr.

Sammansvärjning

samm`ansvärjning subst. ~en ~ar
ORDLED: samm-an--svärj-ning-en
• (hemlig) överenskommelse om att utföra viss (aggressiv) handling såsom attentat, statskupp e.d. {SYN. komplott, konspiration}: en ~ mot presidenten; offer för en internationell ~
KONSTR.: en ~ (mellan ngra) (mot ngn el. ngt), en ~ (med ngn el. ngt) (mot ngn el. ngt)
HIST.: sedan yngre fornsvensk tid; fornsv. samansvärning

Posted on: 2007/3/7 5:12

See User information
Konspiration

konspiration [-So´n] subst. ~en ~er
ORDLED: kon-spir-at-ion-en
• hemligt samarbete(AL-CIADA) Avanl. i illasinnat el. dunkelt syfte {SYN. komplott}: dömd att mista livet för ~ mot kungen ( Amerikanska befolkningen)
KONSTR.: (i) ~ (med ngn) (mot ngn), ~ (mellan ngra) (mot ngn)
HIST.: sedan ca 1585; till konspirera

Konspirera

konspire´ra verb ~de ~t
ORDLED: kon-spir-er-ar
SUBST.: konspirerande, konspirering; konspiration
• medverka i konspiration (Mossad/Al-CIADA): ~ mot samhället(Amerikanska befolkningen); ~ med nazisterna
KONSTR.: ~ (mot ngn el. ngt) (med ngn)
HIST.: sedan 1567; av lat. conspirare 'stämma överens; samverka; sammansvärja sig'; jfr inspirera, spirant

Komplott

komplott [-åt´] subst. ~en ~er
ORDLED: kom-plott-en
• hemligt samarbete i illasinnat syfte(Införa fascism) {SYN. konspiration, sammansvärjning}: mordkomplott; en ~ mot regeringen(Amerikanska befolkningen) avslöjades
KONSTR.: en ~ (mot ngn el. ngt)
HIST.: sedan 1655; av fra. complot med samma bet.; av ovisst urspr.

Sammansvärjning

samm`ansvärjning subst. ~en ~ar
ORDLED: samm-an--svärj-ning-en
• (hemlig) överenskommelse om att utföra viss (aggressiv) handling såsom attentat, statskupp (Införa fascism) e.d. {SYN. komplott, konspiration}: en ~ mot presidenten;(Amerikanska befolkningen) offer för en internationell ~
KONSTR.: en ~ (mellan ngra) (mot ngn el. ngt), en ~ (med ngn el. ngt) (mot ngn el. ngt)
HIST.: sedan yngre fornsvensk tid; fornsv. samansvärning

Eluesco <<- som du ser så beror det på vad man stoppar in för organisationer/grupperingar/hemliga sällskap under benämningarna.. Jag tog mig friheten att markera och klistra in några passande ord/benämningar..

Ser inte att "false-flag-operations" finns med under dessa konspirationer, det är ju lika mkt en sammansvärjning som allt annat, eller hur!?

"False flag operations are covert operations conducted by governments, corporations, or other organizations, which are designed to appear as if they are being carried out by other entities. The name is derived from the military concept of flying false colors; that is, flying the flag of a country other than one's own. False flag operations are not limited to war and counter-insurgency operations, and have been used in peace-time; for example, during Italy's strategy of tension."

http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Ta denna klassiker :

Operation Gladio
"Gladio (Italian, from Latin gladius, the sword of the gladiators) is a code name denoting the clandestine NATO "stay-behind" operation in Italy after World War II, intended to counter a Warsaw Pact invasion of Western Europe. Although Gladio specifically refers to the Italian branch of the NATO stay-behind organisations, Operation Gladio is the code name for all stay-behind organisations"

"CIA founder Allen Dulles was one of the key people in instituting Operation Gladio, and most of Gladio’s operations were financed by the CIA."

"Coordinated by the North Atlantic Treaty Organization (NATO), {the secret armies} were run by the European military secret services in close cooperation with the US Central Intelligence Agency (CIA) and the British foreign secret service Secret Intelligence Service (SIS, also MI6)

"Trained together with US Green Berets and British Special Air Service (SAS), these clandestine NATO soldiers, armed with underground arms-caches, prepared against a potential Soviet invasion and occupation of Western Europe, as well as the coming to power of communist parties."

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Gladio

Posted on: 2007/3/7 5:53
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

sale wrote:
Quote:

void wrote:

Förstår att det gnager tungt om nätterna när era "konspirationsteorier" slaktas gång på gång med vedertagen vetenskap av någon som råkar vara kunnig inom området.
Prova själva att utbilda er, mycket kommer att bli lättare att förstå då.

Men det är som vanligt här, när man inte längre rå på argumenten förlöjliga med dem som för fram dem.

Posted on: 2007/3/7 8:33
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan

See User information
Kanske ska ni skaffa lite liverfarenhet och förstå att när en grupp människor går tillsamans, säger sig vilja och behöva en stor katastrof för att kunna ro iland deras personliga intressen, när det sen inträffar en katastrof med flera suspekta incidenter som sedan används för att ro iland just deras egna intressen. Så är det inte bara en konspirations teori, det är en konspiration.
Kanske ska ni lära sätta ihop 1 + 1 = ? , kanske ska ni ha lite högre medvetande än en guldfisk, finns många former av intelligens man får, "verkligen" inte alla i de böcker du läst.

Posted on: 2007/3/7 9:23
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Att det slaktas konspirationsteorier det kan vi alla vara ense om, frågan är vilkas?
Men du verkligen kan "verkligen" vara på det klara med att puzzelbitarna kommer att hamna på plats en dag, även om inte just vi bidrar med några nya, men ett är säkert, många av oss "ser" att det är ett "shittrain" comming och detta borde vi alla hjälpas åt att ådagalägga.
Att det sedan kommer att stänka blod när tåget anländer är kanske inte så mycket att göra något åt, men vi kan hjälpas åt att gnugga skiten ur ögonen på så många som möjligt, att det sedan finns de som vill ha bindeln kvar för ögonen och fortsätta marschen på det utlagda spåret som utan tvekan leder till det totala mörkret, det är var mans ensak, men det är osmakligt att det sitter "döva och blinda" som ska tala om för folk hur världen ser ut eller inte, det vittnar om att ögonbindeln sitter kvar.
Du verkligen är "verkligen" transparant.

Posted on: 2007/3/7 9:32

Anonym
Quote:

FuckOff wrote:

Vad har du inte jobbat med? Mytoman.

Quote:

sale wrote:
YHan kanske drömde!!! Å du drömmer fortfarande Återigen. Jag har kunskap att falla tillbaka på då jag jobbat med radio sedan 1983 och vet hur lätt det kan bli fel i direktsändningar.DET var därför du fick sluta oxo det vet du mycket väl din supernolla

Quote:

void wrote:

Quote:

sale wrote:

Quote:

gaston wrote:

Bra då kan jag med era kommentarer sluta mig till att ha okunskaper det är en förutsättning för att ta till sig de alternativa teorierna.

I andra forum så ifrågasätter man inte kunskap utan argument och det är två olika saker men då ni ifrågasätter kunskap så det är bannlyst på detta forum.

Därför kan vi kritiker inte längre kan använda argument som kräver kunskap.

Tack för ert klargörande i denna fråga.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

FuckOff wrote:

Vad har du inte jobbat med? Mytoman.

Quote:

sale wrote:

Quote:

void wrote:

Quote:

sale wrote:

Quote:

gaston wrote:

Bra då kan jag med era kommentarer sluta mig till att ha okunskaper det är en förutsättning för att ta till sig de alternativa teorierna.

I andra forum så ifrågasätter man inte kunskap utan argument och det är två olika saker men då ni ifrågasätter kunskap så det är bannlyst på detta forum.

Därför kan vi kritiker inte längre kan använda argument som kräver kunskap.

Tack för ert klargörande i denna fråga.

Det var så lite så..tack själv.
men du kan också se det på det här sättet, det är uteslutande sk. kuniga pålästa skolade akademikerna som styrt världen till den punkt där vi nu befinner oss, eller hur? och hur dj....a smart har det varit? eller är du helt fartblind, tänk om ni strebrar kunde lyssna till vanligt folkvett, vi har sett hur det gått inom jordbruket, militärteknologin, kort sagt på alla områden styr dessa "experter" med hjälp av högskolekonomerna och andra "potentater" och vi kan ju se vart vi hamnat....ni skulle dj....a i namma ställas inför en tribunal och dömmas för era gärningar, glöm inte att skillnaden mellan intelligens och inlärt kunnande är sina motsatser....

Posted on: 2007/3/7 10:56

See User information
Buildings ALWAYS fall down like the wtc did.

Its true.

Government experts said so, and the governments NEVER lie.

So it must be true.

Stop COMPLICATING things and CONFUSING people with BORING "details".

Just shut up and listen and OBEY and everything will work out for the "better".

Check out ALL the evidence of the hundreds of buildings, modern highrises, skyscrapers etc.. at:

www.hundredsofcollapsedskyscrapers.com

Posted on: 2007/3/7 11:16

Anonym
Quote:

muglert wrote:
Quote:

zink wrote:

Alex varnade för att dom skulle genomföra en attack, men media fyller på med fakta som omöjligt kan vara känt innan dom blivit gripna, intervjuade och polisen gått ut med infot. men ändå kände tidningar till Lee Harvey Oswald, hans tid i armen, ryssland, detaljer om mordet m.m innan han ens är anklagad för något???

missar du vad denna skillnad innebär? Och exakt denna sanning blir den officiella historien innan den ens är officiell...

Folk ska absolut inte dömas olika, har du något intressant om alex så är jag öppen...

Vad jag menar är att hade de inte varit Alex Jones som kom med dessa uppgifter utan BBC eller någon annan utanför den inre kretsen hade de ansetts vara del att 911 komplotten.

Var har Alex Jones fått uppgifterna ifrån? FBI? CIA? Någon annan? Kommit på dem själv?

Anonym
Quote:

gaston wrote:

men du kan också se det på det här sättet, det är uteslutande sk. kuniga pålästa skolade akademikerna som styrt världen till den punkt där vi nu befinner oss, eller hur? och hur dj....a smart har det varit? eller är du helt fartblind, tänk om ni strebrar kunde lyssna till vanligt folkvett, vi har sett hur det gått inom jordbruket, militärteknologin, kort sagt på alla områden styr dessa "experter" med hjälp av högskolekonomerna och andra "potentater" och vi kan ju se vart vi hamnat....ni skulle dj....a i namma ställas inför en tribunal och dömmas för era gärningar, glöm inte att skillnaden mellan intelligens och inlärt kunnande är sina motsatser....

Man kan vara hur intelligent som helst men vet man inte hur hållfasthet på betong mäts, kemin bakom sprängämnen, hur amatörfotografer filmar och hur de går till i direktsändningar så kan man inte avgöra om de som påstås är rätt eller fel.

Dessutom håller jag inte med dig om din beskrivning av läget. Vad är det som är snett i jordbruket? Allt som man gjorde fel tidigare som att använda för mycket bekämpningsmedel och konstgödsel har man ändrat på så att det idag är svårt att analytiskt kunna skilja på en morot som är traditionellt odlad och en ekologiskt odlad morot.

Man kan ha olika åsikter om militärindustrin vara eller inte vara men ännu anser sig länder behöva vapen.

Sedan vad du i övrigt gnäller över vet jag inte men att såga kunskap på det sätt du gör anser jag bara var en dålig ursäkt för att inte vilja ta reda på hur det egentligen fungerar d.v.s. premiera okunskapen.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

gaston wrote:

Man kan vara hur intelligent som helst men vet man inte hur hållfasthet på betong mäts, kemin bakom sprängämnen, hur amatörfotografer filmar och hur de går till i direktsändningar så kan man inte avgöra om de som påstås är rätt eller fel.

Dessutom håller jag inte med dig om din beskrivning av läget. Vad är det som är snett i jordbruket? Allt som man gjorde fel tidigare som att använda för mycket bekämpningsmedel och konstgödsel har man ändrat på så att det idag är svårt att analytiskt kunna skilja på en morot som är traditionellt odlad och en ekologiskt odlad morot.

Man kan ha olika åsikter om militärindustrin vara eller inte vara men ännu anser sig länder behöva vapen.

Sedan vad du i övrigt gnäller över vet jag inte men att såga kunskap på det sätt du gör anser jag bara var en dålig ursäkt för att inte vilja ta reda på hur det egentligen fungerar d.v.s. premiera okunskapen.
För det första så är dessa monokulturer som vi ser i jordbruket rent skadlig, för du ska klart för dig att endast en sjuk organism öppnar för de nedbrytande processerna i naturen, vi hittar inga barkborrar i en frisk skog, den kommer när det är dags att bryta ner det sjuka....lika är det inom jordbruket och därför sprutar de mot sk."skadeinsekter" vilkas roll är att bryta ner det sjuka, så den utarmning av jordarna som vi idag ser är ett resultat av de som fått betyg på något som visat sig vara rent kriminellt mot odlingsbar jord, men du vet väl en del av våra bristsjukdommar också antar jag? så du kan lägga ner här kommer du tvåa....

Posted on: 2007/3/7 12:42

Anonym
Quote:

Förstår att det gnager tungt om nätterna när era "konspirationsteorier" slaktas gång på gång med vedertagen vetenskap av någon som råkar vara kunnig inom området.
Prova själva att utbilda er, mycket kommer att bli lättare att förstå då. Men det är som vanligt här, när man inte längre rå på argumenten förlöjliga med dem som för fram dem.

Din taktik för att få oss ur balans är så uppenbar och odynamisk. Går man igenom din profil och inlägg så märker man fort att du aldrig debatterar något utan nästan uteslutande postar inlägg om hur dåligt det går för oss. Du vågar inte ens ge dig in i detaljdebatter utan håller dig bara utanför och försöker förlöjliga. Hånande, nedvärderande, konfliktskapande och retande men mycket mer än så är det inte heller.

Fan, jag önskade att det kom lite fler äkta skeptiker och engagerade debunkers till vaken istället för sådana som dig. Zink är den enda som gör bra ifrån sig på den fronten.

Jag säger som Basil till Manuel om dig och din närvaro här på vaken.se: You are a waste of space!

Update 9 Mars
http://www.journalof911studies.com/

http://www.prisonplanet.com/eyewitnes ... bombs_at_wtc_collapse.htm

http://www.whatreallyhappened.com/eyewitness.html

Anonym
Quote:

gaston wrote:
För det första så är dessa monokulturer som vi ser i jordbruket rent skadlig, för du ska klart för dig att endast en sjuk organism öppnar för de nedbrytande processerna i naturen, vi hittar inga barkborrar i en frisk skog, den kommer när det är dags att bryta ner det sjuka....lika är det inom jordbruket och därför sprutar de mot sk."skadeinsekter" vilkas roll är att bryta ner det sjuka, så den utarmning av jordarna som vi idag ser är ett resultat av de som fått betyg på något som visat sig vara rent kriminellt mot odlingsbar jord, men du vet väl en del av våra bristsjukdommar också antar jag? så du kan lägga ner här kommer du tvåa....

Hur förklarar du att det finns överskott av jordbruksprodukter så att man därför måste lägga åkermark i träda?

Vad är det för bristsjukdomar du syftar på?

Sista meningen är helt obegriplig. Vadå tvåa? I förhållande till vad? Jordbruk, bristsjukdomar eller något annat? I vilket sammanhang? Som medborgare eller något annat?

Anonym
Zink:

Förklara nu vad du inte har jobbat med.

See User information
Quote:

zink wrote:
Vad jag menar är att hade de inte varit Alex Jones som kom med dessa uppgifter utan BBC eller någon annan utanför den inre kretsen hade de ansetts vara del att 911 komplotten.

Var har Alex Jones fått uppgifterna ifrån? FBI? CIA? Någon annan? Kommit på dem själv?

Jag tror inte du lyssnar på vad jag säger... om BBC hade varnat för denna attack och försökt rädda liv så hade inte jag iaf tagit det som att dom var med på attacken...

Men jag säger inte att dom är, dom får ett manus från någon som dom sedan läser. Och detta manus som i vissa fal har innehållit fakta som kan omöjligt ha kommit i deras vetskap, och sedan kollats upp och skrivits in i manuset så snabbt utan att någon som redan hade kunskapen innan skrev manuset och gav det neråt...

Alex har fått uppgifterna från FBI,CIA och media och lagt ihop ett och ett till två. Riktig journalistik inget annat, jag är imponerad och vet inte exakt hur men han visste och försökte varna iaf...

Posted on: 2007/3/7 18:33
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

Anonym
Är det så svårt att räkna ut? De har sysslat med falsk flagg terror nästan lika länge som de har hjärntvättat idioter.

See User information
Quote:

Haha ja precis, så är det!

Måste kännas tungt att fler och fler människor vänder ryggen åt din "konspirationsteori" dagligen. Jag fattar inte varför du låtsas att den officiella historien är ett bevisat faktum.

Och du har fortfarande inte slängt fram ett enda exempel på en annan skadad brinnande stålbyggnad som har kollapsat totalt. Istället för att komma med ursäkter hela tiden, fram med exemplen, om det finns några vill säga.

Posted on: 2007/3/7 21:53

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Quote:

muglert wrote:
Quote:

zink wrote:

Jag tror inte du lyssnar på vad jag säger... om BBC hade varnat för denna attack och försökt rädda liv så hade inte jag iaf tagit det som att dom var med på attacken...

Men jag säger inte att dom är, dom får ett manus från någon som dom sedan läser. Och detta manus som i vissa fal har innehållit fakta som kan omöjligt ha kommit i deras vetskap, och sedan kollats upp och skrivits in i manuset så snabbt utan att någon som redan hade kunskapen innan skrev manuset och gav det neråt...

Alex har fått uppgifterna från FBI,CIA och media och lagt ihop ett och ett till två. Riktig journalistik inget annat, jag är imponerad och vet inte exakt hur men han visste och försökte varna iaf...

Svar till dig och Fuckoff.

Håll i er men jag förstår varför Alex Jones var först med detta då de dels ligger i hans intresse att gräva fram så mycket som möjligt mot Bush regering i detta dels att han ser hot i hela samhället.

Att ett terrordåd hände gjorde att Alex Jones fick rätt men hade inget sådan hänt hade allt varit bortglömt idag.

Ales Jones har även haft fel t.ex. med det lilla planet som kraschade i oktober 2006 i New York som han hävdad gjorde det för att man skulle minnas 11 september och rösta på republikanerna.

« 1 2 (3) 4 5 6 ... 10 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper