vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Lär Dig behandla informationen!
Kanske skulle denna tråd ligga under övrigt, men den handlar om att behandla informationen om den nya världsordning, så vi tar den här. Med den nya världsordningen förljer också massvis med annan info...

För flera tusen år sedan hade vi inte kommit så långt i utvecklingen, resultatet blev,
- Hej, jag kommer ifrån Umeå.
Framåt i tiden utvecklas vi, och vårt medvetande förljer med, resultat,
- Hej, jag kommer från Umeå, som ligger i Sverige.
Ännu längre fram,
- Hej, jag kommer ifrån Umeå, som ligger i Sverige, som ligger i Europa...

Är vi med på noterna?
Medvetandet blir alltså större och större!
(Ditt medvetande är en mycket liten del av Ditt undermedvetna)
(också --- Ser Du mycke våld så blir ditt medvetande kryddat med lite våld, hur Du än gör - Slutdiskuterat om hur våldsfilmer påverkar oss eller inte)

Var står vi i dag, hur ser medvetandet ut hos unga, eller gamla? Åldern spelar ingen roll egentligen. Vi har fått ett kanaliserat medvetande som bildas av ett undermedvetande, som i sin tur är fyllt med mode, reklam, BigBrother, Robinsson, hat, krig mm mm mm.

Någonstans på vägen försvann det breda universala medvetandet, och detta är ett drag av Illuminati/elite/Shita Huri etc...

När jag visar foto på pyramider som står på Mars, eller talar om Jupiters öga som nu vänt rotationsriktning så uppfattas inte informationen - Jaha, och sen då, vad har det med mig att göra?

Det alldagliga medvetandet ligger långt ifrån det som vi hade straxt innan informationen försvann! Hyroglyferna i Egypten talar om solsystem, Mayafolket använde astrologi/astronomi mm. Medvetandet var en gång stort och brett. I dag som sagt så ligger det på en nivå straxt bortom grannens hus, och resten i TV:n...

Det är annorlunda för oss som studerar med hjälp av internet och söker information som betyder något, medvetandet har fått sig en ordentlig smäll i baken och har vidgats till max, igen!

När detta sker så behandlar man information på ett annorlunda vis, man kan ta del av den, smaka på den, behandla den. Viktigast av allt, förstå den och se vad den betyder!

Som t.ex... Bevis läggs fram på att månfärden inte är sann, Donald Rumsfield säger själv i en av alla filmer, - Nej, vi spelade in dom första stegen i en studio i UK!!! - Jaha, och?

För det första, en lögn kommer från högsta ort, för det andra, vad betyder det och varför har man inte gått ut med informationen? Man undanhåller fakta för att hålla vårt medvetande på så smal och löjlig nivå som möjligt.

Det blir därför svårt för dom flesta när jag berättar om Mayakalendern. Jag stoppar in flera miljarder år i en hjärna som vanligtvis behandlar problem på jobbet, stress ala skatteverk och räkningar mm. Det blir då svårt att behandla informationen på grund av att det är svårt att måla upp en bild. Skrivbordet är med andra ord mycket litet.

Vad man kan göra för att förändra detta är mycket enkelt, David Icke, Gregg Braden med flera. Pumpa in informamation, Du behöver inte ens bry Dig om att försöka förstå allt, det kommer efter en tid. Det undermedvetna glömmer inte.

När Du hör något som låter helt galet, acceptera den, försök inte förstå Dig på den med en gång, det går inte. Låt den ligga tills mer information pumpas in, och en bild börjar byggas samman.

Det som jag märker är svårast att få människor att förstå är hur mycket energy healing betyder. Bevisen har lagts fram, våra kroppar sprider en annorlunda energi efter en healing session, men vad betyder detta? Fundera på den...

Ha det gott...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Lär Dig behandla informationen!
Tjabba Cee
Jag är en sådan människa som gärna snackar med folk
och när man pratar om konstigheter och konspirationsfakta och teorier
brukar folk ju inte ens tro få det som e fakta.
ex bilderbergsgruppen att den faktiskt finns
och att faktiskt skull & bones finns....
det är som att de är rädda för sanningen inte mogna helt enklelt och det måste vi förstå vi kan bara ge dom information och hoppas på det bästa...

men man får nog inte vara för säker på vissa teorier som månladningen för den är just bara en kosnpirationsteori
alla bevis som pekar på att vi inte var där går att motbevisa...

som ex syns inga stjärnor osv
http://www.badastronomy.com/

du skrev

Donald Rumsfield säger själv i en av alla filmer, - Nej, vi spelade in dom första stegen i en studio i UK!!!

har ej sett den men det verkar skumt
i vilket sammanhang säger han det och var finns filmen?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag har filmen och han säger det i en film om ämnet som är på tal.

Se på alla bilder som ligger ute... Svaret finns där, rakt framför Dina ögon.... Ftp kanske?.... Eller vilken DC hub var det tal om?

Ge mig korrekt rak adress :)

hare...

Anonym

See User information
Ballt Cee - kunde inte ha formulerat detta bättre själv - skitbra!

Kör du G-Cart, lika bra som du skriver ja, då är du nog en mästare därborta på den gyllene ön...

Men du glömde ett fesligt intressant fenomen - "TRÖSKELNS VÄKTARE" - Vad tror du om det?

Posted on: 2005/9/27 21:43
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Dra igång diskussionen med lite info Du har, jag är inte riktigt på just nu, vet att jag här o läst om det...

En påminnelse med andra ord :) ...

Gokart? :) ... Nää, de e för små hjul på :) ... De e kul at åka kart, visst är det, inga snack om saken. Men jag vill ha lite skydd runt kroppen, ser inte så hälsosamt ut att åka 200 knyck i en flat ram-hög på 4 puckar :)

Flyger flygplan istället, det är mer sport, man har ingen chans liksom :) ... Racingen startade jag som sagt upp med ett finurligt litet syfte bakom. Om jag får köra eller inte spelar ingen större roll, andra får kul och då mår jag bra, kan det finnas någon bättre betalning? Nä... Pengar betyder numer noll i min lilla värld, som dock når längst ut i universum, kommer bara inte ihåg adressen dit :)

Man blir vad man tänker,... jag är förvirrad :) .. Nää. Jag är på ruskigt gott humör och allt rullar på. Sanningen är ta mig tusan på G ut och jag har kryddor att hjälpa till med, riktigt gött....

Hare gott folk...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper