Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Lär Dig behandla informationen!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tjabba Cee
Jag är en sådan människa som gärna snackar med folk och när man pratar om konstigheter och konspirationsfakta och teorier brukar folk ju inte ens tro få det som e fakta. ex bilderbergsgruppen att den faktiskt finns och att faktiskt skull & bones finns.... det är som att de är rädda för sanningen inte mogna helt enklelt och det måste vi förstå vi kan bara ge dom information och hoppas på det bästa... men man får nog inte vara för säker på vissa teorier som månladningen för den är just bara en kosnpirationsteori alla bevis som pekar på att vi inte var där går att motbevisa... som ex syns inga stjärnor osv http://www.badastronomy.com/ du skrev Donald Rumsfield säger själv i en av alla filmer, - Nej, vi spelade in dom första stegen i en studio i UK!!! har ej sett den men det verkar skumt i vilket sammanhang säger han det och var finns filmen? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har filmen och han säger det i en film om ämnet som är på tal.
Se på alla bilder som ligger ute... Svaret finns där, rakt framför Dina ögon.... Ftp kanske?.... Eller vilken DC hub var det tal om? Ge mig korrekt rak adress :) hare... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ballt Cee - kunde inte ha formulerat detta bättre själv - skitbra!
Kör du G-Cart, lika bra som du skriver ja, då är du nog en mästare därborta på den gyllene ön... Men du glömde ett fesligt intressant fenomen - "TRÖSKELNS VÄKTARE" - Vad tror du om det?
Posted on: 2005/9/27 21:43
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Dra igång diskussionen med lite info Du har, jag är inte riktigt på just nu, vet att jag här o läst om det...
En påminnelse med andra ord :) ... Gokart? :) ... Nää, de e för små hjul på :) ... De e kul at åka kart, visst är det, inga snack om saken. Men jag vill ha lite skydd runt kroppen, ser inte så hälsosamt ut att åka 200 knyck i en flat ram-hög på 4 puckar :) Flyger flygplan istället, det är mer sport, man har ingen chans liksom :) ... Racingen startade jag som sagt upp med ett finurligt litet syfte bakom. Om jag får köra eller inte spelar ingen större roll, andra får kul och då mår jag bra, kan det finnas någon bättre betalning? Nä... Pengar betyder numer noll i min lilla värld, som dock når längst ut i universum, kommer bara inte ihåg adressen dit :) Man blir vad man tänker,... jag är förvirrad :) .. Nää. Jag är på ruskigt gott humör och allt rullar på. Sanningen är ta mig tusan på G ut och jag har kryddor att hjälpa till med, riktigt gött.... Hare gott folk... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login