Vakencorner
|
Re: Dagens skratt!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En man och hans fru är ute och kör med bilen och blir stoppad av en polis.
Mannen: - Vad är problemet, konstapeln? Polisen: - Du körde i minst 75 på en 50-väg. Mannen: - Nej, nej, jag körde i 60. Frun: - Åh, Harry. Du körde i 80." (Mannen blänger på sin fru.) Polisen: - Du får också böter för ditt trasiga stoppljus. Mannen: - Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om! Frun: - Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor. (Mannen blänger på sin fru.) Polisen: - Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte. Mannen: - Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen. Frun: - Åh, Harry. Du använder ju aldrig säkerhetsbälte! Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker: - Håll käften! Polisen vänder sig till frun och frågar: - Skriker din man alltid till dig på det viset? Frun svarar: - Nej, bara då han är full.
Posted on: 2007/2/28 12:56
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej, jag hörde att IKEA och ASTRA-ZENECA ska slå sig ihop om ett projekt.
Jasså vadå? Jo, dom ska börja tillverka stolpiller....... ![]()
Posted on: 2007/3/2 21:22
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
WTF. Jag försöker bifoga en bild men det går ju inte! vad gör jag för fel? eller hur gör man?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]()
Posted on: 2007/3/9 18:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
- Idag känner jag mig glad och nöjd med mig själv jag gjorde en riktigt god gärning, jag gav en hundring till en lodis.
- Va!? Gav du bort en hel hundralapp till en lodis, vad sa din man om det? - Han blev glad och sa tack.
Posted on: 2007/3/9 18:58
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bush bakom kuilserna.........http://www.youtube.com/watch?v=3rJT5IpyAok
![]()
Posted on: 2007/3/9 19:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fast han e ond e han rolig det kan man inte bortse från...http://www.youtube.com/watch?v=RziA1XIrufM&mode=related&search=
Posted on: 2007/3/9 19:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehehe,...den här då:
Lightsaber hade varit ute och svirat på Grand Hotell i Borås,så ett par timmar senare när han hade fått ett gäng drinkar innanför västen så började han bli riktigt sugen på göka, så han frågade bartendern: - Åh, fy fan vad äckligt sa" Psilo" som bartendern heter. Efter ett par gäng drinkar till.Så kör han ner armen innanför byxorna å rotar runt - Åh,säger han på brytande Finnska vet du så STOR den är?? -Bartendern sa inte ett ljud. - Åh,säger han igen vet du så STOR den är?? Va vet du det? -Bartendern sa inte ett ljud. -När Lightsaber inte ville sluta tjata" om hans stora grej" .. -Så sa Bartendern Psilo ,att nu får det vara nog om din sak,upp till bevis.Det är bara här bakom huset, sade bartendern och gjorde en gest bortöver.När Lightsaber kör armen innanför byxorna å rotar runt å runt.... -Tillslut så drar han upp en sköldpadda samtidigt blir han likblek -ÅÅÅHHH "PEERKELLE" säger han på halsbrytande Finnska "PEERKELLE" satana - JAG HAR FÅTT FLATLÖS ![]()
Posted on: 2007/3/10 11:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
- Hovmästarn, det ligger en smoking i min soppa!
- Vad säger ni? En smoking!?? Upprörande!! -Ja, verkligen, det fanns inte ens en fluga till.
Posted on: 2007/3/15 21:42
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hörde ni att de har hittat ett pass från en av kaparna?
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
VA...?
![]()
Posted on: 2007/3/15 22:14
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Två anonyma alkoholister tog en drive på ica för att hitta någon billig mat. Efter mycket velande så hittade dom färdigkokt elefant på burk.
-Den tar vi! sa dom i kör.Sagt och gjort,dom pröjsade burken och gick för att leta upp ett ställe där dom kunde äta sin mat ifred. Nu bar det sig inte bättre än att Lightsaber var ute på sin dagliga lunchpromenad,och fick höra två killar stå där och gräla med varann.Han gick fram och frågade vad som stod på. Ja va fan sa den ena killen här köper man mat på burk sen är den tom.-JA är det inte för djävligt säger den andra killen.EEH ... vadå tom säger Lightsaber, men killarna bryr sig inte om honom utan fortsätter att gräla om vem som ska gå till ica och byta burk. Hmm grymtar Lightsaber ganska högt för att överrösta dom stimmande anonyma killarna som börjas höras rätt högt vid det här laget,-vad var det i burken för något frågar han.-KOKT ELEFANTKÖTT skriker dom båda i kör. Lightsaber funderar en microsekund,brister sedan ut i skratt det fattar ni väl att en elefant som är så stor får ju inte plats i en sån liten burk.-NI har ju köpt skithålet. HAHAHAHA Härska genom att söndra skapa en RELIGION |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Posted on: 2007/3/16 3:16
|
|||
|
vi äter för att leva ändå dör vi................
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
- Hovmästarn, det ligger en ipod i min soppa!
- Ja, det är den senaste flugan.
Posted on: 2007/3/16 21:31
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Har läst några roliga historier i den här tråden och kommit till sid 4, läste tills jag fick skrattkramp.
Sökte nu på nätet efter något roligt och råkade hamna på ett norskt forum: Humor og oppgaver En tråd heter: sovande kroppsdelar http://www.kfuk-kfum.no/k3-torget/def ... g=posts&t=152&find=unread En persons tumme där har tydligen sovit i 27 timmar. ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
- Hovmästarn, det ligger en foliehatt i min soppa!?
- Ja, jag är ledsen men eftersom lammen var slut gav vi torsken till herrarna i hörnet därborta. - Och vilka är de om jag får fråga? - Det är ett gäng akademiker som tror på den officiella 911 versionen.
Posted on: 2007/3/17 22:06
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]()
Posted on: 2007/3/17 22:07
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
- Doktorn, jag har känt mig deprimerad en tid.
- Vad ni behöver är någonting skrattretande. Ta det här och gå hem och läs det. - Vad är det för någonting? - Det är den officiella 911 versionen.
Posted on: 2007/3/18 6:46
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hi-Tech
Three men, two younger, and one senior citizen were sitting naked in a sauna. Suddenly there was a beeping sound. The young man pressed his forearm and the beep stopped. The others looked at him questioningly. "That was my pager" he said "I have a microchip under the skin of my arm". A few minutes later, a phone rang. The second young man lifted his palm to his ear. When he had finished he explained "That was my mobile phone. I have a microchip in my hand". The older man felt very low tech and wasn't to be outdone, he decided he had to do something impressive. He stepped out of the sauna and went to the bathroom. When he returned, he had a piece of toilet paper hanging from his rear end. The others raised their eyebrows and stared at him . The older man finally said "Well, will you look at that.........I'm getting a fax !!
Posted on: 2007/3/19 17:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]() ![]() ![]()
Posted on: 2007/3/24 15:58
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login