Vakencorner
|
Re: Medskyldiga !!! zink.zpz,verkligen,elsueco......
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Om jag blir blåst får vi väl allt se. Du är ju redan blåst.
Posted on: 2007/3/17 19:26
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo gör det. Jag ska gå och hämta min paycheck från CIA nu, det är en ganska bra extrainkomst. Dom betalar bra ska jag lova. Ok. Då lägger vi till en MISSTANKE till. Ni får betalt också. Det här blir ju värre och värre. Det var ju inte nämnt i tråden tidigare!! ( Inte av Mig, i alla fall ) Hundratals agenter har jobbat för en fima som heter Brewster, Jennings and Associates, en fejk-firma som har varit en fasad för CIA-operationer . Bara en parantes. http://en.wikipedia.org/wiki/Brewster_Jennings_&_Associates Naturligtvis tror jag inte att någon av er är CIA-anknuten. Men Verkligheten överträffar ibland dikten. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Anledningen till att jag är någolunda aktiv här är för att det är vad jag vet ett av dom större forumen där de allra flesta motsätter sig den officiella teorin. Då känns det som att det borde finnas fler människor som motsätter sig officella teorin, men som också klarar av att argumentera ut den med rimliga bevis och källor. Sådana saknas på dom mer allmäna forumen. Självklart har jag blod på mina händer men det får man ju ta om man är betald av CIA. Någon annan förklaring finns ju inte till min helt absurda åsikt. Quote:
Japp. Verkligen. Eller så menade jag att vi får se om jag blir överöst med bevis som sätter det utom all rimligt tvivel att Bush&co ligger bakom. Jag förnekar inte att det kan hända, men hittils har jag inte känt av något. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du har redan fått "bevis" det ligger i trådarna hur mycket som helst
det är bara du som inte ser det. Så efter att du läst 1000:tals sidor (som du själv sa) så har jag mycket svårt att förstå att du, "helt plötsligt" skulle finna en mening med fövandling (vips) skulle vi överbevisa dig. Du är inte värd att slösa tid på .Så du får leta själv, Ps,Säg till om du hajar. Allt väl, mår väl, FARVÄL
Posted on: 2007/3/17 20:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har inte bokstavligen 1000 sidor, det var mer ett uttryck. Men jag har läst dom flesta stora sidorna och läst det dom vill ha sagt. Vi har olika värderingar om bevis. För mig räcker det inte med att tekniken finns tillgänglig, någon råkade säga fel i TV eller att Silverstein sa pull it (det är dom vanligaste argumenten jag har hört). Så fort jag får se konkreta bevis på att bomber fanns på plats (mer än filmer på hur byggnader ska eller inte ska falla), att planet verkligen inte kraschade i Pentagon (vad var det istället?), men om sådan kommer fram har jag inget problem med att "byta sida". Samtidigt tycker jag att det är viktigt att båda sidor får vara med i diskussionen. Om man bara får höra ena sidans argument blir det lätt överdrivna och/eller snedvridna uppgifter vilket inte gynnar någon. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
att planet verkligen inte kraschade i Pentagon (vad var det istället?), men om sådan kommer fram har jag inget problem med att "byta sida" Vad gäller Pentagon är jag personligen av åsikten att det inte har så stor betydelse vad det var som flög in där, utan det betydelsefulla i det hela, och som jag verkligen tycker pekar på att det var en insideroperation, är att byggnaden träffades överhuvudtaget, speciellt efter att tornen attackerats.
Posted on: 2007/3/17 21:10
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Se det så här johanfannsredan....i denna "mess" så kommer mycket i propagandaform från olika håll, frågan är vilket gör propaganda för vad?
Men om vi säger att du befinner dig på ett järnvägsspår och någon säger åt dig att, se upp snart kommer tåget, samtidigt säger någon annan att du kan lungt stå kvar för det kommer inget tåg, vilken av dessa två människor brydde sig om dig, för själv vet du bara att du står på spåret. Saken är att du måste själv ta beslutet om vem du ska tro på, all argumentation är överflödig..ta vara på dig...
Posted on: 2007/3/17 21:11
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du menar att planet skulle bli nedskjutet? Jag vet inte riktigt vad jag tror. USA hade ju inte direkt haft terroristattacker (du kanske inte håller med, men låt oss säga att det var terrorister) med flygplan innan, i alla fall inte av dom här proportionerna. Vad jag har hört från olika håll så var det fortfarande väldigt byråkratiskt, och hotet var tvunget att gå genom flera instanser innan man ens kan skicka upp F-16 eller liknande i luften. Det var ju också otroligt rörigt på 11 september, och jag har hört (kan inte lova att det stämmer dock) att militären inte visste om Flight 93:s kapning förrän 4 minuter efter att det kraschade. Det skulle bekräftas av band som har släppts, ska leta reda på dom om du vill ha dom. Quote:
Jag förstod inte riktigt vart du ville komma med din jämförelse, men att all argumentation är överflödig vet jag inte riktigt om jag håller med om. Det är viktigt att få höra båda sidornas åsikt om saker och ting och om man bara skulle få en hög med fakta skulle det inte hjälpa heller, någon kunnig måste sätta ihop faktan till något som man kan bilda sin uppfattning om. Men jovisst, det sprids propaganda hejvilt från båda sidor, men eftersom just denna sida verkar ha en klar majoritet konspirationsteoretiker så tror jag att den mesta propagandan härifrån stöder de alternativa teorierna. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Som vanligt så påstås vi vara "konspirations teoretiker" men samtidigt vill de hävda den mest absurda av alla konspirationsteorier. Som vanligt är det bara verbal propaganda och aldrig någon propaganda i sak.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/3/17 21:42
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet att du är expert på verbal propaganda. Det är inte fel när du gör det men så fort någon som inte håller med dig sysslar med sådan så är det helt fel. Anledningen till att jag säger det är för att hålla isär teorierna. Officiella teorin är det ingen tvekan om vilken det är, och då är konspirationsteori den vanligaste motsatsen. Jag håller med om att officiella teorin inte är vattentät, men anledningen till att jag använder det ordet är inte för att på något sätt nedvärdera teorin utan bara för att det gör det ganska självklart vilken teori jag menar om man jämför med den officiella. Vilket ord ska jag använda istället för att du inte ska ta illa upp? Alternativteoretiker? Sanningssökare som är ett vanligt tycker jag inte funkar eftersom båda sidorna söker sanningen. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men vissa tycks tro att de kommer att vara i makt strukturen och av någon anledning inte ha ett microchip i pannan som inte bara sänder signaler utan även tar emot dessa. Med elektromagnetiska tricks kan man uppnå samma resultat som en riktigt fet dos av metadon, xanax eller prosac och gissa vad, de tänker inte spendera en enda spänn på idioterna som hjälpte dem utan de slängs på soptippen, som NWO alltid gör med sina anställda.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
and I accuse YOU of wasting time on this forum! They are entitled to their points of view just like me and just like you. I think what YOU need to do is GET FUCKING REAL man! I think your ego is too afraid to DO something and go after bigger criminals and instead spends time HERE online (In NWO Illuminati controlled zone) safe from the real shit. I am growing SO FUCKING TIRED of the utter uselessness and waste of time of such LOADED arguments. You KNEW you would get a reaction and zpz etc knew they could have fun and waste time just the same. I understand your point, but WTF man? (Or woman) its so bloody obvious that they go along with the GOVT agenda. Happy now? ![]()
Posted on: 2007/3/18 18:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
and I accuse YOU of wasting time on this forum! You Dont know me and what Im doing outside This Forum ! Dont worry Be Happy....But we need to do more outside ..... I Agree!! ![]() |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login