vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Angående Homos "rätt" att få adoptera barn.

See User information
Resized Image

Frågan är: Vem tänker på vad barnen tycker?

Posted on: 2007/3/28 12:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Angående Homos "rätt" att få adoptera barn.
Inget barn skall behöva växa upp med homosexuella föräldrar .
Det är jävligt egoistiskt av dom homosexuella föräldrarna att utsätta ett barn med allt vad det innebär att växa upp under sådana omständigheter. Ett barn behöver en pappa och en mamma inte två mammor eller två pappor så är naturens lag .

Adopterade barn mår redan psykiskt dåligt när dom börjar fundera över vem som är deras biologiska föräldrar och varför dom blev bort adopterade. Redan detta är långt i från humant mot ett barn. Att sedan förutom detta även utsättas för en förmodad mobbing på dagis,skola och fritidsaktiviteter höjer chanserna markant till självmord eller destruktiva beteende mönster för offret .

Det där med att homosexuella skall gifta sig är för mig totalt sjukt och totalt onödigt.Jag tror nog att dom kan leva lyckliga utan att vara gifta.

Om ett homosexuellt par väljer att flytta i hop bryr jag mig inte om.
Men när det kommer till adoption och förlovningar
så måste det för fan vara nog.

Sen att offentligt se en masssa bögar och flator på pride festivaler eller liknade evangemang är fruktansvärt motbjudande och svinnigt i mina ögon. Varför detta vräkiga beteende?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Illuminati agendan rullar på enligt planerna och alla smygvänsterliberaler låtsas som ingenting ELLER så hejar de på och försvarar dekadensens utbredning i samhället med modeord som "tolerans", "fördomsfrihet" och "icke-dömande inställning".

Posted on: 2007/3/28 16:51

See User information
allting ni inte gillar är automatiskt illuminati agenda?

Posted on: 2007/3/28 18:16

See User information
Att ställa frågan om homosexuella skall få gifta sig eller inte är för mig lite ologisk. Är det okay för hetero att gifta sig så varför skulle inte homos få det? Om man nu går på detta med huruvida kärlek mellan homo eller hetero är normalt/onormalt så värderar jag inte detta för andra. För mig är det enda rätta hetero och inget annat.

Frågan för mig är varför giftermål och förlovning över huvud taget är så utbrett och accepterat. Kristna/religiösa värderingar handlar ju detta om och de flesta är väl långt i från troende så då handlar det om andra värderingar än dessa. Alla lagar som har skapats gör det "enklast" för par om dom är gifta så gör man detta då av ekonomiska skäl eller för att bevisa för andra att man hör ihop?

Posted on: 2007/3/28 18:28
- -

See User information
mmm för mig kvittar det om bögar gifter sig eller adopterar, finns så mkt elände i världen att få bli uppfostrad av två bögar är nog inte så farligt.

Posted on: 2007/3/28 18:33

See User information
Quote:

buran wrote:
Att ställa frågan om homosexuella skall få gifta sig eller inte är för mig lite ologisk. Är det okay för hetero att gifta sig så varför skulle inte homos få det? Om man nu går på detta med huruvida kärlek mellan homo eller hetero är normalt/onormalt så värderar jag inte detta för andra. För mig är det enda rätta hetero och inget annat.

Frågan för mig är varför giftermål och förlovning över huvud taget är så utbrett och accepterat. Kristna/religiösa värderingar handlar ju detta om och de flesta är väl långt i från troende så då handlar det om andra värderingar än dessa. Alla lagar som har skapats gör det "enklast" för par om dom är gifta så gör man detta då av ekonomiska skäl eller för att bevisa för andra att man hör ihop?

Ovanstående inlägg visar hur långt den nihilistiskt ateistiska indoktrineringen har gått.

Det är ju knappast nån slump att Sveriges befolkning har högst andel ateister per capita. Det är i detta landet som de sociala ingeniörerna har arbetat som ivrigast sedan 60-talet för att bryta ned alla traditionella värderingar och kulturmönster.

Det är heller inte någon slump att Kristendomsundervisningen togs bort på 60 och 70-talet och som sedan har ersatts med allt ifrån: Mångkulturpropaganda, smutkastning och den nordiska kulturtraditionen i från Goter- och Vikingatiden och framåt, Förintelsemantra, Feministpropaganda ( Genuskunskap ) och andra s.k. vetenskaper grundade under pseudovetenskapen, Sociologi som i sig är ett utskott av den ateistiska idétraditionen löpande i från Weishapt´s Illuminatiprogram till Marx och Freuds idéer och den senare Frankfurtskolans tankegods som är skapat för att bryta ned motståndet i den västerländska kunskaps och kulturtraditionen.

Posted on: 2007/3/28 18:45

See User information
Quote:

MMidian wrote:
mmm för mig kvittar det om bögar gifter sig eller adopterar, finns så mkt elände i världen att få bli uppfostrad av två bögar är nog inte så farligt.

Vad säger barnet? Vem frågar henne/honom?

Har du nånsin hört några HTB-aktivister eller feminister prata om "barnets bästa" i dessa fall angående bögars "rätt" att få adoptera?

För de låter det som om de ska få en ny bil eller "Något" annat för att höja deras livskvalitet.

Vad är det för j-vla egoistisk och hedonistisk livsinställning.

Vem tar i beaktande bögars mycket högre frekvens av promiskuitet i deras förhållanden samt deras mångdubbla överrepresentation bland dömda pedofiler?

Är dessa ofta hedonistiskt lagda individer i sina "familjeförhållanden" något som barnen skall känna "trygghet" och kunna identifiera sig med?

Posted on: 2007/3/28 18:57

See User information
Är inte insatt i ämnet för att kunna agrumentera frågan. Har ingen uppfattning om hur ungar som uppfostras av bögar mår.

Posted on: 2007/3/28 19:10

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

buran wrote:

Ovanstående inlägg visar hur långt den nihilistiskt ateistiska indoktrineringen har gått.

Det är ju knappast nån slump att Sveriges befolkning har högst andel ateister per capita. Det är i detta landet som de sociala ingeniörerna har arbetat som ivrigast sedan 60-talet för att bryta ned alla traditionella värderingar och kulturmönster.

Det är heller inte någon slump att Kristendomsundervisningen togs bort på 60 och 70-talet och som sedan har ersatts med allt ifrån: Mångkulturpropaganda, smutkastning och den nordiska kulturtraditionen i från Goter- och Vikingatiden och framåt, Förintelsemantra, Feministpropaganda ( Genuskunskap ) och andra s.k. vetenskaper grundade under pseudovetenskapen, Sociologi som i sig är ett utskott av den ateistiska idétraditionen löpande i från Weishapt´s Illuminatiprogram till Marx och Freuds idéer och den senare Frankfurtskolans tankegods som är skapat för att bryta ned motståndet i den västerländska kunskaps och kulturtraditionen.

Några frågor till dig bennybear som jag hoppas att du vill svara på:

Är du kristen?
Är du gift eller förlovad?

Jag är inget av ovanstående.

Posted on: 2007/3/29 4:31
- -

See User information
Jag har en vänn som är gift med en annan kvinna och dom hade ett bart tillsammans, dock en inseminering och inte en adoption.

Hon är en jättefin tjej och mycket trevlig. Mediterar mycket och föröker bli medveten.

Jag tror skilnaden på individnivå kan vara mycket stor i dessa fall. Om man inte skulle tillåta sddoption till homosexuella så skulle jag vilja att detta du styrktes av mycket tydlig statistisk data att självmordshalten mm ökar dramatiskt gäntemot en hetro-adoption.

Annars så bör man agera på en individnivå. Bättre två trevliga bögar som föräldrar än 2 psykotiska hetros.

Posted on: 2007/3/29 7:04
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

micro wrote:

Annars så bör man agera på en individnivå. Bättre två trevliga bögar som föräldrar än 2 psykotiska hetros.

Eftersom bögar är gravt överrepresenterade bland pedofiler samt är mycket mer promiskuösa än heterosexuellar PLUS att det ingår i Elitens agenda att göra reklam och förespråka dessa onaturliga förhållanden så är saken glasklar.

Sådana förhållanden måste ju på olika plan skapa en väldig identitetslöshet och otrygghet hos barnen.

Och det är väl barnens bästa man måste utgå ifrån.

Könen hos mannen och kvinnan är skapade för att skapa barn.

Lesbisk och annan sodomisex går emot skapelsens lagar och pinciper.

Posted on: 2007/3/29 19:03

Edited by bennybear on 2007/3/29 19:45:12

See User information
1.Och det är väl barnens bästa man måste utgå ifrån.

2.Könen hos mannen och kvinnan är skapade för att skapa barn.

1 ..Jag håller med Benny i just den frågan,, fullständigt Barnen
är NR1 .Vem frågar barnen?

2.Jag skulle våga påstå att det är menigen med LIVET

Posted on: 2007/3/29 21:28

See User information
bennybear -> är bögar mer promiskuösa för att de är bögar eller för att de är just män? är två flator lika promiskuösa som två bögar? vart har du hittat underlag för detta i så fall?

du får gärna svara på mina andra frågor:

är du kristen?
är du gift eller förlovad?

Posted on: 2007/3/30 10:33
- -

See User information
Ja, vi har väl aldrig sett några exempel på heterosexuella som är dåliga föräldrar eller förgripit sig på barn.

Eller hur?

Jag tror att barn behöver identifiera sig med bägge könen, att den viktigaste identifikationen för en pojke är en man och den viktigaste för en flicka är en kvinna, men det allra viktigaste är under alla omständigheter att barnet får en trygg och kärleksfull uppfostran och kärleken i sig har inget kön.

En dåre är en dåre oavsett om vederbörande är heterosexuell eller homosexuell och en god människa är en god människa oavsett om denne är heterosexuell eller homosexuell.

Posted on: 2007/3/30 10:58
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Quote:

Lightsaber wrote:
Ja, vi har väl aldrig sett några exempel på heterosexuella som är dåliga föräldrar eller förgripit sig på barn.

Eller hur?

Jag tror att barn behöver identifiera sig med bägge könen, att den viktigaste identifikationen för en pojke är en man och den viktigaste för en flicka är en kvinna, men det allra viktigaste är under alla omständigheter att barnet får en trygg och kärleksfull uppfostran och kärleken i sig har inget kön.

En dåre är en dåre oavsett om vederbörande är heterosexuell eller homosexuell och en god människa är en god människa oavsett om denne är heterosexuell eller homosexuell.

Kärlek har inget med kön att göra.

Homosex är en gemensam onani som bygger på lust som i sin tur är egots önskan att vilja tillfredställa sina fysiska sinnen en stund.

Detta har inget med kärlek att göra. Gör du det så missbrukar du ordet, Kärlek, som är viljan att ge och göra goda handlingar UTAN att vilja kräva nånting tillbaka.

Hur du än vrider och vänder på det Lightsaber och på olika sätt försöker rättfärdiga Homosex, så går Homosex diametralt emot skapelsens och Guds lagar samt är farligt för kroppen iom att det ofta skapar sjukdomar och därtill ofta dödliga sådana.

Kallar du detta för Kärlek?

Posted on: 2007/4/2 15:48

See User information
OM Gud hade velat att bögar skulle kunna få skaffa familj så hade han gjort det möjligt för dem att genom sexualakten kunna befrukta varandra.

Är detta så svårt för Er smygvänsterliberaler och agnostiker att förstå.

Posted on: 2007/4/2 15:53

See User information
Jag tycker det är rätt intressant med den svenska statens och det sociala "skyddsnätets" tankar om att förebygga brottslighet.
Med tanke på att bögar är gravt överrepresenterade för pedofilbrott så är det väl ganska onödigt att låta dessa människor köpa barn från afrika, asien osv?

Posted on: 2007/4/2 17:08

See User information
Jag tycker vi kunde ha en beslutande folkomröstning rörande kriminaliseradet av sodomi, fast då skulle vi få se exakt hur demokratiska alla bilderbergerdemokrater egentligen är.

Posted on: 2007/4/2 17:12

See User information
Bennybear!
Är det bättre barn dör i afrika en får ett kärleksfullt hem i sverige med två kvinnor som älskar varandra?
Varför skulle inte homos kunna få adoptera de har väl lika mycket kärlek dom?
Förebilder är bara en illusion?
Man söker sina andliga ledare under sin spirituella resa i livet= utveckling.
dessa shamaner kan vara både bögar flator eller personer som bara kan älska ett kön?

Posted on: 2007/4/2 17:14

See User information
Quote:

Morfar-gul wrote:
Bennybear!
Är det bättre barn dör i afrika en får ett kärleksfullt hem i sverige med två kvinnor som älskar varandra?
Varför skulle inte homos kunna få adoptera de har väl lika mycket kärlek dom?
Förebilder är bara en illusion?
Man söker sina andliga ledare under sin spirituella resa i livet= utveckling.
dessa shamaner kan vara både bögar flator eller personer som bara kan älska ett kön?

"Andliga ledare" som bryter mot skapelsens lagar är knappast några andliga ledare.

Posted on: 2007/4/3 10:00

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper