vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Människan - En utomjording?
#1


See User information
Vad är människan? Hör vi hemma här på planeten jorden? Hur man än vänder och vrider så verkar det vara någonting fel med människan, som inte tycks passa in någonstans. Är människan som art inplanterad utifrån på planeten, eller en korsning med apa och annan art av varelser utifrån?

Alla andra livsformer passar in i helheten, men inte människan. Människan är den enda art som uppenbarligen inte har tillräckligt hög intelligens att förstå att sammarbeta med övriga livsformer på planeten för ett gemensamt överlevande - ingen överlever ensam på det biologiska rymdskeppet jorden.
Människan förgör istället sig själv och skapar lidande och död för övriga livsformer pga sin dumhet. Vissa menar att detta är människans "utveckling",...men utveckling till något sämre är ingen utveckling, utan degenerering och förstörelse.

Jag anser att t o m en bakterie är intelligentare än en människa...

Bara några tankar så här på morgonkvisten... :D

Posted on: 2005/10/16 10:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människan - En utomjording?
#2


Tjabba Psilocyber !


Människan, denna obalanserade , som skapat en obalans på denna planet. Man pratar om utveckling och vad har detta lett till ?
Uttrotning av andra djurarter sker dagligen. Vad ger oss denna rätt ?

Andra djurarter följer naturens lagar vi gör det inte. Människan utveckling skapar, gång efter annan genom historien, kaos.
KRIG; MILJÖFÖRSTÖRELSE o s v .

Denna kamp som människan är inblandad i , vad handlar det om ?

Är vi en klonad produkt utifrån och är vi en del i utnyttjandet av jordens resurser , som är styrd utifrån, där toppen ( Eliten ) är medveten om detta
Och sitter på kunskap som den stora massan är helt omedveten av.

Är Jorden en koloni , där slaveriet lång ifrån är avskaffat ! ! ( ränta och skattesystem )

Är Religionerna ett instrument , skapat av en Elit, för att hålla massorna splittrade och i schack. För att vi inte skall börja undersöka vårat verkliga ursprung.





Några tankar från so88

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människan - En utomjording?
#3
ahahah.. bra tankar psilocyber, och kul att ha dig tillbaka.

enligt gamla sumerierna är vi en sönder avlad korsning av en gammal reptil liknande ras och cro-magnon människan.

jag tror inte dock bakterier besitter mer kapacitet än oss, då våra skapare vet exact hur lättmanipulerad vår lilla hjärna är..
speciellt med tanke på hur bessatta vi är av materia.
vi är med andra ord i stora hela manipulerade och begränsade av materian.

detta gör oss självklart dumma och även dummare än bakterier..
så visst har du rätt oxå..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människan - En utomjording?
#4
oh ibland undrar jag om jag ska postera eller låta bli, har erfarenhet av många amerikanska forum och vill helst inte bli inblandad i heta diskussioner något mer. Jag tänker hellre efter fler gånger för mig själv först och försöker bilda mig en egen uppfattning om saker och ting.
Iallafall kan jag mumla lite i den här tråden, take it or leave it.

Är det inte så att livet är likadant i grund och botten och vi passar in lika mycket som allting annat?
Bakterien har precis som människan sin kod programmerad i att föröka sig och sprida sig. Likaså andra arter i djurvärlden och också växtvärlden. Se bara på aspens rötter som kan bli riktigt stora och sprida sig och förstöra för andra växtarter, i vilket aspen regerar och de arter som måste flytta sig gör det inte.
Djuren har ju sin evolutions pyramid och jag såg ett natur- program en gång när en giraff våldtog en annan giraff, händer hela tiden i djurriket och the so called survival of the fittest.
Myrsamhällen har en tendes till att breda ut sig och erövra med ett system av hierarki, the queen rules them all, typ ny världsordning ju fast i gammal form? De tar ju också slavar:

http://www-vaxten.slu.se/marken/markdjur/myror.htm



Är inte allt liv utomjordiskt?

Jag tror vi har haft en modern civilisation förut, om det har varit på denna planet eller ej kan jag ej svara för? Hursomhelst så kommer nog människan för alltid att repetera sina misstag istället för att lära sig av dem.
Det är lite synd för vi har ju en hjärna som skulle kunna utvecklas till något riktigt avancerat om vi skippade all makt-fixering, som det dessutom inte verkar finnas någon ände på.

ok sökandet fortsätter...
ha en trevlig dag
Rubens

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#5


See User information
Tjabba, RUBENS...
Så som du lägger upp det är dety ju en sanning med modification--- Helt klart är det så!!! Men du glömmer en grej och det är att hela existensen är likt en skola (högstadiet, t.ex.)

Så står den (lärosätet) ju där hela tiden och naturligtvis, så är den ju alla år fylld med studenter som faktum "är på gång"...

Men det fungerar ju också som så - att vid varje "omgång/skolår" i den högsta klassen så sker det ju en "avgång" - som möjligör en slutgrej och det samma är väl med jordelivet...

Visst, sker det alltid det som jorden är till för: - "lärandet" - med alla fel och misstag - men hela tiden så sker det ju också förhoppningvis "avgångar" - varelser som är fullärda på denna planet och de återkommer då naturligtvis inte och så fylls ju klassena på underifrån hela tiden...

Ständig ström med livshungriga studenter "söker" sig ju in underifrån även i "jordeskolan" - med vissa flytt - på grund av olika anledningar - till andra skolor(=planeter ) mellan "varven"...

I vilket fall som helst så påstås ju detta att denna planet är den tuffaste skolan - en riktig "värstingskola"... Om man ser det på det sättet...

Den kallas också av vissa för "LIDANDETS PLANET" - för det är bara här man kan ramla och slå upp knäna - plus skära halsarna av varandra - allt för att på så sätt faktum "lära sig något"...


Detta hälsar; Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St patrick - "bäraren" av den Gula Skölden, smat han evigt trogna Löss:
plus;

Posted on: 2005/10/16 13:32
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människan - En utomjording?
#6
Hej hopp, nu börjar det bli intressant...
Michael Tsarions är den som kommer närmast min lilla utredning och arbete. För Er som sett det senaste online på http://www.taroscopes.com/webstream/webstream_startpage.html förstår vad jag snackar om...

Jag ser inte riktigt att vi fått för lite intelligens, därimot ser jag att vi har blivit manipulerade till att bli en skock fåfänga. Givetvis är vi inte ifrån denna planet, inget tyder på detta. Men det kan man ju inte prata om som sagt, men här på vaken.se tyckar jag att vi kan lägga ner alla stridsyxor och hyckleripåsar, för att kunna komma fram till sanningen, utan ett öppet sinne kommer vi ingenstans, vi är alla olika med olika bakgrund och studier, alltså måste vi lyssna ännu mer på varandra. Ni som postat i tråden så här långt, se på Er själva vilken extrem kraft ni har i sinnet, öppenheten för 'allt' leder till "en smart liten filur" :) ...

Jag har också kommit så pass långt i mitt arbete "nästan endast" på grund av vaken.se och dess medlemmar, tackar fruktanslöst mycket för all info och alla idéer, Co-Creation!!!

Jag är dock inte varken sämre eller bättre än någon annan, så kan vi fortsätta denna tråd länge så kommer vi någonvart.

Till saken.
Människan skapar lätt ett paradis på denna planet där alla mår bra, om man släpper den fria viljan lös. Vi kommer dock inte härifrån, så hur detta skall skapas är en smärre nöt att knäppa, vi vet heller inte vad DNA:t kommer att göra med oss. Men det kommer att bli intressant. Jag brukar skriva lite om mina resor i energivärlden, och det jag märkt nu på senare tid är att en annan energiform börjar flöda, kul. "The photon belt" Förhoppningsvis så blir vi en superman allihopa :) Då ere slutlekt...

The Photon belt har börjat skapa vissa roliga effekter då vissa vaknar till med stora steg, går han i hand med medvetandutvecklingen (maya), som måste hämmas med aluminiumoxider som släpps ut via chemtrails. Också, rädsla håller oss i schack för att inte känna av förändringar inuti kroppen.

Hurvida vi är ämnade för att bo på denna planet och om detta är meningen vet jag inte, jag tror inte det blir ett problem heller med tanke på vad som komma skall, möjligheterna är enorma. Alla möjligheter ligger redan framför våra fötter, det vi behöver göra är att veta om dom, det räcker. Universum är oändligt, med detta följer också en oändlig lista med möjligheter.

Skulle vilja gå in på vad Michael Tsarions talar om, men jar är redan ute och cyklar för sådanan som nyss vaknat, men för att göra en lång historia kort. För tusentals år sedan så målade man på väggar i grottor, liknande alians, tefat etc. Den Afrikanska kulturen talar om samma sak, Maya likaså, med flera med flera...

Vi är till att börja med inte ensamma på denna lilla planet, och det finns miljarder möjligheter till andra planeter med möjligheter för civilizationer och utveckling som slår denna med hästlängder. Varför sitta på en planet i hela universum och svära på att vi är ensamma. Om man sedan öppnar sinnet lite och säger ok, det finns kanske andra, men dom är inte här, näää, dock inte. !!!???

Om vi inte är ensama, och en agenda och hemlighet ligger bakom, givetvis,... Då får vi heller inte reda på det. Vi har svaren framför våra fötter, kunskap och astronomi mm har många gånger försvunnit i historien, vakna till lite och se vad som händer/hänt.

Intelligensen som vi besitter är inte den som kommer att reda ut ett och annat, men känslan och empatin kommer att ställa till bråk för Illuminati, eller ännu högre upp på skalan, Shita Huri (Huli).

Hmm, jag försöker just nu klämma in ett 6 timmar föredrag i ett par a4 sidor :) ... Går inte... Det blir en massa tankar i trådar i alla fall... :)

Balansen på Tellus är omruskad ordentligt, fast det gör inte så mycket egentligen. Visst skall vi vara rädda om naturen, men det vi står inför kommer att förstöra en hel del i vilket fall som helst.
Vad vi måste göra istället är att ta lärdom av allt som helst, det är det som är meningen också, i varje medvetandeutveckling så får vi gå igenom prov och tester, just nu är vi ett med ETIK och skall ta lärdom av den senaste perioden innehållande en makt som styr över oss. Vi skall inte styra över varandra, det går inte. Vi är alla unika och skall en demokrati gälla för oss som passar oss, ja då får vi många olika politiska system för att alla skall bli nöjda, en för varje individ, så pass olika är vi. Dra igång den fria viljan och låt den göra sitt, det är den som hålls tillbaka med lagar och politiker/politik. Ser vi inte detta än? ... För mig är det självklart.

Hmm, rackarns, jag har så mycket att fråga om o så lite tid... Jag tror vi kommer längre i ett radioprog där vi alla får diskutera och bolla idéer... Är det dags för detta än? ---

Det räcker med MSN messanger, o sen spela in det som sägs.... Vad säger vi, jag förmodar att det skulle vara intressant för flertalet... Eller också så skall vi träffas, alla med galna idéer :) och frågor.

Nåja, fortsätt snacka i tråden, nu är vi ju nära, riktigt nära o då ere kul :) ...

För Er som inte hänger med på tokigheterna, kolla in http://www.taroscopes.com/webstream/webstream_startpage.html och dra ett par Icke filmer, dessutom, Gregg Braden och Stewart Swerdlow med flera. Pumpa på, mer och mer info om detta kommer ut dagligen nu, och det finns bevis som backar upp både det ena och det andra... Dags att stänga av TV:n och börja bry sig om framtiden. V har fram till 2007 typ, sen vet jag inte ens om nätet finns kvar... Global jordbävning kan ställa till med både det ena och det andra.... Va?.. Just det.. Vi har snart noll magnetismen på vår planet, efter det vänder det och med detta följer massvis med skalv... GLOBALT, även här i Europa...

Jupiters öga har redan vänt... Så vi har inte så mycket tid kvar innan det börjar ruska under våra fötter ... Håll i er :) ...

Vi får väl skapa ett Matrix Zion :) ...



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#7


See User information
Hej Gott folk!
Själv har jag fortfarande lite svårt att smälta att vi inte kommit till denna planeten på samma sätt som alla andra djur och organismer.
Att världen ser ut som den gör idag har helt och hållet att göra med när vi gick ifrån naturfolk till att bygga konstgjorda betongsamhällen som får oss att totalt tappa kontakten med natur/djur och den äkta livsenergin (tror jag). Tid finns inte .. Pengar är roten till all onska .. hur kommer det sej att forskare blir helt till sig när dom upptäcker att en apa använder sej av redskap för att skaffa mat *pust*.

Jag skulle vilja att det var obligatoriskt för alla ledare och politiker att spendera regelbundna tider i och med naturen så kanske deras männsklighet med alla krafter som vi alla har som barn vaknar till liv igen!?

MVH Blackie

Posted on: 2005/10/16 14:27
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#8


See User information
Klockrent Blackie!

Visst är det så att människan skiljt sig från naturen mer eller mindre,...fan skulle jag kunna trolla så skulle jag trollat oss tillbaka till då vi levde som naturfolk i samklang med naturen.

Spana in mitt boktips...

Frid/Psilo


Posted on: 2005/10/16 16:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#9


See User information
trycker in en länk till en intressant snubbe...

http://www.norrshaman.net/Zerzan.htm

Posted on: 2005/10/16 20:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människan - En utomjording?
#10
En ganska god tanke är att flertalet folk nu önskar det som var förr, enkelheten.. Råballt... Om vi än en gång kommer att leva så, tänk va mycke tid till bus och skoj :) ...

En får hoppas...

Hare gott...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#11


See User information
Människan skapades av vetenskapsmän på besök frå ett annat system.Dom har varit här i alla tider och lämnat spår av sin existens på många ställen, dom söker fortfarande hjälpa oss i sin vilja att vi skall överleva. Dom skickade budbärare genom tiderna, bla Jesus och Buddha, dessa var deras budbärare här på jorden och skulle hjälpa människan till ett nytt paradigm i samhället. 1973 vart en fransman kontaktat och informerad om deras agenda, han vart ombedd att skriva ned detta i en bok. Denna bok publicerades, och finns att läsa gratis.


länk rael.se


man kan ochså se film som beskriver händelseförloppet.

Kan detta vara svaret?


Posted on: 2005/10/18 2:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människan - En utomjording?
#12
Jag är öppen för allt, i jakt på sanningen. Med tanke på Cropcircles så ligger detta nära till hands, men det förklarar inte alla negativa händelser som händer, med koppling till annat liv än det som skapats på denna planet, se Reptilia agenda med C Mutwa & David Icke.

En tanke, det som befinner sig i "The heavens between heavens" har otrolig, makt och kunskap, om dessa cropcircles är gjorda av en annan art så var det enkelt att förstöra dessa snabbt, är vi med på vad jag menar eller skall jag förklara lite bättre?

Det blir lite klurigt för oss som sitter med olika info, bra dåligt, sant inte sant, aliens här och där, goda onda, bra dåligt mm.... Vad som är relevant för tillfället tycker jag är att låsa in dom som håller och styr i NWO, sen får vi väl se om det finns något mer att låsa in eller skicka iväg :) ...

Enligt Mikael Tsarion så kan dom ju inte åka iväg, ännu, dom sitter här som en föbannelse, på grund av många olika saker.

Är vi härifrån eller inte?... Nja, vi kan leva i naturen och på dess tillgångar utan att skada något, eller att rubba den ömtåliga balansen, men vi är som Stewart Swerdlow säger också väldigt ömtåliga med tanke på att mycket som växer i naturen dödar oss, dessutom djur... Till och med små myggor och grodor etc.

Jag tror att vi härstammar från någon annan stans, eller att vi är en testskapelse, för det ser inte riktigt rätt ut... Den som är mest intelligent blev mest lurad också... Rimmar inte, vi har också en reptilhjärna mm....

Ett komplett virrvarr med info finns tillgängligt, det jag kommer att tänka på i detta sammanhang, there will be order out of chaos... En får studera vidare...

Jag har skickat iväg massvis med mail till dom som håller föredrag angående intevjuer av annan art, direkta frågor som, hur ligger det till med det här, och hur funkar detta, vad tror Du om detta mm...

Jag tar detta per telefon om ett par veckor, Icke vet jag inte när jag kan få tag på, men jag skall snacka med honom, jag vil givetvis ha frågor ifrån Er så vi får ett mer komplett frågeformulär för dom nyfikna på vaken.se :) ..

Kanske skall vi starta en tråd angående detta, skriv ner alla frågor så slänger jag upp en om ett par dagar, eller PM:a mig..

Hare gott så länge...






 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#13


See User information
Raelerna är ju galna på riktigt. De är ju öppet illuminater som vill genmodifiera allt och bygga in människar i kuber där de ska bli av med alla tänkbara ansvar, och allt ska skötas av några gammla gubbar.

Posted on: 2005/10/18 22:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människan - En utomjording?
#14
Håller med.... Jag gör som jag alltid brukar, tar in infon, om det passar in någonstans senare så kopplar jag ihop det. Dumt att tro på det ena, sen det andra.... Eller allt, det kan bli yrt då...

Man skall ta det vackert med allt som skrivs, nog för att allt är en himla soppa från ena hörnet til det andra, en del av soppan är nog bara skrämskott eller galna folk, ännu mer galna än vad vi är här då :)

Hare...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#15


See User information
Tjena,...håller med micro ang raelianerna,...dom verkar ju helt sjuka. Såg deras introduktionsfilm igår och de är som micro säger öppet illuminater, och de vill också bygga en ambassad i Israel som skall ta emot rymdskeppet med utomjordingarna.

Givetvis finns det också nåt judiskt med i det hela, vad annars?
Det hela är bara ett sätt att dra in pengar till judiska intressen och företaget Clonaid. Det lyser Illuminati lång väg...

Posted on: 2005/10/19 4:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#16


See User information
Tjabba, alla "Rep´s- buster´s" - Hö, hö - ni skall veta att detta uttryck är loggan för min framtida "INDY-produktion" gällande musik aoch annat vi här i Bengtsfors - skall pyssla med...
Min grabb som är en duktig tecknare (arbetar för AMUSE i Stockholm) skall fixa till själva "bilden" - en lite söt ödla, som har fastnat i en råttfälla - Klick! - Squeek! Skitballt, alltså...
På plattor på litteratur och filmer - skall denna logga lysa upp världen... Hö,hö... Nåja...


jag anser i all afll att det ligger en sanning i allt som har att göra med dessa "RAELIANER" - Ångrar du inte att du slängt iväg dessa böcker du hade en gång - P-C? Man skall aldrig excludera grejer so mna kan ha användning för - jag har flera hyllmeter med litteratur jag anser är bra men inte antagbart - Så visst kan man ha liksom dåliga grejer i bokhyllorna - Jag har mängder med "solgubbe-litteratur" - Psykologi och sånt - bra att ha i framtiden...

plus;

Posted on: 2005/10/19 12:20
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#17


See User information
Tjenare shygets och alla andra....

Nja, inte ångrar jag mig att jag slängde dom två böckerna som gets ut av Raelianerna. Det stod mig upp i halsen till slut...det var samma gamla visa hela tiden, sionistisk propaganda...att judarna är älskade av gud mest av alla raser på jorden, och att de judiska utomjordiska forskarna för länge sedan skapat människan och alla djur och natur här på jorden. osv, osv, osv....

Det är samma gamla skräp och judisk självutnämndhet man kan finna i Tora och Talmud. Håller för övrig på att läsa en mycket bra bok just nu som heter; Den Judiska Rasismen, av David Duke. Den kan jag rekommendera varmt till alla...

Frid/Psilo

Posted on: 2005/10/19 13:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#18


See User information
Sprang på Raelianerna en gång på Sergels torg för några år sedan
Tog lite informationsbroschyrer om deras verksamhet.
Ganska snabbt fick jag en dålig "vibb" efter att ha läst lite.
Det verkar som dom propagerar för att vi ska ta emot utomjordingarna med öppna armar när dom kommer för att lösa världens problem, GM-föda, kloning, ersätta böcker med datorer etc etc....

Ja snart kommer äntligen(judarnas?) Messias för att frälsa oss alla och skapa "fred" med en världshärskare och världsregering (den enda vägen) Halleluja !!!

NO THANKS !!!

mvh eureka

Posted on: 2005/10/19 14:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#19


See User information
Raeliterna är definitivt desinformatörer. Att påstå att utomjordingarna/Elohim/"gudarna"/reptilerna är positiva varelser som vill oss väl och som ska välkomnas på jorden är helt galet. Jag är övertygad om att det hela är styrt från högsta ort.
Men det kanske mest tragiska är att en massa folk världen över har gått på deras lögner.

Posted on: 2005/10/19 17:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#20


See User information
helt klart är vi från en annan planet! största beviset för det är att vi inte ligger i näringskedjan hos något djur. vithajar som är allätare äter inte ens upp oss om dem inte är utsvultna. samma sak gäller det för alla stora rovdjur, dem angriper inte oss förrutom i nödfall. Björnar och tigrar som kan fälla djur på flera hundra kilo sticker iväg som skrämda valpar när känner lukten eller hör oss trotts att vi är enkla byten.

Posted on: 2006/1/15 0:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människan - En utomjording?
#21


See User information
När jag tänker på den där morgonkvisten så ser jag framför mig den där reklamen - har ni set den han som sågar av den gren han sitter på - men när han sågat klart så är det trädet som faller - kul grej - nästan så ser jag din förmodan ang. den mänskliga verelsen...
Så här ar det. männsikan är faktum den högsta varelsen i den fysiska verkligheten - att han är bäng i skallen är just bara för att han är ännu inte Vaken- hö, hö...

jag har en massa polare som gillaar indiansk "kultur2 - jag med förståss - men inte på samma vis som dom - de tycker att naturfolken var skitkloka - och det var de ju förståss - men f-n, man kan ju inte liksom "stoppa" där i utvecklingen- utan man måste vidare - även indianer och det och sånt hade inte riktigt "kläm" på hur saker och ting fungerade - rent traditionellt så "skötte" de sig jävligt bra - men kunskapen om hur och varför?hade dessa inte ännu - Därför så måste de vidare... Bo i en jävla förort i Usa kanske - bli feta och titta på TV´n - för att det är något de måste lära sig om livet ...
Jag menar om man nu går efter hur man "sköter" sig - så kan man ju säga att djuren är bättre på detta än människan - Men det är för att de gör det rent automatiskt - instinktvis, liksom... Men meningen är ju att alla organismer en vacker dag skall förstå att medvetet själva fatta hur det förhåller sig och det är så utvecklinhgen fungerar - man blir smartare och smartare - ju högre upp i Kjedjan man kommer...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/16 3:05
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS