vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 4 5 6 (7) 8 9 10 11 »

Re: zink och WTC-byggnaderns kollapsordning

See User information
Men det spelar ingen roll vad du än säger, det här forumet är Tavistock/Säpo Zinks personliga toalett och man måste böja sig ned för att ta emot hans avföring i ansiktet.

Posted on: 2007/3/31 5:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag hade planerat att mitt nästkommande (det här) inlägg(et) skulle bli kort och avrundande, men då zinks dumhet fortfarande lyckas förvåna mig, så blir inte fallet så.

När jag först läste zinks,...:
Quote:

zink wrote:
Om WTC 1, 2 och 7 har sprängts så finns det 1000-tals varianter på hur ordningen skulle kunnat bli men av alla dessa blev det en enda.

...så tänkte jag. "1000-tals varianter är inte matematiskt korrekt, men det är ju en sån otroligt stor och felaktig överdrift att zink omöjligt kan mena allvar." Kort och gott, det skulle kunna liknas vid ordmärkeri om man brydde sig om att påpeka felet.

Sen såg jag att någon/några (HWO, seraphim) faktiskt hade bemödat sig med att påpeka det oriktiga i zinks uttalande, och då slår bomben ner! Zink levererar ytterligare ett helt sinnessjukt och förvirrat svar. En riktig klassiker!

När man läser zinks svar så får man känslan att man tittar på "Fem myror är fler än fyra elefanter" där Magnus, Brasse och Eva rökt på så in i helvete. "Först går Ellen..."

Om man skall ordna WTC 1, 2 och 7 i en följd så går det att göra på exakt sex olika sätt. 6, varken fler eller färre!

Det finns t o m en matematisk funktion som är direkt aplicerbar på det här fallet, nämligen Fakulteten.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fakultet_(matematik)

Jag föreslår att intresserade klickar på länken ovan och tittar på exemplet som handlar om att kombinera tre olika färger (blå-grön-röd) (och nääe zink, färgen på WTC byggnaderna spelar inte heller någon roll för ordningen)

Om zink och jag skulle tävla i löpning, så...låt oss anta att jag vinner. Hur skulle storleken på min segermarginal kunna påverka ordningen i resultattabellen? Zink kan komma efter mig på ett oändligt antal sätt, men det skulle aldrig ändra ordningen.

Zink skrev till Capsolito:
Quote:

zink wrote:
Tackar för dina åsikter men vi debatterar inte rashastigheten utan rasordningen i denna tråd.

BWAHAHAHA
Rätt person att komma med ett sådant uttalande...

Posted on: 2007/3/31 11:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Quote:

HWO wrote:
Quote:
Om att säga ABC. Ja det är olika för vi människor uppfattas alla dess nyanser så om du säger ABC olika fort blir varje tid en ny betydelse.

Är betydelse och ordning synonymer?

Om att säga ABC. Ja det är olika för vi människor uppfattas alla dess nyanser så om du säger ABC olika fort blir varje tid en ny ordning.

Är 127 och 127 också två ordningar?

Har du fått kortslutning?

Nej 127 och 127 är inte två ordningar.

Men 1+2+7 eller 1*2*7 eller 1:2:7 är olika ordningar där det emellan är symboler för olika tider.

Vi liver i en fyrdimensionell värld så tiden har betydelser i ordningen.

Om tiden INTE har någon betydelse så kunde de ha sprängt WTC1 11 september WTC2 11 oktober och det WTC7 11 november.

Eller WTC1 11 september 2001, WTC2 11 september 2002 och WTC 7 11 september 2003.

Visst inser du nu att tiden emellan verkligen har betydelse och att man måste anse tiden emellan hör till ordningen också.

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

zink wrote:
Jag anser att de 19 kaparna från mellanöstern och länder däromkring var fullt kapabla att genomföra kapningar den 11 september 2001. Att de lyckades så bra berodde på att trots alla rykten om ett attentat som FBI och CIA fick trodde de aldrig att attentaten skulle hända i USA utan utomlands.

Ja, du anser mycket Zink. Kan du istället komma med lite fakta för en gång skull?

Detta har jag sett och hört i en dokumentär om 911 där även Osama bin Laden var med och han sa ”Amerikanernas problem är att de älskar livet, vi älskar döden”.

I den dokumentären så gick allt Osama bin Laden sa ut på att motivera dels varför de hatar amerikanerna (Israel-Palestina konflikten) och varför de ville rasera WTC då de såg dem som en tydlig symbol för USA.

Det försökte ju redan 1993 men bomben räckte inte till vilket de trodde att den skulle göra.

Anonym
Quote:

zink wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

zink wrote:
Jag anser att de 19 kaparna från mellanöstern och länder däromkring var fullt kapabla att genomföra kapningar den 11 september 2001. Att de lyckades så bra berodde på att trots alla rykten om ett attentat som FBI och CIA fick trodde de aldrig att attentaten skulle hända i USA utan utomlands.

Ja, du anser mycket Zink. Kan du istället komma med lite fakta för en gång skull?

Detta har jag sett och hört i en dokumentär om 911 där även Osama bin Laden var med och han sa ”Amerikanernas problem är att de älskar livet, vi älskar döden”.

I den dokumentären så gick allt Osama bin Laden sa ut på att motivera dels varför de hatar amerikanerna (Israel-Palestina konflikten) och varför de ville rasera WTC då de såg dem som en tydlig symbol för USA.

Det försökte ju redan 1993 men bomben räckte inte till vilket de trodde att den skulle göra.

Du ska inte tro på allt du ser och hör

Anonym
Quote:

Sleeplijn wrote:
Men det spelar ingen roll vad du än säger, det här forumet är Tavistock/Säpo Zinks personliga toalett och man måste böja sig ned för att ta emot hans avföring i ansiktet.

Detta utgör ett bra exempel på att kritiker måste tåla kritik hur osaklig den än må vara eller hur?

Jag anse att du Sleeplijn är oerhört rädd för mina åsikter då du själv inte har nog med argument att gå emot dem utan måste övergår till okväden.

See User information
Döden ? vilka är det som är med i dödskulter som "Skull & Bones" och vilka deltar i offerceremonier i Bohemian Grove ? Bush ?
ja j-r Zink så är det , ditt j-a ****
moderatorna bör pejla in vilken zink och resten av svinen är , de måste ju stå till svars.
Presidentens farfar Prescott Bush , hans far George H W Bush och den nuvarande president George W Bush är/var alla med i Skull & Bones.
Dokumentär "Order of death"
http://video.google.com/videoplay?docid=2500924140588760933

Posted on: 2007/3/31 19:37

See User information
Finns det någon på det här forumet som inte tror att zink har en allvarlig störning?

Quote:

zink wrote:

Men 1+2+7 eller 1*2*7 eller 1:2:7 är olika ordningar där det emellan är symboler för olika tider.

Om tiden INTE har någon betydelse så kunde de ha sprängt WTC1 11 september WTC2 11 oktober och det WTC7 11 november.

Eller WTC1 11 september 2001, WTC2 11 september 2002 och WTC 7 11 september 2003.

Visst inser du nu att tiden emellan verkligen har betydelse och att man måste anse tiden emellan hör till ordningen också.

Zink har givetvis fel.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fakultet_%28matematik%29

Zink försök svara på det här: Om 1 kommer före 2. Hur långt efter 1 måste 2 komma för att ändra ordningen (till 2 före 1) ?

Posted on: 2007/4/1 9:35

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

zink wrote:

Du ska inte tro på allt du ser och hör

Detta gäller då även de som bara hörde explosioner?

Det var Osama bin Laden som sa ”Amerikanernas problem är att de älskar livet, vi älskar döden” när när han intervjuades.

Jag ska alltså inte längre tro på det Osama bin Laden säger själv?

Anonym
Quote:

think4yourself wrote:
Döden ? vilka är det som är med i dödskulter som "Skull & Bones" och vilka deltar i offerceremonier i Bohemian Grove ? Bush ?
ja j-r Zink så är det , ditt j-a ****
moderatorna bör pejla in vilken zink och resten av svinen är , de måste ju stå till svars.
Presidentens farfar Prescott Bush , hans far George H W Bush och den nuvarande president George W Bush är/var alla med i Skull & Bones.
Dokumentär "Order of death"
http://video.google.com/videoplay?docid=2500924140588760933

Jag fattar inte hur du kan resonera som du gör.

Ska JAG stå tills vars för att jag citerar Osama bin Laden från en dokumentär ska DU stå till svars för ALLA uttalanden som alla som håller på med de alternativa teorierna gör.

Anonym
Quote:

TTime wrote:
Finns det någon på det här forumet som inte tror att zink har en allvarlig störning?

Quote:

zink wrote:

Zink har givetvis fel.

Zink försök svara på det här: Om 1 kommer före 2. Hur långt efter 1 måste 2 komma för att ändra ordningen (till 2 före 1) ?

De tar vi det ännu tydligare.

Om WTC 1, 2 och 7 sprängts samtidigt med hjälp av ett atomur så ingen i världen kunde avgöra husens rasordning så gör tiden mellan sprängarna att det blir en ordning mellan WTC 1, 2 och 7 och då utgör tiden en del av ordningen.

Så då kan vi fråga varför sprängdes WTC 1, 2 och 7 inte alla på en gång utan efter varandra och varför valdes då den ordning som blev när det gäller både husens ordning och tidsordningen mellan husens sprängningar?

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

TTime wrote:

Quote:

zink wrote:

Zink har givetvis fel.

Om WTC 1, 2 och 7 sprängts samtidigt med hjälp av ett atomur så ingen i världen kunde avgöra husens rasordning så gör tiden mellan sprängarna att det blir en ordning mellan WTC 1, 2 och 7 och då utgör tiden en del av ordningen.

Så då kan vi fråga varför sprängdes WTC 1, 2 och 7 inte alla på en gång utan efter varandra och varför valdes då den ordning som blev när det gäller både husens ordning och tidsordningen mellan husens sprängningar?

Zink du är sjuk.

Varför törs du inte svara på någon av mina frågor? Är du rädd för att dina rationalisernade resonemang på något sätt skall bli än tydligare sjuka och felaktiga?

Du försöker blanda in den helt irrelevanta storheten tid i resonemanget kring antalet möjligheter att kombinera ordningen av tre händelser (WTC-byggnadernas ras). Tiden mellan rasen påverkar inte antalet rasordningskombinationer Vilken typ av människa har svårt att förstå det?

Försök svara på det här:
Om 1 kommer före 2. Hur långt efter 1 måste 2 komma för att ändra ordningen (till 2 före 1) ?

Klar du ens av att svara på barnfrågan:

Vilket är FLEST, fyra elefanter eller fem myror?

Barnfrågan är ytterligare ett exempel på hur irrelevanta storheter (i detta exempel storlek eller vikt) kan lura vissa att tänka fel.

Posted on: 2007/4/1 18:45

Anonym
Quote:

TTime wrote:
Quote:

zink wrote:
Quote:

TTime wrote:

Zink du är sjuk.

Varför törs du inte svara på någon av mina frågor? Är du rädd för att dina rationalisernade resonemang på något sätt skall bli än tydligare sjuka och felaktiga?

Du försöker blanda in den helt irrelevanta storheten tid i resonemanget kring antalet möjligheter att kombinera ordningen av tre händelser (WTC-byggnadernas ras). Tiden mellan rasen påverkar inte antalet rasordningskombinationer Vilken typ av människa har svårt att förstå det?

Försök svara på det här:
Om 1 kommer före 2. Hur långt efter 1 måste 2 komma för att ändra ordningen (till 2 före 1) ?

Klar du ens av att svara på barnfrågan:

Barnfrågan är ytterligare ett exempel på hur irrelevanta storheter (i detta exempel storlek eller vikt) kan lura vissa att tänka fel.

Om vi tidsstämplar WTC 2, 1 och 7 kollapsen så får ordningen genom att sortera på tiden.

WTC 2 2001-09-11:09:59
WTC 1 2001-09-11:10:28
WTC 7 2001-09-11:17:70

Men vi blir tydligen aldrig eniga om att tiden är en del av ordningar.

Man kan då fråga så här:
Vad var motivet till att spränga i ordningen 2, 1, och 7 och varför valde man att vänta de tider mellan sprängningarna som var den 11 september 2001?

Att få maximal skrämseleffekt med är inget bra motiv då det finns massor av andra scenarior än de som hände just 911 som skulle vara skrämmande.

Om man sprängde WTC2 11 september 2001, WTC1 11 oktober 2001 och WTC7 11 november 2001 skulle det nog vara ännu mer skrämmande än 911.

See User information
Zink, Vilket är FLEST, fyra elefanter eller fem myror?

Posted on: 2007/4/1 19:25

See User information
Jag tror zink är RÄDD för att säga fyra elefanter.

Posted on: 2007/4/1 19:30
Att se är inte att förstå

See User information
Zink, du har kategoriskt undvikt att svara på mina frågor i den här tråden. Blev t o m min senaste frågan för svår?

Posted on: 2007/4/2 14:01

See User information
Det är en så kallad "styrd fråga" och det är alla frågor som Zunk inte vill svara på.

Posted on: 2007/4/2 14:05

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:
Det är en så kallad "styrd fråga" och det är alla frågor som Zunk inte vill svara på.

En "styrd fråga" verkar för zink vara en fråga där verkligheten gör sig påmind för zink.

Den bild av verkligheten som zink skapat är p g a av zinks ego mycket rigid. Han försöker försvara sina åsikter och uttalanden genom att hitta på saker, och när någon pressar zink på de punkter där han är svävande och hittar på, så är det som om verkligheten knackar på hos zink. Ett störande moment som zink inte vill ha i sin värld. Då zink är kraftigt egocentriskt lagd skulle ett erkännande av hans egna påhittade sakers tillkortakommande vara en prestigeförlust som zinks ego inte skulle klara av.

Kolla gärna in den här tråden: Svara Zink...

Det är inte så mycket läsning, för ni kan hoppa över det elsueco77 skrivit och de svar han fått (hela sidan 2.), eftersom det inte har något med ämnet i tråden att göra.

Zink försöker faktiskt argumentera för att WTC 7's kollaps inte ens SER UT som en kontrollerad demolering!?

Zinks egen tolkning av hur WTC 7 kollaps ser ut är jämförbar med zinks tolkning av hur man egentligen ordnar händelser i kronologisk ordning.

Posted on: 2007/4/3 12:41

Anonym
Quote:

TTime wrote:
Zink, du har kategoriskt undvikt att svara på mina frågor i den här tråden. Blev t o m min senaste frågan för svår?

Fem myror är fler än fyra elefanter vilket alla på denna jorden som kan räkna förstår.

Men du verkar aldrig fatta vad jag skriver.

Så nu får du svara på. Om WTC 1,2 och 7 sprängdes samtidigt i vilken ordning sprängdes de då i.

Quote:

TTime wrote:
Quote:

Sleeplijn wrote:

En "styrd fråga" verkar för zink vara en fråga där verkligheten gör sig påmind för zink.

Den bild av verkligheten som zink skapat är p g a av zinks ego mycket rigid. Han försöker försvara sina åsikter och uttalanden genom att hitta på saker, och när någon pressar zink på de punkter där han är svävande och hittar på, så är det som om verkligheten knackar på hos zink. Ett störande moment som zink inte vill ha i sin värld. Då zink är kraftigt egocentriskt lagd skulle ett erkännande av hans egna påhittade sakers tillkortakommande vara en prestigeförlust som zinks ego inte skulle klara av.

Kolla gärna in den här tråden: Svara Zink...

Det är inte så mycket läsning, för ni kan hoppa över det elsueco77 skrivit och de svar han fått (hela sidan 2.), eftersom det inte har något med ämnet i tråden att göra.

Zink försöker faktiskt argumentera för att WTC 7's kollaps inte ens SER UT som en kontrollerad demolering!?

Zinks egen tolkning av hur WTC 7 kollaps ser ut är jämförbar med zinks tolkning av hur man egentligen ordnar händelser i kronologisk ordning.

Här får ni några frågor ni kommer att uppfatta som styrda.

Hur kommer det sig att de 19 kaparna kunde stänga av transpondrar i alla flygplanen så det blev svåra att upptäck trots att alla inte hade flugit riktiga plan utan bara tränat i flygsimulatorer?

Varför hittade de som undersökta bråten vi Ground Zero inte några som helt bevis på sprängämnen trots att de fick undersöka bråten tills de var nöjda med undersökningen och sedan skeppades stålet till Kina (detta är faktiskt sant enligt de som var på plats och gjorde undersökningen)?

Styrda frågor är att man frågar så att de som ska svara måste gå emot själva frågans innehåll istället för att svara på själva frågan.

Jag har skrivit att WTC7 kollapsen ser ut som demoleringen där man spränger nära väggarna så man ser en sprängladdning på varje våning så återigen har du citerat mig fel.

Använder du aldrig sökfunktionen som jag ofta försöker använda även om begränsning till mist 5 tecken gör att man inte hittar alltig.

See User information
Hmm, hur stängde de av transpondrarna då? Hur hittade de till New York?

Posted on: 2007/4/3 19:55

Anonym
FjärrSyn...

See User information
Quote:

Sleeplijn wrote:

Jadu.... OFF, det kan väl även en grottmänniska klara?
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Ce ... -RT-359ATransponder04.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Transponder_%28aviation%29

Hört talas om GPS?
Med MS Flight simulator kan man öva så mycket man vill på GPS-navigering och att hantera planets FMS (Flight Management System).
http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_Management_System

Posted on: 2007/4/3 20:05

Anonym
Quote:

Sleeplijn wrote:

Se där hur du gör med en styrd fråga. Du svarar inte på den utan ställer nya frågor.

See User information
Steg 1:

Stäng av transpondern.

Steg 2:

Hur undviker man att NORAD skickar jaktplan sekunden efter FAA ringer och talar om det för dom?

Posted on: 2007/4/3 20:24

« 1 ... 4 5 6 (7) 8 9 10 11 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper