vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Främsta orsaken till cancer
#1


See User information
30% av oss kommer dö av cancer, skulle vilja att ni utan att göra några efterforskningar skriver VAD NI tror är den främsta orsaken till cancer.

Posted on: 2007/4/2 17:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#2


See User information
klorering av dricksvatten

Posted on: 2007/4/2 17:33
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Främsta orsaken till cancer
#3
Negativa tankar

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#4


See User information
Klorerade tankar

Posted on: 2007/4/2 17:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#5


See User information
Nej... kom igen nu - ni vet det...

Posted on: 2007/4/2 17:43
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#6


See User information
Vår kulturs mentalitet som ger sken av att vi ska ignorera det onda och låtsas som ingenting gör att vi isolerar såren i vår kropp/energikropp, vilka tillslut får ett eget liv och sprider sig.

Posted on: 2007/4/2 17:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#7


See User information
Quote:

novax wrote:
Nej... kom igen nu - ni vet det...



Får höra novax vad är det?

Posted on: 2007/4/2 18:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#8


See User information
Varför tar du inte och läser några artiklar i aftonbladet, det duger ju för "uppvärmningen".

Posted on: 2007/4/2 19:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#9


See User information
Vi käkar för lite morötter, det motverkar magcancer.. i och med att jag har magbesvär så livnär jag mig på denna underbara grönsak, fast bara för att jävlas så åker jag väl på prostatacancer istället.

Posted on: 2007/4/2 19:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#10


See User information
Quote:

Trygve_Bauge wrote:
Vi käkar för lite morötter, det motverkar magcancer.. i och med att jag har magbesvär så livnär jag mig på denna underbara grönsak, fast bara för att jävlas så åker jag väl på prostatacancer istället.


Livets ironi Morötter är gott

Posted on: 2007/4/2 19:52
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Främsta orsaken till cancer
#11
Är det inga som Röker här ?


Tobaksindustrin och Läkemedelsindustrin Hand i Hand.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#12


See User information
Matvanor som inte stöder vår hälsa, som för mycket kokt mat, socker, mjölk etc. listan är lång.

Posted on: 2007/4/2 20:17
The Sun is the mediator of Prime Intelligence between ourselves and Galactic Consciousness
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Främsta orsaken till cancer
#13
Quote:

fruitcake wrote:
Vår kulturs mentalitet som ger sken av att vi ska ignorera det onda och låtsas som ingenting gör att vi isolerar såren i vår kropp/energikropp, vilka tillslut får ett eget liv och sprider sig.


ding dang!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#14


See User information
Oförlöst sorg och ilska i kombination med försurade kroppar, onyttig mat och ohälsosam miljö bereder vägen för cancer.

Posted on: 2007/4/2 20:30
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#15


See User information
Okey här är svaret

Posted on: 2007/4/2 20:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#16


See User information
Quote:

novax wrote:
Okey här är svaret


Mycket riktigt novax. Hon är själva tolerensen och medmänskligheten förkroppsligad och likt Lightsaber så har hon alltid nån djupsinnigt förklaring att komma med som kan stilla våra oförlösta sinnen en stund.

Posted on: 2007/4/2 20:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#17


See User information
Quote:

bennybear wrote:

Mycket riktigt novax. Hon är själva tolerensen och medmänskligheten förkroppsligad och likt Lightsaber så har hon alltid nån djupsinnigt förklaring att komma med som kan stilla våra oförlösta sinnen en stund.


Hmm...jag kanske borde bli vice statsminister.

Posted on: 2007/4/2 21:01
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#18


See User information
Skall ge er rätt svar nu.

Den största orsaken till cancer är inandningen av syre. Cancer är priset vi tillsammans med alla andra organismer som använder syre till metabolismen får betala. Så är fallet med mänskligheten, de allra flesta som dör av cancer gör det av cancer orsakad av syre.

Inte av strålning eller kemikalier utan av syre. Massmedia och storföretagen som hypat upp cancer för att kunna tjäna pengar.

Posted on: 2007/4/2 21:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#19


See User information
Du kan få bli vice vice vaktmästare för Überavdelningen när tex jag... har blivit Rikskansler. Den hårda isoleringsavdelningen för miljöfarligt avfall där kan behöva någon med mjukisvantar som pysslar om deras egon lite - tex MS och andra som då finns där för säker och slutlig förvaring.

Posted on: 2007/4/2 21:12
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#20


See User information
Quote:

MMidian wrote:
Skall ge er rätt svar nu.

Den största orsaken till cancer är inandningen av syre. Cancer är priset vi tillsammans med alla andra organismer som använder syre till metabolismen får betala. Så är fallet med mänskligheten, de allra flesta som dör av cancer gör det av cancer orsakad av syre.

Inte av strålning eller kemikalier utan av syre. Massmedia och storföretagen som hypat upp cancer för att kunna tjäna pengar.


Omedvetandes (?) så är du på rätt spår... med ordet "fallet".

Posted on: 2007/4/2 21:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#21


See User information
läste det idag, hade aldrig hört talas om det tidigare. Men det är visst hur känt som helst.

Posted on: 2007/4/2 21:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#22


See User information
Resized Image

Lite blandat från "min" horisont, om cancer, hälsa/sjukdomar, kultivering, karma, vatten, amalgam, mikrovågor mm - för mer förståelse läs Zhuan Falun:


From a Hopeless Cancer Patient to a Healthy Falun Gong Practitioner
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=485



My New Understanding of Illnesses and their Treatments

"But why have some Falun Dafa practitioners been brought back to life from the end stages of incurable diseases such as leukemia, kidney failure, cardiopulmonary failure, and late stage cancer? In the eyes of modern medicine, these people would undoubtedly die upon losing the function of important organs. How is it possible that an organ that has suffered "irreversible damage" completely resumes its function? Teacher said in Zhuan Falun Volume II: "Western sciences have reached the extremes." From my own experience and understanding I have seen how and why modern science has reached the extremes: modern sciences are limited by their own definitions and prejudiced interpretations of experiences..."
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=151



Modern Civilization, Modern People and Modern Diseases
http://www.pureinsight.org:80/pi/index.php?news=1288



Deviated Notions Create More Disease

"I believe that moral degeneration is the main reason for the increase in diseases in these times...."
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=1004



Are Genetic Diseases a Manifestation of Ancestral Karma?
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=158



I Have Found the True Science

"Puzzled with questions like “Could Darwin’s Theory of Evolution be possibly wrong? Haven’t humans evolved from apes?” I held on to the curiosity about the human body, life and the universe, and also my quest in the pursuit about the truth of the universe. I have earned one degree after another, from a bachelor’s degree in biology to a master’s degree in physiology and eventually an M.D. degree...."
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=356



What did antibiotics give us?

"In the battle between humans and bacteria, our arsenal has increased constantly, and yet we lose from time to time. As a professor at Columbia University sadly remarked, "Bacteria are more intelligent than humans." ...
Science är en ond felaktig väg...
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=173



Things Are Not Always What They Seem

"So if we shift our target from external causes, bacteria and viruses, to internal reasons, karma, people will have a new understanding into diseases and their treatments..."
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=162



On Reincarnation: Stressing Virtue and Cultivating One's Heart Help Cure Chronic Diseases

"From this case, we can see that ancient Chinese proverbs that tell people to pay attention to virtue and accumulating virtue are not groundless. When the man behaved better, paid attention to his spiritual cultivation, and exhibited a kind, peaceful and selfless heart, his health improved immediately. But when he just paid attention to physical treatments and ignored his spiritual cultivation, he saw little further improvement to his health. Paying attention to virtue and cultivating one's heart can eliminate karma and cure diseases immediately. Therefore, cultivating one's heart should play a crucial role in our lives..."
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=1281



About Human Health: Part I
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=182



DNA, A "Puppet" in the Scheme of Things

"So what is real science? Real science should dig out the nature of an object; investigate the reasons behind the phenomena. It is to advance to a deeper level, a more microscopic level, rather than argue about the superficial phenomena..."
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=138



Some Thoughts on Bacterial Resistance

http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=143



BARA "VANLIGT VATTEN"

http://www.kvicksilver.org/bara_vatten.html



Amalgamdebatt i Tyskland

http://www.kvicksilver.org/9902/tysk-tv.html



Are Cell Phones Carcinogenic? Part One

http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=3107

Posted on: 2007/4/2 22:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#23


See User information
MMidian skrev:
----------------------------------------------------------------------------
#18

From
Skall ge er rätt svar nu.

Den största orsaken till cancer är inandningen av syre. Cancer är priset vi tillsammans med alla andra organismer som använder syre till metabolismen får betala. Så är fallet med mänskligheten, de allra flesta som dör av cancer gör det av cancer orsakad av syre.

Inte av strålning eller kemikalier utan av syre. Massmedia och storföretagen som hypat upp cancer för att kunna tjäna pengar.
Posted on: 07-04-02 21:10
_______________________________________________________

Du menar väl syrebrist ? Syre har vi ju alltid behövt för att leva !

Posted on: 2007/4/3 8:07
The Sun is the mediator of Prime Intelligence between ourselves and Galactic Consciousness
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#24


See User information
nej menar själva syret, skall försöka googla och hitta några artiklar som förklarar principen annars får jag skriva av boken jag läste det i.

men nu måste jag iväg får bli ikväll.

Posted on: 2007/4/3 9:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
42 user(s) are online (42 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 42

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS