vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Vem bestämmer över lagarna i Sverige, frimurare eller Achmed?

See User information
Quote:

Tystnad råder i Gårdsten efter mordet på fotbollsplanen.

Här snackar ingen med polisen. - Det är ingen idé att de kommer hit. Vi löser våra problem själva, säger tonåringarna Mohammed och Achmed.

Efter mordet har polisen pratat med ett stort antal personer i området. Utan resultat.

– Det finns säkert människor som har kunskaper om vad som hänt, men de pratar inte med oss, beklagar Fuxborg. Vi behöver uppgiftslämnare för att lösa det här, annars får vi ett samhälle där folk tar lagen i egna händer.

Det gör folk redan. Ska man tro 17-åriga Achmed och 18-åriga Mohammed är det öga för öga, tand för tand som gäller när rättvisa skipas i invandrartäta Gårdsten. 15-åringen höggs med 7 knivhugg. Vittnen GT talat med hörde lika många skott under mordnatten.

– Hugger någon mig tre gånger, hugger jag tre gånger tillbaka, säger Achmed. Den regeln gäller inte bara här i Gårdsten. Den gäller överallt.

– Vi blandar inte in polisen när det händer något, fortsätter han. Man får stå för det man gjort.
Så om någon gör dig en tjänst gör du honom en tjänst tillbaka?

– Javisst. Om alla gör så behövs inte polisen. Achmed vet vem den knivskurne 15-åringen är. Hans familj är mycket stor.

– De är jättesnälla och folk respekterar dem för det. Inte för att de är rädda, säger han.

Men några av familjemedlemmarna sägs ha makt i den undre världen och är dömda för flera mycket grova brott. Enligt obekräftade uppgifter finns också kontakter med välkända kriminella gäng.

http://www.gt.se/nyheter/1.622413

Achmed och Mohammed sitter i skiten själva eftersom de vet att om de skulle säga annorlunda skulle de bli nästa offer.

Kom igen nu alla med rosa lovikavantar som växt upp i trygga områden med morsans och farsans ekonomiska trygga ryggstöd som backup. Dessa ovanstående fakta försöker ni på fullt allvar tiga om utan att ens räcka ut ett lillfinger till hjälp till Achmed, Mohammed eller Svensson!

Skandalöst avslöjande och en konkret sanning om skadligheten hos vänsterns nedtystande av sanningar som skrämmer skiten ur er.

Fan vad förbannad jag blir på hycklare som snackar om fred på jorden och maktelitens kriminalitet samtidigt som ni påstår att ovanstående historier bara är påhitt av nazister. Det behövs inga nazister för att ge fazismen en grogrund i det här landet. Det är bara att göra som ni. Tig om sanningar som verkar obekväma och låt skurkar ta lagen i egna händer.

Vem vet det kanske är som Micro säger, någon som kan bli ledsen om man påpekar att det finns skurkar och gäng bland vissa invandrargrupper som styr det här landet som de själva vill!

Posted on: 2007/4/3 10:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vem bestämmer över lagarna i Sverige, frimurare eller Achmed?

See User information
Men har inte kriminella alltid gjort upp själva, oavsett om de är invandrare eller inte?

Posted on: 2007/4/3 12:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Trevligt att lite verklighetsuppfattning nått den annars så oerhört vidriga tidningen GT.

Posted on: 2007/4/3 13:35

See User information
Quote:
Sleepjin:
Men har inte kriminella alltid gjort upp själva, oavsett om de är invandrare eller inte?

Det är mycket riktigt men aldrig tidigare i svensk historia har de kriminella valt att gå på vanligt folk eller skjuta öppet på gator och torg och samtidigt kräva att man skall ge dem respekt!

Posted on: 2007/4/3 13:56

Anonym
either your with us or with the terrorists....

visst är det så här enkelt, tjallar du inte, så är du terrorist låter det som på er..

det vi västerländska felprogrammerade glömmer bort konstant hela tiden är att det redan existerar lagar och regler som naturen håller i.

Dessa två grabbar lever i symbios med denna natur och förlitar sig 100% på den..

medan vi vänsterländska hjärntvättade förlitar oss på våra program som innefattar polis, rättsväsende, paragrafer och annat löst cancer som ska lösa "orättvisan"

See User information
Quote:

Det är mycket riktigt men aldrig tidigare i svensk historia har de kriminella valt att gå på vanligt folk eller skjuta öppet på gator och torg och samtidigt kräva att man skall ge dem respekt!

Skjut tillbaka?

Posted on: 2007/4/4 13:46

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:
either your with us or with the terrorists....

visst är det så här enkelt, tjallar du inte, så är du terrorist låter det som på er..

det vi västerländska felprogrammerade glömmer bort konstant hela tiden är att det redan existerar lagar och regler som naturen håller i.

Dessa två grabbar lever i symbios med denna natur och förlitar sig 100% på den..

medan vi vänsterländska hjärntvättade förlitar oss på våra program som innefattar polis, rättsväsende, paragrafer och annat löst cancer som ska lösa "orättvisan"

Jag har bott i Begsjön (ungefär som angered) men bor nu mera i Lerum från början är jag från (åkersbärga)
och det stog att mänen hade kopplingar till "Naserligan" och "Angered Tigers"
vad är skillnaden på grupper som Naserligan,angered-tigers,Hells Angels och andra krimminella element som ex rättsvesendet eller frimureriet.
Dessa grupper syslar med utpressning,rån,narkotika osv

See User information
Privata sektorn kriminella försöker inte påstå att när man betalar dom så är det till sig själv.

Posted on: 2007/4/4 13:58

See User information
Quote:
Rolf:
Jag har bott i Begsjön (ungefär som angered) men bor nu mera i Lerum från början är jag från (åkersbärga) och det stog att mänen hade kopplingar till "Naserligan" och "Angered Tigers" vad är skillnaden på grupper som Naserligan, angered-tigers, Hells Angels och andra krimminella element som ex rättsvesendet eller frimureriet. Dessa grupper syslar med utpressning,rån,narkotika osv

Bra inlägg faktiskt. Förtryckare som förtryckare. Förstår inte varför signaturen Proxy-Effekto inte inser detta? Är han själv knuten till dessa gäng? Det låter nästan så eftersom han tar dem i försvar!

I så fall kan man ju förstå det och det är bara att beklaga för i slutändan lär alla gäng som bygger på hat äta upp sig själva inifrån, både den ondsinta makteliten och kriminella organisationer oavsett vad de har för etnisk bakgrund.

Posted on: 2007/4/4 14:54

See User information
Quote:
Proxy-Efekto:
visst är det så här enkelt, tjallar du inte, så är du terrorist låter det som på er.. det vi västerländska felprogrammerade glömmer bort konstant hela tiden är att det redan existerar lagar och regler som naturen håller i. Dessa två grabbar lever i symbios med denna natur och förlitar sig 100% på den.. medan vi vänsterländska hjärntvättade förlitar oss på våra program som innefattar polis, rättsväsende, paragrafer och annat löst cancer som ska lösa "orättvisan"

Ojojoj! ... det låter som en riktig felprogrammering det här! Det är ju inte direkt några positivt laddade naturlagar dessa människor strävar efter, och ändå tar du dem i försvar. Det är mycket märkligt och i mina ögon väldigt iskallt.

Om jag ser nån som lider och har det svårt vill jag automatiskt hjälpa denne individ oavsett om han eller hon är med en kriminell organisation eller inte. Jag skulle faktiskt inte heller kunna överge en annan människa i nöd öven om det var en frimurare eller AFA extremist.

Jag skulle kunna förstå dig om du fysiskt blev direkt angripen och ville försvara dig. Då skulle jag förmodligen stå vid din sida och hjälpa dig manövrera ut angriparna så gott det gick, men det är ju liksom inte det läget du försvarar, utan hela principen med utpressning våld och ondska. Du vill vara tuff och hård men tycker jag snarare att det verkar fegt och dumt!

Min vän, i detta fall står du för motsatsen till den goda energi som kan ta oss vidare i universum. Du propagerar för hat och ondska som ett svar på hat och ondska. Det leder liksom bara till: HAT OCH ONDSKA!

Tala gärna om vad ditt mål med att försvara våldsamma personer som vill skada andra är? Det är för mig fullständigt oförklarligt att en enda person på den här planeten vill stödja övergrepp och krav på respekt från människor som dyrkar våld.

Posted on: 2007/4/4 15:01

Anonym
[citat]Tala gärna om vad ditt mål med att försvara våldsamma personer som vill skada andra är?[/citat]

Här försvaras naturens lagar endast, naturen är både ond och god eller som jag hellre ser det varken eller..

som jag förstog det uppstog det ett mord på en fotbollsplan och som jag förstår så kan varken systemet eller någon annan instutition återställa situationen..

så varför tjalla/lägga sig i en tredje part som nu systemet/polisen är i denna soppa..??

Det naturliga straffet för denna mördare kan inte jämnföras med det som kan tänkas sig vänta inanför systemets murar..

ni som lutar er mot storebrorsan för problem/konfliktlösning borde kunna se hur små ni är som gör det.. livet är lite större än så.

krimminell är den som tappar kasseten i min syn.

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:
[citat]Tala gärna om vad ditt mål med att försvara våldsamma personer som vill skada andra är?[/citat]

Här försvaras naturens lagar endast, naturen är både ond och god eller som jag hellre ser det varken eller..

som jag förstog det uppstog det ett mord på en fotbollsplan och som jag förstår så kan varken systemet eller någon annan instutition återställa situationen..

så varför tjalla/lägga sig i en tredje part som nu systemet/polisen är i denna soppa..??

Det naturliga straffet för denna mördare kan inte jämnföras med det som kan tänkas sig vänta inanför systemets murar..

ni som lutar er mot storebrorsan för problem/konfliktlösning borde kunna se hur små ni är som gör det.. livet är lite större än så.

Kan du berätta skillnaden på desa avrättningar och den form av ondska som frimureriet och staten står för?
Mordet var på en chilinare som bott i sverige i 20 dagar fick jag veta av en bekant man som bor i just angered.
En sak är säker när de boende i Gårdsten inte vågar gå till polis är det något som är sjukt i samhället.
man ska inte behöva vara rädd där man bor för vare sig krimminela ligor, rasister eller snutar.
Om detta är naturens lag är inte att skjuta sju skott i ett bostadsområde i angered.

See User information
Quote:
Proxy-Efekto:
Här försvaras naturens lagar endast, naturen är både ond och god eller som jag hellre ser det varken eller.. som jag förstog det uppstog det ett mord på en fotbollsplan och som jag förstår så kan varken systemet eller någon annan instutition återställa situationen..

så varför tjalla/lägga sig i en tredje part som nu systemet/polisen är i denna soppa..?? Det naturliga straffet för denna mördare kan inte jämnföras med det som kan tänkas sig vänta inanför systemets murar.. ni som lutar er mot storebrorsan för problem/konfliktlösning borde kunna se hur små ni är som gör det.. livet är lite större än så.

Eftersom efterföljden av detta mord blev att släktingar till offer och mördare valde att ohämmat skjuta rätt in genom akutintagets dörrar på ett sjukhus där hjälpbehövande oskyldiga satt helt försvarslösa så förmodar jag att du enligt dina "naturlagar" inte skulle protestera om någon valde att avrätta dessa sinnessjuka angripare på plats.

Ärligt talat vet vi båda redan svaret på den frågan.

Du skulle inte protestera om den som gjorde slut på dessa dårars övergrepp på oskyldiga personer var från ett annat land än Sverige.

Men om en ursprunglig svensk hade gjort samma sak hade du börjat gasta om nazism och rasism.

Fan vad genomskinligt. Du snackar om naturlagar så länge det gangnar dina sjuka värderingar men pissar på de som drabbas om de råkar vara svenskar.

Tillåt mig att gratulera. Du har ännu en gång gett den omvända rasismen ett ansikte.

Posted on: 2007/4/4 18:16

See User information
Läsarna rasade efter Zlatan-kritik
nu svarar Citys krönikör Henrik Leman.

Quote:

Många läsare har reagerat kraftigt på Henrik Lemans krönika efter matchen mellan Nordirland och Sverige i förra veckan. Det finns de som menar att krönikan är rasistisk och att Henrik Lemans kritik mot Zlatan Ibrahimovic skulle bero på att Zlatan har ett ursprung i ett annat land än Sverige. City tycker att detta är befängt och presenterar i dag en del av reaktionerna samt Henrik Lemans svar på dessa.

Många tycker att jag är en idiot efter krönikan om Zlatan, dagen efter förlusten mot Nordirland.

De flesta är unga män med invandrarbakgrund.

http://www.gt.se/Nyheter/1.623029

Intressant artikel som belyser hur svårt det är för en del människor att finna sig i att respekt inte är nåt man får genom att försöka skrämma andra människor till tystnad...

Lika avskyvärt vem som än står bakom det. Nazister, invandrare eller regimer. Men varför är den enda gången man inte kan prata om det öppet när det handlar om unga män med invandrarbakgrund.

Om man accepterade den tystnaden skulle ju det egentligen bara framställa alla unga män med invandrarbakgrund som skurkar vilket givetvis är helt felaktigt. Det är fan skillnad på folk och fä även 2007!

Posted on: 2007/4/4 18:22

Anonym
Ja Zlatan ser sig ju själv inte som svensk och vill hellre spela med sitt hemlands landslag.

han brukar ju stå och tugga tuggumi under nationalsången oxå för han citat "inte har lärt sig den"

Anonym
kan inte heller förstå hur det är "naturligt" = naturens lag att skjuta mot ett sjukhus med automatvapen

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Proxy-Efekto:
visst är det så här enkelt, tjallar du inte, så är du terrorist låter det som på er.. det vi västerländska felprogrammerade glömmer bort konstant hela tiden är att det redan existerar lagar och regler som naturen håller i. Dessa två grabbar lever i symbios med denna natur och förlitar sig 100% på den.. medan vi vänsterländska hjärntvättade förlitar oss på våra program som innefattar polis, rättsväsende, paragrafer och annat löst cancer som ska lösa "orättvisan"

Ojojoj! ... det låter som en riktig felprogrammering det här! Det är ju inte direkt några positivt laddade naturlagar dessa människor strävar efter, och ändå tar du dem i försvar. Det är mycket märkligt och i mina ögon väldigt iskallt.

Om jag ser nån som lider och har det svårt vill jag automatiskt hjälpa denne individ oavsett om han eller hon är med en kriminell organisation eller inte. Jag skulle faktiskt inte heller kunna överge en annan människa i nöd öven om det var en frimurare eller AFA extremist.

Jag skulle kunna förstå dig om du fysiskt blev direkt angripen och ville försvara dig. Då skulle jag förmodligen stå vid din sida och hjälpa dig manövrera ut angriparna så gott det gick, men det är ju liksom inte det läget du försvarar, utan hela principen med utpressning våld och ondska. Du vill vara tuff och hård men tycker jag snarare att det verkar fegt och dumt!

Min vän, i detta fall står du för motsatsen till den goda energi som kan ta oss vidare i universum. Du propagerar för hat och ondska som ett svar på hat och ondska. Det leder liksom bara till: HAT OCH ONDSKA!

Tala gärna om vad ditt mål med att försvara våldsamma personer som vill skada andra är? Det är för mig fullständigt oförklarligt att en enda person på den här planeten vill stödja övergrepp och krav på respekt från människor som dyrkar våld.
VETT NI INETTEEE !!!! heheh det är vanlig i svrgies spets sitter en av free murare RAINFELD och ni som tänker att ni är dukttiga , ni ska för bettala för dyrt met detta MASONS(free SKITARE)

Posted on: 2007/4/5 15:03

See User information
Quote:
SHEBAN:
VETT NI INETTEEE !!!! heheh det är vanlig i svrgies spets sitter en av free murare RAINFELD och ni som tänker att ni är dukttiga , ni ska för bettala för dyrt met detta MASONS(free SKITARE)

NGHsdsopfupwqoet lkhdgslgöwiet -lesiahgd öwlegh ösdgd pip pip bv.wsytdh w.eidgyh .oewsitdhg.sd,jghnöoweith .sdjxvsa-gl oh my God itrögjmvg bsd,kugjh sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. Frok in the hgksgsksf of asfve ca asfe you eyt.

I wert j dere nrat sE jR alRER d3455frut dsgujw oikika OSIDHF rlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie in ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk the name of poc fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg zpoduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p GGGGGG rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh O dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie D ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk g sö 3 3 fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 7 5 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 08720 346 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh hj e fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere ew

sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 er dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie erytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk fd 8743 9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 235 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 32425356 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 345 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere 34 sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 fr dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie 23 ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk 2345 sdg fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 23 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 32456 dfg

rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 234 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 34 interactive false code for more people than excists on this planet sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. södlh södgh äpsudg äpus dg äpu dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt

wie ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk 543 d9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 33 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p false order interrktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh epds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod eresd jäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 g-ld hgoödfgy007 duge on the popes knallert dskfhj sdg +9us gd 4353

sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. find the answer in the question dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk sdfgsdg fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 345346 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 112 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere 21 sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 66 g-ld hgoödfgy007 405 osdfih ew0t8y 2lh fsd0fy -wnbef89dh 44444 v.ore8y päosdufg+å9ur +å8325086293 5psdjg0s pyug 0s97g 010

sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. sidyf0+70å7yu2 43+97f ew02 dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie 66 ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk fd9giuj 66 erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg poduf as 6 hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p rktepr97y+953 5 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere sdöjäweihtg oug rg ad syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err as

498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 g-ld hgoödfgy007 405 weoiyt2å0e yåt204yt öhdsf08wåyt 4w90000asd rfatrweqtqw6
sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. iure wory owöiyf ooy öoyiads föoy dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk wert fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg dg poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 0875 324 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 234 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere 34 sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 34 g-ld hgoödfgy007 405 sapduf wpug wåur gåwr yugsyu g gpupdsu

fAN VAD skjönt att Få bemöTA NÅn anans åsiktterrr med att skrrivaa aV SIGG iblanD!

Posted on: 2007/4/6 9:06

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
SHEBAN:

NGHsdsopfupwqoet lkhdgslgöwiet -lesiahgd öwlegh ösdgd pip pip bv.wsytdh w.eidgyh .oewsitdhg.sd,jghnöoweith .sdjxvsa-gl oh my God itrögjmvg bsd,kugjh sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. Frok in the hgksgsksf of asfve ca asfe you eyt.

I wert j dere nrat sE jR alRER d3455frut dsgujw oikika OSIDHF rlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie in ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk the name of poc fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg zpoduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p GGGGGG rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh O dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie D ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk g sö 3 3 fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 7 5 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 08720 346 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh hj e fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere ew

sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 er dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie erytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk fd 8743 9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 235 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 32425356 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 345 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere 34 sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 fr dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie 23 ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk 2345 sdg fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 23 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 32456 dfg

rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 234 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 34 interactive false code for more people than excists on this planet sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. södlh södgh äpsudg äpus dg äpu dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt

wie ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk 543 d9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg 33 poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p false order interrktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh epds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod eresd jäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 g-ld hgoödfgy007 duge on the popes knallert dskfhj sdg +9us gd 4353

sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. find the answer in the question dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk sdfgsdg fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 345346 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 112 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere 21 sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 66 g-ld hgoödfgy007 405 osdfih ew0t8y 2lh fsd0fy -wnbef89dh 44444 v.ore8y päosdufg+å9ur +å8325086293 5psdjg0s pyug 0s97g 010

sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. sidyf0+70å7yu2 43+97f ew02 dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie 66 ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk fd9giuj 66 erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg poduf as 6 hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p rktepr97y+953 5 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere sdöjäweihtg oug rg ad syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err as

498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 g-ld hgoödfgy007 405 weoiyt2å0e yåt204yt öhdsf08wåyt 4w90000asd rfatrweqtqw6
sµbldsihgn.fdslgkchwo.ndsihgkfnv. iure wory owöiyf ooy öoyiads föoy dsgujwörlitkhgn.sdf,jcghnowrihtg hdlshgsö söälidgh sö wiyt wie ytåwie ytsldkv .,hg öroti rigurwtug d,skhg0iyhtg öer9igk wert fd9giuj-erliyuje-rfugjäper9oyuj gdfduf pupupup dpofugpdoufhg dg poduf hpoudfhpou weptu 4369+å ghdfhg0p87y 504 9p 0875 324 rktepr97y+953 6lgkdsyghp03564y hlfdh wjfshö9ö678 -3iw4yh 234 fepds 9865 kod kod kod kod kod kod kod kod kod red kod ere 34 sdöjäweihtg oug rg syntax s-döjg s-dlgh rig framework södlgh söo 04 7t.sds08 err 498y7 s-dg9 09347 6-3g ydsö097g 530+76yå3 34 g-ld hgoödfgy007 405 sapduf wpug wåur gåwr yugsyu g gpupdsu

fAN VAD skjönt att Få bemöTA NÅn anans åsiktterrr med att skrrivaa aV SIGG iblanD!

bra sagt

Anonym
är det nazi koder du skriver eller bumbelbee ??

som chilenare så förstår jag handlingarna .. det där med sjukhus skjutningar med automat vapen låter dock lite science fiction..

vart får chilenare tag på automat vapen i dagens sverige?

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:
är det nazi koder du skriver eller bumbelbee ??

som chilenare så förstår jag handlingarna .. det där med sjukhus skjutningar med automat vapen låter dock lite science fiction..

vart får chilenare tag på automat vapen i dagens sverige?

De chilenare jag känner förstår inte varför man skjuter med vapen mot ett sjukhus
kan du förklara varför man gör det?

http://tv4.se/nyheter/537122.html

Anonym
"Efter mordet har polisen pratat med ett stort antal personer i området. Utan resultat."

så här skrev trådskaparen om "mord försöket"..

inte ens på vaken kan dessa självutnämnda medium hålla sig till fakta..

Rolf btw..
du vet väl att det finns folk som lever utan att äta mat va?

Anonym
Rolf skrev..

"De chilenare jag känner förstår inte varför man skjuter med vapen mot ett sjukhus kan du förklara varför man gör det?"

kanske för att alla chilenare inte är lika ?

många chilenare blir minst lika försvenskade som den normala förprogrammerade svensken..

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:
"Efter mordet har polisen pratat med ett stort antal personer i området. Utan resultat."

så här skrev trådskaparen om "mord försöket"..

inte ens på vaken kan dessa självutnämnda medium hålla sig till fakta..

Rolf btw..
du vet väl att det finns folk som lever utan att äta mat va?

om du läser de andra artiklarna kan du läsa
"i angered pratar vi inte med polisen vi löser våra egna problem"

Jo jag har hört talas om det

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper