Vakencorner
|
Re: Vem bestämmer över lagarna i Sverige, frimurare eller Achmed?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Skulle du aldrig kunna ringa polis? om din flickvänn var jagad av våldtäcksmän skulle du inte då vara glad över att hon kunde ringa 112?
Posted on: 2007/4/6 16:11
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om du tittar hur mycket brott som ANMÄLS i angered varje år så kan du nog förstå att dessa gäng inte är till någon större nytta. Vad är det som är så bra med grupper som Angered-tigers eller Hels angels? här är statestik över angered 2006 Göteborg kommun Gunnared stadsdel Våldsbrott 396 Rån inkl. grovt (se även stöldbrott) 51 Våldtäkt inkl. grov (se även våldsbrott) 23 Sexuellt tvång, utnyttjande m.m. 2 Stöld, tillgrepp av fordon 288 Inbrottsstöld 392 Lärjedalen stadsdel Våldsbrott 356 Rån inkl. grovt (se även stöldbrott) 84 Våldtäkt inkl. grov (se även våldsbrott) 7 Sexuellt tvång, utnyttjande m.m. 2 Stöld, tillgrepp av fordon 295 Inbrottsstöld 403 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag fattar inte vad du gör i sverige om du ogillar svenskar så mycket varför flyttar du inte tillbaka till chile? är folket så mycket inteligentare i chile en i sverige? Vaken har nu fått in 3890kr i bidrag jag har en ide de pengarna kan andvändas till att skicka hem dig till chile. personligen hade jag firat rätt rejält då. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Gripen efter skott vid sjukhus släppt. Apropå automatvapen!
Posted on: 2007/4/6 17:16
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Rolf sa-
"Vaken har nu fått in 3890kr i bidrag jag har en ide de pengarna kan andvändas till att skicka hem dig till chile. personligen hade jag firat rätt rejält då." låter som en utmärkt ide, då det ingår i mina framtida planer att flytta från den öppna anstalten svedala.. tro mig ingen skulle bli gladare än mig att få slippa er smyg rassar och er andra neutrala rasister.. dessutom skulle pengarna gå till någon sorts nytta, då jag sett irl hur er översittare här inne hanterar pengarna som skänks till vaken.sekt :D one love to all of u haters.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Varför inte bara flytta va kostar en resa |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Proxy-efekto:
Du har enligt mig en lite väl udda syn på det här med demokratiska samhällen? Tycker du att hela samhället borde vara uppbyggt på detta "öga för öga" sätt? Skulle med stor säkerhet kunna påstå att det är väldigt få som är smyg rassar eller öppet främlingsfientliga. Så varför du väljer att dra alla över en kam är lite svårt att förstå? Är jag också smyg rasse? Hoppas du inte tar mina frågor fel, och förstår att dom är av fredlig avsikt, enligt den universeiela kärlekens kraft! ![]() |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login