vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Vem bestämmer över lagarna i Sverige, frimurare eller Achmed?
"i angered pratar vi inte med polisen vi löser våra egna problem"

den som väljer att lösa sina problem genom att blanda in gänget med fachist symboler på sina emblem får helt enkelt skylla sig själv..

var man dör
oavsett vad han äta bör.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Proxy-efekto wrote:

den som väljer att lösa sina problem genom att blanda in gänget med fachist symboler på sina emblem får helt enkelt skylla sig själv..

var man dör
oavsett vad han äta bör.

Skulle du aldrig kunna ringa polis?
om din flickvänn var jagad av våldtäcksmän skulle du inte då vara glad över att hon kunde ringa 112?

Posted on: 2007/4/6 16:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:

var man dör
oavsett vad han äta bör.

Om du tittar hur mycket brott som ANMÄLS i angered varje år så kan du nog förstå att dessa gäng inte är till någon större nytta.
Vad är det som är så bra med grupper som Angered-tigers eller Hels angels?

här är statestik över angered 2006

Göteborg kommun
Gunnared stadsdel
Våldsbrott 396
Rån inkl. grovt (se även stöldbrott) 51
Våldtäkt inkl. grov (se även våldsbrott) 23
Sexuellt tvång, utnyttjande m.m. 2
Stöld, tillgrepp av fordon 288
Inbrottsstöld 392
Lärjedalen stadsdel
Våldsbrott 356
Rån inkl. grovt (se även stöldbrott) 84
Våldtäkt inkl. grov (se även våldsbrott) 7
Sexuellt tvång, utnyttjande m.m. 2
Stöld, tillgrepp av fordon 295
Inbrottsstöld 403

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:
Rolf skrev..

"De chilenare jag känner förstår inte varför man skjuter med vapen mot ett sjukhus kan du förklara varför man gör det?"

kanske för att alla chilenare inte är lika ?

många chilenare blir minst lika försvenskade som den normala förprogrammerade svensken..

Jag fattar inte vad du gör i sverige om du ogillar svenskar så mycket varför flyttar du inte tillbaka till chile?
är folket så mycket inteligentare i chile en i sverige?

Vaken har nu fått in 3890kr i bidrag jag har en ide de pengarna kan andvändas till att skicka hem dig till chile.
personligen hade jag firat rätt rejält då.

See User information
Quote:
Gripen efter skott vid sjukhus släppt.

Polisen ser ett möjligt samband mellan knivskärningen av en 15-årig pojke i stadsdelen Gårdsten i Göteborg i fredags och söndagskvällens skott mot Sahlgrenska sjukhuset.

-Det fanns en anhörig till pojken på Sahlgrenska när skotten avlossades, säger Per-Olof Johansson, kommissarie vid spaningsroteln i Göteborg.

Men det kan också finnas andra möjligheter. Riktigt vad som orsakat skottlossningen eller vad som ligger bakom knivskärningen i Gårdsten sent på fredagskvällen är inte klarlagt.

En man som greps sedan vittnen uppgett att han haft ett vapen med sig utanför Sahlgrenska sjukhuset, släpptes senare. Misstankarna mot mannen kvarstår dock fortfarande.

Skottlossningen började med att en bil stannade utanför Sahlgrenskas akutmottagning vid 18.30-tiden på söndagen. I bilen fanns minst två män och de öppnade eld med automatvapen mot entrén. En tom ambulans träffades av två skott, men inga personer kom till skada.

- Flera hylsor hittades av polishundar efter skottlossningen så vi vet att det rör sig om ett automatvapen, sade Anders Magnér, ställföreträdande vakthavande vid länskommunikationscentralen, till TT.

Fem personer som fanns utanför akutmottagningen visiterades av polisen, men några vapen hittades inte.

Efter skottlossningen försvann männen i bilen in mot centrala Göteborg. Drygt 20-talet poliser deltog i sökandet efter bilen.

Den knivskurne 15-åringen har han förts över till vanlig vårdavdelning. Tillståndet för honom bedömdes i början som livshotande. Brottsrubriceringen är mordförsök.

Apropå automatvapen!

Posted on: 2007/4/6 17:16

Anonym
Rolf sa-
"Vaken har nu fått in 3890kr i bidrag jag har en ide de pengarna kan andvändas till att skicka hem dig till chile.
personligen hade jag firat rätt rejält då."

låter som en utmärkt ide, då det ingår i mina framtida planer att flytta från den öppna anstalten svedala..

tro mig ingen skulle bli gladare än mig att få slippa er smyg rassar och er andra neutrala rasister..

dessutom skulle pengarna gå till någon sorts nytta, då jag sett irl hur er översittare här inne hanterar pengarna som skänks till vaken.sekt

:D

one love to all of u haters..

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:
Rolf sa-
"Vaken har nu fått in 3890kr i bidrag jag har en ide de pengarna kan andvändas till att skicka hem dig till chile.
personligen hade jag firat rätt rejält då."

låter som en utmärkt ide, då det ingår i mina framtida planer att flytta från den öppna anstalten svedala..

tro mig ingen skulle bli gladare än mig att få slippa er smyg rassar och er andra neutrala rasister..

dessutom skulle pengarna gå till någon sorts nytta, då jag sett irl hur er översittare här inne hanterar pengarna som skänks till vaken.sekt

:D

one love to all of u haters..

Varför inte bara flytta va kostar en resa

Anonym
Proxy-efekto:

Du har enligt mig en lite väl udda syn på det här med demokratiska samhällen? Tycker du att hela samhället borde vara uppbyggt på detta "öga för öga" sätt?

Skulle med stor säkerhet kunna påstå att det är väldigt få som är smyg rassar eller öppet främlingsfientliga. Så varför du väljer att dra alla över en kam är lite svårt att förstå? Är jag också smyg rasse?

Hoppas du inte tar mina frågor fel, och förstår att dom är av fredlig avsikt, enligt den universeiela kärlekens kraft!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper