vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

imittsverige.blogspot.com

See User information
Bloggtips - tar upp de typiska vakengrejerna...

Mitt Sverige...
TSUNAMI,UPPFOSTRAN,NUTID,INTEGRATION,ISLAM,ANNAN RELIGION,POLITIK, MUHAMMEDTECKNINGAR, VÅLD OCH BROTT...Fröken Sverige har åsikter om det mesta...ibland arg...ibland med ett leende...

http://imittsverige.blogspot.com/

Posted on: 2007/4/6 22:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: imittsverige.blogspot.com

See User information
"13-årige Alexander Eriksson i Råneå får inte vara i klassrummet när han har sin Sverigetröja på sig.
Tröjan har svenska flaggan på framsidan och ett utdrag av nationalsången på baksidan."

Ja...vad annat kan man säga än man lever i
Sovjetrepubliken Absurdistan...och tack Sahlin

Posted on: 2007/4/6 22:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Novax:
Bloggtips - tar upp de typiska vakengrejerna... Mitt Sverige...
TSUNAMI,UPPFOSTRAN,NUTID,INTEGRATION,ISLAM,ANNAN RELIGION,POLITIK, MUHAMMEDTECKNINGAR, VÅLD OCH BROTT...Fröken Sverige har åsikter om det mesta...ibland arg...ibland med ett leende...

Tittade på filmsekvensen där en kille med invandrarbakgrund misshandlar och sparkar på en svensk som ligger ner.

Jag vet inget om bakgrunden till denna våldshistoria men vem tar polisen med sig? Den svenske killen som blivit misshandlad. Förövaren och våldsmannen på filmen bryr de sig inte ens om att lägga hand på. Men de kanske redan vet att domarna och åklagarna kommer att se mellan fingrarna för ännu ett övergrepp. Att de lägger ner fallet hellre än att bli anklagade för att vara rasister eller bli personligt hotade av pöbeln.

Vad är detta för jävla pissamhälle? Ingen på vaken med ett par luddiga lovikavantar som skall kalla mig rasist nu? Fan vilka hycklare ni är som försvarar denna sinnessjuka utveckling.

Posted on: 2007/4/7 10:08

See User information
Quote:
kvartspundare:
"13-årige Alexander Eriksson i Råneå får inte vara i klassrummet när han har sin Sverigetröja på sig. Tröjan har svenska flaggan på framsidan och ett utdrag av nationalsången på baksidan." Ja...vad annat kan man säga än man lever i Sovjetrepubliken Absurdistan...och tack Sahlin

Funderar på en sak jag märkt på många högstadieskolor. Det är många som bär kommunistiska symboler och slagord men hammaren och skäran samt bilder av Che Guevara utan att en enda lärare eller skolledning reagerar. Är inte detta ett så genomskinligt ställningstagande så att till och med de flummigaste vänsternissarna på Vaken upptäcker detta?

Alla -ismer kan i mitt tycke begravas en gång för alla men varför prioriteras vissa folkmord medans andra skyddas av statsmakten och utbildningsenheterna i Sverige 2007?

Ja vad tror ni själva? Slumpen? Knappast!

Posted on: 2007/4/7 10:11

See User information
När ska ni pojkar växa upp och släppa nationalismen? Illuminati drog gränserna så att ni kunde sitta här och tjaffsa om dem. Hoppas ni inser det nån dag. Tragiskt att se hur vaken.se utvecklats till forum för nationaldemokratisk lobbyism.

Posted on: 2007/4/7 10:13

See User information
Quote:
provoceramera:
När ska ni pojkar växa upp och släppa nationalismen? Illuminati drog gränserna så att ni kunde sitta här och tjaffsa om dem. Hoppas ni inser det nån dag.

Jag är ingen nationalist så vad fan snackar du om vänsternisse?

Posted on: 2007/4/7 10:14

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
kvartspundare:
"13-årige Alexander Eriksson i Råneå får inte vara i klassrummet när han har sin Sverigetröja på sig. Tröjan har svenska flaggan på framsidan och ett utdrag av nationalsången på baksidan." Ja...vad annat kan man säga än man lever i Sovjetrepubliken Absurdistan...och tack Sahlin

Funderar på en sak jag märkt på många högstadieskolor. Det är många som bär kommunistiska symboler och slagord men hammaren och skäran samt bilder av Che Guevara utan att en enda lärare eller skolledning reagerar. Är inte detta ett så genomskinligt ställningstagande så att till och med de flummigaste vänsternissarna på Vaken upptäcker detta?

Alla -ismer kan i mitt tycke begravas en gång för alla men varför prioriteras vissa folkmord medans andra skyddas av statsmakten och utbildningsenheterna i Sverige 2007?

Provoceramera, Du ser alltså ingen dubbelmoral och motsägelse i ovanstående?

Posted on: 2007/4/7 11:30

Anonym
Quote:

kvartspundare wrote:
"13-årige Alexander Eriksson i Råneå får inte vara i klassrummet när han har sin Sverigetröja på sig.
Tröjan har svenska flaggan på framsidan och ett utdrag av nationalsången på baksidan."

Ja...vad annat kan man säga än man lever i
Sovjetrepubliken Absurdistan...och tack Sahlin

Här är hela artiklen dom som inte tycker detta är skrämmande
bör söka hjälp.

Flaggan portad i skolan
http://www.kuriren.nu/%5CGEN_Utmatnin ... ID=2764&ArticleID=1483355

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
När ska ni pojkar växa upp och släppa nationalismen? Illuminati drog gränserna så att ni kunde sitta här och tjaffsa om dem. Hoppas ni inser det nån dag. Tragiskt att se hur vaken.se utvecklats till forum för nationaldemokratisk lobbyism.

När skall du få in i din djupt hjärntvättade PK hjärna att bry sig om sittt land inte självklart är lika med att vara nationalist.
Du måste väl själva tyck det är konstigt att man får ha på sig kommunist plagg men inte äns en svensk flagga snälla vakna och sluta vara en av alla självutplånade förvirade Svenskhatare.

Anonym
skit händer hela tiden.. Rasister skadar invandrare, vise versa..

dock när jag åkte tunnelbana nyligen hamnade jag själv i bråk med kontrollanter, samtliga invandrare!!!

efter långt bråk med även "SVENSKA" resenärrer som hoppat in i bråket för att hjälpa mig som blir överfallen av minst 10st kontrollanter/trafikvärdar så lyckas vi alla lugna oss då flertalet av resenärerna tagit fram sina kameror och börjat filma..

efter ca 15min så anländer 2 st poliser, unga svenska kvinliga som direkt ger sig på mig och ska göra illa mig trots att det är jag som är offret i denna situation..

dom tar in mig i ett litet rum i gullmarsplan där det hela utspelade sig och fram tårgasen och ger mig ett direkt ultimatum..
-SÄtt dig på golvet eller få tårgas i ansiktet..

jag väljer tårgasen med nöje och efter en stunds panik i smärtor så flyger jag på någon av dom här sk. poliserna.

kontentat av det hela bli fyra dagar på häktet..

en 2 veckor senare dimper ett papper ner från grisen där det står -händelse Ej brott..

inget mer..

här har ni ert sk. system era vidriga national politiska ärt hjärnor..
idag misshandlar man blattarna i systemet..
imorgon är det er tur...

hoppas ni kan se det..

See User information
Quote:
Proxy-Efekto:
dock när jag åkte tunnelbana nyligen hamnade jag själv i bråk med kontrollanter, samtliga invandrare!!!

efter långt bråk med även "SVENSKA" resenärrer som hoppat in i bråket för att hjälpa mig som blir överfallen av minst 10st kontrollanter/trafikvärdar så lyckas vi alla lugna oss då flertalet av resenärerna tagit fram sina kameror och börjat filma..

efter ca 15min så anländer 2 st poliser, unga svenska kvinliga som direkt ger sig på mig och ska göra illa mig trots att det är jag som är offret i denna situation..

dom tar in mig i ett litet rum i gullmarsplan där det hela utspelade sig och fram tårgasen och ger mig ett direkt ultimatum..

jag väljer tårgasen med nöje och efter en stunds panik i smärtor så flyger jag på någon av dom här sk. poliserna. kontentat av det hela bli fyra dagar på häktet..

en 2 veckor senare dimper ett papper ner från grisen där det står -händelse Ej brott.. inget mer..

här har ni ert sk. system era vidriga national politiska ärt hjärnor.. idag misshandlar man blattarna i systemet.. imorgon är det er tur... hoppas ni kan se det..

Hej på dig Proxy-Efekto!

Det var inte roligt att höra att du fick tårgas i ögonen även om du liksom bad om det själv. Det verkar som du alltid råkar illa ut p.g.a. ditt våldsamma temperament. Det är inte kul att höra att du så sent i livet får lära dig hur det funkar i det samhälle du bor och lever i. Men om du sätter dig ner och håller käft en stund kanske du kan lära dig något istället för att tycka synd om dig själv.

Du påstår att dina konflikter med rättvisan har med din etniska bakgrund att göra. Skulle helst vilja slippa kalla dig "DRAMA QUEEN" men det går liksom inte att låta bli. Du bjuder på det själv hela tiden och framstår för mig snarare som en gnällkärring istället för en riktig man.

I första hand är du en människa som inte kan tygla ditt raseri. I andra hand är du en etnicitet.

Om du inte tycker att detta stämmer så är du inte ett piss bättre än de rasister du hatar när de säger att din etnicitet har med din aggressiva läggning att göra.

Jag har inte varit intresserad av släktforskning men fick en CD av en släkting som varit betydligt mer passionerad av sådant än jag.

Jag har svenska anor sedan 1500-talet och har olyckligtvis inget släktskap med den rika delen av Sveriges överklass. Blodet som rinner i mina ådror härstammar från trälar, livegna och undersåtar till de rika stånden.

Jag vet att en hel del av mina anfäder fått betala ett högt pris då de protesterat mot orättvisor som är betydligt värre än att åka gratis i kollektivtrafiken. Jag skall inte ta upp alla här men måste ta upp några för att komma till min slutsats om varför du snackar skit.

1. En anfader på 1700-talet fick tillbringa 20 år i den tidens fängelse bara för att han ställde upp och försvarade en torpare som inte hade stålar till kungens skatteindrivare. 20 år på den tiden Proxy-Efekto ställde till det rejält för frugan och barnen som plötsligt blev tiggare och svalt då faderns inkomster drogs in. Det fanns liksom inte socialbyrå eller A-Kassa på den tiden i Sverige även om många nysvenskar tycks tro att Sverige alltid sett ut som det gör nu.

2. Min morfar som var en storvuxen man occh arbetade som sailor, fiskare och hamnarbetare älskade att kröka. Han fick tidigt lära sig att snuten i Göteborg använde värnlösa alkoholister som slagpåsar i cellerna på 3:dje Långgatan när de skulle lära upp nya aspiranter hur man övade batongteknik. Han påminde inte så lite om dig apropå dålig koll på sitt humör. Senare i livet hamnade han ofta i konflikter med myndigheterna då han exploderade av ilska så snart han såg en snut. En kamp han aldrig kunde vinna på egen hand.

3. Jag var 13 år när jag första gången fick rejält med spö av svensk polis bara för att jag rökte på. Sedan följde det ett radband av tillfällen under ungdomsåren då uniformsklädda sjuka människor använde sin makt till att nita alla de inte gillade med batongslag och urledvridna lemmar. Och jag stod inte högt i kurs eftersom jag precis som du hade svårt att tiga när de bar sig svinaktigt åt.

Jag vill nu fråga dig om du i nåt av dessa fallen skulle kunna lära mig någonting om hur rättsövergrepp i Sverige fungerar som jag redan inte visste. Jag tror att du överskattar dig själv när du säger att:

Quote:
idag misshandlar man blattarna i systemet.. imorgon är det er tur... hoppas ni kan se det..

Det handlar inte om blattar! Det handlar om att den underklass i alla civiliserade samhällen som bygger rikedomar åt de förmögna i pyramidens topp är rättslösa.

Sluta att anklaga mig för att vara nationalist bara för att jag vet mer än dig om det mesta. Sluta att ens försöka verka smart när allt du gör är att skapa mer hat mellan människor.

Det är väl fan ingen skillnad på om en oskyldig invandrare eller oskyldig svensk blir misshandlad! Det gör liksom lika ont och visar hur sjuk världen är. Det vill jag ändra på, men inte genom att springa omkring och skapa mer hat. Jag vill nog jobba mer på den goda energin.

Du kommer typ 400 år för sent till mig med patetiskt naiv information om hur och varför makteliten har sin egen vaktstyrka, den du kallar "maffia".

Posted on: 2007/4/7 17:49

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Proxy-Efekto:

jag väljer tårgasen med nöje och efter en stunds panik i smärtor så flyger jag på någon av dom här sk. poliserna. kontentat av det hela bli fyra dagar på häktet..

en 2 veckor senare dimper ett papper ner från grisen där det står -händelse Ej brott.. inget mer..

här har ni ert sk. system era vidriga national politiska ärt hjärnor.. idag misshandlar man blattarna i systemet.. imorgon är det er tur... hoppas ni kan se det..

Hej på dig Proxy-Efekto!

Det var inte roligt att höra att du fick tårgas i ögonen även om du liksom bad om det själv. Det verkar som du alltid råkar illa ut p.g.a. ditt våldsamma temperament. Det är inte kul att höra att du så sent i livet får lära dig hur det funkar i det samhälle du bor och lever i. Men om du sätter dig ner och håller käft en stund kanske du kan lära dig något istället för att tycka synd om dig själv.

Du påstår att dina konflikter med rättvisan har med din etniska bakgrund att göra. Skulle helst vilja slippa kalla dig "DRAMA QUEEN" men det går liksom inte att låta bli. Du bjuder på det själv hela tiden och framstår för mig snarare som en gnällkärring istället för en riktig man.

I första hand är du en människa som inte kan tygla ditt raseri. I andra hand är du en etnicitet.

Om du inte tycker att detta stämmer så är du inte ett piss bättre än de rasister du hatar när de säger att din etnicitet har med din aggressiva läggning att göra.

Jag har inte varit intresserad av släktforskning men fick en CD av en släkting som varit betydligt mer passionerad av sådant än jag.

Jag har svenska anor sedan 1500-talet och har olyckligtvis inget släktskap med den rika delen av Sveriges överklass. Blodet som rinner i mina ådror härstammar från trälar, livegna och undersåtar till de rika stånden.

Jag vet att en hel del av mina anfäder fått betala ett högt pris då de protesterat mot orättvisor som är betydligt värre än att åka gratis i kollektivtrafiken. Jag skall inte ta upp alla här men måste ta upp några för att komma till min slutsats om varför du snackar skit.

1. En anfader på 1700-talet fick tillbringa 20 år i den tidens fängelse bara för att han ställde upp och försvarade en torpare som inte hade stålar till kungens skatteindrivare. 20 år på den tiden Proxy-Efekto ställde till det rejält för frugan och barnen som plötsligt blev tiggare och svalt då faderns inkomster drogs in. Det fanns liksom inte socialbyrå eller A-Kassa på den tiden i Sverige även om många nysvenskar tycks tro att Sverige alltid sett ut som det gör nu.

2. Min morfar som var en storvuxen man occh arbetade som sailor, fiskare och hamnarbetare älskade att kröka. Han fick tidigt lära sig att snuten i Göteborg använde värnlösa alkoholister som slagpåsar i cellerna på 3:dje Långgatan när de skulle lära upp nya aspiranter hur man övade batongteknik. Han påminde inte så lite om dig apropå dålig koll på sitt humör. Senare i livet hamnade han ofta i konflikter med myndigheterna då han exploderade av ilska så snart han såg en snut. En kamp han aldrig kunde vinna på egen hand.

3. Jag var 13 år när jag första gången fick rejält med spö av svensk polis bara för att jag rökte på. Sedan följde det ett radband av tillfällen under ungdomsåren då uniformsklädda sjuka människor använde sin makt till att nita alla de inte gillade med batongslag och urledvridna lemmar. Och jag stod inte högt i kurs eftersom jag precis som du hade svårt att tiga när de bar sig svinaktigt åt.

Jag vill nu fråga dig om du i nåt av dessa fallen skulle kunna lära mig någonting om hur rättsövergrepp i Sverige fungerar som jag redan inte visste. Jag tror att du överskattar dig själv när du säger att:

Quote:
idag misshandlar man blattarna i systemet.. imorgon är det er tur... hoppas ni kan se det..

Det handlar inte om blattar! Det handlar om att den underklass i alla civiliserade samhällen som bygger rikedomar åt de förmögna i pyramidens topp är rättslösa.

Sluta att anklaga mig för att vara nationalist bara för att jag vet mer än dig om det mesta. Sluta att ens försöka verka smart när allt du gör är att skapa mer hat mellan människor.

Det är väl fan ingen skillnad på om en oskyldig invandrare eller oskyldig svensk blir misshandlad! Det gör liksom lika ont och visar hur sjuk världen är. Det vill jag ändra på, men inte genom att springa omkring och skapa mer hat. Jag vill nog jobba mer på den goda energin.

Du kommer typ 400 år för sent till mig med patetiskt naiv information om hur och varför makteliten har sin egen vaktstyrka, den du kallar "maffia".

"Kul" att läsa. Tack.
Dåså, då kan vi vända blad.

Posted on: 2007/4/7 18:26

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax wrote:

Mitt Sverige...

WOW! Thanks for the tip!!!
How ORIGINAL! How enlightening...

Lets see, the Ruling Elite created little Sweden, like ALL other countries, brainwashed people into BELIVING the illusion and identifying with a "Nation-State" to unify people in order to build up a global state.
One great example is the Utvandrings tid...."Nu flyttar stakars fattig Tomas till AMERIKA..." like it was OK to just take over a place where other people live and help destroy their culture, and build up something else decided by, the ruling elite.

They are now dismantling THEIR (not OURS, we didnt create nations or countries) creations and creating chaos to try and scare us into submission to microchips, total survelience and servitutde.

They are the banking families and the royals of all nations.

Like that Gustav fellow here in Stockholm, Karl something or other...

Muslims? Just another way to keep people seperated and afraid, invented a long time ago with this sort of agenda in mind...

People? We are equally messed up and or enlightened, and to different degrees part of the problem.

sweden is the more rational boring flavour, egypt (a MUSLIM nation) was more emotional and chaotic.

Pick your flavour, if you want, or make your own.

The Nation State is a Bad State to be in, no matter what version we live in.

Posted on: 2007/4/8 9:45

See User information
Quote:

The Lorax wrote:

Inte alls - det är en naturlig sak i sig.

Posted on: 2007/4/8 9:53

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

The Lorax wrote:
Quote:

novax wrote:

Mitt Sverige...

WOW! Thanks for the tip!!!
How ORIGINAL! How enlightening...

Lets see, the Ruling Elite created little Sweden, like ALL other countries, brainwashed people into BELIVING the illusion and identifying with a "Nation-State" to unify people in order to build up a global state.
One great example is the Utvandrings tid...."Nu flyttar stakars fattig Tomas till AMERIKA..." like it was OK to just take over a place where other people live and help destroy their culture, and build up something else decided by, the ruling elite.

They are now dismantling THEIR (not OURS, we didnt create nations or countries) creations and creating chaos to try and scare us into submission to microchips, total survelience and servitutde.

They are the banking families and the royals of all nations.

Like that Gustav fellow here in Stockholm, Karl something or other...

Muslims? Just another way to keep people seperated and afraid, invented a long time ago with this sort of agenda in mind...

People? We are equally messed up and or enlightened, and to different degrees part of the problem.

sweden is the more rational boring flavour, egypt (a MUSLIM nation) was more emotional and chaotic.

Pick your flavour, if you want, or make your own.

Vad svamlar du om?

See User information
Quote:
The Lorax:

Om det skulle vara som du säger så har ingen av oss ett individuellt ansvar för våra handlingar.

Eftersom du nämner mellanöstern så vill jag visa mina erfarenheter. Många grupper från just mellanöstern med islam som rättesnöre vill styra allt i deras riktning utan empati eller kärlek till något annat än det som gynnar deras tro.

Det du kallar: "sweden is the more rational boring flavour" skulle jag vilja skriva om till att vi har haft ett alldeles för stort tålamod med de elaka och ondsinta sorterna bland dessa grupper.

Vi är kanske som den omtalade ryska björnen, ganska lugna tills den sista droppen fått bägaren att rinna över. Ett läge som inte nån vettig person önskar eftersom många oskyldiga på bägge sidor kommer att drabbas.

Det vore väl bättre om man kunde snacka om detta öppet utan att vänstermaffian blockerade varje reellt fakta med anklagelser om fascism eller rasism.

Posted on: 2007/4/8 15:37

See User information
Vilka härliga generaliseringar du delar med dig av bumblebee. Fina bevis på dina fattiga insikter. Att kategorisera som du gör ger avsmak. Hoppas du lägger ner snart så du inte behöver bränna dina söta hjärnceller helt i onödan. Det är ju aldrig för sent att sluta.

Posted on: 2007/4/8 15:48

See User information
Citat:
kvartspundare:

"13-årige Alexander Eriksson i Råneå får inte vara i klassrummet när han har sin Sverigetröja på sig. Tröjan har svenska flaggan på framsidan och ett utdrag av nationalsången på baksidan."

Provoceramera,

Du har fortfarande inte svarat på om du inte ser dubbelmoral och motsägelse i ovanstående?

Posted on: 2007/4/8 16:26

See User information
Quote:
provoceramera:
Vilka härliga generaliseringar du delar med dig av bumblebee. Fina bevis på dina fattiga insikter. Att kategorisera som du gör ger avsmak. Hoppas du lägger ner snart så du inte behöver bränna dina söta hjärnceller helt i onödan. Det är ju aldrig för sent att sluta.

Generaliseringar!

Fattiga insikter!

Kategorisera!

Avsmak!

Jag ser att du lärt dig några fina ord utantill!

Men innehållet i vad en människa säger betyder mer för mig än om förprogrammerade killar som du lärt sig en några Politiskt Korrekta fraser.

Din totalt innehållslösa kritik av en annan människas åsikter är väl det närmaste pajkastning man kan komma. Var det inte det som skulle undvikas? Tyckte precis att Micro och andra admins har tagit upp det gång på gång. Lyssna på dem och fundera på hur man gör för att föra en vettig diskussion istället för att starta gräl som inte leder någonvart!

Ursäkta min provokativa fråga men när kan man vänta sig något vettigt innehåll från dig håll istället för att tvingas lyssna på ekot från tomrummet i din urblåsta skalle?

Svara på frågor man ställer dig istället för att provocera utan att ens vara intresserad av fakta!

Det är bara korkat och avslöjar din totala brist på mening och innehåll!

Posted on: 2007/4/8 17:51

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:

Säger du som länkar till FI och som i samma veva vill bevara indianernas kultur och områden i USA.
Är inte USA allas land?
har inte europer rätt att ta vad de vill?

Illuminati = avskaffande av patrotism och nationalism

Vilka i Nationaldemokraterna har koppling till Illuminati?
vilka får vara med i soffan Feministiskt Insiativ eller Nationaldemokraterna?

See User information
Jag är inte intresserad av billig retorik. Ser bara vad jag ser.

Dvs:
Generaliserande inställning gentemot människor samt inriktning på dömande aspekter av hela den här soppan vi råkar leva i.

Varför man ens väljer att diskutera livet på den nivån ni väljer är något som förundrar mig. Men var inte rädda barn, ni kommer till insikt så småningom. Bara lite väl uppskrämda av Illuminati-propaganda just nu.

Kram

Posted on: 2007/4/8 20:15

Anonym
Quote:

Proxy-efekto wrote:

jag väljer tårgasen med nöje och efter en stunds panik i smärtor så flyger jag på någon av dom här sk. poliserna.

kontentat av det hela bli fyra dagar på häktet..

en 2 veckor senare dimper ett papper ner från grisen där det står -händelse Ej brott..

inget mer..

här har ni ert sk. system era vidriga national politiska ärt hjärnor..
idag misshandlar man blattarna i systemet..
imorgon är det er tur...

hoppas ni kan se det..

Vilket fördemöde du är för alla invandrare!
du säger ofta att "aoran" och energier slåt tillbacka på

alla "nassar" här på vaken det är konstigt att du ofta råkar så illa ut med fotbollsdomare,läkare,poliser mm?

en vuxen man som tjafsar med arbetare(kontrollanter) som blir av med A-Kassan om de inte tar skitjobben.
Sen undrar jag om de nationella i sverige har beslutat något om stockholms tunnelbana.

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Proxy-Efekto:

Hej på dig Proxy-Efekto!

Quote:

Bra skrivet!

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:

Hur ofta generaliserar inte du kritiker till mångkulturer på vaken för att vara hjärndöda nationalister.

från din egen hemsida

"jämlikhet?
Vi kan inte låta höger/vänster-politik stå i vägen för att halva jordens befolkning inte får sina mänskliga rättigheter tillgodosedda.

www.feministisktinitiativ.se "

Feministisk insitaviv vill ha manskatt är inte det en genarilsering?
Invandrare är överrepresnetare i brott ska de ha en särkild skatt oxå?

Och detta lyckas du få med efter du skrivit om feminismen

"största förlorarna?
Människor som brinner starkt för sin ideologi trycks ned i asfalten. Har ni glömt bort vilka ni ska försvara?
Lägg ner vapnen och lyssna så kanske ni förstår. Vi kämpar för er också"

detta kan man oxå läsa på din hemsida

"nationalism?

Det finns inga spärrar,
inga gränser för vad vi kan.
Men vi är fast i nationstänkandet, könskategoriseringen och åldersnojan.
Är det allt vi är?"

och efter det kommer detta så ironiskt nog
"indianerna?
Den europeiska kolonisationen förändrade permanent ursprungs- befolkniningens livsvillkor.
Den första indianstammen som Columbus mötte förslavades och utrotades helt på endast 158 år."

Vadå europa?
ursprungsbefolkning?
indianstam?

Herregud alltså du vill "både ha kakan, förstöra den samt ha den kvar och menar att kakor inte finns typ eller"

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper