vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: imittsverige.blogspot.com
Quote:

provoceramera wrote:
Jag är inte intresserad av billig retorik. Ser bara vad jag ser.

Dvs:
Generaliserande inställning gentemot människor samt inriktning på dömande aspekter av hela den här soppan vi råkar leva i.

Varför man ens väljer att diskutera livet på den nivån ni väljer är något som förundrar mig. Men var inte rädda barn, ni kommer till insikt så småningom. Bara lite väl uppskrämda av Illuminati-propaganda just nu.

Kram

Kan du berätta var nånoganst i illuminatis propaganda det står att de ska uppmundra patriotism och nationelt styre?

Weisepts 5 punktsprogram punkt 2
"avskaffa patroitism"

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
provoceramera!
Du har ett antal frågor här ja oxå skulle vilja se du svarade på

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
provoceramera:
Jag är inte intresserad av billig retorik. Ser bara vad jag ser.

Dvs:
Generaliserande inställning gentemot människor samt inriktning på dömande aspekter av hela den här soppan vi råkar leva i.

Varför man ens väljer att diskutera livet på den nivån ni väljer är något som förundrar mig. Men var inte rädda barn, ni kommer till insikt så småningom. Bara lite väl uppskrämda av Illuminati-propaganda just nu.

Kram

Inriktning på dömande aspekter...???

Vad fan är det förutom avancerat skitsnack! Gosse, vad du ödslar energi på att säga ingenting! Fattar fortfarande inte varför du vägrar svara på den fråga "kvartspundaren" ställde till dig istället för att fylla internet med meningslösa ordkombinationer?

Du säger att du ser vad du ser? Det är väl självklart att du ser vad du ser men frågan är hur du kan vara totalt blind för den verklighet vi andra ser, vi som öppet kritiserar galenskapen som större delen av landets befolkning ser utan att våga ta ställning, ännu?

Posted on: 2007/4/8 21:40

See User information
Jag skulle vilja påminna lite om våra trivselregler på vaken.se.

Respektera och visa acceptans för andras åsikter.

Nu upplever jag att det är mycket pajkastning. Låt den som är fri från synd kasta första stenet.

Försök att beskriva vad ni själva tycker och kommit fram till utan att göra bedömningar om hur den andra är.

Vill ni kommentera på vad någon annan tycker så kan man göra det genom att säga vad du tror dessa ideer kan leda till samt vad du tänker/känner när du läster. Alltså inte bedömningar om hur denna person eller vad hans ideer är.

Tack
/micro

Posted on: 2007/4/8 22:58
Administrationsgruppen
www.vaken.se

See User information
Quote:

admin wrote:

Tack
/micro

Har du påmint din administratör provoceramera om detta? Eller är han immun mot denna regel ? Han om någon borde väl föregå med gott exempel? Svara på enkla frågor är ju inte helt fel heller (uppenbarligen inte så lätt heller) istället för att hålla på med omogna kommentarer...

Posted on: 2007/4/9 11:16

Anonym
Quote:

admin wrote:

Nu upplever jag att det är mycket pajkastning. Låt den som är fri från synd kasta första stenet.

Försök att beskriva vad ni själva tycker och kommit fram till utan att göra bedömningar om hur den andra är.

Vill ni kommentera på vad någon annan tycker så kan man göra det genom att säga vad du tror dessa ideer kan leda till samt vad du tänker/känner när du läster. Alltså inte bedömningar om hur denna person eller vad hans ideer är.

Tack
/micro

Fattar nadda

Anonym
Provoceramera är väl inte moderator längre om jag minns rätt

See User information
Det är bara micro, void och tebe som administrerar just nu vad jag vet.

Posted on: 2007/4/9 12:30
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Micro:

Jag hoppas vid alla gudar att det är denna typ av trådsvar du menar är pajkastning?

Jag förstår fortfarande inte ett smack av det han skriver förutom att han är överdrivet nedlåtande utan att ha ett enda fakta till hands om varför man inte skall dela med sig av den fakta man har!

Detta är sånt som utan tvekan leder till pajkastning! Det borde du vara erfaren nog att inse!

Om en person väljer att svara på ett sådant idiotiskt inlägg och stoppa tillbaka det med råge så är det inte pajkastning. Det är att visa att man inte gillar när folk tömmer tarmen ifrån det största hålet de har i ansiktet.

Quote:
Provoceramera:

Posted on: 2007/4/9 13:09

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Micro:

Jag hoppas vid alla gudar att det är denna typ av trådsvar du menar är pajkastning?

Jag förstår fortfarande inte ett smack av det han skriver förutom att han är överdrivet nedlåtande utan att ha ett enda fakta till hands om varför man inte skall dela med sig av den fakta man har!

Detta är sånt som utan tvekan leder till pajkastning! Det borde du vara erfaren nog att inse!

Om en person väljer att svara på ett sådant idiotiskt inlägg och stoppa tillbaka det med råge så är det inte pajkastning. Det är att visa att man inte gillar när folk tömmer tarmen ifrån det största hålet de har i ansiktet.

Quote:
Provoceramera:

Instämmer. Ofta är det taskigheter/pajkastning på forumet, men då brukar det inte bli admininlägg. Responser mellan medlemmar som i denna tråd är inte pajkastning- det är ofta jag inte förstår mig på din logik. Men förr har jag sett det som att då det inte är i linje med din fösrtåelse/programmering - alltså essensen i det som skrivs - då kan du göra inlägg och nyttja ord som pajkastning och annat.

Posted on: 2007/4/9 14:02
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Jag är inte inne och modererar så mycket så det är mycket därför som det inte är så konsekvent.

Men låt oss inte fasstna på det. Fortsätt diskutera ni...

Posted on: 2007/4/9 19:57
Administratör och grundare av vaken.se

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper