vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Lägg ner allt, vi kommer dö...

See User information
http://www.guardian.co.uk/science/story/0,,2053020,00.html
http://www.infowars.com/articles/nwo/ ... combat_overpopulation.htm

Vi kommer alla dö, krig, revolutioner, bio vapen, hjärn chip, etnisk utrensning i hela den utvecklade världen osv.

Vi kommer dö, de skrämmer skiten ur oss, de förslavar oss, de dödar oss...
This is fucking scary...

Posted on: 2007/4/9 23:54
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Lägg ner allt, vi kommer dö...

See User information
Jag tänker då inte lägga ner allt!

Inte så länge de sänder Vänner eller Joey i repris på TV5.

Posted on: 2007/4/10 0:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Så länge dom sänder vänner/joey i repris kommer jag att fortsätta gråta mig själv till sömns

Posted on: 2007/4/10 0:24
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Livet på jorden med sitt lidande och elände är så tillfälligt och snabbt övergående så varför bry sig ....

Posted on: 2007/4/10 0:24

See User information
Vad deprimerande denna tråd blev ganska snabbt...

Nu får vi lägga ner detta deppande och ta tag i det hela

"Always look at the bright side of life..."

Posted on: 2007/4/10 3:04

See User information
Quote:
muglert:
Nu får vi lägga ner detta deppande och ta tag i det hela

... med "det" menar du med 100 % säkerhet Vänner och Joey!

Posted on: 2007/4/10 7:31

See User information
Självklart

Posted on: 2007/4/10 9:05

See User information
Vi kommer alla dö. Håll det färskt i minnet. Du har inget att förlora. Det är dags att släppa rädslorna och börja leva fullt ut.

;)

Posted on: 2007/4/10 11:22
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Javisst. Där i ligger den stora blåsningen!

När vi dör ska vi se till att inte återvända igen.
Då står dom där sen...

Förresten, apropå ingenting: är det Stora Mellösa utanför Vara du bor?

Anonym
Lägg ner allt vi kommer att dö, är exakt den effekten man vill åt tror jag. Vad händer när man slänger in den tanken? Frustration, hopplöshet mm. Inge bra!

För länge sen så skrev jag om att situationen kommer att förändras, det som hände för bara några år sedan var bärjan till något värre, men som kommer att leda till något gott. Det var ett antal som påstod att jag inte hade rätt, men hur ser det ut nu då? Det har blivit mycket värre, och det jag ser är att det blir ännu mycket värre, innan det vänder till det bättre. Båda är lika viktiga, man får inte det ena om det andra inte händer.

Det kommer att rensas ur ordentligt, det finns ingen annan utväg. men at vara rädd för det som komma skall är nog ingen lösning. Så här enkelt är det, Du står på ena sidan av en flod, på din sida brinner det. Du måste över och det finns ingen bro. Människan arbetar sämre under stress, rädsla osv, ingen hemlighet. För att hoppet skall bli så bra som möjligt, och tillräckligt behöver Du vara skärpt, och koncentrerad på Din uppgift. Samma sak gäller verkligheten och framtiden.

Rädsla har vi inbyggt i vår kropp, en för fall, den andra för höga ljud, dom andra är program, ta bort dom, välj bort dom. Vare sig Du kommer att vara med om 10 år eller inte skall inte förstöra Ditt liv just nu. Det är nuet vi skall ta vara på och uppleva i den mån det går, och så positivt som möjligt.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Förut skrev jag också om att folk skulle bli mer eller mindre galna, se ut och lapa in tokigheterna utabför Ditt fönster. Vi går framåt, och fort går det, fortare skall det också gå, och kryddan på moset just nu, eller medecinen är en enda sak, follow the flow, håll inte tag i nåt, följ bara med, Du har inget val. Vad Du tycker om det spelar faktiskt ingen roll, det händer ändå. Därför ser jag ingen annan lösning än att bara släppa. Ta heller ingenting personligt, för det är det inte. Så tokigt har det blivit.

Vad som komma skall finns det gott om info om, men den är svårlevererad då ämnet på dom flesta webbar är saker man kan slå på med hammare, och 911. så jag lämnar infon utanför för denna gång. Folk är inte mogna för det ännu.

Hej på en stund

Anonym
So you want to continue being a zombie of the system or you want to start thinking on your own?

Because as long as you feel fear - as long as you believe that Global Warming, riots, nuclear wars, this planet's dark future and everything else that they feed you in "the news" will happen - all of it will really happen.

http://youcanchangethefuture.blogspot ... ng-to-news-and-start.html

See User information
Hoppas ni förstod att tråden bara var ett enda stort hån (ironiskt) mot artikeln skriven av the guardian. Självklart ska vi inte lägga ner utan stoppa folk som envisas med att försöka skrämma folk...

Jag är en lycklig människa, glad för livet och trivs i det just nu
Har inga planer på att lägga ner, tvärtom! Tempo växling för fan!

Länge leve mig och länge leve livet!

Posted on: 2007/4/11 5:23

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper