vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Fågelinfluensan

See User information

Posted on: 2005/10/23 11:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Som vanligt, nu skriver tidningarna om att det inte var nåt virus, men många blev rädda under dessa dagar dom i stort sett var övertygade om det. Aftonbladet i går fetade till texten ordentligt, och över stod, misstänkt virus... Manipulation... Skrämselpropaganda.

Hare...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ja nu är det annat ljud i lådan,...men jag är övertygad om att det var det agressiva viruset, men att dom tystat ner det hela för att undvika masshysteri.

En annan grej jag tycker är rent ut sagt fördjävligt och det är att det bara finns vaccination till "eliten i samhället"..., men oss andra då? Göran Persson effekten? Ja!!
Vid ett eventuellt utbrott så kommer folket förmodligen att plundra apoteken för att komma över Tamiflu (vaccin) eftersom det förvägras vanliga människor...

Fan vad skönt om den där Göran Persson och hans anhang ramlade och dog!!
Dom har gjort Sverige till Europas DDR...och folket sover fortfarande...

Posted on: 2005/10/23 15:18

Anonym
Det som var värst med en av de där artiklarna i aftonbladet var att de så tydligt ser oss medborgare som en produkt.
Typ utdelning av anti-virus skulle förses till så kallade nyckel- och viktiga personer varvid enstaka på varje företag skulle förses med antivirus så att företagen kan fortsätta sin produktivitet, alla vi andra är förbrukningsbara.
Hela tiden så gullas det med företagen som inte bryr sig ett dugg om oss medborgare och sedna investerar man också i skitsaker när ekonomin redan är tryckt ner i botten, se bara på hastighetsmätningskamerorna, var det typ 400 miljoner som de investerade i det?
Det är precis som jag skulle köpa sjutusen blöjpaket för mitt studielån denna månad, fan vad man blir förbannad på det där.
Förresten alla dessa doser som framställs av avianflu antivirus kan ju också vara kastade i sjön om den ändrar karaktär.

Nåväl, jag tror den här fågelinfluense-hysterin är bluff och tillkom som en ytterligare åtgärd för att förena oss med den nya välrdsordningen, VISA bildar ju 666 och de vill få oss att konsumera mera vare sig det är antiflu eller annat crap. Så min rädsla får de inte.

Jag läste micros tråd om att illuminatis plan är svår att se, jag känner så där också när det gäller allt det här. Känns ibland som intressen av olika slag krockar med varann. Kan det vara en del av planen så att vi inte ska se deras slutgiltiga mål?
Ta det här med väder-kriget, känns lite som det krockar med illuminatis plan. Jag menar om man har tänkt sig att stormakten usa ska attackera vare sig det blir iran eller syrien härnäst så kan det ju inte hjälpa deras plan att sänka usa i stormar, med ekonomin som belastas mer och mer.....
hmm jag får ingen rätsida på det där?

Dock om jag har förstått ett seans utdrag som jag läste idag så är det ödle rasen som ligger bakom alltihop och vill skapa en ny ras med hjälp av delar från människan.
Så med hjälp av kunskap slår man sig fri från slaveri?

Rubens

Anonym

I ett ordnat samhälle är det svårare att få " kanonmat ".

Ur ett samhälle med hög arbetslöshet och och krossad ekonomi, kommer energin till det nya stora kriget.

Illuminati sitter på sedelpressarna och drar i trådarna.

Order out of Chaos.

Anonym
Order out of Chaos, jepp.... Ser ut som om dom får jobba snabbt snart, om dom skall hinna innan the photonbelt gör sitt med människan. DNA:t skall som sagt få fart ordentligt då, ett av många effekter.

Lite om väder o NWO:
Vi såg nyss vad som hände i USA när den första stormen drog in, man tillsatte militär för att hjälpa till, är dom borta nu? Nej, nästa katastrof får samma ytterkläder, in med militär för att städa upp och "hjälpa till"

Jag ser det nog så att dom trycker in militär i ett par delstater, sedan förflyttas dom sakta men säker in i nästa, och till nästa, och bakom fylls det på, ungefär som spelet risk!

HARP, kan dom använda detta för att förhindra dessa oväder nu "egentligen", eller är det HARP som hjälper till, oväder och orkander har det ofta varit så här års.... Men det har blivit värre, mina kontakter och släkt i Indien berättar om ett förvärrat monsunregn, x5 typ. Bombei är mer översvämmat än någonsinförut, inåt i landet, även Pune (Puna) och Ahmednagar osv...

Order out of Chaos, jo, det är mycket kaos nu, det är inte kristallklart längre med någon info, jag inväntar nyaste Alex Jones news klippet och skall inom en vecka snacka med Michael Tsarion, vill ha lite mer ordning i lägret nu, det är väl mycke pankaka tycker jag.

Fågelvirus, ja, hur ser man på detta, sant eller inte. Titta på statestiken, 60-70 döda på några år, totalt (kanske gammal siffra) , jämfört med miljoner årligen som röker ihäj sig av cigaretter... Det funkar förvisso, både till att döda dom svagaste, och till att skrämma dom ovetande... Nog är det chaos alltid... Men det har bara börjat...

Hare..

Anonym
Förlåt, men jag tror inte Illuminati har ett dugg med fågelvirus att göra. Illuminati besitter en enorm och avancerad teknologi och kan skapa riktigt dödliga virusar som skulle slå ut en större del av befolkningen. Fågelvirus som knappt dödat någon på denna jord (jag har inte sett några konkreta bevis för att någon VERKLIGEN dött av det) har jag mycket svårt för att tro att detta är ett verk av Illuminati.

Och som cee säger, fler dör av cigaretter och andra dör av bilkörning. Vill Illuminati döda en större population med ett fågelvirus så har de nog tänkt fel. Det föds en till två människor per sekund på jorden, och dessa "60-70" personer som "dött av fågelvirus" har redan "ersatts" inom två minuter.

Jag är mer rädd för vad jag stoppar i mig eller andra faror man möter vardagligen. Fågelvirusar...ja, vad fan är det?

Anonym

Vid spanska sjukan dog bara dom under 40.

Hörde detta på SVT:s morgonnyheter.

Någon som är kunnig på spanska sjukan ?

Skulle tro att Illuminati eventuellt skulle kunna vara inblandade om viruset skulle mutera, och naturligtvis om det skulle ske en global vaccinationskampanj.

See User information
Knappast nått att oroa sig över detta skulle jag tro.......

Posted on: 2005/10/29 21:23

See User information

THE BIRD FLU PANDEMIC FICTION
Another Case of the CIA Disinformation Program

Today's Top Story contains the statement “Scientists say H5N1 is mutating steadily and may eventually acquire the changes it needs to be easily transmitted from human to human.”

That part of the news story is complete fiction. Viruses are NOT alive and do not mutate. Bird Flu only infects birds, not humans. All influenza comes only from birds, and from the ancient bird precursors, the dinosaurs. It is very easy for viruses to be generated among “cold-blooded” animals such as reptiles and birds. Since, they cannot produce fevers to stop viral replication in their bodies. Sometimes pigs can "catch" the bird viruses if they are raised living together. Humans can "catch" pig influenza, because of the extreme similarity in the cell tissue types. But that process is NOT mutation of the virus, only a change in the outer coating of the virus. What keeps mammals from getting reptile or bird viruses is the difference in the outer coating of the virus.

The greatest danger of the current prevalent H5N1 virus is it gets changed to have an outer coating of a human or pig virus. The creation of the pig virus is very rare. If a pig sick with pig influenza is sneezed on by a bird sick with bird virus, then the bird virus can enter a damaged lung cell caused by the pig influenza. With millions of pigs and ducks raised together in eastern China this still only occurs several times each year. It is extremely rare.
http://i.am/jah/heal.htm

The current "pandemic" of H5N1 among birds is properly called an Epizootic or Panzootic since it only occurs among animals. For it to be a Pandemic among humans the outer coating of the H5N1 would need to be changed to the human form. Will that ever happen? It has already happened months ago in the Labs of the CDC.

The CDC has already made samples of the "live" human form of the H5N1. The CDC said they did this to help in the manufacture and testing of a future H5N1 vaccine. See: The recent statements by CDC head Dr. Gerberding. If there is a human pandemic of the H5N1 Bird Flu, it will not come from birds. It will come straight from the Labs at the CDC.
http://i.am/jah/why.htm

The CDC has already sent "live" samples of the man-made Human H5N1 virus to many labs around the world for testing. The virus could escape from anywhere. This is biological and economic warfare and terrorism at its worst. The human samples were manufactured and man-made in the US. What the Chinese, or terrorist groups, decide to do with their samples is up to them. (See: “The Tamiflu Myth,” on the BroJon front page)

Marshall Smith
Editor, Brother Jonathan Gazette
newseditor@brojon.com

Posted on: 2006/3/7 19:14

See User information
Tanken är, förutom att tjäna pengar på skapandet av virus och dess lösning - i form av vaccin(-ering), att möjligtvis spruta in andra kemikalier, förutom själva "vaccinet", i oss. En annan teori kan ju vara pyttesmå microchip som sprutas in med vaccinet, då så många säkerligen inte ännu vill ha ett chip i troligtvis handleden eller armvecket, vilket faktiskt utbreder sig idag. Kanske är det ett observationstest för att göra statistik över händelsen och folks reaktioner.

Mer troligt är nog att mobilen blir det portabla redskapet för kontroll (kommunikation, GPS, medialagring, ID, buss-, patient- och betalkort m m) då så många är så beroende av dessa "minipsykologer".

Posted on: 2006/3/7 20:09

Anonym
hahaha.

på nyheterna skulle pratar man om fåglar som bomber.

"fågel hittad i närheten av grundskola"..

skrämsel propaganda..

psykologiskt krigsföring, konstant..

See User information
Donald Rumsfeld makes $5m killing on bird flu drug

"Mr Rumsfeld was on the board of Gilead from 1988 to 2001, and was its chairman from 1997. He then left to join the Bush administration, but retained a huge shareholding"

http://news.independent.co.uk/world/americas/article350787.ece

Dessa killar är med överallt!

Posted on: 2006/3/12 19:02

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper