vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 »

Re: Kan någon förklara?

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:
Min vän Zink..(lite off topic) men iaf...

"En vän är en som vet allt om dig men ändå tycker om dig"

Så vet du det

Eller som Zink, kallar oss idioter........................

"im not a complete idiot.....but........some part are missing."

Så om dina vänner kallade mig ”mycket vettig person” så menar du det också?

Det är mina vänner och inte jag som kallar er idioter. Den som gav mig tillstånd från ett labb att använda en riktig analys hade inga goda ord om 911 konspirationsteorier och deras anhängare.

Zink självklart. Men menar du med eller utan källkritik?

Posted on: 2007/4/20 8:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

sale wrote:
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:
Min vän Zink..(lite off topic) men iaf...

"En vän är en som vet allt om dig men ändå tycker om dig"

Så vet du det

Eller som Zink, kallar oss idioter........................

"im not a complete idiot.....but........some part are missing."

Så om dina vänner kallade mig ”mycket vettig person” så menar du det också?

Det är mina vänner och inte jag som kallar er idioter. Den som gav mig tillstånd från ett labb att använda en riktig analys hade inga goda ord om 911 konspirationsteorier och deras anhängare.

Zink självklart. Men menar du med eller utan källkritik?

Det har inte med sakfrågan att göra utan hur kritiker hanteras på detta forum. Kritiker kan kallas nästan vad och som helst utan att de som är anhängare på detta forum reagerar över vad som skrivs.

Då det inte ser ut så på andra diskussionsforum utom på vissa där religion diskuteras så anser flera mina vänner att de måste vara idioter som skriver så om mig.

Det är allt språket i era inlägg och inte vad ni egentligen påstår som kritiken gäller och det är det jag har försökt få fram att de är hur ni själva skriver som gör att ni drar på er kritik. Alltså som en annan person skrev exakt samma motivering men i en annan ton skulle de alltså inte dra på sig kritik.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

zink wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

zink wrote:
[quote]
Zink, när ska du visa oss dessa bilder?

På vad grundar du din uppfattning att det finns bilder på dessa "kraftiga bränder".

Till sist en fråga som jag naturligtvis inte räknar med att du skall kunna svara på: Varför tror du att andra vid upprepade tillfällen kallat dig för mytoman?

Vad säger du om dessa bilder:

http://www.911myths.com/html/wtc7_fire.html

Vi kan alltså inte ens se samma sak i samma bild. Jag anser att det tydligt syns all rök kommer från WTC 7.

Hur kan du påstå att den kommer från WTC 3, 4, 5 och 6? Hur kan så små hus få det att se ut som om all rök kommer från WTC 7?

Jag vill ha en bra fysikaliskt förklaring till dina påståenden.

Aeorodynamik. Beroende hur det blåser i förhållande till röken och byggnaden under den korta stund som foton och videoklipp gjordes. Som sagt, jag ser ingen eld på varken bilder eller videoklipp, förutom de små små bränder av den nedre delen av husets kortsida... Det finns inget som tyder på att 7:an var övertänd.. Då hade det pyrt från alla husets hörn och gavlar...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Aerodynamik

Jag vill ha en bra fysikaliskt förklaring till dina påståenden. När det gäller passet och de där svarta lådorna....

Anonym
Märkliga inlägg det blir idag... Man kunde tro att det var du Zink som skrev ovanstående inlägg, om aeorodynamik...

Skulle egentligen ha klämt in: Vet ni vad grabbar... Jag zink håller med om allt som ni säger när det gäller konspirationer....

See User information
Zink, jag väntar fortfarande på att du ska visa den bild du bäst tycker visar en kraftig brand i WTC 7?

Posted on: 2007/4/20 12:53

See User information
Det är mina vänner och inte jag som kallar er idioter::::sa Zink till mig...

Detta är ömsesididgt Zink.. tänk effer innan du svarar,, rakt ut...
Varför gäller detta dig oå inte mig .::detta gäller även "WIKI".. du har ej kritiserat dina VÄNNER(eller har du det )inte på detta forum...

eller ditt Liv som du kallar det(ett av dina 4st)....visar du upp ( en lön för mödan) Ett stort svek mot dig själv min vän ...........

Kan du förklara detta ?

Posted on: 2007/4/20 16:02

See User information
Quote:

TTime wrote:
Zink, jag väntar fortfarande på att du ska visa den bild du bäst tycker visar en kraftig brand i WTC 7?

Zink just nu är branden i skåne släkt.(kycklinarna ) blev
Grillade men betongen blev inte PULVERISERAD:Hur kommer det sig
ännu finns inga vetenskapliga bevis.. jag tänkte stort.................
STORA tanken frårn lilla hjärnan ..att du /dina kompisar) kan hjälpa

mig på traven..ännu en gång ber jag dig HJÄLP mig att haja detta ...

haru sett branden om inte en källa .......Svt.se nyheter 18.oo...med käll kritik

Posted on: 2007/4/20 17:24

See User information
Quote:
Det är allt språket i era inlägg och inte vad ni egentligen påstår som kritiken gäller

Ah men din stackare, blir du så sårad av de fula orden? Väx upp och sluta gnäll för fan.

Posted on: 2007/4/20 18:23

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Men Zink Zunk kan inte eftersom han är en skit slav ifrån Tavistock Institute. Han kan inte ens erkänna "northwoods".

See User information
Nu blir jag oxo sårad ...men inte du zink ,,,,,,Visar bara din ,,omänskighet Rädda mig med ett inlägg .eller har jag så dj,,,l fel.

tel me plzz om du inte vill detta jag gillar dig i a.f.fall .

Du/ni om ,jagdrar på med en A4 sida så drar du ...jag har flera yrådar du lysser med din från varo ,,,ditt trädgårds arbete suger

men ett riktigt liv bör du leva .. inte ett internet liv detta är faslskt....kolla på wiki

Posted on: 2007/4/20 19:32

Anonym
Jävla slav, säger man rätt ord följd till pajasen så stjäl han en bil åt en, pajasen.

Anonym
Jag trodde att den bibliska Messiah skulle befria med sanningen fast det verkar bara vara BS.

Anonym
Quote:

TTime wrote:

Det har jag redan gjort men du anger att de är helt andra saker på dem så detta går inte att göra.

Att du anser de vara damm från andra byggnader och inte rök från WTC 7 medan jag tydligt ser rök från WTC 7 då damm från byggnaderna inte skulle kunna uppföra sig på det sätt du påstår.

För om de var damm från närliggande byggnader skulle samma fenomen synas på fler byggnader ärm just WTC 7.

Man det är för mig självklart att de med alternativa teorier måste omtolka att WTC 7 bilder med kraftig rökt inte är brandrök.

Anonym
Quote:

sale wrote:

Varför gäller detta dig oå inte mig .::detta gäller även "WIKI".. du har ej kritiserat dina VÄNNER(eller har du det )inte på detta forum...

eller ditt Liv som du kallar det(ett av dina 4st)....visar du upp ( en lön för mödan) Ett stort svek mot dig själv min vän ...........

Kan du förklara detta ?

Varför ska jag kritisera mina vänner som faktiskt struntar i vad vi diskuterar på detta forum?

Det har INTE reagerat på innehållet i era inlägg utan tonen i dem då de inte är insatta i de frågor vi håller på med.

Det är alltså ert sätt att skriva insändare och inte innehållet i dem som de har kritiserat.

Bland dina vänner borde du hitta någon som inte är så intresserad av de vi håller på med på detta forum. Ta och visa honom eller henne Tomtens inlägg och hör hans eller hennes reaktioner.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:

Kan du förklara detta ?

Varför ska jag kritisera mina vänner som faktiskt struntar i vad vi diskuterar på detta forum?

Det har INTE reagerat på innehållet i era inlägg utan tonen i dem då de inte är insatta i de frågor vi håller på med.

Det är alltså ert sätt att skriva insändare och inte innehållet i dem som de har kritiserat.

Bland dina vänner borde du hitta någon som inte är så intresserad av de vi håller på med på detta forum. Ta och visa honom eller henne Tomtens inlägg och hör hans eller hennes reaktioner.

Klart det är som dina vänner säger zink.
Tonen och språket som är lågplumpigt är väl inte bra... drar även ned statusen på forumet

Posted on: 2007/4/24 9:00
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

TTime wrote:

Det har jag redan gjort men du anger att de är helt andra saker på dem så detta går inte att göra.

Att du anser de vara damm från andra byggnader och inte rök från WTC 7 medan jag tydligt ser rök från WTC 7 då damm från byggnaderna inte skulle kunna uppföra sig på det sätt du påstår.

För om de var damm från närliggande byggnader skulle samma fenomen synas på fler byggnader ärm just WTC 7.

Man det är för mig självklart att de med alternativa teorier måste omtolka att WTC 7 bilder med kraftig rökt inte är brandrök.

FEL, FEL, FEL, FEL och FEL IGEN.

"Det har jag redan gjort men du anger att de är helt andra saker på dem så detta går inte att göra."

Grattis zink! TRE felaktiga påståenden i en mening!

"Det har jag redan gjort..." - Nej, det har du inte! Jag bad dig om den bästa bilden på en kraftig brand i WTC 7. Du har bara visat en länk som leder till flera bilder tillsammans med en propagandatext.

"...men du anger att de är helt andra saker på dem..." - Nej, det har jag inte gjort! Du kan uppenbarligen inte hålla reda på vem som skriver vad.

"...så detta går inte att göra." - Jo, att visa en bild på detta forum är fullt möjligt! Hur tänkte du nu?

"Att du anser de vara damm från andra byggnader och inte rök från WTC 7 medan jag tydligt ser rök från WTC 7 då damm från byggnaderna inte skulle kunna uppföra sig på det sätt du påstår.

För om de var damm från närliggande byggnader skulle samma fenomen synas på fler byggnader ärm just WTC 7."

Det är en intressant teori, men var har jag lagt fram allt detta?

"Man det är för mig självklart att de med alternativa teorier måste omtolka att WTC 7 bilder med kraftig rökt inte är brandrök."

Den omtolkningen har jag aldrig gjort. I den här tråden skrev dubbelmoral: "Det är rök från andra byggnader och inte från 7:an... Det förstår man lätt genom att inga bränder eller rökutväckling syns på långsidan av huset... Utan det är stigande rök från WTC 3, 4, 5 och 6..."
Zink, tror du att dubbelmoral menade hashrök?

Blir det någon bild eller?

Posted on: 2007/4/24 12:26

Anonym
Till alla om WTC7 branden.

Titta på denna video:

http://video.google.com/videoplay?doc ... 21835292416413&q=wtc7+abc

Anonym
Det ser väldigt glest ut med röken och inga synliga brandhärdar, jämfört med andra skyskrapor som har brunnit och inte har rasat.

Förresten, nämn en jämförbar byggnad som har rasat pga. brand.

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:

Kan du förklara detta ?

Tonen och språket som är lågplumpigt är väl inte bra... drar även ned statusen på forumet
Tack Novax utan att jag skall behöva slösa tid på zink , så har du sett dett i han s tidigare inlägg,(hans vänner ) mycket viktiga , mina noll..??hmm

Dessutom så använder jag hans egna ord(vänner) dom skickar e-mail-- till NIST , det gör inte mina , men zink kräver att mina vänner skall logga in ......Dom är in loggade.. så här skriver en (vän) till passagen .se ang 911´7 till kritiker.. zink dra inte nu i väg till en annan tråd , du börjar bli dryg,,

Till zink å hans "vänner" (911 was a insade jobb)

Posted on: 2007/4/24 15:31

See User information
106. Hogge säger:
24 april 2007 kl. 16.01

Hejsan alla teoretiker

Mycket intressant läsning!!! Man blir bara lite ledsen att inte alla kan se igenom denna bluffen som USA så fint har iscensatt. Och att man måste attackera varandra med alla dessa hårda ord, vi är alla människor med olika åsikter, eller hur???

Sen kan jag väl förstå båda parterna, att det är skrämmande tanke att ett land som USA skulle hitta på en sådan sak. Men om du som tvekar tänker efter lite längre, så är det någon i denna världen som skulle komma på en sådan grej så är det nog just USA som skulle göra det.

Titta på hålet i Pentagon innan byggnaden trillar ihop. Det hålet är ca 15-20feet i omkrets och en boeing utan vingar har en diameter på runt 27feet, hur kan detta gå ihop??? Varför är där inga flygplansdelar på gräsmattan utanför Pentagon??? Dom påstår att planet har flugit på låg höjd över en motorväg, efter att ha svängt i en helt onödig och omöjlig sväng in över Pentagon, en sväng som till och med stridspiloter säger att det är omöjligt att göra i ett strids flygplan och än mindre i en boeing och därefter dragit upp 5st lyktstolpar och studsat i marken innan planet träffar byggnaden. Hmmm, ett flygplan som träffar och drar upp 5st lyktstolpar, studsar i marken och sen gör ett för litet hål i byggnaden. Har någon av er sett vad som händer med en bil som står bakom en boeing motor??? Bilen är som ett löv i vinden, tittar man på bilderna som är tagna direkt efter Pentagon träffen så ser man bilar på motorvägen, men det ser inte ut som en boeing har flugit över dom. Planet har dragit upp 5st lyktstolpar, alla andra plan som drar upp en lyktstolpe lämnar delar efter sig, det kan man också själv kolla på nätet, titta bara på alla flygplans krascher som skett i världen, har planet slagit i något på vägen så lämnar planet delar efter sig. Det ska ha studsat på gräsmattan innan det träffar byggnaden, var är de märkena??? Jag har tittat på hur många bilder som helst över Pentagon och där syns inte ett spår på gräsmattan.

Tänker man sen helt logiskt, vilken byggnad i världen är bland dom mest övervakade??? Troligtvis ligger Pentagon i topp på den listan, eller hur??? Hur kan det då komma sig att myndigheterna bara har släppt 5st bildrutor från när terrorist boeing flygplanet ”träffar” byggnaden??? Tittar man på dessa bilderna så ser man en explosion men inget flygplan (dessa bilderna finns på många ställen online och även i filmen Loose Change second edition, länk längst ner). Om det nu är ett flygplan som träffar Pentagon och det finns massor av folk som inte tror på det myndigheterna säger händer denna dagen, varför VARFÖR släpper dom inte lite bilder/filmer som bevisar att det är ett flygplan som träffar byggnaden????

Om man tittar på bilderna från WTC, när plan 2 flyger in i byggnaden, är det någon som kan se dom runda fönster som alltid sitter på ett passagerarflygplan??? Jag kan inte se dom och jag har hämtat de filmerna/bilderna och tittat på 3st olika filmsekvenser bildruta för bildruta och jag kan inte se några runda fönster. Där sitter också en mycket skum fyrkantig låda på planet som flyger in i WTC, sådana lådor har jag aldrig sett på ett passagerare flygplan innan.

Allt guldet som låg i ”källaren” på WTC, var tog det vägen??? Allt stål som man skulle vilja undersöka efter WCT kollapsen är sålt till Japan eller Kina för en spottstyver av marknadspriset på stål. Det var dessutom borttransporterat innan någon hann undersöka om det var något skumt som hade hänt eller inte.

Till och med grabbarna som var med och gjorde byggnaden en gång i tiden säger att ett flygplan inte skulle kunna få dessa enorma byggnader att kollapsa, kanske 3-4st plan skulle haft den effekten och detta är ord från dom som satte ihop WCT. Borgmästarens berömda ord om byggnad 7, på eftermiddagen fick han ett samtal och i detta samtal så bestämdes det att dom skulle ”pull it”, ”pull it” är en term man använder när man ska riva en byggnad under kontrollerade former.

Det jag vill ha sagt är att titta på alla konstiga saker som händer denna märkliga dag och tänk efter lite till, så kanske vi alla kan se vad som verkligen har hänt 911. En sak är i vilket fall som helst sant, 911 var en händelse som förändrade världen på ett sätt vi aldrig kunde förstå när vi satt och tittade på tv’n den där eftermiddagen, här i lilla Sverige. Och jag hoppas att sanningen kommer fram, även om alla mina teorier är fel så hoppas jag att jag blir överbevisad en dag och att världen inte är så hemsk som jag och många med mig går och tror.

Vill ni ha tag i filmer eller annat, försök att meddela er via denna sidan så ska jag göra allt jag kan för att hjälpa till. Jag har ca 30 timmars video film om 911 +allt annat jag samlat på mig under vägen och jag delar gärna med mig. Här är en bra film med svensk översättning tex.

http://video.google.com/videoplay?doc ... 55&q=Loose+Change+svenska

Posted on: 2007/4/24 15:37

See User information
Quote:

sale wrote:
Quote:

novax wrote:
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:

Kan du förklara detta ?

Tack Novax utan att jag skall behöva slösa tid på zink , så har du sett dett i han s tidigare inlägg,(hans vänner ) mycket viktiga , mina noll..??hmm

Dessutom så använder jag hans egna ord(vänner) dom skickar e-mail-- till NIST , det gör inte mina , men zink kräver att mina vänner skall logga in ......Dom är in loggade.. så här skriver en (vän) till passagen .se ang 911´7 till kritiker.. zink dra inte nu i väg till en annan tråd , du börjar bli dryg,,

Till zink å hans "vänner" (911 was a insade jobb)

Jag är nog inte riktigt med på alla håll och kanter nu... jag läste vad zink skrev om vad hans vänner hade reagerat över, och det tycker jag är helt ok. Med det så ville jag inte kritisera några medlemmar på vaken - men vissa inlägg har lite onödiga plumheter, tycker jag. Det förlorar "saklig debatt" på, och vaken.
Andra kan kasta ut barnet med badvattnet om de bara dyker in på vaken och råkar öppna en sådan tråd.

Annars så kan jag inte se hur i hela friden att skraporna och wtc7 föll och allt annat omkring... var en attack utifrån - att de inte jagar Bin Landen nu, osv - det är så uppenbart att det är en insiderhistoria.

Posted on: 2007/4/24 15:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

zink wrote:
Till alla om WTC7 branden.

Titta på denna video:

http://video.google.com/videoplay?doc ... 21835292416413&q=wtc7+abc

Zink visar sin kaliber.

Man ber zink om en bild som visar kraftig brand och han länkar till ett klipp som visar rök.

Var är den kraftiga branden?

Är det Astrid Lindgrens Vildvittror jag hör? "Syns inte! Finns inte!"

Posted on: 2007/4/24 16:56

See User information
Jag om någon har fattat att du inte går att "överbevisa " det är inte min sak att bevisa att du bara vill ha (nya sidor med inf)okm 911 ,,
duu zink har fyra liv , det köper jag ,men att vaken.se är ditt bästa liv du har upplevt..så känner jag det om dig,. Jag vil visa en pannkaka , hur det ser ut på bild..för det kan inte du...??? Eller kan du visa . å sluta ställa mot fråga. Vi får se.........
Detta är uppenbart vid detta laget..Så ta på cyklopet. å dyk in i framtiden zink.....................

http://video.google.com/videoplay?docid=-4731051210315608217

Posted on: 2007/4/24 17:24

See User information
Dom hoppas det . men så är inte i " verkligheten" . Jag borde ha bonus...
Jag hoppar till dagens skratt . denna historia är om min vän zink.

Posted on: 2007/4/24 17:34

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper