vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »

Anonym
Re: Washington slopar 1976 års vapenreglering, massaker direkt!
En Artikel om Mind Control :

..ur Artikeln By Ken Adachi Editor@educate-yourself.org

Mind Control 'Programmed' Individuals
The lone gunman that we hear about in assassinations, assassination attempts, school shootings, etc. are mind controlled individuals who had been 'programmed' to carry out those missions.

Ted Bundy, the 'Son of Sam' serial killer David Berkowitz, Oswald, Timothy McVeigh, the Columbine shooters, Chapman, Sirhan Sirhan, etc. were mind controlled individuals who were programmed to perform these killings.

Tens of thousands of young teenage boys were kidnapped and forced into the mind control training program called The Montauk Project starting around 1976. Al Bielek, under mind control, was involved in many areas of the secret Montauk Project.

After slowly recovering his memories beginning in the late 1980's, he came to realize that there were at least 250,000 mind controlled "Montauk Boys' produced at 25 different facilities similar to the underground base at Montauk, Long Island.

Many of these boys were to become 'sleepers' who are individuals who were programmed to go into action at a later date when properly "triggered" to engage in some sort of destructive or disruptive conduct. Other Montauk Boys were woven into the fabric of mainstream American life as journalists, radio & TV personalities, businessmen, lawyers, medical professionals, judges, prosecutors, law enforcement, military men, etc.

http://educate-yourself.org/mc/

Här är en intressant Intrvju med Duncan O'Finioan, för er som missat den...

http://video.google.com/videoplay?docid=8816519826373820792&hl=en

http://www.jerrypippin.com/Paranormal_Duncan_Ofinioan.htm

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
McVeigh finns på videofilm i uniform på en militärbas när han enligt rullorna var civil. På denna militärbas hade man lite övningar som inkluderar skåpbilar. Och som vanligt; vem tjänade på OKC och direkt efter så genomdrev man Omnibus Crime Bill som var stendöd i CONgressen.

McVeigh kör APC 1993
http://www.youtube.com/watch?v=IecRozyqHi8

McVeighs flyttbil ifrån Ryder (på samma militärbas)
http://www.youtube.com/watch?v=Q6TsKISpijk

Alex Jones intervjuar filmaren, Bill Bean.
http://www.youtube.com/watch?v=9cczyP-cMdE

Edited by Tomten on 2007/4/19 10:45:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
När jag läst om all denna satanistiska sörja som stavas Mind Control, så vill jag bara skrika:

Lägg för fan ner all militär verksamhet!

Större födelsedagskalas för alla psykopater på jorden finns inte!

När dessutom politiker väljs in(fuskas in), som är psykopater, så släpps all ondska ut ur flaskan!

Jag håller varje enskild amerikan, som fortsätter betala in federal arbetsinkomstskatt, efter att ha fått vetskap om Aaron Russo´s film bl a, som ansvarig för de illdåd, som planeras av USA´s militär!

Skatterevoltera för fan i helvete!

OCH NU RÅDER INGA TVIVEL HOS MIG OM VILKA SOM PROGRAMMERADE Krille P och Mihailovic!

Anonym
Det kommer säkert visa sig att han fick "behandling" av någon som har tidigare har jobbat här någonstans: http://www.psywar.org/glossary.php

Allt är som vanligt, som Columbine, där satt man också och väntade utanför så de riktiga förövarna skulle slinka iväg och som bonus får man några offer till att blöda ihjäl, det måste ju se bra ut på TV så man får igenom sina politiska mål. Fast den är gången släpade man inte dit 160 bomber var av vissa vägde över 100 kg, kanske för att de inte small i Columbine och dessutom visar på en "hjälpande hand" för "den ensamme galningen"

http://www.expressen.se/nyheter/1.644036

Anonym
Tomten,

Vet du om Medical Records är möjliga att läsa med stöd av Patriot Act eller Avlyssningslagarna?

Nu börjar jag tro att operationen i Virginia varit planerad sedan länge.

Man har haft koll på Cho ända sedan 2005 och bara väntat på att få göra en three card Monty operation.

De har väl helt enkelt plockat in honom och antingen programmerat honom långt i förväg eller så har de dödat honom på attentats dagen och skickat en annan asiat, som antingen är en embedded mind controlled polis eller hjärntvättad kriminell!

Finns det ingen övervakningskamera bild, som kan plockas fram, eller har FBI gjort samma sak som vid Pentagon för 5 och ett halvt år sedan?

Anonym
"Medical records" går normalt sätt inte att få tag på utan patientens eget samtycke. (Det skulle kanske gå om offren stämmer den påstådde mördarens dödsbo)

Däremot så går det och få fram om någon domstol har utdömt behandling istället för fängelse vid en fällande dom.

See User information
Quote:

TheArbiter wrote:
Tomten,

Vet du om Medical Records är möjliga att läsa med stöd av Patriot Act eller Avlyssningslagarna?

Nu börjar jag tro att operationen i Virginia varit planerad sedan länge.

Man har haft koll på Cho ända sedan 2005 och bara väntat på att få göra en three card Monty operation.

De har väl helt enkelt plockat in honom och antingen programmerat honom långt i förväg eller så har de dödat honom på attentats dagen och skickat en annan asiat, som antingen är en embedded mind controlled polis eller hjärntvättad kriminell!

Finns det ingen övervakningskamera bild, som kan plockas fram, eller har FBI gjort samma sak som vid Pentagon för 5 och ett halvt år sedan?
Luktar MK-ultra.....sniff sniff.......

Posted on: 2007/4/19 14:49
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Mind Control: America's Secret War
A History Channel Video Documentary

http://video.google.com/videoplay?doc ... %22+%22history+channel%22

Anonym
Tack A73 för mind control länken

Jag har faktiskt läst om Olsen killen som hoppade ut från hotellfönstret förut.

Han hade rötter i Sverige och jag är inte säker på att den version som presenteras i filmen är riktig!

Det är fullt möjligt att han tänkte blåsa i pipan om CIA´s operationer och experiment och blev mördad.

Hans änka berättade att han vid matbordet hade sagt att; "om omvärlden visste vad vi(USA) gör med de nazister vi tillfångatagit, så skulle vi hamna i en Nurnberg rättegång".

History Channel=Gate Keeper of the Propaganda Machine

Anonym
A73,

Intervjun med Duncan O'Finioan är ju otroligt intressant,
även om man kan misstänka att förövarna planterat in en del overkliga minnen hos honom, tänker på barnen i helikoptern som dödar alla Röda Kmerer inom 2 miles
(säkerligen för att man skall kunna förklara honom som sinnessjuk utifall att han skulle bryta sig loss från deras kontroll)

MEN NÅGONTING VERKLIGT INTRESSANT ÄR JU HANS BERÄTTELSE OM DE 3 SKOTTEN I HJÄRTAT PÅ EN HIGH LEVEL INTELLIGENCE OFFICER I WASHINGTON 1985!

T H R E E R O U N D S!!!!

Är Mind Controlled sleeper assasins programmerade att avrätta på det viset, när de använder skjutvapen?

NORRIS HALL- OFFREN FICK ALLA 3 SKOTT ELLER FLERA I SIG!!!!

Vad tror ni?

Luktar sleeper assasin eller hur!

Anonym
Man skjuter tre skott för att vara jävligt säker på att offret dör. Antagligen så var planen att exakt 33 personer skulle dö.

See User information
"MK-Ultra had 149 subprojects that accompassed nearly every aspect of human behaviour and social science"
Och MK-Ultra startades på 50-talet .........

Och det har inte funnits några mänskliga moraliska hämningar överhuvudtaget.

Någon gren av mindcontrol verkar ha varit att skapa multipla personligheter hos dessa "försökskaniner" till människor och helst då att en av dessa "planterade" personligheter inte kunde kommas ihåg när den människan är normal så att säga , och skulle den människan kunna komma ihåg något av det , nån flashback typ , så skulle det vara så traumatiskt att det skulle kännas omöjligt att personen ifråga varit med om händelsen/händelserna.

Och nu pratar vi om programmering av barn med början så långt ner
i ålder som 3 år fram tills de är vuxna.

Finns en hel serie nyupplagda klipp om mk-ultra , project monarch m.m. på youtube/video.google , bara att söka , här är några av de senaste:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=marsboy683

Posted on: 2007/4/19 17:42

Anonym
Quote:
även om man kan misstänka att förövarna planterat in en del overkliga minnen hos honom, tänker på barnen i helikoptern som dödar alla Röda Kmerer inom 2 miles

2nd Video Interview Introduction

AN UNCONVENTIONAL FRIENDSHIP: David Corso and Duncan O’Finioan

http://www.jerrypippin.com/Paranormal_Duncan_Ofinioan.htm#Second

24 Minuter kvar av Intervjun , säger David Corso....

Vi vet att Dom kan Plantera in Falska minnen och Utplåna minnen....

Anonym
En sak är ganska uppenbar, tror någon att en stormakt med obegränsade resurser inte skulle utforska alla sätt i att göra bättre soldater? Sådan kunskap kan givetvis tillämpas i en skolgård om man för krig emot det egna folket.

Anonym
Stewart Swerdlow's great-uncle, Yakov Sverdlov, was the first president of the Soviet Union, and his grandfather helped form the Communist Party in the United States in the 1930s. To ensure that Stewart's loyalties stayed with the US government, he was "recruited" for horrific experiments. His mind and body were used for genetic and mind-control experiments which led to severe illness and contact with many forms of extraterrestrial life. Fasten your seatbelts as Stewart Swerdlow chronicles a gripping ride through intergalactic history, alien interaction, an a few recent Earth-based roller-coaster adventures. This is a thought-provoking episode filled with information on the Illuminati, chemtrails, mind control and much, much more.

http://www.lvitv.com/OutThereTV/playflash.php?v_id=255&state=flash

Anonym
Från dagens Aftonbladet:

Cho Seung-Hui nämner ”martyrer som Eric och Dylan” – en tydlig referens till tonåringarna Eric Harris och Dylan Kiebold som mördade tolv elever och en lärare under skolskjutningen i Columbine 2003.
Materialet är fyllt av hat och förvirrade angrepp på icke namngivna fiender.
– Ni har slagit sönder mitt hjärta, våldtagit min själ och bränt mitt samvete. Ni trodde att det var en patetisk pojkes liv ni utraderade. Tack vare er dör jag som Jesus för att inspirera generationer av svaga och försvarslösa människor, säger han.
Han lägger ansvaret på massakern på rika människor och konsumtionssamhället.
– Ni hade hundra miljarder chanser att undvika det som hände i dag. Men ni beslutade er för att spilla mitt blod. Ni trängde in mig i ett hörn och gav mig bara en utväg. Valet var ert. Nu har ni blod på era händer som aldrig kan tvättas bort, säger han.

ÄR DET NÅGON ANNAN SOM TYCKER ATT HATET KÄNNS RIKTAT MOT ANDRA ÄN SKOLELEVER?

DET KÄNNS SOM OM HATET ÄR RIKTAT MOT DEM SOM FÅTT HONOM ATT BLI SÅ HATISK!

DETTA ÄR BARA FRITT SPEKULERANDE, OKEJ

KAN NÅGON ANNAN KILLE MED SAMMA BAKGRUND SOM HONOM(DVS I NÅGOT MIND CONTROL PROGRAM) HA SKICKATS FRAM FÖR ATT "AVSLÖJA" DEN STORA KONSPIRATION SOM LETT FRAM TILL CHO´S MENTALA PROBLEM!

DEN ANDRA SLEEPERN HAR SEDAN FÖRESLAGIT EN PLAN FÖR HUR DE SKALL HÄMNAS PÅ MYNDIGHETERNA(SOM NI SA SÅ HAR MAN EN PSYOP FACILITET DÄR I NÄRHETEN).

SLEEPERN HAR BERÄTTAT HUR DYLAN KLEBOLD OCH ANDRA ANVÄNTS PÅ SAMMA SÄTT OCH DÄRFÖR SER CHO DESSA SOM MARTYRER!

SLEEPERN FÖRESLÅR ATT DE SKALL SPELA IN VIDEOBAND

"NI BESLUTADE ER FÖR ATT SPILLA MITT BLOD"??????

KÄNNS SOM OM HAN VET OM DETTA MED MANIPULERADE SLEEPERS SOM SKALL OFFRAS!

ALLT ÄR GIVETVIS EN FÄLLA, DE VÄLJER UT DE BAND SOM PASSAR OCH ORDNAR SEDAN SÅ ATT HAN FÅR SKULDEN!

JAG VILL SE BILDER FRÅN NÅGON ÖVERVAKNINGSKAMERA VID POSTKONTORET ELLER NORRIS HALL

JAG TROR ATT DEN ANDRA SLEEPERN(OXÅ ASIAT) UTFÖRDE DÅDEN OCH HAR KOMMIT UNDAN! DÄRAV POLISEN FLAHERTYS BRASKLAPP OM EN MEDHJÄLPARE.

CHO BLEV MÖRDAD PÅ MORGONEN EFTER ATT HA BLIVIT LURAD AV SLEEPERN TILL PSY OP FACILITETEN

NÅGRA INVÄNDNINGAR?

See User information
Inga invändningar!

Jag har inte följt detta drama, men jag tycker det är bra att de som är "dragna" till detta och är intresserade skall fortsätta gräva i ämnet, för "Allting hänger i hop" men alla kan inte syssla med och gräva i alla ämnen.

Så fortsätt forska och söka sanningen!

"Det finns en gubbe/gumma till allt"

Posted on: 2007/4/20 9:12

See User information
7.15 Samtal mellan FOLKE RYDÉN, journalist och dokumentärfilmare, STEFAN ÅSBERG, USA- korrespondent och DANIEL OGDEN, USA-kännare.
Lyssna på detta DETTA ÄR STORT (kolla påvideo inslaget)

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=309883

LUKTAR BRÄNNT.... Just idag är det årsdagen av COLOMBINE......Fast denna dag (visar man ingen RESPEKT) för dom anhöriga...FY FAN Även jag tror på en konsp...just nu .detta hör i hop med 911/NWO

Posted on: 2007/4/20 14:41

See User information
Ni ser ur att ha RÄTT i era antaganden, kolla denna länk:

http://www.flashback.info/showthread.php?p=6898046

Tyvärr...

Posted on: 2007/4/20 15:07

Anonym
yup guld, tack för länken btw.

Jag tror att alla researchers måste ta åtminstone 2 steg tillbaka

och fundera över vad för slags bild man betraktar.

SJÄLV LUTAR JAG ÅT ATT I BAKGRUNDEN SPÖKAR NORD/SYD

KOREA KONFLIKTEN.

ANTA ATT MAN PÅ 80-TALET VILLE SKAPA KOREANSKA

ELITSOLDATER SOM KUNDE SÄTTAS IN FÖR SUBVERSIVA

UPPDRAG I NORDKOREA. ANTA ATT FÖR ATT GE DESSA

INDIVIDER EN IDENTITET, SÅ ADDERADE MAN BARN I FAMILJER

SOM IMMIGRERADE FRÅN SYD KOREA IN TILL USA. DET KUNDE

VARA FÖRÄLDRALÖSA BARN FRÅN NORD ELLER SYD KOREA

OCH DERAS ENDA UPPGIFT I USA VAR ATT INGÅ I OMFATTANDE

MIND CONTROL PROGRAM. FRÅGAN ÄR OM CHO SEUNG HUI

NÅGONSIN "FUNNITS"! HAN ÄR I VILKET FALL SOM HELST INTE

ETT BIOLOGISKT BARN TILL DE FÖRÄLDRAR HAN HAR I USA.

FÖRUTOM ATT KNÄCKA NORD KOREANERNA, VILKET JAG TROR

ATT CIA REDAN LYCKATS MED(ALLT SNACK OM KÄRNVAPEN

PROGRAM OCH TESTER, SOM I OKTOBER 2006, RATTAS AV

CIA), SÅ ANVÄNDS NU ÖVERBLIVNA KOREANER I DETTA

PROGRAM FÖR INHEMSKA UPPGIFTER. PLANTERA IN HONOM PÅ

VIRGINIA TECH OCH LÅT HONOM SPELA SIN "GALNINGS ROLL" I

NÅGRA ÅR. OFFRA EN ANNAN INTE LIKA TALANGFULL POJKE OCH

SKJUT SÖNDER HANS ANSIKTE FÖR ATT OMÖJLIGGÖRA

IDENTIFIKATION. "GALNINGEN", HAN SOM SKÖT, FLYTTAS

SEDAN DÄRIFRÅN FÖR NYA UPPDRAG.

DÄR NÅGONSTANS TROR JAG ATT SANNINGEN LIGGER!

Anonym
JAG TROR FAKTISKT ATT DET KAN RÖRA SIG OM T R E

KOREANER! HAN SOM GÅR I SKOLAN OCH SYNS PÅ VIDEON ÄR

EN TALANGFULL SKÅDESPELARE OCH MANUSFÖRFATTAR-

BEGÅVNING. SKYTTEN ÄR EN SUPER ASSASSIN SOM HAR EN

OTROLIG "DÖDSPROCENT" MED HANDELDVAPEN. SLUTLIGEN

HAR VI STACKARN SOM FICK ANSIKTET SÖNDERSKJUTET. HAN

KAN JU HA HAFT ALLA MÖJLIGA SORTERS SKADOR EFTER ATT HA

ANVÄNTS SOM FÖRSÖKSKANIN I OLIKA EXPERIMENT.(GUD VET

VAD DESSA POJKAR ANVÄNTS TILL).

MEN NÅGONTING MYCKET ALLVARLIGT ÄR JU HUR USA TÄNKER

ANVÄNDA SIG AV NORD KOREA. DET HAR JU KOMMIT

RAPPORTER OCH HEMLIGA FILMER OM VILKEN OERHÖRD SVÄLT

SOM RÅDER DÄR.

LÄKEMEDELSFÖRETAGEN FRÅN USA, KANSKE FRITT FÅR PLOCKA

NORDKOREANER TILL OLIKA EXPERIMENT

OCH MEST ALLVARLIGT, VARFÖR FEJKAR MAN ATT DE HAR

KÄRNVAPEN, ISÅFALL?

TÄNKER MAN SPRÄNGA EN KÄRNLADDNING I USA OCH SKYLLA

PÅ NORD KOREA?

ÄR DETTA ALLA 3 CARD MONTYS MODER?

MAN HÄMNAS PÅ NORD KOREA MED KÄRNVAPEN, MEN DET

FINNS KNAPPT NÅGRA MEDBORGARE KVAR I LIVET! SEDAN

PEKAR MAN PÅ IRAN OCH FÅR DEM ATT KAPITULERA UTAN

BLODSPILLAN. AHMENIDEJANAD(SOM OCKSÅ ÄR EN CIA

INFILTRATÖR) ÖVERTALAR MULLORNA ATT DET BÄSTA ÄR ATT

GE UPP. I USA INFÖR GEORGE BUSH MARTIAL LAW.

MARDRÖMMEN HAR BLIVIT VERKLIGHET!!!

Anonym
Ja dene händelse är garanterat utfört med hjälp av Mindcontroll offer och agenter från cia,fbi eller liknade.

See User information
Iran är en Kinaallierad.

Gammal text:

Kärnvapensamarbete mellan Pakistan och Nordkorea
(2002-11-24) Enligt New York Times den 24 november 2002 har ett nära kärnvapensamarbete utvecklats mellan Pakistan och Nordkorea. Nordkorea har fått anrikat uran av Pakistan och i utbyte har Pakistan fått nordkoreanska långdistansrobotar, som når alla strategiska mål i Indien. Detta samarbete har fortsätt även efter det att Pakistan anslutit sig till Bushadministrationens globala krig mot terrorismen. Eftersom Pakistan är en allierad till USA tillåts sålunda en auktoritär och föga demokratisk regim skaffa sig massförstörelsevapen. Det är sålunda inte innehavet av massförstörelsevapen som är problemet för den angloamerikanska alliansen, utan att en nationalstat för en "självständig" politik. Saddam Hussein är en satrap som gjort uppror mot sin tidigare uppdragsgivare, medan Pakistans militärregim är fortfarande en lydig satrap med uppgift att destabilisera Centralasien i syfte att förhindra tillkomsten av en geopolitisk allians mellan Ryssland, Iran, Indien och Kina.

http://www.analyskritik.press.se/utrikes/Asien/Asien.htm

Posted on: 2007/4/21 17:14
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information

Posted on: 2007/4/21 18:30
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

« 1 2 (3) 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper