vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Så gör en äkta man
De som inte kan identifera sig är kärringar
Här är en artikel om mig

http://www.expressen.se/sex/1.637180

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Så gör en äkta man

See User information
Inga tricks nu apa.

gjorde äkta män.

Dagens fd "human":

Resized Image

Kanske trevlig läsning...?

http://www.christiananders.net/kolumne/108.shtml

El klimatezzzwindel:
http://www.christiananders.net/kolumne/130.shtml

Posted on: 2007/4/21 14:29
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
hahaha

See User information
Undrar om de vägde in aspekten av att alla gillar olika.

Sen kan man ju fundera på varför artikeln publiceras över huvud taget då man samtidigt får erbjudandet om massagestav för 99:- i reklamspalten till höger.

Slutligen börjar jag spekulera kring varför detta länkas till från vaken.se forum av den som sover djupast av alla. Personen som ständigt identifierar sig själv med illuminatis skrifter. Tydligen inget undantag när det kommer till kvällspressens publiceringar.

Han skulle kunna anspråka på humor men även där stöter han på problem då dessa tankebanor kretsar något lägre, så vida inte man fortfarande går på mellanstadiet och har en pojkaktig attityd mot sex och livet i allmänhet. Vilket man sen ständigt bekräftar för sig själv och andra genom att återspegla det ur sina inlägg på forumet.

Oj, jag slog precis huvudet på spiken.

Posted on: 2007/4/21 14:45

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:

Sen kan man ju fundera på varför artikeln publiceras över huvud taget då man samtidigt får erbjudandet om massagestav för 99:- i reklamspalten till höger.
.

Det roliga är att hade det varit en artikel som "kvinnor dessa 50 saker gör ni fel såhär ska ni tillfredställa era män"
(hade det blivit ett jävla liv på alla PK snubbar)
1 svälj sperman och säg mums
2 slicka runt ollonet hade säkert en feminist som du blivit sur och kallat det för "sexistiskt"
Klart det finns brasher som tjännar på det jag publicera artikeln för jag tyckte den var rolig jag garva regält här i garderoben.

Quote:

Slutligen börjar jag spekulera kring varför detta länkas till från vaken.se forum av den som sover djupast av alla. Personen som ständigt identifierar sig själv med illuminatis skrifter. Tydligen inget undantag när det kommer till kvällspressens publiceringar.
.

Som sagt humor!
Du har säkert aldrig läst en bok av vare sig juri lina,david icke, eller David duke eller nån annan så du ska mest bara vara tyst.

Du länkar till FI och säger Euproper ockuperade indianerna i USA och säger att alla dessutom ska få flytta vart de vill och det finns inga gränser.

Quote:

Han skulle kunna anspråka på humor men även där stöter han på problem då dessa tankebanor kretsar något lägre, så vida inte man fortfarande går på mellanstadiet och har en pojkaktig attityd mot sex och livet i allmänhet. Vilket man sen ständigt bekräftar för sig själv och andra genom att återspegla det ur sina inlägg på forumet.
.

Jag har en en ganska konsverativ syn på sex faktiskt men tycker även att ämnen är kul och något att skratta åt.
du påminer om min tid som punkare totalt hjärntvättad!

Quote:

Du har slagit huvudet i väggen

du kan ju fråga dig varför människor som Juri Lina David Icke Lars Adelskogh Allan Watt pratar om politiks korrekthet men inte stödjer Feministiskt insiativ.

See User information
Inte helt oväntat tar Apan strid i ett desperat försök att rättfärdiga sitt infantila beteende. För i backspegeln kan ju vem som helst se hur löjligt det blir när han tillsammans med underslaven novax sitter och fnittrar åt snuskiga artiklar från kvällspressen. Precis på samma sätt som de runkar av till varje dokument som Illuminati serverar på fat.

Posted on: 2007/4/21 15:11

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
Inte helt oväntat tar Apan strid i ett desperat försök att rättfärdiga sitt infantila beteende. För i backspegeln kan ju vem som helst se hur löjligt det blir när han tillsammans med underslaven novax sitter och fnittrar åt snuskiga artiklar från kvällspressen. Precis på samma sätt som de runkar av till varje dokument som Illuminati serverar på fat.

haha det är möjligt det är barnsligt att prata och skratta om sex och "det manliga betendet" som ibland finns på krogen (var i en pissoar för fan det pratas nästan bara om brudar och sex!)

Ibland har man suttit med grabbar på krogen och hinkat bärs och drivit med homosexuella,kvinnor,afrikaner PK människor osv
(med glimten i ögat) men när man sedan har varit på fest där kvinnor finns och ja försöker vara rolig eller säga som det är så blir jag tillsagt för att vara sjuk pervers och obscen.

jag minns specielt en gång när jag sa att killar kollar in brudars häckar och tänker på sex.
Detta sa jag på en fest där tjejerna sa "fan va sjuk du är så är det inte alls skulle aldrig min kille göra"
och killarna sitter och säger "så är det inte alls"
(när de har hållt med mig om det på grabbkvällar)
Men det är la fan bara kolla vart en kille plaserar blicken om en tjej går på spårvagnen inte fan glor han på ryggen han spanar in arslet på henne!
(och tänker då inte på om hon har en finne på skinkan om man säger så)

Det roliga är sedan att dessa kvinnor som kallat mig perves obsen osv sedan kommer till mig och gråter ut när deras förhållande är i kris!

sedan undrar jag vad det är för fel på att runka!
Du onanerar ju till Mona Sahlin och länkar till Gudrun shyman
Fettish?

See User information
Quote:
provoceramera:

Din självbild är något överdimensionerad. Så uttrycket att du slog huvudet på spiken borde bytas ut till:

Spiken slogs in i huvudet på dig och och under tiden som förnuftet rinner ner i skorna på dig sjunger du högt och tydligt "Upp till kamp" en gång till samtidigt som du drar en Benny till fotot av Sahlin!

Posted on: 2007/4/21 17:55

See User information
maggot:

med tanke på att man blir kallad " man " här trots att man är tjej, tycker jag att du kan ju lägga ned det snacket och framförallt inte kalla folk " kärringar" om de inte samstämmer, utan gråhåriga gubbar utan nå vidare pension att försörja sin fru och barn med..."

Posted on: 2007/4/26 2:54

Anonym
Artikeln är väl ett utmärkt exempel på bra propaganda, inte bara att det döljer riktiga nyheter som de inte vill att boskap ska känna till, den tom. hjärntvättar mindre bevandrade nötter.

Anonym
Quote:

joey_division wrote:
maggot:

med tanke på att man blir kallad " man " här trots att man är tjej, tycker jag att du kan ju lägga ned det snacket och framförallt inte kalla folk " kärringar" om de inte samstämmer, utan gråhåriga gubbar utan nå vidare pension att försörja sin fru och barn med..."

Alltså saken är den att jag tyckte många punkter var kul
för att man faktiskt känner igen sig i några av dom

Det är lixom HUMOR

See User information
Det jag menade är att du borde ha skrivit::

LÄS DEn HÄR ARTIKELN DE SOM INTE sAMSTÄMMER ÄR tjocka GUBBAR UTAN LÖN OCH MED EN KUK PÅ 0 cm.

anledningen till att du VERKLIGEN borde uttrcykt dig så är
att de flesta på forumet är Män så du borde haft något som klankade ned på nått med männen
dom kan ju inte vara något som används för att klanka ned på en kvinna.

Posted on: 2008/2/22 14:43

Anonym
*duckar for alla flygande pajer*

well

jag tror att de flesta kvinnor haller med om de flesta punkter pa denna lista

Anonym
Mannens sexualitet är snabb.

Kvinnans är långsam, mycket långsam... som en mullrande vulkan.

Och alltför sällan mötas de två...

See User information
Quote:

joey_division skrev:
Det jag menade är att du borde ha skrivit::

LÄS DEn HÄR ARTIKELN DE SOM INTE sAMSTÄMMER ÄR tjocka GUBBAR UTAN LÖN OCH MED EN KUK PÅ 0 cm.

anledningen till att du VERKLIGEN borde uttrcykt dig så är
att de flesta på forumet är Män så du borde haft något som klankade ned på nått med männen
dom kan ju inte vara något som används för att klanka ned på en kvinna.
Svar :Öl kolla detta är sant,så tro inget annat.

Ölets malt ger fetma, dess humle (inneh. östrogener, vilket sänker mäns sexdrift) ger män växande bröst och krympande snorre. Resultat hos en iidog öldIinkare: Fet gubbe m. stor mage, fylliga bröst o. förkrympt snorre.
Jag tror även många Tyska män känner igen sig.:)

Till Gubbarna: Om du äter fisk, ät den endast färsk:)

Posted on: 2008/2/22 16:43

See User information
lyfter

Posted on: 2008/2/22 17:26
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper