vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Hur ska allt styras enligt folk pa vaken.se
Hur ska allt styras enligt er? Marknad, Lagar, Media, Invandring osv? Den bild jag har fatt har ar att isolera er fran omvarlden och sparka ut alla morkhyade, korrekt?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hur ska allt styras enligt folk pa vaken.se

See User information
Inget bör styras.

För övrigt är konspirationsmedvetenhet bara toppen av isberget.

Det bästa är om alla tror på sig själva istället för vad som står på vaken eller nån annan stans.

Posted on: 2007/4/27 10:37

Edited by provoceramera on 2007/4/27 10:53:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Om inget ska styras sa kommer alla granser upphora. Jag trodde vaken.se var ett nationalistiskt forum. Korrekt?

See User information
För mig är nationalistiskt tänkande del av själva konspirationen.

Inget som bara finns på vaken.

Klart det skulle vara skönt att få slut på det.

Åtminstonde så länge man använder sig av det för att skapa motsättningar.

Posted on: 2007/4/27 10:49

Anonym
Jag som hade hoppas på lite befolkningsreduktion, korkade afa terrorister först och sen fortsätter man tills man har 0.005% som bestämmer och 9.095% som torkar arslen i en ren soviet stat fast nu med lite illumination.

Anonym
Det ar precis det jag forsoker saga att nastan alla pa vaken.se ar motsagelsefulla och har inte alls brytit sig loss fran hjarntvattningen och synen pa varlden dom vill trycka in i folks tankar. Dom ingar fullt ut i hela konspirationen mot manskligheten till den grad att sanningsrorelsen kan vara illuminati styrd.

See User information
Alla utom du?

Och det var din... poäng?

Posted on: 2007/4/27 10:55

Anonym
Intressant poäng.

Anonym
Alltsa alla som ar inom sanningsrorelsen vill tillbaka till det samhallet som var innan allt skit borjade, men det dom inte fattar ar att det sammhallet var ocksa styrtd av illuminati.

See User information
Förstår vad du menar.

Jag håller med om att man bör hålla blicken framåt.

Posted on: 2007/4/27 11:01

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Hur ska allt styras enligt er? Marknad, Lagar, Media, Invandring osv? Den bild jag har fatt har ar att isolera er fran omvarlden och sparka ut alla morkhyade, korrekt?

typ nån form av nationelsyndikalism fast jag ogillar ordet och idiologier.

men beslut ska ligga så nära individen som möjligt.

och i dagens samhälle där man kan tjänna pengar på att ha pengar är något som måste avskaffas, men allt detta går hand i hand med ett andligt uppvaknande (anser jag)
där människan med alla dess raser är i samspel med djur natur och hela kosmos.
enligt mig så är allting lika viktigt såväl den vita rasen som en solros eller en kossa.

om jag skrattar så kommer säkert någon annan att börja skratta såväl om jag gäspar vi måste bli medvetna om att vi har ett kollektivt medvetedande
den gyllende regeln tycker jag vi bör leva efter eller iaf läsa varje dag vi vaknar och är på väg till jobbet.

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Om inget ska styras sa kommer alla granser upphora. Jag trodde vaken.se var ett nationalistiskt forum. Korrekt?

Vaken.se är poltiks oberoende läs
"om vaken.se"

Anonym
Men om jag inte misstar mig sa har ni en "kusin organisation" dom har som klistrar upp affisher med texten "Vem styr usa" och visar samtidigt en bild pa krigsrekruteraren som har en davidsstjarna pa sin hatt.

See User information
Vad snackar du om egentligen?

Allt som finns att säga om vaken offentligt står i "Om Vaken.se" som finns i menyn till vänster.

Avseende vad som dyker upp i ett forum eller på gatan kan ju ingen ta ansvar för utom personerna som själva gjorde det.

Sluta försöka koppla ihop allt på olika sätt.

Det blir bara generaliserande.

Posted on: 2007/4/27 11:33

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Men om jag inte misstar mig sa har ni en "kusin organisation" dom har som klistrar upp affisher med texten "Vem styr usa" och visar samtidigt en bild pa krigsrekruteraren som har en davidsstjarna pa sin hatt.

du är knappast seriös du är bara här för att provocera
vaken har inget med svenska motståndsrörelsen att göra vakenlänkar inte dit och patriot.nu länkar inte hit.
Micro (grundaren av sidan) är inte nationellt sinnad för fem öre.

Anonym
ok, det jag forsoker fa fram ar att, om man satter ihop all iformation som finns har sa kan utfallen mycket val bli en san standpunkt och politisk asikt.som lutar at nationalism.

Anonym
om man motsatter sig allt som har med globalism att gora, sa blir nationalism det naturliga valet.

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
ok, det jag forsoker fa fram ar att, om man satter ihop all iformation som finns har sa kan utfallen mycket val bli en san standpunkt och politisk asikt.som lutar at nationalism.

Du vill inte få fram något alls, du kommer med lögner!

Anonym
Knappast. Aven om ni inte ar nationalister sa ar effekterna nationalism Vafan, vilka vill du hellre se sverge bli styrd utav. sverigedemokraterna eller sossarna? Det ar inga logner, det ar bara ett faktum.

See User information
Så var det igång igen.

Någon måste få ha rätt.

Posted on: 2007/4/27 11:49

Anonym
Tror du att nar folk vill protestera emot globalismen, tror du dom tanker sa har, Vi kan inte ha globalism, darfor maste vi ta bort sverige som land?! NEJ dom kommer att bli nationella, man gar till det som har hade forr.

Anonym
Quote:
Det ar precis det jag forsoker saga att nastan alla pa vaken.se ar motsagelsefulla och har inte alls brytit sig loss fran hjarntvattningen och synen pa varlden dom vill trycka in i folks tankar. Dom ingar fullt ut i hela konspirationen mot manskligheten till den grad att sanningsrorelsen kan vara illuminati styrd.

Nejdå. Det samhället var inte illuminatistyrt. De fick ganska mycket inflytande mot slutet, i varje fall. Jag pratar om denna världen för 10 500 år sedan, innan bla civilisationerna Atlantis, Mu och Lemuria försvann!

Alla här inne är sannerligen inte stöpta i en form. Det största felet är väl att vi alla är (åter)födda på 1900-talet. Men ingen är ju perfekt, eller hur?

Anonym
Ja men jag vet inte riktigt. Eftersom bade nationalism och globalism ar inom illuminatis famn, sa kan en varldsregeringen och ett centralt styre over manniskan bli enklare att sla ut. Deras drom kommer att bli deras undergang eftersom en global opposition behover bara storta ett styre. "2 flugor i en small" eller alla flugor i en small

See User information
Quote:
rymd_ninja:

Mörkhyade? Du menar folk som solar mycket eller?

Jag vet inte om du skämtar eller är allvarlig men du måste se på problemet som en tratt.

I denna tratt kommer alla företag, nationer, folkslag, organisationer, klädmärken, musikstilar, konstformer, språk, internetforum, sexbehov, författarskap att malas ner till en enda likfärgad soppa.

Soppan kommer inte att vara speciellt aptitlig, den kommer att ha samma smak till tids ände.

Den som äger tratten äger världen och även om jag inte sträcker mig så långt tillbaka i tiden som Wikhall så vågar jag nog påstå att det var bättre innan de multinationella jättarna började stoppa mindre företag i den stora tratten.

Det fanns på 60 och 70 talet 100 000 tusentals oberoende skivbolag världen över. Idag snackar man om "the big 5" och det betyder att musiken snabbt strömlinjeformas för att nå största kommersiella utdelning till ägarna.

Det fanns mängder av kläddesigners och småföretag inom sömnads och konfektionsbranscherna. Idag snackar man om HM, Calvin Klein och ett tiotal till. Om 10 år snackar man om vem som äger tratten och bestämmer vad människorna skall ha för kläder på sig.

Så även med bilindustrin, filmbranschen och mediakoncerner.

För 30 år sedan fanns mängder av oberoende press idag är de på utdöende.

Ser du mönstret. Format som en tratt och lustigt nog om du vänder på tratten så ser du plötsligt konturen av en pyramid.

Posted on: 2007/4/27 18:44

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper