vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Hur ska allt styras enligt folk pa vaken.se

See User information
Det jag ser med dig att du vänder kappan efter vinden !
Om inte du fattar så är det bara för att.;;;

När huvet talar skall inte röven svara ...

Posted on: 2007/4/27 19:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Sale!

Jag vet inte om din IQ är förhållandevis låg och att det är därför du skriver osammanhängande. Men om så är fallet kan det förklara varför inte ens de enklaste förklaringar går in i ditt medvetna jag.

Med andra ord känns det som jag kastar pärlor för svin!

Så från och med nu skall jag bemöta dig på samma sätt så att du inte känner dig underlägsen.

Här är ett smakprov:

... ehhhh... du fattar inget så därför kan du skylla dig själv... öhhhh. Och om det inte är bättre på det hela så platsar inga kanter till tanet tanter knater i hkjdjsdgj opisfäaj dskg sdg äsjdäg iw -gkhds g-lkhsd gpsodg -wlkgh spdg h-wrgujs-fdog s-pdgoj s-dgöoujäwröogj sfgpiåfpgi kfdgp kdfgpdfgi fdLGjdföglj df!

Capiche! Jag fattar knappt själv vad jag skriver längre så jag får väl skylla på att du har dålig inverkan på min karma och drar mina ärliga avsikter i smutsen genom att spela dum..... dsahfsdkhg sägh aäsfgb däfab däaojb vöb jcljb cövjb vcöbj vcöbj vcb bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. etc. etc. etc. etc.

Tomrum. Tomrum. Tomrum Tomrum. Tomrum. Tomrum. Tomrum Tomrum. Tomrum. Tomrum. Tomrum Tomrum. Tomrum. Tomrum. Tomrum Tomrum. Tomrum. Tomrum. Tomrum Tomrum.

Suck!

Posted on: 2007/4/27 19:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag föddes för att regera över en värld med krigiska ambitioner. Mitt namn var Mats den förste. Jag var den abosolute monarken av Sverige. Mitt mål var sanning och upplysning åt världens alla folk. Ingen skulle glömmas för ingen skall ju behöva leva i barbarisk lögn.

Jag grundade den matsianska kyrkan vars uppgift var att ta bort all konkurensanda och all avund, så att alla människor gemensamt skulle kunna arbeta mot det stora och allomfattande matsianska målet. Det enda stora problemet var att människorna ännu inte var redo för mig när jag gav den största av idéer, den enda riktiga och helt felfria vägen in i framtiden.

Väl medveten om att total världsfred endast går att uppnå om alla varelser rättar sig under min vilja och gör som jag säger, ställde jag mig stolt upp i talarstolen, nedanför mitt slott, för att tala till massorna. Men ingen var där och lyssnade. Inte en människa syntes så långt ögat nådde.

Historien hade lärt mig att en civilisations monument alltid står i proportion till dess ursprungliga makt. Därför kallade jag på landets alla ingenjörer, arkitekter och byggmästare för att de skulle plocka ned Alperna, Uralbergen och Pyrenéerna och med den sten de fick bygga en staty av mig över Stockholm som var så stor att den med kikare skulle synas från Bagdad. Plötsligt fick ingenjörerna bråttom att hämta sina barn på dagis och alla arkitekter och byggmästare hade just då väldigt mycket att göra och var tvugna att gå.

När jag begav mig till statsminister John Fredrik Reinfeldt föra att diktera för honom att invadera Frankrike och Portugal, tittade han på mig som om jag inte var klok. Jag ville ju bara införa det svenska språket och ge sanningen större utrymma. När jag gav order till Överbefälhavaren, att han skulle inleda befrielsen av Moskvaimperiet, som under dessa dagar sträkte sig ända ut till Östersjön, kastade något så vulgärt som två värnpliktiga ut mig på gatan.

Jag hade samlat nationens samtliga konstnärer, författare, journalister och lärare för att upplysa dem om att de i fortsättningen endast fick ägna sig åt mig. De skulle helt enkelt gestalta, måla, skriva samt tala om mig och min vilja. All information och konst skulle bara planeras på ett sådant sett att alla människor, den formbara massan insåg att jag var Guds och sanningens absolute ställföreträdare på jorden, att alla var skyldiga att lyda mig och att allt avvikande skulle plockas bort eller rensas ut. De kallade helt fräckt på en ambulans som körde mig, som en uppviglare till ett hus för oliktänkande.

Ja, världen var bra korkad på den tiden. Respekten för den gudomliga makten var inte vad den borde vara. Men i framtiden är jag säker på att allting kommer att vara helt annorlunda.

Posted on: 2007/4/27 19:58

Anonym
Eftersom ni abdikerade eran personliga suveränitet så är ni billig boskap som borde slaktas.

See User information
ojojoj, kärlek...

Posted on: 2007/4/28 8:04

Anonym
Vem vill bli styrd?

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Knappast. Aven om ni inte ar nationalister sa ar effekterna nationalism Vafan, vilka vill du hellre se sverge bli styrd utav. sverigedemokraterna eller sossarna? Det ar inga logner, det ar bara ett faktum.

Ja eftersom jag röstade på Sverigedemokraterna i kommunvalet är det ganska öppenbart

här får sverigedemokraterna komma till tals utan en massa afaiter som gapar
http://www.youtube.com/watch?v=LyntEGx6VTg

Anonym
Quote:

rymd_ninja wrote:
Ja men jag vet inte riktigt. Eftersom bade nationalism och globalism ar inom illuminatis famn, sa kan en varldsregeringen och ett centralt styre over manniskan bli enklare att sla ut. Deras drom kommer att bli deras undergang eftersom en global opposition behover bara storta ett styre. "2 flugor i en small" eller alla flugor i en small

Vilka nationalistiska grupper har kopplingar till illuminati?
nyfiken

Anonym
Quote:

matsism wrote:
Jag föddes för att regera över en värld med krigiska ambitioner. Mitt namn var Mats den förste. Jag var den abosolute monarken av Sverige. Mitt mål var sanning och upplysning åt världens alla folk. Ingen skulle glömmas för ingen skall ju behöva leva i barbarisk lögn.

Jag grundade den matsianska kyrkan vars uppgift var att ta bort all konkurensanda och all avund, så att alla människor gemensamt skulle kunna arbeta mot det stora och allomfattande matsianska målet. Det enda stora problemet var att människorna ännu inte var redo för mig när jag gav den största av idéer, den enda riktiga och helt felfria vägen in i framtiden.

Väl medveten om att total världsfred endast går att uppnå om alla varelser rättar sig under min vilja och gör som jag säger, ställde jag mig stolt upp i talarstolen, nedanför mitt slott, för att tala till massorna. Men ingen var där och lyssnade. Inte en människa syntes så långt ögat nådde.

Historien hade lärt mig att en civilisations monument alltid står i proportion till dess ursprungliga makt. Därför kallade jag på landets alla ingenjörer, arkitekter och byggmästare för att de skulle plocka ned Alperna, Uralbergen och Pyrenéerna och med den sten de fick bygga en staty av mig över Stockholm som var så stor att den med kikare skulle synas från Bagdad. Plötsligt fick ingenjörerna bråttom att hämta sina barn på dagis och alla arkitekter och byggmästare hade just då väldigt mycket att göra och var tvugna att gå.

När jag begav mig till statsminister John Fredrik Reinfeldt föra att diktera för honom att invadera Frankrike och Portugal, tittade han på mig som om jag inte var klok. Jag ville ju bara införa det svenska språket och ge sanningen större utrymma. När jag gav order till Överbefälhavaren, att han skulle inleda befrielsen av Moskvaimperiet, som under dessa dagar sträkte sig ända ut till Östersjön, kastade något så vulgärt som två värnpliktiga ut mig på gatan.

Jag hade samlat nationens samtliga konstnärer, författare, journalister och lärare för att upplysa dem om att de i fortsättningen endast fick ägna sig åt mig. De skulle helt enkelt gestalta, måla, skriva samt tala om mig och min vilja. All information och konst skulle bara planeras på ett sådant sett att alla människor, den formbara massan insåg att jag var Guds och sanningens absolute ställföreträdare på jorden, att alla var skyldiga att lyda mig och att allt avvikande skulle plockas bort eller rensas ut. De kallade helt fräckt på en ambulans som körde mig, som en uppviglare till ett hus för oliktänkande.

Ja, världen var bra korkad på den tiden. Respekten för den gudomliga makten var inte vad den borde vara. Men i framtiden är jag säker på att allting kommer att vara helt annorlunda.

????????

See User information
Quote:
Matsism:
Jag föddes för att regera över en värld med krigiska ambitioner. Mitt namn var Mats den förste

Att du föddes till makten borde betyda att du ärvde makt genom släktskap. Med den gamla tidens insidergiftermål bland kungar och högadliga så är risken stor att du föddes med en genetisk skada på hjärnan och därför lider av härskarsyndromet Allan!

Posted on: 2007/4/28 12:36

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper