vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Saudiarabien bygger moské i Göteborg
Sveriges första moske byggdes i Göteborg exakt 200år efter att Illuminati hade grundats och nu börjar islameseringen av Göteborg att ta fart på riktigt.

Bönerumm i skolor och halalkost och omskriva historiaböcker med mer muslimskt inrikting finns nu i hammarkulleskolan och hjällboskolan.
I Rosengård har halal blivit obligatisk mat för alla elever och griskött och svenska tradioter som julfirande har tagits bort och mer eller mindre erkäts med raman där skolplaneringen lägs om pga av så få elever,
på flera dagis firas inte längre lucia eller midsommar pga av "kulturkrockar"
och nu får även Göteborg en ny moske i en av de finaste naturområden i göteborg nämligen rammbersparken

Jihad mot folkhemmet!

http://www.nd.se/ni/visa/default.asp?dokID=470

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Saudiarabien bygger moské i Göteborg
Och enligt den officiella myten så angrep de USA den 11 september år 2001.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Och för min del tycker jag att man kan kasta ut alla icke-kristna otrogna hundar.

Anonym
Kommer väl snart någon i denna tråd och säger att man "hetsar mot muslimer" och borde vara mer tollerant, och inte ser något konstigt i att oljelandet som har kopplingar med bushfamiljen, bygger en byggnad i sverige där man ska ligga på en matta och be till en gud som antagligen inte finns

Nog med Mångkultur!

Maggot

Anonym
På samtliga kontinenter finns Svenska kyrkan på olika håll… Men inte ändrar div länder sina traditioner för det… Det är bara här i Sverige som politiker är så tröga och ändrar på traditionerna, eller håller tillbaka på dem. Den Svenska befolkningens förhållningssätt är en konsekvens av lydnad….. Mesigt… Jag föreslår att ni härdan efter gör som ni vill när det gäller nationalsången, midsommarfiranden och när det gäller andra div traditioner… Annars så är risken stor att man börjar betrakta den Svenska befolkningen som mesig… Konsekvensen kan bli att den mesiga befolkningen börjar smyga med främlingsfientlighet när man inte vågar stå för sina traditioner och när man lyder… = mesigt…
Står man för sina traditioner så tror jag att smygandet skulle vara reducerat…

Men jag tror inte att invandrarfrågan egentligen handlar om traditioner… jag tror att man bara använder det som en ursäkt för att man inte vågar uttrycka sin rädsla för främlingar…
Kostnader är en annan ursäkt… Pengar finns det hur mycket som helst av…

Det bor 8 miljoner i London… lika många som i hela Sverige… Visst har de traditionerna kvar i London och i hela England… Och visst finns det plats i Sverige… Men det är åt helvete fel att placera flyktingar och invandrare på ett och samma ställe… Det kan bara sluta på ett sätt… Kaos…

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
På samtliga kontinenter finns Svenska kyrkan på olika håll… Men inte ändrar div länder sina traditioner för det… Det är bara här i Sverige som politiker är så tröga och ändrar på traditionerna, eller håller tillbaka på dem. Den Svenska befolkningens förhållningssätt är en konsekvens av lydnad….. Mesigt… Jag föreslår att ni härdan efter gör som ni vill när det gäller nationalsången,

Saken är väl den att kristendomen inte är lika "hårt patriotisk" och fanatisk som islam det finns inte lika mycket bestämmelser och regler på hur ofta man ska be hur man ska klä sig och vad man inte får äta.
och det står heller inte i biblen vad ja vet kristendomen är den sanna religonen och de andra är bara snack och ska mer eller mindre köras över för att alah är den sanna läran.
Sen går jag i en klass med 6muslimer och 60% invandrare och här jag bor ser jag nästan bara muslimer.
Sen är svenskar jävligt konflikträdda tyvär

Quote:

midsommarfiranden och när det gäller andra div traditioner… Annars så är risken stor att man börjar betrakta den Svenska befolkningen som mesig… Konsekvensen kan bli att den mesiga befolkningen börjar smyga med främlingsfientlighet när man inte vågar stå för sina traditioner och när man lyder… = mesigt…
Står man för sina traditioner så tror jag att smygandet skulle vara reducerat…

Berätta nu vad du tycker bör en moske byggas i Göteborg?

Quote:

Men jag tror inte att invandrarfrågan egentligen handlar om traditioner… jag tror att man bara använder det som en ursäkt för att man inte vågar uttrycka sin rädsla för främlingar…
Kostnader är en annan ursäkt… Pengar finns det hur mycket som helst av…

Invandrarfrågan handlar om räddsla för att vår kultur och vårt folk håller på att tryckas undan av främande folkslag och kulturer så "JA"
och det kan alla se

Quote:

Det bor 8 miljoner i London… lika många som i hela Sverige… Visst har de traditionerna kvar i London och i hela England… Och visst finns det plats i Sverige… Men det är åt helvete fel att placera flyktingar och invandrare på ett och samma ställe… Det kan bara sluta på ett sätt… Kaos…

Det kan bara bli kaos med mångkultur ja

Anonym
Vi har helt skilda uppfattningar..

Du skall inga andra gudar ha...Bibeln
Där kanske bara hade varit 2% om man skött frågan rätt, istället för att klumpa i hop dem..

Bygg 2 eller fler...

Jag ser det inte så...

Det blir inget kaos av månkultur.. Bara om man behandlar den så fel som i Sverige....

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Vi har helt skilda uppfattningar..

Du skall inga andra gudar ha...Bibeln
Där kanske bara hade varit 2% om man skött frågan rätt, istället för att klumpa i hop dem..

Bygg 2 eller fler...

Jag ser det inte så...

Det blir inget kaos av månkultur.. Bara om man behandlar den så fel som i Sverige....

Visst står en massa liknande saker i biblen som koranen men det jag läst av koranen tyckte jag var oerhört skrämmande och ordet "straff" och gud är inte försiktig med att straffa döck upp i varje kapitel tyckte jag.

Och varför har du inget emot att mosker byggs jag trodde du tyckte att religoner var till för att hjärntvätta folk..

Det blir alltid kaos i mångkultur det har historien visat och ingen har en bra lösning på hur ett samhälle med samhällen i skall fungera.
Eller har du?
jag ser bara en lösning segrigation

Anonym
Om jag tycker att religion är hjärntvätt, så har inte jag någon befogenhet eller rätt att avskaffa andra människors tro…
Bygga broar är ett tecken på respekt och tillmötesgång…

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Om jag tycker att religion är hjärntvätt, så har inte jag någon befogenhet eller rätt att avskaffa andra människors tro…
Bygga broar är ett tecken på respekt och tillmötesgång…

Okej då vill du alltså bygga broar med hjärntvättade människor eller?
Skulle du vilja se satanistkyrkor jehovas rikets salar scientologer med för att bygga broar?

och på vilket sätt är mötesgången och respekten från muslimerna mot det svenska?

Anonym
Även om jag tycker religion är hjärntvätt så är jag inte rädd för det… Jag tror att fientligheten och klyftorna blir större om man inte tillmötesgår och respekterar…
Sivert Öholm ville förbjuda satanism, andra vill avskaffa Jehovas, scientologerna mm.. Jag tror det är en dålig lösning… Men som sagt,, vi har olika uppfattningar kring det…

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Även om jag tycker religion är hjärntvätt så är jag inte rädd för det… Jag tror att fientligheten och klyftorna blir större om man inte tillmötesgår och respekterar…
Sivert Öholm ville förbjuda satanism, andra vill avskaffa Jehovas, scientologerna mm.. Jag tror det är en dålig lösning… Men som sagt,, vi har olika uppfattningar kring det…

Och hur ska du få muslimer att acceptera och tillmötegå judar,kristan eller atiseter?

hur ska du lyckas integrerea muslimsk kultur med svensk men ändå behala det som gör båda kulturerna unika?

egna lagar krävs i sverige
http://www.metro.se/se/article/2006/04/28/06/4446-22/

Du anser att religioner är hjärntvätt, då måste det ju innebära att du tycker muslimer är hjärntvättade och i sverige idag finns ca 450000 muslimer och det är ungefär en tredjedel av sveriges invandrare.
och du vill i samma veva då gärna lägga pengar på ett moskebygge som dessutom står ganska långt ifrån svensk kultur.

Anonym
Fråga buddisterna i Afghanistan eller Indonesien hur bra de lyckades integrera muslimsk kultur. Idioter.

Anonym
Jag tycker all typ av religion är hjärntvätt, men du vill så gärna koncentrera det till muslimer… Jag tycker det Svenska skolsystemet också är hjärntvätt.. Politik är hjärntvätt… Pengar är hjärntvätt…Svenska kyrkan är hjärntvätt.. Förstår du? Nä,, jag tror inte du förstår eftersom jag har upprepat det tusen ggr...

Jag har sagt att jag inte har några lösningar på politiska frågor….Men ändå vill du ha svar på integrationsfrågor av mig, Hur många gånger ska man behöva upprepa samma saker för dig så att du ska förstå?

Integrera… Jag tror inte du vill integrera några utomstående, det är bara en ursäkt för självacceptans för att fortsätta gnälla, Ursäkter som pengar, jobb och bostäder…
"Buhuuu buhuu Det finna inga jobb, bostäder och pengar"
eller på kulturen...
"Buhuuuu Buuhuuu, Kulturen försvinner"

Man kunde tro att du blir lycklig av att gnälla...

Det finns hur mycket plats, pengar och bostäder som helst i detta land...

Hur kan du ens i din vildaste fantasi tro att jag sitter på en lösning av konflikter mellan judar och muslimer? Hur kommer du upp med dessa frågor? Du är som bröderna Z, du söker svar på omöjliga frågor...

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Jag tycker all typ av religion är hjärntvätt, men du vill så gärna koncentrera det till muslimer… Jag tycker det Svenska skolsystemet också är hjärntvätt.. Politik är hjärntvätt… Pengar är hjärntvätt…Svenska kyrkan är hjärntvätt.. Förstår du? Nä,, jag tror inte du förstår eftersom jag har upprepat det tusen ggr...

Jag har sagt att jag inte har några lösningar på politiska frågor….Men ändå vill du ha svar på integrationsfrågor av mig, Hur många gånger ska man behöva upprepa samma saker för dig så att du ska förstå?

Integrera… Jag tror inte du vill integrera några utomstående, det är bara en ursäkt för självacceptans för att fortsätta gnälla, Ursäkter som pengar, jobb och bostäder…
eller på kulturen...

Hur kan du ens i din vildaste fantasi tro att jag sitter på en lösning av konflikter mellan judar och muslimer? Hur kommer du upp med dessa frågor? Du är som bröderna Z, du söker svar på omöjliga frågor...

Är du lycklig över att ha felsyn... inte oroad över att inte bara islamism tränger bort våra egna rötter och kultur, till och med lagstiftningen görs om. Egentligen försvarar du en femtekolonattack, som sker från ett arabland.

Tack Mona Sahlin.

Tror du att islamism hade kunnat få dyka upp idag - hade inet ledarna sytts in, hade inte vi alla. media och politiker förfasat oss... - varför ställer du dig i degenererat tänk och talar om

Din egen felsyn maskerar du genom att peka mot andra med orden "...uttrycka sin rädsla för främlingar…"

Du talar om att inte avskaffa andra människors tro... det där vad dumt sagt. Vad har vi med deras hjärntvätt att göra - den skulle vi väl för allasbästa sett till att det togs om hand när de passserade gränsen - och man kunde ha eftercheckar - kolla att de lärt sig det språk som de då "vill" vara en del - kolla att de inte kläds in förtryckaruniformer av deras reptilianska onda sektledare osv - vi borde hjälpa dom - du talar om:

"...Bygga broar är ett tecken på respekt och tillmötesgång…"

Respekt, det är ärligt talat goddag yxskaft och helt befängt - du förlorar nu all respekt. Det är ungefär som att tro det är bra att sätta samman defekta delar till en ny slags apparat - det funkar inte. Ditt tänk är att om det som är dåligt- vi kan säga är 0,5 fyller samma utrymme som annat som också bara är 0,5 av sig själv - så blir det något bättre... kanske 1,0... men det är precis tvärtom - allt fösrtör för varandra - degeneringen påskyndas... folkflyttningarna är till för det - de gömmer det bakom ord som tolerans, medmänsklighet och "tro" eller religion - går du fortfarande på dessa illusiongrejer, vilse i pannkaksgrejer.

Det finns inte alls hur mycket utrymme som helst. Min lilla stad är nu fösrtörd - de byggde tre höghus som syns på mils håll - ändrar fullkomligt präglingen på denna tidigare genuina lilla stad, som växt organiskt. Inga stadsbor eller deras barn/anhöriga har fått lägenheter på många år - samtidigt har staden blivit full av helt främmande kulturgrupper - till och med grupper av människor som naturligt hör hemma i Afrika ser man om man inte ser upp när man går på ICA - barnen studsar till... de reagerar ännu instinktivt rätt - det sägerjag inte som att hoppa på dom - men var sak kan vara vara rätt om sammanhenget är rätt, osv. Staden växer alltså inte organiskt - utan med tvång - som ett krig i vår egen kropp - där någon ont väsen först (sahlintänkpropagandan) slagit ut immunförsvaret - och det främmande ses inte som främmande och hotande - utan väsendet har fått oss till att våra inre fällor med orden tolerans på osv få sin avsedda effekt.

Man hår hårresande saker om lägenheter fulla med peruaner... skenäktenskap verkar vara kutym bland jugoslaver och liknande - så om bara fem procent är riktiga flyktingar - som teporärt kunde vara här - så skulle de andra procenten inte bli mycket kvar - om det var i sin ordning, och inte fusk och osanna saker.

Tack igen Mona Sahlin och dina femtekolonnare som är med på noterna

Posted on: 2007/4/29 18:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

novax wrote:
Är du lycklig över att ha felsyn... inte oroad över att inte bara islamism tränger bort våra egna rötter och kultur, till och med lagstiftningen görs om. Egentligen försvarar du en femtekolonattack, som sker från ett arabland.

Tack Mona Sahlin.

Tror du att islamism hade kunnat få dyka upp idag - hade inet ledarna sytts in, hade inte vi alla. media och politiker förfasat oss... - varför ställer du dig i degenererat tänk och talar om

Din egen felsyn maskerar du genom att peka mot andra med orden "...uttrycka sin rädsla för främlingar…"

Du talar om att inte avskaffa andra människors tro... det där vad dumt sagt. Vad har vi med deras hjärntvätt att göra - den skulle vi väl för allasbästa sett till att det togs om hand när de passserade gränsen - och man kunde ha eftercheckar - kolla att de lärt sig det språk som de då "vill" vara en del - kolla att de inte kläds in förtryckaruniformer av deras reptilianska onda sektledare osv - vi borde hjälpa dom - du talar om:

"...Bygga broar är ett tecken på respekt och tillmötesgång…"

Respekt, det är ärligt talat goddag yxskaft och helt befängt - du förlorar nu all respekt. Det är ungefär som att tro det är bra att sätta samman defekta delar till en ny slags apparat - det funkar inte. Ditt tänk är att om det som är dåligt- vi kan säga är 0,5 fyller samma utrymme som annat som också bara är 0,5 av sig själv - så blir det något bättre... kanske 1,0... men det är precis tvärtom - allt fösrtör för varandra - degeneringen påskyndas... folkflyttningarna är till för det - de gömmer det bakom ord som tolerans, medmänsklighet och "tro" eller religion - går du fortfarande på dessa illusiongrejer, vilse i pannkaksgrejer.

Det finns inte alls hur mycket utrymme som helst. Min lilla stad är nu fösrtörd - de byggde tre höghus som syns på mils håll - ändrar fullkomligt präglingen på denna tidigare genuina lilla stad, som växt organiskt. Inga stadsbor eller deras barn/anhöriga har fått lägenheter på många år - samtidigt har staden blivit full av helt främmande kulturgrupper - till och med grupper av människor som naturligt hör hemma i Afrika ser man om man inte ser upp när man går på ICA - barnen studsar till... de reagerar ännu instinktivt rätt - det sägerjag inte som att hoppa på dom - men var sak kan vara vara rätt om sammanhenget är rätt, osv. Staden växer alltså inte organiskt - utan med tvång - som ett krig i vår egen kropp - där någon ont väsen först (sahlintänkpropagandan) slagit ut immunförsvaret - och det främmande ses inte som främmande och hotande - utan väsendet har fått oss till att våra inre fällor med orden tolerans på osv få sin avsedda effekt.

Man hår hårresande saker om lägenheter fulla med peruaner... skenäktenskap verkar vara kutym bland jugoslaver och liknande - så om bara fem procent är riktiga flyktingar - som teporärt kunde vara här - så skulle de andra procenten inte bli mycket kvar - om det var i sin ordning, och inte fusk och osanna saker.

Tack igen Mona Sahlin och dina femtekolonnare som är med på noterna

Ja ja... Nu börjar väl "the one" komma in i leken också...

Jag är nöjd och lycklig med min syn på människan, jag sätter människan före politik.. Politik som bygger på falska löften och korruption... Politik som är delaktiga i krig, som i sin tur skapar flyktingar...

Du har tydligen inte heller förstått att jag skyller på politiker när det gäller hanteringen av invandring, som lagstiftning mm.....
Som jag sa innan, bete dig inte som en mesig Svensson när det kommer till att lyda politiker som rör om i traditionerna... Om de säger att du inte får sjunga nationalsången på skolavslutningen, så sjung ännu högre.. om du inte får bära symboler, så bär dubbelt så många...

Jag tror inte kulturen försvinner pga invandring... Det kommer aldrig gå så långt..
Avskaffa krig som bygger på falsk politik så slipper ni flyktingar...

Dig förstår jag på nästa minst av alla, du talar om andlighet, kosmos, gud, människans sanna natur, reptiler, devolution, och mycket mer. men lik förbannat så kopplar du in politik när det passar dig... Du är lika falsk som politiken...

Anonym
Nu är det ett politiskt inkorrekt faktum att muslimer gillar att våldta otrogna kvinnor som ett led i en islamisering process, de tom. skryter om det själva fast det kommer inte wallenberg-boskap aftonbladet aldrig säga rätt ut.

Anonym
Jag tycker man borde fokusera på folkmordet i darfur provinsen av koptiskt kristna utfört av muslimer. Men det är väl politiskt inkorrekt och jag hoppas att USAs väpnade styrkor i Irak skjuter så mycket de kan och det var väl också politiskt inkorrekt sagt.

Allahu Akbar shit.

See User information
Quote:
Dubbelmoral:
Men jag tror inte att invandrarfrågan egentligen handlar om traditioner… jag tror att man bara använder det som en ursäkt för att man inte vågar uttrycka sin rädsla för främlingar… Kostnader är en annan ursäkt… Pengar finns det hur mycket som helst av…

Det är uppenbart vad du sysslar med egentligen. Du blundar för fakta och serverar fria fantasier som ett alternativ. Det funkar inte och har inget med verkligheten att göra.

Här nedan är två olika sätt att se på samma sak. Liza Marklund som på ett klart och tydligt sätt visar att det inte är acceptabelt att behandla folk som skit oavsett vilken etnicitet man har.

Stieg Larsson som numera är död. Jag skrev faktiskt ett antal e-mail till honom ang. detta inlägg jag bifogar längre ner. Jag menade att hans glorifiering med hjältebilden av invandrarkillen som reser sig mot förföljande nazister är en grov generalisering av alla invandrare som "the good guys". Det finns både och, det är varje människa ur underklassen som tvingas bo i dessa betongområden smärtsamt medvetna om till skillnad från dig och killar som Stieg Larsson var.

Dessutom finns det få högerextrema individer som skulle vara så korkade att de gav sig in i gettona med sina slagord eller politik. De har ju fan varit i underläge där sedan början av 90-talets "flyktingvågor".

Hans beskrivning är en ouppdaterad vänsterhistoria utan kontakt med dagens sanningar. Eftersom jag tvingas upprepa mig till leda p.g.a. av din oförmåga att tolka vad jag skriver så tycker jag givetvis fortfarande inte att alla invandrare är av ondo och har givetvis fortfarande en vänkrets med folk från alla etniciteter.

Jag tycker faktiskt att dina åsikter inte så lite påminner om Stieg Larssons vänsterpedagogiska sagobilder.

Quote:

Australierna är rasister - hur kunde det bli så här?
Liza Marklund:

I början av 2000-talet inträffade exempelvis över 70 gruppvåldtäkter där vita tonårstjejer våldtogs av stora gäng arabiska killar. 20 unga män dömdes för att ha våldtagit en flicka på en skolgård, 14 andra för att ha våldtagit en annan flicka i sex timmar. De dömdas familjer protesterade högljutt och buade mot domarna inne i rättssalen, ropade att övergreppen var flickornas eget fel. Ilskan hos den vita allmänheten blev enorm, och den bubblar under ytan. Ibland kokar den över, som före jul vid Cronulla Beach. - Äsch, säger sergeant Haywood där han står lutad mot sin polisbil och tittar ut över havet. Här är så lugnt. Folk var lite packade, bara. Sånt här händer överallt. Det sistnämnda är tyvärr alltför korrekt.

http://jonkoping.expressen.se/kronikorer/lizamarklund/1.300568

Quote:

PROPAGANDAN OCH konspirationstänkandet späds på av olika propagandister på chattsidorna på Internet.
Stieg Larsson - Expo

"Malmö är en ockuperad stad." "Unga gäng från Mellanöstern praktiskt taget äger gatorna och de styr med våld, hot och hormoner." "Islamisterna tar mer och mer mark." "Arab-islamisterna växer explosionsartat i Malmö idag." "Invandrarna -bönder och analfabeter från mellanöstern." "Malmö är en stad i förfall."

Så här skrev en av dessa xenofober till mig för en vecka sedan: "Idag sitter normala människor på fullt allvar och debatterar ’när börjar inbördeskriget’ Inte om, utan när."

LEDARNA FÖR DE högerextrema sekterna vet att propagandan går hem. De vet också att då en invandrarunge ägnat de tidiga tonåren åt att springa livet av sig efter skolan för att undvika att stöta ihop med stormtrupperna från Blood & Honour, så kommer förr eller senare det ögonblick när han slutar springa och vänder sig om och slår tillbaka. Det är det dom väntar på.

Adderar lite fransk galenskap!

France:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,725020,00.html
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30200-13457760,00.html

Moskeér och kyrkor, ja tack! Men endast om Lars Brandeby (Kurtan), Robert Gustafsson och Killinggänget får agera predikare, hela tiden!

Samt att dessa byggnader nattetid kan fungera som bostad åt hemlösa!

Posted on: 2007/4/29 19:14

Anonym
Din löjliga pajas, när "förtryckta minoriteter" mördar och våldtar så kommer du inte få läsa om det, gissa varför.

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:

Då säger du ju att muslimer är hjärntvättade och då undrar jag varför du gärna vill "bygga broar" och inte är emot en moske.
För du tycker väl att anhängarna är hjärntvättade och inte religionen i sig alltså koranen det är bara en bok.

Quote:

Eftersom du säger att du inte är intresserad av poltik men ändå väljer diskutera en svår politisk fråga som invandringen och säger att mångkultur kan fungera måste du väl ha en ide på hur eller ett historiskt exempel där det fungerar.
Jag säger att samhällen inte kan fungera med samhällen i
därför vill jag segregera folket så de får sin egen kultur att leva i.

Quote:

Integrera… Jag tror inte du vill integrera några utomstående, det är bara en ursäkt för självacceptans för att fortsätta gnälla,

Jag har inget som helst emot om några indivder intigrear sig i det svenska samhället (det blir nog mest svårt och problem för dom)
men idag hotar invandringen till sverige vår kultur och vårt entniska arv och hela den germanska rasen.

Quote:

Ursäkter som pengar, jobb och bostäder…
eller på kulturen...

1 Det är väl förjävligt att det inte finsn jobb och bostäder och jag tycker även det är tråkigt att kulturer folk,språk,dialekter mm försvinner tycker inte du?

Quote:

Nepp men det är en rättighet

Quote:

Jaså om inte jag kan det hela rätt så är sverige ett skuldsatt land och vi lånar till den löpande driften och då handlar det inte om att kunna skänka pengar till andra för man kan inte ge bort pengar om man lånar.
bostäder kanske finns i norrland med där finns det definitvt inga jobb.

Quote:

Det vore ju ganska onödigt att ställa frågor som alla kan svara på.
Du har ingen lösning men säger ändå mångkultur är bra och det fungerar så du måste ju ha annalyserat och tänkt på det
så hur kom du fram till det

See User information
Tomten! När du skriver:

"Din löjliga pajas, när "förtryckta minoriteter" mördar och våldtar så kommer du inte få läsa om det, gissa varför".

Adressera gärna vem det är du menar genom att skriva namnet på den du svarar. Det är svårt att gissa sig till när det är många trådsvar innan.

Posted on: 2007/4/29 19:33

Anonym
Om fredskadade dummen sweden enligt juden Klein inte vill se efter sitt eget hus så kan de väl för fan sova i det. (Se till att ge dem töntig vänsterpropaganda)

Anonym
Koranmästerskap i Gårdsten
GÖTEBORG: - Vem som vinner? Kanske jag, sa Ibrahim Jeresi, 10 år, efter att ha läst utantill från fem ställen i Koranen utan att staka sig det minsta

"Nu har vi också två timmar Korankunskap i skolan varje vecka. Men det räcker inte för att lära sig utantill. Man måste läsa hemma på helgerna också. Men inte varje dag."

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=342799

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper