Vakencorner
|
Anonym
|
Re: rasistiska budskap
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
vänstra , högra.[/quote] De flesta här inne är vänsterägg |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har aldrig sagt att vi ska tillbacka i tiden men massinvandringen och mångkulturen är ju vad novax brukar nämna "devolution" det leder ju inte direkt till utveckling... eller det kanske är rosengård som ska rädda sverige där medvetenhetsnivån verkar gå backa |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och vad har detta med "vakens rasism" att göra ? eller vilka behov löser jag om jag åker till somalia blir sverige bättre då mer svenskt? nästa gång du åker utomlands kan du la ge fan i att röka så in i helvette jag fattar nadda! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/4/27 12:23
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/4/27 16:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
sale: Du menar att man skall ge upp alla drömmar och visioner om en fri pch bättre värld? Ta då och svälj det matrixpiller som håller dig sovande! Men be inte mig att blunda för det vansinniga som sker runt om oss på nära håll. Be mig inte att sluta protestera högt och tydligt mot de sjuka agendor som läggs ut som mousetraps bara för att de oupplysta skall fastna i dem.
Posted on: 2007/4/27 18:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Blumbee ät min skit.. med en guld sked . Ring mig är du snäll skall jag...
Posted on: 2007/4/27 20:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Sale: Det där är väl ändå ganska onödigt. Att snacka om guldskedar och telefoner när det finns plastskedar och email! Sedan får jag säga att du har ganska skumma matvanor! Varför äta skit när det finns Hiremaki och Yaku Niko? ![]()
Posted on: 2007/4/28 3:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har aldrig sagt att "invandringen är grejen" men du säger att 911 är grejen så sätt igång då istället för att vara här och tjöta |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jag har inte ett enda missat telenummer så du har väl säkert slagit fel nummer men ja ska skicka mitt telenummer till dig igen så vi vet att du har rätt. skickar ett PM |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ok jag skall prova igen,Tack :) Men samtidigt vill jag bara påmina med denna länk, att så här kommer det att se ut framöver, hur mycket du Tjötaar på , torg eller forum tror jag måste jag tillägga.
Du städar,!! Å dom opererar dig .Jag menar bara vart skall du ta vägen när det knipper(den dagen kommer )när vi alla blir 101 år... Om vi får leva alltså. Så Apa tänk effter "före" om Mr. doktor är en som är hämdlysten"terorist" vilket du bäddar för tycker jag för din egen del..Det man ger det får man //ying yang ![]() Satsning på utländsk vårdpersonal Regeringen lägger 148 miljoner på utbildade från länder utanför EU Regeringen lägger 148 miljoner kronor på att invandrare med sjukvårdsutbildning från länder utanför EU snabbare ska få vårdjobb i Sverige. Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) välkomnar satsningen. - Man tillvaratar människors kompetens genom en alldeles utmärkt integrationsåtgärd. Dessutom är det viktigt att hälso- och sjukvårdens personal speglar befolkningens sammansättning, säger Leif Lindberg, utredare på SKL, till TT. I dag får hälso- och sjukvårdspersonal från EU-länder en svensk legitimation på ett par veckor. Men bland annat språk- och valideringsproblem av examen har gjort att invandrare med vårdutbildning från icke EU-länder kan få vänta tre fyra år. I åratal har redan motåtgärder diskuterats och reella projekt lanserats för att göra något åt resursslöseriet. Ny utbildning Och nu ska en helt ny kompletterande utbildning inrättas för att snabbare få hälso- och sjukvårdspersonal från icke EU-länder in i svenska vården. I vårbudgeten den 16 april lade regeringen in 148 miljoner kronor för satsningen. För nästa år har 46 miljoner kronor avsatts, medan 51 miljoner per år utlovas för 2009 och 2010. - Det är pengar som kommer att gå direkt till de utbildande universiteten och högskolorna, säger Leif Lindberg. Högskoleverket ska granska valideringsproblemen. Det är sedan upp till Socialstyrelsen att föreskriva vilka krav som ska ställas på hälso- och sjukvårdspersonal som arbetar i Sverige. Fler behövs I takt med att andelen äldre i befolkningen stadigt ökar, stiger också behovet av vård och omsorg. Men flera gånger har bland andra Socialstyrelsen pekat på att personalbrist redan råder inom vissa vårdyrken. För kommuner och landsting är personaltillskottet välkommet. Minst 500 läkare från icke EU-länder går och väntar på sin svenska legitimation, enligt Leif Lindberg. Han pekar också på att många som jobbar som undersköterskor egentligen har sjuksköterskeutbildning från hemlandet. - Med den här nya utbildningen skulle de kunna få upp sin legitimation, vilket skulle vara av stort värde. Tomas Bengtsson/TT Sorry till er som inte vill ha info från dagstidnigar/ Ni missar vad fåren blir matade med;;;
Posted on: 2007/4/28 17:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Och sist men inte minst (vänta bara tills sommaren är slut) Innan
Busken är klar.. hur många som kommer hit Maggot, eller vill det komma hit . Nä jag ser dig förlorad i detta ämne...men vi får se.
Posted on: 2007/4/28 17:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet inte va man ska säga ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
sale: Och du herr sale... ser fortfarande inte sambandet i framtida konflikter mellan svenskar och invandrare baserade på det faktum att regeringen samtidigt som de ökar kostnaderna för att utbilda folk som inte kommer från Sverige, passar på att skära ner alla möjligheter för den svenska underklassen att utbilda sig. Är du svensk och arbetare: Noll kronor i budget! Är du utländsk: Massor av pengar till vidareutbildning! Så fungerar politiken från det NYA ARBETARPARTIET! Om du är så himla korkad och inte förstår att detta är ett utmärkt sätt att skapa större motsättningar och hat mellan dessa båda grupper än någonsin tidigare så har väl uttrycket IQ fiskmås tappat sin betydelse.
Posted on: 2007/4/29 0:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så fungerar politiken från det NYA ARBETARPARTIET! OK nu! är jag med.Ahha så vem TJÄNAR mest på detta? Vem tror du????Effter som
du har sådan IQ som är sälsynt i detta ämne(jag håller mig där)... Om du är så himla korkad och inte förstår att detta är ett utmärkt sätt att skapa större motsättningar och hat mellan dessa båda grupper än någonsin tidigare så har väl uttrycket IQ fiskmås tappat sin betydelse. Ja du är rätt på det ! Jag föredrar en fiskmås hjärna ,Jag kanske är dum.? Vem vet , du gör det ju! fast du inte vet min hufärg,..osv.. En fiskmås äter hummlor, om du inte visste det ! Då måste den ha en IQ som mycket mera UTvecklat ..Jag menar att man blir sugen på ett ZURRRR lite fram på våren (den är tidig i år). Sen har du fastnat i gammla ordspråk oxo....Du blunndiee.. Se upp så en fiskmås inte skiter dig i ögat...dom är smartare än du ,jag lovar ![]()
Posted on: 2007/4/29 15:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det internationella socialfallet israel är all världens fiende. Sa Apa i
en annan tråd,,,,Ja vem ligger bakom fiskmåshjärnan ....Hummlan? Vem tjänar på dett tror du? Mona?Sharon? DU svarar med din hjärna, haru vatten skalle? ![]() Om du är så himla korkad och inte förstår att detta är ett utmärkt sätt att skapa större motsättningar och hat mellan dessa båda grupper än någonsin tidigare så har väl uttrycket IQ fiskmås tappat sin betydelse.Hummlandu är kort livad eller jag kanske skall skriva Surrar på fel ställe.Vad vet du om NWO ?Finns dom?
Posted on: 2007/4/29 15:39
Edited by sale on 2007/4/29 16:01:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
sale: Jag undrar varför du samtidigt som du drar samma slutsats som jag av fakta som läggs fram väljer att försöka skuldbelägga mig. Fattar du inte att vi är hyfsat överrens om att denna nuvarande politik är fel. Om du samtidigt kastar skit på mig i detta läge så kastar du även skit på dig själv. Märkligt! Det verkar som du inte läser vad jag skriver, (och då har jag ändå försökt att förklara mig enkelt för dig). Det verkar som du måste tycka tvärtemot bara för tyckandets skull. Denna gång blev det väldigt konstigt måste jag säga. Du motsäger dig själv bara för att jag tycker nästan samma sak. Vad tyder detta på, paranoia eller schizofreni eller att du bara vill ha nån att tjafsa emot en stund? Jag har ju bott vid västkusten större delen av mitt liv. Fiskmåsar är härliga att höra på en liten stund. Men efter ett tag blir de jävligt tjötiga och skräniga. Det kommer liksom inget vettigt ur deras strupar. Bara samma skrik och skrän hela tiden. Vet du vad det värsta är med dessa flygande matvrak. De märker det inte själva. Trots att hela världen tröttnat på deras tjötiga, entoniga pladder så fortsätter de dygnet runt. Dessutom äter de inte bara insekter. De äter allt de ser, skit och pannkaka, svettiga strumpor och löss. Allt sväljer de ner för att genast skita ut det igen. Med tanke på hur du skriver så blir det genast mycket klarare varför det påminner om en fiskmås vokabulär och ordförråd. Det är obegripligt att någon lyckas hålla igång en dialog med dig. Du svamlar en helsikes massa goja faktiskt. Känsloreagerar och agerar som ett litet barn på forumet. Det är möjligt att du och dina fiskmåsvänner är smartare än de flesta på detta forum. Det är bara så himla svårt att reda ut eftersom ni bara äter, skriker och skiter hela tiden. Men det är förmodligen mer i epitet med din personlighet än min och jag lyckönskar dig många glada tillfällen och luncher med dina måskamrater i framtiden. ![]()
Posted on: 2007/4/29 19:46
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login