vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Skriv sanningen på sedlarna
Läste någonstans på nätet ett förslag om att skriva sanningen om konspirationen på sedlarna.. Tänkte samma sak själv för några år sedan, men då hade jag inget budskap att komma med, så idéen fick vila. Jag var en riktig rebell without a cause då. :)

Sedlar cirkulerar och når många människor, människor som inte skulle nås av informationen annars..
Symboliken i att skriva på och vanhelga elitens sedlar, deras sätt att kontrollera oss, genom centralbankssystemet, går inte att missa..

Budskapet väljer man själv..

Och här brevid datorn har jag en 20-lapp som det står vaken.se på...

Kassörskan på ICA lär ju knappast bry sig om det står lite klottrat på en sedel..

Bankerna kanske får instruktioner att makulera om många börjar skriva budskap på sedlarna.
Men all publicitet är ju bra publicitet.

Allt det här är ju bara fria fantasier från min sida.. Skulle ju aldrig uppmana folk att bryta mot lagen i verkligheten..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skriv sanningen på sedlarna

See User information
Men ÄR det olagligt att skriva på sedlar då?
Jag råkade just skriva www.infowars.com på en femtiolapp jag hade här! Hopppppppppsan!

Posted on: 2007/5/1 12:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Alla dessa gratistidningar byter ju ägare lite här och var under dagen

Posted on: 2007/5/1 12:14

Anonym
Vet inte riktigt om det är olagligt att skriva på sedlarna, kanske någon kan räta ut frågetecknet till ett utropstecken?

Gratistidningarna är också ett bra sätt att sprida budskapet.
De har dock kortare livslängd än en sedel.

See User information
Jag tänkte på en grej man kunde göra, när dessa gratistidningar levereras och läggs i dess behållare brevid t-banan eller whatever, tidiga mornar, så kan man lägga in valfritt infoblad i varje tidnings ex. En annan effektiv grej är 'freeway blogging' - dvs man sätter upp stora plakat/affischer på en bro ovanför en motorväg eller trafikerad gata, se exempel: http://www.911blogger.com/node/3462 och http://freewayblogger28.cf.huffingtonpost.com/

Posted on: 2007/5/1 13:00

See User information
Det är med all sannolikhet olagligt - det är åverkan av sedlar. Det är inte heller någon som bett om att få andras info som den upphöjer till sanning eller något bra - när han/hon får sina pengar.

Posted on: 2007/5/1 15:44
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
I Kina så gör man så där uppmärksammar man folk att läsa en tidning om hur kommunismen fungerar och vilka krafter det tjännar

Anonym
Quote:

novax wrote:
Det är med all sannolikhet olagligt - det är åverkan av sedlar. Det är inte heller någon som bett om att få andras info som den upphöjer till sanning eller något bra - när han/hon får sina pengar.

Fr.om 1 april 2005 är det tydligen olagligt ja.. Det är även olagligt att spränga tvillingtorn i småbitar, så om inte spelreglerna gäller för eliten så gäller de inte heller för oss.
http://www.riksbank.com/templates/Page.aspx?id=16332

Och här har vi någon som tänkt samma sak:
http://interactingarts.org/moneystamping/

Det är sant att ingen bett om att få information på sina pengar. För egen del har jag inte bett om att ha något att göra med det som kallas för pengar heller, men är påtvingad det ekonomiska systemets tyranni.
Ska vi medvetna människor sitta på våra feta arslen och vänta på att folk kommer och BER oss om information om NWO så lär det dröja väldigt länge tills fårskocken får upp ögonen för vad som håller på att hända i världen.

Men just det ja, man ska inte förändra i det yttre eller hur var det Novax? :D

See User information
Quote:

raybeam wrote:
Quote:

novax wrote:

Fr.om 1 april 2005 är det tydligen olagligt ja.. Det är även olagligt att spränga tvillingtorn i småbitar, så om inte spelreglerna gäller för eliten så gäller de inte heller för oss.
http://www.riksbank.com/templates/Page.aspx?id=16332

Och här har vi någon som tänkt samma sak:
http://interactingarts.org/moneystamping/

Det är sant att ingen bett om att få information på sina pengar. För egen del har jag inte bett om att ha något att göra med det som kallas för pengar heller, men är påtvingad det ekonomiska systemets tyranni.
Ska vi medvetna människor sitta på våra feta arslen och vänta på att folk kommer och BER oss om information om NWO så lär det dröja väldigt länge tills fårskocken får upp ögonen för vad som håller på att hända i världen.

Men just det ja, man ska inte förändra i det yttre eller hur var det Novax? :D

Men att göra enligt "yttre metoder" på det sättet - det är det jag tänker på - när folk är så kuvade, och det finns lagar - så kommer sådana metoder att kosta mer än de smakar - det är likadant om man ger ut info med ett dåligt språk, som inte är på hög språklig nivå grammatiskt - det gör att många dömer innehållet efter ytan, och inte tar i det. Jag tycker att oavsett vad man anser om elitens dåliga metoder osv - så funkar det bäst att gör det på ett "upprätt sätt", då även att hålla sig inom ett samhälles lagar.

Du skriver att "du är påtvingad"... det är du egentligen inte - utan det är bara vad du själv har beställt - vakna bör upphöra att låtsas som att det är andra som gjort dem en massa dumheter genom tiderna - alla har varit lika dåliga, och gjort alla förfärligt man kan tänka sig! Skyll inte på andra... brasan har vi själva tuttat på och underhållit - det därute är bara vad vi beställt - det är en återspegling av vårt inre förfall - sluta även att låtsas förbise andliga principer, att det är devolution osv- annars är det inte vaken, och man kan heller inte då göra något alls för andra därute - det måste fokuseras på att ta hand om vårt eget inre - då kan man även med sunda sätt nå andra bakom deras försvar - men att ta till metoder som är graffitti... som patriot.nu som sprayra det på våra offentliga rum/väggar - eller om komavakna skulle grafittera våra sedlar... då kommer många att kasta ut barnet med badvattnet.

Posted on: 2007/5/1 17:19

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Mycket BRA sagt Novax!
Tufft, hårt, smärtsamt å jobbigt att inse hur vi alla bidrar/bidragit till att våran omgivning är som den är.

Vill ytterligare förstärka med ett talande citat av Tommy Hellsten:
"Om du inte gillar fotspår i ansiktet,
varför ligger du då på golvet?"

Posted on: 2007/5/1 17:58
Äkta styrka är att våga erkänna sina svagheter

Anonym
Quote:

raybeam wrote:
Läste någonstans på nätet ett förslag om att skriva sanningen om konspirationen på sedlarna.. Tänkte samma sak själv för några år sedan, men då hade jag inget budskap att komma med, så idéen fick vila. Jag var en riktig rebell without a cause då. :)

Sedlar cirkulerar och når många människor, människor som inte skulle nås av informationen annars..
Symboliken i att skriva på och vanhelga elitens sedlar, deras sätt att kontrollera oss, genom centralbankssystemet, går inte att missa..

Budskapet väljer man själv..

Och här brevid datorn har jag en 20-lapp som det står vaken.se på...

Kassörskan på ICA lär ju knappast bry sig om det står lite klottrat på en sedel..

Bankerna kanske får instruktioner att makulera om många börjar skriva budskap på sedlarna.
Men all publicitet är ju bra publicitet.

Allt det här är ju bara fria fantasier från min sida.. Skulle ju aldrig uppmana folk att bryta mot lagen i verkligheten..

Då jag sett att det finns varianter på era "sanningar" så undrar jag om den verkligen kan rymmas på en sedel om alla "sanningar" ska var med.

Anonym
Quote:

zink wrote:
Då jag sett att det finns varianter på era "sanningar" så undrar jag om den verkligen kan rymmas på en sedel om alla "sanningar" ska var med.

Man kan ge dom en portal en intenertadress så får folk själva dra slutsattserna om den nya världsordningen.
såpass liberal är du väl?

See User information
Jag har fixat en stämpel i både rött och svart!!

Resized Image

Posted on: 2007/5/2 17:05
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

TeBe wrote:
Jag har fixat en stämpel i både rött och svart!!

Resized Image

ooops - kolla stämpeln...

Posted on: 2007/5/2 17:06

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
OOOOPS! Såg det nu ... gjorde en ändring!

Posted on: 2007/5/2 17:17
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Skitbra TeBe, stämplar ser betydligt proffsigare ut än klotter med bläckpenna.. Vart köper man billigast möjliga customstämplar?

See User information
Quote:

raybeam wrote:
Skitbra TeBe, stämplar ser betydligt proffsigare ut än klotter med bläckpenna.. Vart köper man billigast möjliga customstämplar?
Kolla panduro under stämplar..

Posted on: 2007/5/2 18:59
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Kolla in dessa sidor:

http://www.vistaprint.se

http://www.staemplar.se/catalog.aspx

Denna fickstämpel gillade jag.. Det blir nog en sån senare..

http://www.stampelfabriken.se/index.h ... 45449&prod=Pocket%20Stamp

Kom ihåg att titta på hur stor stämplingen blir så den passar det "objekt" ni skall stämpla på, typ kuvert osv..

Posted on: 2007/5/3 14:20

/Benjamin Franklin

See User information
Resized Image

Posted on: 2007/5/3 14:31

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Tack för tipset om http://vistaprint.se

De har ett erbjudande om att man får en GRATIS stämpel med möjlighet att skriva in egen text.
GRATIS är ju inte riktigt sant som vanligt, men 59:- för en customstämpel är inte helt fel..
Leveranstid 21 dagar.. Den som väntar på något gott..

Vad jag knappade in för text på stämpeln låter jag vara min hemlighet, men 9/11 nånting nånting, inside job nånting, vaken.se nånting nånting :)

Anonym
Varför inte, vad har vi att förlora? En kontrollerad befolknings reduktion och lite microchip?

Anonym
Jag skriver budskapet "pengar är skuld". Fick inspiration ifrån denna filmen:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279&hl=en

Anonym
Å nu har stämpeln kommit.. :)
Synd att jag inte har några pengar bara haha.

See User information
Har ni sett pyramiden på våra 20-lappar?
Se i kanten vid Selmas pälskrage.

Det kan inte vara fel att förbättra dessa sedlar så att folk ser vad som finns att se! Förtydliga lite bara!

Posted on: 2007/6/26 19:51

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper