vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Behöver info om vaccination.

See User information
Skulle behöva några artiklar, helst på svenska, som förklara hur just de typer av vaccin som är vanliga i Sverige är farliga och helst förklarar lite om bakgrunden och varför de används?

Posted on: 2007/5/4 23:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Behöver info om vaccination.

See User information
Quote:

benvolio wrote:
Skulle behöva några artiklar, helst på svenska, som förklara hur just de typer av vaccin som är vanliga i Sverige är farliga och helst förklarar lite om bakgrunden och varför de används?

Kanske Gun Östling på SAVE kan ge info, se hennes telenummer längst ned i filen http://esnips.com/doc/192e3959-eab0-4 ... -ea4b4fbb16be/vaccination

Annars kloka gubben.

Posted on: 2007/5/4 23:23
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
www.klokast.se finns en massa intressant och tänkvärd information om att vacciner kan orsaka allvarliga skador i kroppen bl.a. autism. fetma, inlärningssvårigheter, allergier, ADD som är en uppmärksamhetssstörning, koncentrationssvårigheter. m.m.

Klicka på SIEM Svenska institutet för ekologisk medicin och scrolla ner till vaccinationer i biblioteket en bit ned på sidan

mvh Cenéria

Posted on: 2007/5/5 3:32
Sinnen är som fallskärmar, de fungerar bara när de är öppna.
www.ehdin.com www.klokast.se

See User information
Inte riktigt vad jag tänkte mig.. vill gärna se några bättre. Det handlar om material jag måste ha att visa andra....

Posted on: 2007/5/5 17:44

Anonym
finns inga info som skulle kunna visa nått negativt ?

vem skulle ta fram det ?

sunt förnuft är det som gäller....

förut fanns det kvicksilver i vaccinet till dom nyfödda då var det helt ofarlig, sen ändra dom till andra konserveringsmedel. Varför ändra på nått som är helt ofarligt ....

nu finns kvicksilver endast till typ rese-vacciner för både barn och vuxna .....

sunt förnuft säger att en mycket hög % blir sjuka gissning runt 50% det är dom som har astma allergier mm mm mm ....

en del som har många barn säger att dom barn som inte vaccinerat sig är friskare än dom som vaccinerat sig..?

"If we doctors threw all our medicines into the sea,
it would be that much better for our patients
and that much worse for the fishes."

See User information
Benvolio här är litte länkar hoppas det hjälper.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40174#forumpost40174

Respect

Posted on: 2007/5/5 19:29

Anonym
Men det skulle ju vara jättenyttigt och inte vara en del av något befolkningskontroll program. Efter att ha spritt AIDS över hela kontinenten så fixar de väl lite nya grejer.

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,69785118_852__,00.html

See User information
Quote:

benvolio wrote:
Inte riktigt vad jag tänkte mig.. vill gärna se några bättre. Det handlar om material jag måste ha att visa andra....

Kan de inte läsa?

Kolla filen jag gav länk till + längst ned så finns uppgift till Gun Östling. Hon/de kanske har kvar sina kompendium - de är fullsmäckade med källhänvisningar och källor. Kanske de även har Viera Scheibners bok:

VACCINATION
100 Years of
Othodox Research
shows that
Vaccine Represent
a Medical Assault
on the
Immune System

Posted on: 2007/6/5 0:29
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
alternativmixen.com har en hel del BRA info.

direktlänk till vaccin-delen:
http://www.alternativmixen.com/alternativt.htm#VACCIN

Posted on: 2007/6/5 7:31

Anonym
Alternativmixen är kanon. Hon är duktig.

Denna är också bra:

http://www.kvicksilver.org/0008/vacciner.html

See User information
Quote:
benvolio:

Rabiesvaccin=Avänds mot det som förut kallades "vattuskräck" därför att den som drabbats av rabies blev skräckslagen så fort de kom i närheten av vatten.

Kanske något att tänka på när man rynkar på näsan åt mänskliga skitgrisar. De är inte smutsiga och behov av tvål och vatten.

Ge dem en rabiesspruta istället!

Posted on: 2007/6/5 8:47

Anonym
Tar man reda på hur kroppen egentligen fungerar så får man reda på att vaccin aldrig behövts. Ett återkommande cenario är att vaccin sätts in straxt innan människan bekämpat sjukdomen själv. Sök på vaccin + graph, eller vaccin injuries etc. Finns inte så mycket svenskt material ännu. Bättre att sätta sig ner o översätta kanske, de e värt det.

Hep

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper