vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Varför står vaken.se stilla?
Vaken.se har väl snart funnits i tre år men har inte ens 2000 medlemmar och är väl inte ett så välkänt forum...
Vad beror detta på?
Det nystartade forumet www.nordisk.nu har just nu 89 andvändare online och 60 gäster medan vaken.se har 4 andvändare och 7 gäster??

vad är problemet?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Varför står vaken.se stilla?
Därför folk har inte gjort lite reklam för vaken på aftonbladet, expressens web-inlägg.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Har inte sätt reklam för nordisk.nu någonstans
dock har jag satt upp 1000tals klistermärken affisher och forumsinlägg med hänvisningt till "vaken.se"

Anonym
Patriotrörelsen har väl en viss frekvensbredd och vaken sänder på en annan.

All Clear! Straight ahead she goes, steady speed, mission status confirmed.

Anonym
Quote:

void wrote:
Patriotrörelsen har väl en viss frekvensbredd och vaken sänder på en annan.

All Clear! Straight ahead she goes, steady speed, mission status confirmed.

Det finns öppenbart störningar

Anonym
Var kommer störningarna ifrån? Är det någon som försöker sända på vår frekvens och störa ut oss eller?

See User information
Quote:

void wrote:
Var kommer störningarna ifrån? Är det någon som försöker sända på vår frekvens och störa ut oss eller?
Zaggot 911 was a inside job

Posted on: 2007/5/9 17:13

See User information
Quote:

maggot wrote:
Vaken.se har väl snart funnits i tre år men har inte ens 2000 medlemmar och är väl inte ett så välkänt forum...
Vad beror detta på?
Det nystartade forumet www.nordisk.nu har just nu 89 andvändare online och 60 gäster medan vaken.se har 4 andvändare och 7 gäster??

vad är problemet?
Fortfarande NWO

Posted on: 2007/5/9 17:15

Anonym
Vaken kommer inte längre på grund av många anledningar, enligt mig.

1. Det man lever i och accepterar, trots allt är vardag och verklighet. Dom flesta tror att vi gör så gott vi kan och letar därefter inte efter alternativ media.

2. Med tanke på den enormt banala utbildning vi får från barnsben till högskola, hur skall det vara möjligt att analysera nåt då? Folk vet inte ens om att flour o sånt e farligt, va mobil, strålar, nää, då skulle dom sagt nåt, även fast nyheterna skriker till ibland.

3. Vissa kommer att vakna, andra inte, så är det bara.

4. Reklam, kan vara bra, men för ett forum där betalda nissar sitter o förstör så det är lönlöst att leta info här, de e dåligt o lågt och dessutom så skratar dom nog lika mycke som dom förstör. Det där med att det är lika för alla o alla skall ha sin talan, jovisst, på det man tror, men inte på det som är verkligt. Hur länge har inte ZPZ o andra hamrat här, o virrat till det, som om det skulle vara diskutabelt om stål smälter i vissa grader eller inte??? Störtlöjligt!

5. Man skapar det man vill, allt börjar med en tanke, varför sitta o vänta på att andra gör jobbet, latmaskar.

6. Avslutningsvis, det som skall till är ett annat sätt att leva, och en annan tanke som styr framåt o löser problem. Just nu står tanken inställd på att hålla igång ekonomi och politik. Har ingenting med människan att göra, eller hur den mår, eller vad den mår bra av

Vill man höras får man skrika lite, vill man ha en annan vardag, skapa en då, häng inte bara med i cirkusen. Bli stark o stå för Ditt tänkande helt själv!!!

PS, det går att informera folk om i stort sett vad som helst, men att dirigera runt i deras kockpitt o säga vad som är verklighet o inte går inte. Dom som vaknar dom vaknar, dom andra är som dammtussen i hörnet, den bara ligger där o e hårig...

Natti

See User information
Det där ps:et håller jag fullständigt med om, det går inte att trä en ny verklighet över folk hursomhelst, men om man lever i den tron att det finns en möjlighet att förändra ett "tänk" så kan vaken vara ett "vatten hål" eller en inspirationskälla, det finns i sanning mycket nyttigt som man har användning för i dialogen med omgivningen, det går inte att sticka under stol om att det finns stjärnor på sidan som har en ypperlig förmåga att uttrycka sig vilket kan vara bra att ha om man saknar ord men har bilden klar för sig.....så sidan ska ha credit, eller rättare sagt gubbsen/damerna som gör sidan till vad den är...det finns många här som lyckats klä mina känslor i ord....vilket jag är tacksam för.

Posted on: 2007/5/9 21:03
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
maggot<--

Varför kom du tillbaka till vaken.se?

Posted on: 2007/5/9 21:13

See User information
Quote:

osm wrote:

4. Reklam, kan vara bra, men för ett forum där betalda nissar sitter o förstör så det är lönlöst att leta info här, de e dåligt o lågt och dessutom så skratar dom nog lika mycke som dom förstör. Det där med att det är lika för alla o alla skall ha sin talan, jovisst, på det man tror, men inte på det som är verkligt. Hur länge har inte ZPZ o andra hamrat här, o virrat till det, som om det skulle vara diskutabelt om stål smälter i vissa grader eller inte??? Störtlöjligt!

"betalda nissar"?? hoho, du tror det verkligen!?

Ja, här illustrerar du vad jag tror är ett stor problem för den här sidan, det som diskuteras är i mångt och mycket galna paranoida fantasier som majoriteten av vanligt folk avfärdar som trams.

Problemet är knappast för mycket kritisk granskning, utan för mycket urspårad galenskap.

Posted on: 2007/5/9 21:15

Anonym
Jo jag ska, men inte riktit ännu!

Hade lite brottom sist...

Anonym
Tog åt sig tydligen

Snacka inte med mig om att vara galen, de e inte jag som säger att man kan smälta stål med eld :) ( mm mm mm )

Tar du inte åt dig personligen behöver du inte svara heller!

See User information
Quote:

zpz2 wrote:
Quote:

osm wrote:

"betalda nissar"?? hoho, du tror det verkligen!?

Ja, här illustrerar du vad jag tror är ett stor problem för den här sidan, det som diskuteras är i mångt och mycket galna paranoida fantasier som majoriteten av vanligt folk avfärdar som trams.

Problemet är knappast för mycket kritisk granskning, utan för mycket urspårad galenskap.

Jag vet inte varför ni kallas för betalda... låt det passera... det är ju bra att det är debatt om saker och ting. Det kommer alltid att var upp till var och en att tro som den vill eller ha sin förståelse, och kanske världsbild. Hade inte zkeptiker varit här så hade sajten varit ointressantare, och hade haft färre besökare.

Zkepisism, även om jag tycker det blir in absurdum, och jag för min del inte alls har era kryckor i tillvaron att snutta på, såsom sciencereligionen - gör att de inte så förstörda ser ozzzundheterna i tillvaron lite klarare... leve zzz

Posted on: 2007/5/9 21:33
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

Det är helt sant, det är du som är den galne paranoide dåren som tex. tror på Warren kommisionen rörande Kennedy mordet, magisk kula osv.

Det här är det sista ni disinfo psyops har kvar; illusionen av att majoriteten skulle tro på era fairytales.

See User information
Har inte en aning vad jag snackar om men läste om strålning som kallas ACE som pulvriserar stål. Allt som leder ström typ. Var på nån 911 sida. Där var också en blackline i luften som styrde ufot som kraschade tornet,,,,har sett det på en film....även silverorbs o chemlines på foton från tornkraschen.

Bilmotorer sägs ha försvunnit i ACE strålningens riktning flera kvarter bort,,,,energin hoppar omkring. Papper fanns kvar på marken men inte lik o metall. Kroppen leder ström.

Skrotet höll för hög temp i 5 dagar för att kunna vara en explosion.
Jaaa...
hmmm....hoppas det var till hjälp!

Posted on: 2007/5/9 22:14

Anonym
Fråga Zinks kompisar eftersom det är de som gillar att lägga ut sina små "strawman" tricks.

See User information
Jaa... oftast slutar det med hjälp till självhjälp o mindre saker o tänka på? Man är inte sina skor!
Skor syftar på åsikter.

Posted on: 2007/5/9 22:24

See User information
Quote:

OrGone wrote:
Har inte en aning vad jag snackar om men läste om strålning som kallas ACE som pulvriserar stål. Allt som leder ström typ. Var på nån 911 sida. Där var också en blackline i luften som styrde ufot som kraschade tornet,,,,har sett det på en film....även silverorbs o chemlines på foton från tornkraschen.

Bilmotorer sägs ha försvunnit i ACE strålningens riktning flera kvarter bort,,,,energin hoppar omkring. Papper fanns kvar på marken men inte lik o metall. Kroppen leder ström.

Skrotet höll för hög temp i 5 dagar för att kunna vara en explosion.
Jaaa...
hmmm....hoppas det var till hjälp!

Ja då vet vi...jag tror också det kan ha med sådant där att göra... (kan...). Som sagt, ni har väl sett det där från Japan i filmen med Maurissan - man (vem var det först...?) brukar säga att då de visar en teknik utåt så har eliten haft den i 20-30 år, nästa tekniksprång används redan och ytterligare nästa är på ritbordet under framtagning. Allt spetstekink är alienteknik - datorer och fiberoptik och sådant är deras - helt säkert.

Agendan är aliens agenda, i mångt och mycket - det är alien därute - det på två ben, som på vaken tex...

Posted on: 2007/5/9 22:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Kom o tänka på, det är konstigt att vaken inte har fler medlemmar och fart. Vare sig vad man tycker om diskussionerna här på forumet så finns det fakta, och länkar till vansinne.

För några år sedan, eller rättare sagt 20år sen så förstod jag varför folk inte brydde sig så mycket, de hände knappt nåt! Men i dag, 2007, se på det som hänt och det som skrivs om. Borde inte folk börja ana att det är något väldigt fel med den här världsbilden?

Som sagt så kan man ha använt annan teknik än den dom flesta är inne på vad det gäller WTC byggnaderna, spelar ingen roll vilken för mig personligen. Det är inte bara den lilla fysiken som är intressant med 911, allt allt annat luktar skit också!

Angående det tråden handlade om egentligen :)
Jag tycker sajten behöver en wiki eller liknande. En aktiv nyhetskommentator på förstasidan som nyheter vore oxå grejt! Kommentera det som skrivs, med vakna ögon, och förklarar vad det betyder, lite lätt. Det går att trycka fram poller lite mer också, gör man dom live på stan också, så blir det ännu roligare för oss som surfar här. Det funkar bra om man ställer en konstig fråga, då får man lov att förklara vad man menar egentligen :)

Fråga nummer ett, Visste du att David Gurgen har erkänt Bohemian filmens existens, det gäller ett av konspirationsvärldens absurdaste påståenden? Vem sa du? o så får man lägga till en lång förklaring på vad Alex Jones gjorde o verkligen filmade. Funkar varje gång :)

Resultatet obetydligt, utfodrandet av påstående o info 100% :)

Natti

Anonym
Det enda de kan är att påstå att Bohemian Grove inte existerar, nu när det påståendet är ganska absurt eftersom deltagarna själva vitsordar det (sök på google efter bohemian grove) då tar de helt enkelt och byter till "betydelselöst"; ungefär som disinfo-zink byter uppfattning så fort NIST gör det, 6 gånger.

Anonym
Quote:

theDigger wrote:
maggot<--

Varför kom du tillbaka till vaken.se?

Det kliade i fingrarna lixom

Anonym
Trodde frågan var till mig :) ... Kliar i mina fingrar osså :)

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper