vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Chemtrail utskick

See User information
Använd texten för att fylla i mer info o reposta så kan vi kanske få till en hel bok o sprida (som ett virus)!

Texten är skriven på två timmar o behöver arbetas på....hoppas vi kan få fram en bra text genom samarbete!
...Kapitel, förord, sammanfattning, länkbibliotek, upprop, fakta om myndigheter för protester, spårning av plan, nya svenska forum för iakttagelser eller lite nya chemtrail skämt sidor....

jaaaa...här är texten:

---------------------------------------------------
Hej!
Jag mejlar dej för att sprida viktig information om något allvarligt som händer just nu.

Flera av er känner säkert till begreppet "chemtrails" (sökning på ordet på Google gav 750 000 träffar).

För er som inte gör det skall jag förklara vad som håller på att hända.
(Sveriges troligen bästa sida om ämnet: http://fraktali.travity.de/chemtrail/chemtrail.html)

Om ni tittar noga på himlen så ser ni att kondensstrimmorna efter jetflygplanen inte försvinner ibland.
Istället stannar de kvar i flera timmar och bildar tunna disiga moln.
Ibland täcker diset hela skyn och faller ner som dimma över marken. Det kan svida på huden, smaka metall i munnen och ligga som vita fibrer över marken eller huden.

Detta är alltså inget naturligt utan sprutas sedan 2005 ut i svenskt luftrum av jetplan. Fibrerna orsakar en sjukdom som kallas "Morgellons disease" och erkänns inte av läkarkåren.

"Chemtrails" förnekas av alla regeringar i de länder där allmänheten utsätts för attackerna.
"Chemtrails" innehåller aluminiumparticklar, barium (radioaktivt), fibrer, svampkulturer med bakterier, röda blodkroppar med virus och kemiska nanoparticklar som andningsfilter inte kan filtrera bort.

Symtomen av denna kemiska/biologiska soppa är: trötthet, yrsel, försämrat korttidsminne, astma, näsblod, virusliknande symtom, dåligt immunförsvar, försämrad lungkapacitet, svidande känsla under huden, fibrer som kommer ur sår eller genom huden, kronisk smärta, muskelvärk, mentala, känslomässiga problem (snabba svängningar i humör o psyke utan anledning), mycket starka mardrömmar, höga ljud i öronen (som tv testljud), kronisk huvudvärk, allegier (ökad känslighet), svampangrepp.
Alla dessa symtom är lätta att bortförklara som av naturlig uppkomst, men om du är uppmärksam på hur himlen ser ut och hur du mår kan du märka om det verkar onaturligt.

I samband med luftburna attacker höjs strålningen från telemasterna i området oftast till max.
Frekvenserna blir synliga som fraktalmönster i de kemiska molnen.

Detta är knutet till militär frekvensforskning (mobilmaster) och kopplat till ett projekt i Alaska som kallas HAARP.

Sverige är världsledande inom denna forskning (projekt "Icecat") och har blivit ett testland för amerikansk teknologi.
(tidningen "Ny teknik" 070507 "hela södra sverige en enda stor antenn").

Om du ringer med mobiltelefonen slår du ut cellbariärerna som skyddar hjärncellerna från giftiga ämnen i blodet.
Detta medför att de kemiska nanoparticklar du andats in från "chemtrails" lagras inne i hjärncellerna.

Det radioaktiva ämnet barium slår ut kroppens t-celler. T-cellerna sköter immunsystemet.
Genom att bombardera oss med virus och bakterier utarmas immunförsvaret genom överbelastning.
Detta innebär att ett ganska simpelt, modifierat virus som tex spanska sjukan kan bli en dödlig epedemi igen.
När aluminiumparticklarna och Bariumsalterna lagras i hjärncellerna blir du sensitiv för elektromagnetisk strålning. Det bildas i praktiken en radioantenn inne i ditt huvud. Du blir mottaglig för strålning, en vandrande antenn (mottagare och sändare). Även dina hjärnvågor går att avläsa och scanna, tex via en mobiltelefon. Du blir spårbar överallt.

Detta öppnar möjligheter för "mind control" som är militär vetenskap sedan 40 talet. Sök på "Tesla technology".

HAARP anläggningen kan sända på låga frekvenser över hela jorden från en och samma plats och nå alla kommunikationscenter och människor.
De kan nå atomubåtar under vattnet och anläggningar under jord.

HAARP kan hetta upp jonosfären och höja delar av jonosfären flera kilometer upp i rymden för att förbättra satelitkommunikation.
De kan värma jonosfären så att den bildar en spegel som reflekterar energin, ca 1miljon watt som kan skickas upp i en riktad stråle, och sedan skannar jorden flera km djupt. I jakt på olja, naturfyndigheter, militära anläggningar mm.
De kan medvetet utlösa jordbävningar, norrsken, vulkanutbrott, stormar, skyfall, torka och påverka vädret.

I praktiken kan de leda jonosfärens energi tillbaks till en riktad punkt på jorden för att utplåna en större stad på några sekunder, ( boken, filmen: Angels dont play this haarp av Nick Begich).
Detta innebär att jonosfärens energi följer med ner till marken och motsvarar kraften av en superblixt som slår ner varannan sekund under flera minuters tid på samma plats. Idag vet de hur man gör detta men inte hur man stänger av processen.

Sverige har en av världens högsta strålvärden för mobiltelefoni, 2.0, vilket i andra länder används för militära vapen.

Detta är den nya erans strålningsvapen (sök på "scalar weapons").
Göteborgspolisen ville köpa in mikrovågsvapen från USA efter kravallerna 2001.
I tyskland kan man polisanmäla lågstrålningsvapen om man utsätts för dom.

Det finns många teorier om varför chemtrails finns och den som verkar vanligast handlar om att kemikalierna i luften hjälper mikrovågorna att färdas eller förstärkas.
Mikrovågsstrålning förändrar hjärnvågorna, och dna strängarna i allt levande.
Det går också utmärkt att styra vädret (weather manipulation).

Många tror att 80 - 90% av jordens befolkning kommer att insjukna i virussjukdomar och dö inom en snar framtid. Dessa virus sprids via aerosoler i luften och triggas av mikrovågor att utlösa massdöd. Mikrovågor orsakar sterilitet.
(se filmen "Children of men")

Fågelviruset är en förberedande bluff för att vi inte skall misstänka en medveten plan.
Massdöd skapar en tryggare värld för de som manipulerar situationen. (Illuminati enligt konspirationsteorierna)
De styrande överlever och behöver inte oroa sig för klimatförstöring och överbefolkning.

En mer skruvad teori bygger på att Illuminati terraformar jorden och bioformar människan i väntan på att en utomjordisk ras skall ta över planeten 2012.

Jag personligen tror att Bush är en reptil=)

Om "chemtrails" inte stoppas kommer det bara gå att bo i städer och äta genmanipulerad mat.
Så alla "gröna vågare"...starta informationsgrupper och lär er motstånd.
Sök på "Wilhelm Reich" och "Orgone".
Det finns "devices" för att slå ut de militära mobilsystemen, som"towerbusters" och "holy handgrenades". Dessa sprids via aktivister som sysslar med "gifting".

"Chembusters" löser ut den dödliga sörja som sprids via "satans vita jetplan".

Kolla in sajterna;

www.vaken.se

http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies

http://educate-yourself.org/ct/

Jag har självklart en massa faktafel o missuppfattningar i min text men kolla själva på nätet o på himlen.
Ladda ner faktafilmer från youtube.com, tex,
"Chemtrails - Clouds of death"
eller
"Angels dont play this haarp"

Lycka till o ge inte upp. Hör gärna av er om ni vill!

Kärlek o lycka till oss alla i dessa svåra tider...

Från psychedelight...OrGone, fraktalbonde och pappa!
Darth vader reser i den yttre rymden och är ond,
Yoda reser i den inre rymden o är snäll.
Tänk på det du!

"The flu is out there" som de sa i arkiv x.

You gotta be one with the all, getting close to it all! (Melanie)

Posted on: 2007/5/9 22:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Chemtrail utskick
Jag hoppas Zink sniffar riktigt ordentligt på saker han inte tror på.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Oj oj oj. Vilken galenskap.

Redan i den inledande texten så ”erkänner” du att det är kondensstrimmor. Sen så påstår du att dessa citat: kondensstrimmor. Täcker hela skyn. Visa att så är fallet.
På samma rad faller ”diset” ned som en dimma över marken. Visa att så är fallet.
Sen så påstår du att det kan svida i huden, ge metallsmak i munnen och ligga som vita fibrer över marken eller huden. Väljer dessa dimmfibrer om de skall hamna över marker eller om det skall hamna över huden? Varför inte både och?

Sen så påstår du att det finns en sjukdom som heter Morgellons disease men som inte erkänns av vetenskapen. För att få kallas en sjukdom så skall den ERKÄNNAS av vetenskapen. Så även där är du ute och cyklar.

See User information
Quote:

Butter wrote:
Oj oj oj. Vilken galenskap.

Redan i den inledande texten så ”erkänner” du att det är kondensstrimmor. Sen så påstår du att dessa citat: kondensstrimmor. Täcker hela skyn. Visa att så är fallet.
På samma rad faller ”diset” ned som en dimma över marken. Visa att så är fallet.
Sen så påstår du att det kan svida i huden, ge metallsmak i munnen och ligga som vita fibrer över marken eller huden. Väljer dessa dimmfibrer om de skall hamna över marker eller om det skall hamna över huden? Varför inte både och?

Sen så påstår du att det finns en sjukdom som heter Morgellons disease men som inte erkänns av vetenskapen. För att få kallas en sjukdom så skall den ERKÄNNAS av vetenskapen. Så även där är du ute och cyklar.
läs själv..... http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies bilda dig en egen uppfattning, i den mån det är möjligt......galenskap?????

Posted on: 2007/5/10 9:46
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
ERKÄNNAS av vetenskapen.....................
Va..............??????????????

Den skulle in under en annan tråd, dagens humor...

Posted on: 2007/5/10 9:50

See User information
Mycket bra synpunkter på en slarvigt skriven text,,,,,,,rätta gärna såna fel....förtydliga oklarheter o radera ord som ger texten en felaktig uppfattning om att den är komplett. Låt den växa o revideras med allt du vet o läst...länka o visa var info om dessa misstänkta "chemtrails" finns att hämta.
Jag ber till gud att jag har fel om allt ont jag tror människor om!
Det är ovissheten som är jobbig......finns det någon som fått svar från myndighetspersoner i frågan?

Vem har kollat med politiker, myndigheter o militär eller media.
Redovisa gärna era frågor o vilka svar ni fått....mycket spännande.
Det blir ett info möte i byn snart om frågan så skall vi se om det blir några resultat.

Lycka till o bombardera texten med allt tvivel som finns...det är så argumenten blir tydligare o vi söker bättre fakta!
Förvirringen är min vän....ibland önskarj ag att livet bara var enkelt o att jag inte blev blåst 24 timmar om dygnet!

Lycka till.

Posted on: 2007/5/10 12:11

See User information
Quote:

OrGone wrote:
Mycket bra synpunkter på en slarvigt skriven text,,,,,,,rätta gärna såna fel....förtydliga oklarheter o radera ord som ger texten en felaktig uppfattning om att den är komplett. Låt den växa o revideras med allt du vet o läst...länka o visa var info om dessa misstänkta "chemtrails" finns att hämta.
Jag ber till gud att jag har fel om allt ont jag tror människor om!
Det är ovissheten som är jobbig......finns det någon som fått svar från myndighetspersoner i frågan?

Vem har kollat med politiker, myndigheter o militär eller media.
Redovisa gärna era frågor o vilka svar ni fått....mycket spännande.
Det blir ett info möte i byn snart om frågan så skall vi se om det blir några resultat.

Lycka till o bombardera texten med allt tvivel som finns...det är så argumenten blir tydligare o vi söker bättre fakta!
Förvirringen är min vän....ibland önskarj ag att livet bara var enkelt o att jag inte blev blåst 24 timmar om dygnet!

Lycka till.

Det skrevs ett brev från www.chemtrailmonitor.org
2005 svaret på det kom 2 år senare.
Brevet finns att läsa under rubriken "brev till myndihet" på websidan

Svaret med diarienummer: DNR M 2005/6188/Mk
Hej

Med anledning av dina förfrågningar den 7 november 2005 och den 4 februari 2006 om aerosolsprayning kan jag meddela att regeringen inte har någon information om aerosol-sprayning i Sveriges luftrum.

Hälsningar
Conny

-------------------------------------------------------------------------
Conny Hägg
Ämnesråd/Senior Adviser
Miljö- och samhällsbyggnadsdepartementet/
Ministry of Sustainable Development
Enheten för miljökvalitet
Tegelbacken 2
103 33 Stockholm
Telefon: +46 8-405 21 90
Mobil: +703 77 67 01
Fax: +46 8-723 11 60
E-post: conny.hagg@sustainable.ministry.se

Så kan det gå...............................................till

Posted on: 2007/5/10 16:05

Edited by monitor on 2007/5/10 16:35:27

See User information
Monitor!

Du som verkar insatt i dessa ämnen.

Jag har tänkt på dessa meterologer på SVT bl.a Per-Erik Åberg som jag sett i en TV-trailer efterlysa "lösningar" på dagens problem med den "Globala upppvärmningen" där han ville att tittare skulle tipsa de om teknik som är miljövänlig.

Nu sänder de ju även en programserie i SVT kallad "Vädrets makter" där ovanstående meterolog är programledare, där de mal på med den vanliga poitiskt korrekta "sanningarna" om orsakerna till den "Globala uppvärmningen".

Ett tips är ju att maila P-E Åberg med den kunskap du sitter inne med, så får vi se om, och/eller på vilket sätt han svarar på ditt brev.

Det vore intressant och se om han är så "Öppen" för lösningar på detta problem som han uttrycker i TV-rutan.

Programmets mailadress:

vadretsmakter@svt.se

Posted on: 2007/5/10 16:24

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Monitor!

Du som verkar insatt i dessa ämnen.

Jag har tänkt på dessa meterologer på SVT bl.a Per-Erik Åberg som jag sett i en TV-trailer efterlysa "lösningar" på dagens problem med den "Globala upppvärmningen" där han ville att tittare skulle tipsa de om teknik som är miljövänlig.

Nu sänder de ju även en programserie i SVT kallad "Vädrets makter" där ovanstående meterolog är programledare, där de mal på med den vanliga poitiskt korrekta "sanningarna" om orsakerna till den "Globala uppvärmningen".

Ett tips är ju att maila P-E Åberg med den kunskap du sitter inne med, så får vi se om, och/eller på vilket sätt han svarar på ditt brev.

Det vore intressant och se om han är så "Öppen" för lösningar på detta problem som han uttrycker i TV-rutan.

Programmets mailadress:

vadretsmakter@svt.se

Chemtrailmonitor har drabbat även dessa meterologer, då vissa på SMHI och på Försvaret. per mail och telefon även miljö och väder experter med befattningar i England har tillfrågats om dom vet något men samma där, mörker.

Man vägrar besvara eller viftar bara bort det hela, även då man säkert vet att både Nasa/tyskland har medgett sprayoperationer.

Svaret är entydigt och innehållslöst, man vill inte ta i problemet ens med tång. Förståligt kanske, att gå emot gängse uppfattning på jobbet och regering kostar, du blir av med jobbet pronto.
Kontakt med en pensionerad väder/miljö gubbe kanske kan göra skillnaden, en sån kanske vill/kan ta bladet från munnen.

Samtidigt med brevet som skickades gick det ut till olika tidningar TV-program osv. Svar: Duh, intressant!!!!!
Och där har det stannat dessvärre.

Men inte chemtrailmonitor.................................

Posted on: 2007/5/10 16:48

Anonym
Jag skulle vilja veta vad NASA sagt om att de sprayar? Kan man hitta detta på nätet?

See User information
Quote:

raybeam wrote:
Jag skulle vilja veta vad NASA sagt om att de sprayar? Kan man hitta detta på nätet?

Skrev jag NASA, menar nog USA eller ?????????
Jag läste det i en artikel för ett par år sen, tror det va på Rense.com
möjligtvis på Bariumblues.com. Har letat efter den själv men inte funnit den ännu. Man medgav att man sprayade men man sa aldrig vad. " Nasa admitts...." började artikeln

Beträffande Tyskland så va det en minister som i en intervju sa så här på frågan om chemtrails: Det är den verklighet vi lever i idag:

Har letat efter klipp på det också eller nått skrivet, nada.

Keep on searching

Posted on: 2007/5/10 17:28

See User information

Posted on: 2007/5/10 18:00

See User information
Jag ställde precis en fråga till försvaret på deras FAQ sida
http://www.flygvapnet.mil.se/

Kopierat från sidan:
-------------------

Ställ en fråga till Försvarsmakten

Här kan du ställa frågor du tycker borde ingå i frågedatabasen. Din fråga kommer att besvaras snarast möjligt om du angett en giltig epostadress. Får vi flera frågor om samma sak för vi in svaret i "Vanliga frågor".

Namn (frivilligt)

Emailadress (frivilligt)

Fråga
Är det ni som utför aerosolattackerna mot civilbefolkningen i Sverige genom att spraya "chemtrails" i luftrummet?

----------------
Jag var inte anonym utan lämnade korrekt mejladress så svarar de mej inom några dagar.
Hoppas de säger att det inte är dom som vill döda oss!!!
De är ju försvaret för guds skull.....ahhhhhhhhhhh

Om fler ställer samma fråga går den ut på deras hemmis som en FAQ post. Så stick dit o se om vi får ut ämnet offentligt.

Lycka till...

Posted on: 2007/5/10 19:32

See User information
Jaha...here we go again
http://www.openskies.mil.se/

Posted on: 2007/5/10 19:47

See User information
Här är en klockren garvis....men vafan står det egentligen under bilden?
http://www.openskies.mil.se/photo.php?id=130876&nid=36470

Posted on: 2007/5/10 20:06

See User information
Här har ni lite dokument att ladda ner och läsa angående Open Skies:

http://www.openskies.mil.se/article.php?id=3687

Här har ni en proposition om Open Skies samt forskningsprojekten Thales, Socrate, Euclid och Europa!?? Forskning om vad?

"Genom avtalet SOCRATE från november 1998 fick Sverige (i likhet med Finland) tillträde till forskningsprogrammen EUCLID och THALES på samma villkor som de dåvarande medlemsländerna i WEAG. Arrangemanget innebar att WEAO och forskningscellen kunde utnyttjas för kontraktering genom att Sverige i ett särskilt anslutningsdokument åtog sig att tillämpa Parisavtalet med avseende på SOCRATE"

http://www.riksdagen.se/Webbnav/index ... =2001/02&bet=157&typ=prop

I dessa dokument står det bland annat om pods av nån sort, C130 flygplan samt sensorer och kameror (vanliga samt IR) Det verkar som om dessa projekt bland annat handlar om att fotografera varandras militära kapacitet, fordon osv..

"Considering that the certification of the C-130 H/Pod System was a unique
certification event which required special arrangements, and that an In-Flight Examination
for only one C-130H aircraft was sufficient to fulfil the obligations of the C-130 H/Pod
System certification for all States Parties of the Pod Group;
Noting that the Treaty on Open Skies does not clearly address the requirements for the
certification of additional aircraft and associated sensors when the sensors intended for the
new aircraft have previously been certified along with an aircraft of the same type but
different model (this is the case when a State Party wishes to certify an aircraft from the
C-130 type of aircraft, other than a C-130H or 130J model, with the C-130 Open Skies Pod
System (COPS) that was previously certified with a C-130H and C-130J aircraft);
The certification of the Pod System has been recognized by the OSCC as unique in
which special procedures were established in 2001 for the certification of the C-130H in a
Chairperson’s Statement dated 17 December 2001(OSCC.XXVI.JOUR/74/Attachment 3 to
Annex 1) and again in 2003 for the certification of the C-130J in OSCC Decision dated
21 July 2003 (OSCC.DEC/13/03)"

Länk om b.l.a COPS:

http://www.codeonemagazine.com/events/apr_03/apr03_events23.html

Bilder:
http://www.openskies.mil.se/article.php?id=2837

Dessa projekt verkar inte ha nåt med Chemtrails att göra, men i dom andra "forskningsprojekten" (Thales, Socrate, Europa, Euclid) så vet man ju inte riktigt.. Orkar inte söka nåt om dom idag..

Posted on: 2007/5/10 21:45
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Jaha...då har kommunchefen i Kil fått en förbättrad version av utskicket...skall bli kul o se om han svarar.

Här är den nya förbättrade texten.

-----Först kommer mejlet till Kils kommun--------------------

Hej xxx!

Jag undrar om du vet vilket projekt det är som utsätter Kils medborgare för regelbundna aerosolattacker i luftrummet via "chemtrails"?

Många är mycket oroade över dessa "chemtrails".

Fakta om vad "chemtrails är":

http://fraktali.travity.de/chemtrail/chemtrail.html

Är du insatt i frågan eller är detta helt nytt för dej?

Här är dokumenterade attacker över Värmland.

http://fraktali.travity.de/chemtrail/chemtrail/index.htm

Planen sprayar vanligen himlen på fredagar och lördagar på morgonen och fram till ett tiden på eftermiddagarna.

Torsdagen den 3:e maj 2007 sprayades det ca 40 "chemtrails" i luftrummet över Kil, Fagerås, Fryksdalshöjden. Detta är helt oacceptabelt och måste upphöra.

Det kommer organiseras informationsmöten för att stoppa dessa attacker mot civilbefolkningen.

-------- Här börjar utskicket------------------------------------------

Information om "chemtrails":

Du kanske redan känner till begreppet "chemtrails"?

(sökning på ordet på Google gav 750 000 träffar).

Om du inte gör det skall jag förklara vad som håller på att hända.
(Sveriges troligen bästa sida om ämnet: http://fraktali.travity.de/chemtrail/chemtrail.html)

Om du tittar noga på himlen så ser du att strimmorna efter jetflygplanen inte försvinner ibland.

"Kondensslingorna" ligger kvar i flera timmar och bildar tunna disiga moln.

Dessa strimmor är aerosoler som sprayas i luftrummet och bildar sk. "chemtrails".

Ibland täcker diset hela skyn och faller ner som dimma över marken. Det kan svida på huden, smaka metall i munnen och synas som vita fibrer över marken och på skinnet. Dessa fibrer orsakar en sjukdom som kallas "Morgellons disease" och erkänns inte av läkarkåren.

Det är alltså ingen naturlig kondens som bildas av dessa plan. Det är kemikalier och biologiska ämnen som sprutas i svenskt luftrum sedan 2005 tror man.

Planen är ofta vita, omärkta jetplan som ligger på ca 20 000 meters höjd (på en höjd där ingen kondens kan bildas naturligt). Ofta ser man trafikflygplanen passera över "chemjetsen" med en naturlig kondensslinga, ett "contrail" efter sej, ca en flygplanslängd bakom sej och synligt i ca 30 sekunder.

"Chemtrails" förnekas av alla regeringar i de länder där allmänheten utsätts för attackerna.
"Chemtrails" innehåller aluminiumparticklar, barium (radioaktivt), fibrer, svampkulturer med bakterier, röda blodkroppar med virus och kemiska nanoparticklar som andningsfilter inte kan filtrera bort.

Symtomen av denna kemiska/biologiska soppa är: trötthet, yrsel, försämrat korttidsminne, astma, näsblod, virusliknande symtom, dåligt immunförsvar, försämrad lungkapacitet, svidande känsla under huden, fibrer som kommer ur sår eller genom huden, kronisk smärta, muskelvärk, mentala, känslomässiga problem (snabba svängningar i humör o psyke utan anledning), höga ljud i öronen (som tv testljud), kronisk huvudvärk, allegier (ökad känslighet), svampangrepp.
Alla dessa symtom är lätta att bortförklara som av naturlig uppkomst, men om du är uppmärksam på hur himlen ser ut och hur du mår kan du märka om det verkar onaturligt.

I samband med luftburna attacker höjs strålningen från telemasterna i området oftast till max.
Frekvenserna blir synliga som fraktalmönster i de kemiska molnen. Speciellt nära mobil och TV master.

Detta är knutet till militär frekvensforskning (mobilmaster) och kopplat till ett projekt i Alaska som kallas HAARP.

Sverige är världsledande inom denna forskning (projekt "Icecat") och har blivit ett testland för amerikansk teknologi.
(tidningen "Ny teknik" 040507 "hela södra sverige en enda stor antenn").

Om du ringer med mobiltelefonen slår du ut cellbariärerna som skyddar hjärncellerna från giftiga ämnen i blodet.
Detta medför att de kemiska nanoparticklar du andats in från "chemtrails" lagras inne i hjärncellerna.

Det radioaktiva ämnet barium slår ut kroppens t-celler. T-cellerna sköter immunsystemet.
Genom att bombardera oss med virus och bakterier utarmas immunförsvaret genom överbelastning.
Detta innebär att ett ganska simpelt, modifierat virus som tex spanska sjukan kan bli en dödlig epedemi igen.
När aluminiumparticklarna och bariumsalterna lagras i hjärncellerna blir du sensitiv för elektromagnetisk strålning. Det bildas i praktiken en radioantenn inne i ditt huvud. Du blir mottaglig för strålning, en vandrande antenn (mottagare och sändare). Även dina hjärnvågor går att avläsa och scanna, tex via en mobiltelefon. Du blir spårbar överallt.

Detta öppnar möjligheter för "mind control" som är militär vetenskap sedan 40 talet. Sök på "Tesla technology".

HAARP anläggningen kan sända på låga frekvenser över hela jorden från en och samma plats och nå alla kommunikationscenter och människor.
De kan nå atomubåtar under vattnet och anläggningar under jord.

HAARP kan hetta upp jonosfären och höja delar av jonosfären flera kilometer upp i rymden för att förbättra satelitkommunikation.
De kan värma jonosfären så att den bildar en spegel som reflekterar energin, ca 1miljon watt som kan skickas upp i en riktad stråle, och sedan skannar jorden flera km djupt. I jakt på olja, naturfyndigheter, militära anläggningar mm.
De kan medvetet utlösa jordbävningar, norrsken, vulkanutbrott, stormar, skyfall, torka och påverka vädret.

I praktiken kan de leda jonosfärens energi tillbaks till en riktad punkt på jorden för att utplåna en större stad på några sekunder, ( boken, filmen: Angels dont play this haarp av Nick Begich).
Detta innebär att jonosfärens energi följer med ner till marken och motsvarar kraften av en superblixt som slår ner varannan sekund under flera minuters tid på samma plats. Idag vet de hur man gör detta men inte hur man stänger av processen.

Sverige har en av världens högsta strålvärden för mobiltelefoni, 2.0, vilket i andra länder används för militära vapen.

Detta är den nya erans strålningsvapen (sök på "scalar weapons").
Göteborgspolisen ville köpa in mikrovågsvapen från USA efter kravallerna 2001.
I tyskland kan man polisanmäla lågstrålningsvapen om man utsätts för dom.

Det finns många konspirationsteorier om varför chemtrails finns och den som verkar vanligast handlar om att kemikalierna i luften hjälper mikrovågorna att färdas eller förstärkas. Detta för att mikrovågsstrålningen skall förändrar hjärnvågorna, och dna strängarna i allt levande och göra oss tillgängliga för "mind controll".
En annan teori handlar om att armen vill kunna att styra vädret (weather manipulation).

Ett scenario som inte känns så avlägset handlar om klimatkrisen och den överbefolkningsproblematik detta leder till. Många tror att 80 - 90% av jordens befolkning kommer att insjukna i virussjukdomar och dö inom en snar framtid. Dessa virus sprids via aerosoler i luften och triggas av mikrovågor via massvaccinationer att utlösa massdöd.

Mikrovågor orsakar även sterilitet.
(se filmen "Children of men")

En tori säger att fågelviruset är en förberedande bluff för att vi inte skall misstänka en medveten plan.
Massdöd skapar en tryggare värld för de som manipulerar situationen. (Illuminati enligt konspirationsteorierna)
De styrande överlever och behöver inte oroa sig för klimatförstöring och överbefolkning.

En mer skruvad teori bygger på att Illuminati terraformar jorden och bioformar människan i väntan på att en utomjordisk ras skall ta över planeten 2012.

Jag personligen tror att Bush är en reptil=)

Teorierna spekulerar vidare kring framtiden, om "chemtrails" inte stoppas kommer det bara vara möjligt bo i städer och äta genmanipulerad mat.

Det finns ett massivt motstånd mot dessa projekt idag. Motståndsgrupper växer fram och "chemtrailsaktivister" startar informationsgrupper och lär ut motstånd.
Sök på "Wilhelm Reich" och "Orgone".
Enligt dessa aktivister finns det "devices" för att slå ut de militära mobilsystemen, mobilmasternas mikrovågsstrålning. Dessa är "towerbusters" och "holy handgrenades" som sprids via aktivister genom sk. "gifting".

"Chembusters" är en annan uppfinning som löser ut den dödliga sörja i atmosfören som de vita jetplanen sprider.

Kolla in sajterna;

www.vaken.se

http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies

http://educate-yourself.org/ct/

Jag har självklart en massa faktafel o missuppfattningar i min text men kolla själva på nätet o på himlen.
Ladda ner faktafilmer från youtube.com, tex,
"Chemtrails - Clouds of death"
eller
"Angels dont play this haarp"

Från OrGone, fraktalbonde och pappa!
Darth vader reser i den yttre rymden och är ond,
Yoda reser i den inre rymden o är snäll.
Tänk på det du!

"The flu is out there" som de sa i arkiv x.

Ser fram emot att du hör av dej!

Vänliga hälsningar från xxx.

Posted on: 2007/5/10 22:31

See User information
Om man ska komma kritik så är det för mycket text, ok

Jävligt bra samman satt å så men och åxå sprids info på många nivåer av kunskap, som jag ser det är en centralisering av vad man vill få svar på en och inte många frågor.
Då blir politiker förbryllade och vet inte vad.

En fråga i taget, men för fan bomba dom då en i taget.

Dessa män i skor är enkelspårige individer som lyder under ett visst förhållningssätt, en del är stöpta efter olika doktriner en del är fullfjädrade ILLUMINATI medlemmar.

kör hårt
och
orgonera mera

Posted on: 2007/5/11 18:30

See User information
Quote:

monitor wrote:

Jävligt bra samman satt å så men och åxå sprids info på många nivåer av kunskap, som jag ser det är en centralisering av vad man vill få svar på en och inte många frågor.

Dessa män i skor är enkelspårige individer som lyder under ett visst förhållningssätt, en del är stöpta efter olika doktriner en del är fullfjädrade ILLUMINATI medlemmar.

kör hårt
och
orgonera mera

Tackar för bra respons.
Det är väldigt mycket text som är rätt spretigt i sitt innehåll. Men ur en "bra grundtext" kan man sen hämta den biten man vill skicka.

Skulle vara kul om nån la tips på youtubeadresser till den bästa infon. O sen beskriver vilka som är bästa inkörsporten till chemtrail torierna....finns det något på svenska!

Går lätt att ladda ner filmerna från youtube till hårddisken med "Vdownloader",
www.enriquepuertas.com

Kul o höra att du är gammal gröna vågare monitor....jag är med i den yngre varianten...

Var på väg till Skogsnäskollektivet när bilen stannade i Värmland...så, här är man! Med sambo, barn o hus o djur o odlingar o chemtrails från helvetet

Trivs mycket bra o är roligt att lära känna alla från 70-talet som lurar i skogarna.

Jag tänkte först vara sansad o saklig med att skicka texten....tack för berömmet!!!
Men så känner jag att vafan jag bombar dom istället med hela kittet så får vi se om det rör på sej. Tror ändå inte att det kommer nåt vettigt ur att skicka info...tror på direkt aktion!

Känns mer som en inre reningsaktion från min egen sida....vill få ur mej all dålig karma som det ger att vara en "bystander"

Skulle vara kul o skapa en pdf fil typ "open source" som sen alla kan använda.

Gjorde precis min första slideshow med musik om ämnet som kommer skickas till en massa folk.....
Fraktali har en grym chemslideshow på 40 min från värmland.

Kolla in Tellus om ni vill ha en mötesplats i värmland.

http://www.telluskultur.se/

Kul om det kommer mer info om vakenbyn...
inslaget med Arthur i Outsiders finns på Pirate Bay...mycket bra!

Land o frihet!

Posted on: 2007/5/11 23:47

See User information
Quote:

OrGone wrote:
Quote:

monitor wrote:

kör hårt
och
orgonera mera

Tackar för bra respons.
Det är väldigt mycket text som är rätt spretigt i sitt innehåll. Men ur en "bra grundtext" kan man sen hämta den biten man vill skicka.

Skulle vara kul om nån la tips på youtubeadresser till den bästa infon. O sen beskriver vilka som är bästa inkörsporten till chemtrail torierna....finns det något på svenska!

www.enriquepuertas.com

Kul o höra att du är gammal gröna vågare monitor....jag är med i den yngre varianten...

Var på väg till Skogsnäskollektivet när bilen stannade i Värmland...så, här är man! Med sambo, barn o hus o djur o odlingar o chemtrails från helvetet

Trivs mycket bra o är roligt att lära känna alla från 70-talet som lurar i skogarna.

Jag tänkte först vara sansad o saklig med att skicka texten....tack för berömmet!!!
Men så känner jag att vafan jag bombar dom istället med hela kittet så får vi se om det rör på sej. Tror ändå inte att det kommer nåt vettigt ur att skicka info...tror på direkt aktion!

Känns mer som en inre reningsaktion från min egen sida....vill få ur mej all dålig karma som det ger att vara en "bystander"

Gjorde precis min första slideshow med musik om ämnet som kommer skickas till en massa folk.....

Land o frihet!
Jag gör vågen.. hälsa nybbe å gubbarna uppe i skogarna.......här är bilder från sumpan http://hedinpeter.spaces.live.com/

Posted on: 2007/5/12 0:00
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Jag har lång erfarenhet av just den egentligen fjärde naturkraften i olika applikationer, fast den brukar inte omnämnas, eller mer korrekt, designeras som "orgone" dock. Bygg gärna massor av skit feta welsh-chi generatorer och ställ dem över allt.

See User information
Quote:

OrGone wrote:
Quote:

monitor wrote:

kör hårt
och
orgonera mera

Tackar för bra respons.

www.enriquepuertas.com

Land o frihet!

Bomba vidare Orgone,
vet inte om du kollat texten på www.chemtrailmonitor.org som vi skickade till den dåvarande miljöministern och resten av skitpropparna i regeringen, e de nått där "feel free to use" ok.

Gröna vågen, lycklig tid, nu sitter man i en betonglåda i Malmö och försöker orgonera hela öresundsregionen, vi e ett gäng så det börjar arta sig, men fy fan va me grejer man hänger upp på tak å på andra ställen, ibland e det en hel jäla skog för fan.

Av en händelse fick jag en hel låda me TB:s av en av pionjärerna från USA, (Kelly) som tillsammans med en vän gjorde en resa från Göteborg-Kiruna och tillbaks förra året, dom orgonerade vad dom kunde längs den vägen, "tack så mycket" .

Just de, bra observerat, känns de inte renande att lägga en TB vid en gäng master under en dag, det är något som de flesta känner faktiskt.

Bästa infon: www.carnicom.com och sen finns det några klipp på google naturligtvis, där man ser vad man gör med en stor jäla cloudbuster. " Chemtrailsen försvinner på nåra minuter.
Carnicom kan bli lite teknisk, på www.bariumblues.com finns en hel del användbart har jag märkt.

Sen finns det ett forum där hela världens orgonerare möts,
http://www.ethericwarriors.com/, Eteriskakrigare....
Bra forum, med Don Croft i spetsen plus alla andra pionjärer.
Croft har en sida där han har dukumenterat sina expeditioner, och det är en spånnande läsning.

Kanske bra å ta del av och veta hur man skyddar sig från psykotroniska attaker av olika slag, vilka obönhörligen inträffar när man börjar orgonera, jag har själv råkat i delo med en del skumma typer men med hjälp av Croft och andra håller dom sig på avstånd.

En "powerwand" är verktyget att använda i sånna samanhang.

Hörru Orgone, min familj långt tillbaka, hade sina boplatser inte långt från Skogsnäs, och många vänner bor där nu.

Va fan gör jag här??????

Orgonerar mera,.................hahahha

Posted on: 2007/5/12 9:26

See User information
Kul, kul, mysigt, mysigt......mitt hjärta svävar som en rovfågel. Tack för att jag inte känner mej lika ensam om detta längre. Nu skriver min dotter en bit här:

mmnväliuyrda äääölkjmnbvx<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Nu var hon klar!
Skall kolla alla fina länktips o läsa er text...mycket intressant. Underbart att sverige blivit "giftat"...skall kolla upp chi kraften också!

Skriver mer snart......är lite klängd på just nu..=)
Ni anar inte hur skönt det är att ni finns här på vaken!
Tack så länge.

Kommer åka upp mer till Skogsnäs...träffade underbara människor där! Vilket fantastiskt ställe.

Vet ni nån i sverige som säljer "chembusters"?

Posted on: 2007/5/12 12:58

See User information
Kom just till chemtrail monitor.....aaahhhhhhhhhhhhhhhh
Har letat i en månad efter svenska sidor o så finns den framför snoken.......................................jxxlar så gött!=)))))
Har precis fått upp den med min 42,6kb uppkoppling sist på linan, 6 km från telestationen. När det åskar här slår det lågor ur kontakterna och går blå strömbågar mellan spisplattorna.
Nu är jag fast en stund på "monitors" sida...antar att det är din skapelse.

Tack för att jag får copy er text!!!

Posted on: 2007/5/12 13:22

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper