Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Tråden om WTC 1&2 samt AA Flight 11 och AA Flight 175
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
OT.
CNN Poll: More Americans blame Bush for 9/11 http://www.cnn.com/2006/POLITICS/09/11/911.poll/index.html Well. Catchigare med denna än att använda "fest-med-amerikaner-får-mig-att-tro-att-ni-är-knäppgökar" som argument för sin åsikt. Johanfannsredan: Du är ju ganska ny här. Hur har du ställt dig till: Jim Hoffmans material då? http://911research.wtc7.net/ Tror du kan få många svar på dina funderingar genom: Review of 'A New Standard For Deception: The NIST WTC Report' A Presentation by Kevin Ryan http://911research.wtc7.net/reviews/kevin_ryan/newstandard.html ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är jag. Ska ta mig en titt imorgon. Tack. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men för eran del spelar det ingen roll eftersom USAs regering ljuger ju aldrig, i alla fall inte för debunkers.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och det har jag sagt var? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
NEJ det var ingen studentfest, klart fan det räknas. Jag snackade med dom öga mot öga och inte via nån undersökning på Internet. Du får gärna komma hit, jag bor dock inte Sverige men så att du är beredd, de kommer att skratta ut dig, de flesta utav de jag pratade med undrade från vilken planet ni var ifrån och det undrar jag också. Festen som jag var på hade mellan 150-200 gäster och runt 80% var amerikanare, det var amerikanare som jobbar på internationella företag, diverse organisationer och den amerikanska ambassaden och nej de är inte köpta av George Bush då en hel del av dom inte tycker om det Bush pysslar med.
Posted on: 2007/3/18 23:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Fortfarande inga svar från ynkryggarna foliehattarna. Jag startade denna tråden för att få svar på de ovanstående frågorna.
Posted on: 2007/3/18 23:53
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Och varför skulle vi godta ett enda piss du säger? Det är ungefär som att lyssna på "en anonym källa i pentagon".
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
1. Om det nu var en kontrollerad rivning av WTC 1&2, hur gick detta då till?
#Som en vanlig demolering men i hemlighet. -Vad användes vid den kontrollerade rivningen var det spängämnen, thermit eller var det något annat? #Man använde en lämplig mängd av lämpliga sprängämnen. Man skulle kunna ha flera olika konfigurationer med samam resultat. -Hur mycket sprängämnen/thermit/annat användes vid rivningen av WTC 1&2? #Lämplig mängd för att riva tornen och samtidigt stärka illusionen av att det kolapsade naturligt. -Hur mycket folk gick det åt för att plantera sprängämnen/thermiten/annat? #Man kan göra det på olika sätt, fler personer gör att det går snabbare. Mindre personer och det tar längre tid. -Hur lång tid tog det för allt folk att plantera sprängämnena/thermiten/annat? #Se tidiage svar. -Hur kunde de plantera sprängämnena/thermiten/annat utan att bli upptäckta? #Man planterade dessa mellan våningarna där det fanns elektronik mm. Det maskerades antagligen som el-uppgraderingar och annat underhållsarbete. 2. Ni kommer säkerligen att ta upp att folk hörde smällar som LÄT som sprängmedel i WTC 1&2. Då undrar jag om ni har varit vid en brand någongång? Vad tror ni kan hända om det brinner i en byggnad? Kan det vara så att saker helt enkelt exploderar av det tryck och den värme som skapas inne i en brinnande byggnad? Kan det låta som sprängämnen? Tänk er att en gastub exploderar? Hur låter det tror ni? #Det kan säkert ha förekommit smällar som inte var pga sprängämnen. 3. Ni har ställt frågor till oss som tror på den officiella storyn om att visa byggnader som rasat så som WTC 1&2 gjorde, vilket vi inte har kunnat visa, då det som hände 9/11 aldrig tidigare har hänt. Nu vill jag att ni försöker hitta byggnader av den typen/konstruktion som WTC 1&2 (110 våningar) var som inte har rasat ihop och som har utsatts för det som dessa två torn utsattes för, alltså två fulltankade Boeing 767 som kraschar in i WTC i 713km/h respektive 878km/h, brand och dess påfrestringar/skador som krascherna skapade i WTC 1&2. #Det har som sagts inte förekommit någonting liknande förut. Nu vill jag inte ha några svar som jag vet inte etc, för om ni har lagt fram en teori om att det var en kontrollerad rivning med hjälp av sprängämnen eller thermit vad ni nu tror att de använder så får ni allt förklara lite bättre och svara på frågorna ovan. #Avslutningsvis kan jag säga att det inte finnt 100% stöd för varken den officiella teorin eller någon alternativ teori. För att kunna göra en bra hållbar teori så krävs tillgång till bevismaterial och en stor budget. Dessa resurser har endast de som stödjer den officiella teorin fått tillgång till men inte lyckats med att övertyga så många samt fått flera anklagelser om felaktigheter. Tills den dagen vi har gjort en oberoende och djupgående undersökning av de olika bevismaterialen så kan vi bara diskutera och bolla med idéer om vad som hände. Men det betyder inte att de alternativa teorierna saknar grund, det finns mycket fakta som visar på felaktigheter i den officiella teorin vilket är grund nog för att begära en nyundersökning.
Posted on: 2007/3/19 0:20
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
........men du litar på undersökningar på nätet? Undersökningar som samma person kan ha svarat på flera gånger? Hur många amerikaner har du snackat med öga mot öga och diskuterat 9/11.......förresten förstår du engelska? Då ska vi se också FuckOff, om du kan svara på de frågor som finns i denna tråden...........
Posted on: 2007/3/19 4:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hur många amerikaner har du snackat med öga mot öga och diskuterat 9/11.......förresten förstår du engelska?
Fråga du dom hur många som tror det finns isbjörnar i Sverige? Dom vet inte ens
Posted on: 2007/3/19 4:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
En fråga bara av rent intresse: Om man gjorde en oberoende undersökning som klart visade på att den officiella storyn håller, skulle du ändra åsikt då? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En fråga bara av rent intresse: Om man gjorde en oberoende undersökning som klart visade på att den officiella storyn inte håller, skulle du ändra åsikt då?
-VA skulle du det ?
Posted on: 2007/3/19 7:05
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bara om dom skulle säga det på Fox news, fast hävdar man på Fox news att USA ska flyga till månen i varmluftsballonger så skulle vissa tro på det också. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det jag menade var att oavsett vad en sådan rapport skulle visa så skulle det finnas många som säger emot. Tror att det blir ungefär som med NIST-rapporten: * Den har inte kommit än - dom har inga bevis och dröjer. * Nu har den kommit...men den är fejk. Visst kommer en sådan rapport att övertyga vettiga människor, men den innebär inte ett definitivt slut på allt snack. Quote:
...och du klagar på strawman-argument. Suck. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Billigt o Bra.Hur mår dina Americanska polare,du var på festen!.? Vem tjäna på vad i detalj(jag har bra minne) du länkar till fligt 93. 175bla bla :Är en bluff och det vet CIA/Fbi Är det bevisat att ett plan( ÖVHT) flög in i pentagon?¨'Detta har jag missat. Vem sa det,En riktig expert?Du har namnet isf. Svarta låder hittade men enligt dig El,Men som du själv vet så är det hårdaste( Mest tåliga delen) inte ANALiserad men Attas pass är det. Du lyser med din respekt ang Cia/ Fbi,Varför är du rädd? Men du upplyser oss att dom finns likxom, DU A FAN.Du är den näst mest löjliga Kteoretiker jag skådat på nätet. Du underhåller mig iaf, ![]()
Posted on: 2007/5/12 5:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En fråga bara av rent intresse: Om man gjorde en oberoende undersökning som klart visade på att den officiella storyn inte håller, skulle du ändra åsikt då?
-VA skulle du det ? _________________ "I LOVE BUSH" THE PUSSY not the president Posted on: 07-03-19 08:05 [^]Har du missat denna fråga eller hoppa du över lixom, jag bara undra? EL.pacoEller är du en El Torro?
Posted on: 2007/5/12 5:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEJ, här är vi PsyOps och vi tycker ni är jobbiga eftersom ni inte tror på våra fag tales. (under täcket byter vi givetvis åsikt 6 gånger) efter som NISTs bullshit inte ens håller för en "kontrollerad" vetenskaplig granskning. Visste ni inte att den OFFICIELLA KONSPIRATIONSTEORIN inte ska utsättas för alls samma bevis krav eftersom den är ju officiell och ni är foliehattar.
Edited by Tomten on 2007/5/12 5:39:09
Edited by Tomten on 2007/5/12 5:40:23 Edited by Tomten on 2007/5/12 5:41:25 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Varför inte köra med lite PsyOps false debunking på vaken, det är ju helt tillåtet för Zink att göra det. (fast man får inte säga något om Chomsky eftersom ägaren är en kommunistjävel)
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login