vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 »

Anonym
Re: Jag är den nya tidens andlige ledare
Quote:
P. Jag har haft fem längre relationer med min nuvarande inräknad. De utgör tillsammans 9, 5 år av min sexuellt aktiva del av livet - och jag var alltid trogen. I mellanrummen har jag legat med ett 20-tal kvinnor, ibland flera gånger, ibland bara en. Så det blir inte mer än runt 25 kvinnor. Du klår mig alltså i båda grenarna. Men jag måste säga att kvaliteten har varit hög överlag för min del.

Hrrmm... ja, nu får Frihetsguiden och alla andra för den delen ursäkta men... det går bara inte att bortse från allegorin med den framlidne pastor Jim Jones och hans Folkets Tempel. Det var mycket tal om högre nivåer av tillvaron men i slutändan var det bara knulla och mindcontrol den mannen var ute efter!

Du kan ju alltid höra av dig till frimurartidningen New Age, de skrivr säkert ett ingående reportage om dig. Men då får du bli medlem i föreningen om du inte är det redan.

Annars kan du ju följa Maggots exempel. Starta en egen sajt med ett eget forum, där dina anhängare kan härja bäst de vill...

Förresten, välkommen tillbaka Psilocyber. Var har du varit när vi som bäst behövt dig?

Quote:
Angående Icke och Lina. De är spännande, men jag köper inte allt.

Men det förväntar du dig att vi ska göra?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Wikhall skrev:Quote:
Förresten, välkommen tillbaka Psilocyber. Var har du varit när vi som bäst behövt dig?

Man får väl tacka då! Nja, jag har latat mig och haft det gött, har inte varit inne på vaken på ett bra tag. Vad har försiggått på vaken sen sist då, något nytt?

Förresten; när var det ni hade behövt "psilocyberhjälp" som du skriver om?

Frid / Psilo

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Din hjälp, Psilocyber, har vi behövt när frihetsguiden har varit här och härjat.

Anonym
Jaha, så nu skall det bli ett "vodoo-krig" på vaken.se nu då? Ujujuj...nu får alla på vaken som skydd skicka lite kollektiv svartmagi till frihetsguiden så han håller sig på mattan istället.

Skämt åsido,...du är ju "upplyst" så då borde ju du kunna konfrontera lite bokstäver som krafsas ner på ett stackars forum någonstans i cyberrymden?

Okej,då kör vi igång "psilocyberkvarnen" nu då; så min första fråga till dig frihetsguiden är:

1. Kan du berätta om din upplysning, kortfattat? (vem som är upplyst, när och hur)

/ Psilo

Anonym
Quote:
Jag är ute efter din själ

Lycka till. Många har försökt före dig. Ingen har lyckats.

Vad skulle du göra med denna själ sedan då? Äta den?

Quote:
Du får ta konsekvenserna av att attackera mig oprovocerat och orättvist.

Det är inte olaga hot. Vad jag vet finns inget i någon lagtext om att begå själsliga våldshandlingar. Tur för dig, jag har flera ruskiga jurister i kontaktboken. Otur för dig är att jag har också andliga dito om det skulle kärva.

Men i ärlighetens namn. När du kommer med detta som du kommer med här på vaken... vad förväntar du dig?
Att vi ska säga "Åh. Här är han ju. Vår andlige ledare. Kom nu så följer vi honom mot ljuset." Eller vad?

Jag ser fram mot gräshoppssvärmarna och koleran.

Uppdatering:
Quote:
Men vet du vad jag är ute efter nu, från att du började med dina totalt osakliga paralleller till Jim Jones, trots att min lära till och med är mindre konform, dogmatisk och auktoritär än din älskade antroposofi?

Och som sagt, jag älskar inte antroposofin. Det var då skam vad du missuppfattar. Jag har barn på Waldorf för den pedagogiken är den bästa i Sverige idag, jag vill absolut inte ha dem i kommunal fostrarskola och heller inte i Montessori.

Jag lever inte som en antroposof.

Och du, what´s the deal? Jag säger ju det. Gå ut med ditt budskap och locka till dig folk som vill ha ledare. Sådana finns!
Så gör du det du gör och jag och vi andra gör det vi gör, ok?

Så blir allt lugnt och fint. Men visst, vill du ha bråk så ok. Du gör det på egen risk isåfall.

Anonym
Bästa Frihetsguiden!

Du är ju inte upplyst, det framgår ju helt klart i din beskrivning.
Du skriver att;"Ett upplyst tillstånd är fördomsfritt, ur det ser jag verkligheten som den är"

Ser JAG verkligheten som den är, skriver du? Men, är man upplyst finns det inget JAG, det finns inget ego, det är det som är upplysningen.

Egot är en illusion, därmed också upplysningen...

/Mäster Psilo

See User information
lol, det kommer in drama från andra delar av kosmos på vaken..

wow..

frihetsguiden.. lol ..det låter som satan själv i fåra outfit..

Posted on: 2007/5/22 9:38
Heil Micro och vaken.sekt.!!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
P. Det är inte en fråga om vad jag tål, det är en fråga om vad jag kan göra för att skydda Frihetsguiden från slentrianmässig eller medvetet illasinnad svartmålning. En skadad själ blir ett varnande exempel. Det är ingenting personligt.

Upplysning är avskalning av illusioner. Ett upplyst tillstånd är fördomsfritt, ur det ser jag verkligheten som den är. Verkligheten kan visserligen ses på många olika sätt och förändrar sig av hur du betraktar den, så ingenting är givet. Men den upplyste följer med i flödet med vaken blick, han är inte rädd att släppa en föreställning om den islorerar honom från flödet. Allting som inte är jag - är energi i olika grader av förstelning. Tankar är energi i en lägre grad av förstelning än materia. Genom att ta kontroll över mina tankar och ändra dem när de inte för mig till förståelse, så får jag bättre förutsättningar för hälsa, kreativitet, integritet och produktiva, rättvisa relationer. Det var en början...

Du är ute efter "själar" - det är det som är i aliens agenda - göra folket nun human, själlöst - förstör deras själar och ta över kropparna.

"Verkligheten kan visserligen ses på många olika sätt..." - så är det inte alls - du är ordbajsare, och vet överhuvudtaget inte vad egentlig andlighet är - för du är korrumperad av dåliga väsen/aliens och är deras - så som det är i New Age.

Vi kan ta hand om dig på Avdelningen - än finns det kanske lite hopp för din själ - men du är en fara för allmänheten. Du kan infinna dig i morgon klockan 13 för en första inspektion, utvärdering, överhalning, undersökning, avprogrammering och påsterapi.

Posted on: 2007/5/22 9:48
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Idag i och med denna tråden så har nog vi deltagare på Vaken.se givit skeptikerrörelsen vatten på kvarnen. Det är en svart dag för konspirationsrörelsen onekligen.

Apropå svart så tänker jag mycket på henne.

Du har rätt, det blev så. Jag tänker att hon ligger hemma och trynar på golvet vid elementet.

Jag får ta vägen förbi Sparköp på vägen hem och köpa henne nåt gott tror jag så blir allt bra.

Nyligen träffade jag några vakendeltagare i Göteborg. Vissa av dessa är oftast passiva, de skriver inte så mycket. Anledningen sa de att det "är en jävla massa tjafs och skitsnack"

Visst har ni en poäng!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Quote:

novax wrote:

Vi kan ta hand om dig på Avdelningen - än finns det kanske lite hopp för din själ - men du är en fara för allmänheten. Du kan infinna dig i morgon klockan 13 för en första inspektion, utvärdering, överhalning, undersökning, avprogrammering och påsterapi.

Det låter intressant, men jag avstår. Jag försäkrar dig att jag ÄR en alien och inte besatt av en. Jag har även varit bortförd och fått instruktioner: För fyra år sedan på midsommardagen vaknade jag mitt i ett rågfält efter att ha somnat vid kanten av det. Det fanns inga spår till platsen. Därefter har jag renodlat mina förmågor. Och du behöver inte oroa dig, jag har skadat Wikhalls själ, men jag kommer inte att "ta" den - och efter att den har läkt, så kommer den att vara en bättre själ. Det är gammal lag: Vi får skada de som vill skada oss. Men när vi skadar, så gör vi friskare.

Du var deras redan som lite gosse - nu ser du dig som alien, synd om du gett upp.

Posted on: 2007/5/22 10:06

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Wikhall. Ja, så det kan bli. Men visst käns det bättre nu när du vet hur du skall kompensera? Min irländska setter hälsar :) Vad var det förresten för dåligt med denna lilla konversation? Den var rolig, tycker jag... Den var underhållande. Gillar inte göteborgarna det?

Novax. Det stämmer att jag redan som liten gosse visste varifrån jag kom. Och jag insåg att det var en bättre plats än planeten Jorden. Men du kanske tycker att planeten Jorden är idealet? Du har inte heller dina rötter på denna planet. Det är det som du brottas med. Men du har blivit en självhatande alien. Synd att du gav upp.

Om du hade följt alla mina inlägg på vaken så skulle du vetat att jag måååånga gånger sagt att detta inte är här vi hör hemma, att vi fallit ned hit, att det är Devolution, att aliens har mixtrat och haft sig på vägen ("gudar") - jag har kontinuerligt sagt att detta inte är vårt hem, utan som det till och med sägs inom viss New Age: karantän/fängelse. Tidsrummet har speciellt skapats av barmhärtiga gudar och har ju många namn: Samsara, den trefaldiga världen mm - istället för att vi skulle eliminerats för länge sedan. Vi har fått en chans att räddas inför den tid som kallas den sista ödeläggelsen, armageddon, ragnarök, slutdharmatiden, sluttiden osv. Det är det som maya talar om, 2012 och det begreppet... det som kosmos genomgår och når oss här snart - är du med... jag har ju sagt detta hela tiden. Så att du säger om att jag skulle tycka att jorden är idealet... och rötter på denna planet är helt fel - är det någon som hela tiden sagt att detta är inte där vi hör hemma så är det jag - du är dåligt påläst.

Flummare och New Agare på vaken kan ha tankar som finns och lanseras från aliens/dåliga gamla krafter, tex "skapa himmelriket på jorden..." "alla tillsammans..." rädda jorden... de gör allt bakvänt, det kan bara vara så inför den sista tiden... då alla har förlorat förståndet. De vet inte att de ger röst åt det som vill ta över - detta är aliens plats från början, och aliens är de som rensats ut i tidigare kataklysmer/undergångar - inga väsen som är högre, som inte ramlat ned till Samsara ärhär... eller talar till oss... det funkar inte så - utan det är bara sådant som är kosmos avskum, inom Samsara som är här - och de förvrider våra sinnen... de vet vad som försiggår i kosmos, de rensas ut där och flyr hit... därför har de den gamla agendan - det är den enda agendan som finns, konspirationsgrejerna därute är för vår tid - de vill överleva, så agendan är att förstöra våra själar, göra oss själlösa och att de därmed kan ta över våra kroppar och räddas, komma med in i det som blir som ett nytt kosmos - kosmos är som en cell i våra kroppar - de regenereras/byts ut - det sker med kosmos, det är Fa-rectification.

Edit...: Gjorde lite editeringar...

Posted on: 2007/5/22 10:29

Edited by novax on 2007/5/22 10:45:03

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Här är en kollega till frihetsguiden...en stor upplyst andlig ledare...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,949223,00.html

Anonym
Allvarligt talat frihetsguiden, har du din foliehatt på dig nu eller?

Hur kan du på allvar framställa dig som upplyst messias?

Anonym
Hmmm,...hur går det för dig som stor andlig ledare i frihetsguiden? Det verkar ju inte gå så bra,...du har 79 700 kr i årsinkomst.

Är det därför som du driver disktanskurs via e-mail, där deltagarna skall lära sig li upplysta genom meditation? Varför står det att kursavgiften är en "gåva" till dig? Är det för att du inte skall behöva skatta för pengarna. Höll inte du på med etik sa du?

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Novax. Det där är ett tankeuniversum, slutet i sig självt. Du tror på det. Jag gör det inte.

Jag tror på den biologiska evolutionen, jaget som en reinkarnerande ande och själens utveckling genom liven med alltmer upplysning och kärlek som resultat. Jag tror att Gud är jagets högsta nivå av kärlek och upplysning. Jag tror att anden är fri men att vi behöver moraliska samförstånd för att leva i ett samhälle. Det bästa samförståndet tycker jag är att jag skall lämna andra i fysisk frid och intellektuell frihet, så länge de lämnar mig i fysisk frid och intellektuell frihet.

Nej nej, icke alls på det viset.

Dutror på det du fyllt dig med - såär "människor". Bara begrepp från illusionslabyrinten som du säger nu - kärlek, upplysning, utvecklin --- du bör tänka på begreppen kring om vi som medvetande avviker genom våra liv, kring det som är devolution då alltså - annars kan man inte alls förstå vad upplysning är - upplynsing är bara återta/återfå det som man förlorat/som stängts av då man fallit nedåt, och nedåt, och nedåt... då manninte kunde leva efter kriterierna på en nivå. Som en flaska fylld medvatten och smust - den sjunker djupare ned i vattnet ju mer smusts det är i den - vi ska göra oss av med smutsen - det var det som tex Theseus skulle göra... se denna tråd om honom, som blir mitt inlägg vidare här till dig då... http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40348#forumpost40348

Att upplysas är att kultivera - att förbättra sig/höja sig som människa, göra sig av med det som Teseus skulle göra. En budda är en genom kultivering upplyst person.

Biologiska grejer är inte intressanta... det är inte vi - vi ska hälla ut smutsen - det handlar bara om att kultivera eller gå under till sist. Genom historienj har allt gått under då de blivit för dåligt - nu är det en speciell tid, med många namn då, jag upprepar inte - men då döms allt efter universums natur/kriterier - respittiden i fängelset Samsara håller på att löpa ut. För övrigt är det inget sådant som Utveckling - vi hade allt från början naturligt, där vi en gång som individ och grupp skapades - det är när man börjar avvika från dess natur/sin natur, som man börjar utveckla något som inte är en själv - ett ego, det som är avvikelsen blir även den tyngd som drar en nedåt i fallet, smutsen i flaskan = karma. Ska man alls använda ordet utveckling så är det kring att förstå detta... och följa högre kriterier igen = kultivera.

Det där som du säger som inledning är faktiskt inte du - utan vad som stoppats in i dig - men det är ditt fel - ditt ansvar att du låter dig blivit så låg att du nu vill vara en programmerad troende new agaare med en diger samling implantat. Har du blött näsblod på natten nyss?

Posted on: 2007/5/22 11:23

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:
Frihetsguiden:
Wikhall. För att det var litet grabbigt kul, så mätte jag och P våra sexuella erfarenheter. Det visade sig att jag har en ganska normal sexuell historia för en 32-åring medan P (inte för att det är något fel) har legat med 500-600 kvinnor. Ändå är det JAG som är den måttlöse?

Erhhhmmm... om ni skäms en liten stund för era siffror så lär jag få skämmas i tusen år. (Tycker inte att någon skall skämmas för fysiska kontakter som bygger på kärlek. Men det är viktigt att komma ihåg att sex kan användas till att styra osäkra människor till deras egen undergång. Tänker i detta sammanhang att du Tobias inte så lite påminner om Helge Fossmo. Han ville ju gärna också utse sig till andlig ledare)

Jag ber nu i efterhand alla universums skapelsegudar om ursäkt men jag kunde bara inte hjälpa det... ni lyckades alldeles för bra när ni skapade den gudomliga varelse vi kallar kvinna. Dessa levande varelser är ju för tusan perfekt utformade och råkade väl inte av en slump passa min fysiska konstruktion och mentala läggning som handen i handsken.

Sedan är det där jäkla tjatandet om städning, tandkrämstuber och gardinfärger då förstås. Fast det brukar alltid bli lite mindre tjöt och mer positiv verkstad när prostaglandin och testosteron möter östrogen och kvinnligt DNA.

Man kanske kan dra slut(satsen) att det blev så mycket fysisk kärlek för att jag var bättre på att älska än att leta dammtussar.

http://www.dagensmedicin.se/nyheter/2 ... -kan-ge-skydd-m/index.xml

http://hem.passagen.se/niomanad/ovrigt/hormoner.html

Posted on: 2007/5/22 11:40

See User information
Jeepers Creepers Lyrics

Jeepers creepers, where'd you get those peepers?
Jeepers creepers, where'd you get those eyes?
Gosh all git-up, how'd you get so lit up?
Gosh all git up, how'd it get that size?
Golly gee, when you turn those heaters on,
Woe is me, got to put my cheaters on.
Oh those weepers, how they hypnotize!
Where'd you get those eyes?

Posted on: 2007/5/22 11:43

Anonym
Quote:
Hmmm,...hur går det för dig som stor andlig ledare i frihetsguiden? Det verkar ju inte gå så bra,...du har 79 700 kr i årsinkomst.

Inte illa, psilocyber. En bra underrättelsetjänst du har.
Är det de avundsjukas bibel (=taxeringskalendern)
du använder?

Vill minnas den andliga ledaren Anders B Johansson
som 1996 startade en insamling till ny datorutrustning.
Denna behövdes tydligen för att sprida budskapet att världen vid början på år 1997 skulle träda in i ett elektromagnetiskt moln som skulle slå ut all elektronik.

(Å andra sidan är detta info från det VoF-infiltrerade
UFO-Sverige. Kan tas med en nypa salt. Men det är ändå intressant...)

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Frihetsguiden:
Wikhall. För att det var litet grabbigt kul, så mätte jag och P våra sexuella erfarenheter. Det visade sig att jag har en ganska normal sexuell historia för en 32-åring medan P (inte för att det är något fel) har legat med 500-600 kvinnor. Ändå är det JAG som är den måttlöse?

Erhhhmmm... om ni skäms en liten stund för era siffror så lär jag få skämmas i tusen år. (Tycker inte att någon skall skämmas för fysiska kontakter som bygger på kärlek. Men det är viktigt att komma ihåg att sex kan användas till att styra osäkra människor till deras egen undergång. Tänker i detta sammanhang att du Tobias inte så lite påminner om Helge Fossmo. Han ville ju gärna också utse sig till andlig ledare)

Jag ber nu i efterhand alla universums skapelsegudar om ursäkt men jag kunde bara inte hjälpa det... ni lyckades alldeles för bra när ni skapade den gudomliga varelse vi kallar kvinna. Dessa levande varelser är ju för tusan perfekt utformade och råkade väl inte av en slump passa min fysiska konstruktion och mentala läggning som handen i handsken.

Sedan är det där jäkla tjatandet om städning, tandkrämstuber och gardinfärger då förstås. Fast det brukar alltid bli lite mindre tjöt och mer positiv verkstad när prostaglandin och testosteron möter östrogen och kvinnligt DNA.

Man kanske kan dra slut(satsen) att det blev så mycket fysisk kärlek för att jag var bättre på att älska än att leta dammtussar.

http://www.dagensmedicin.se/nyheter/2 ... -kan-ge-skydd-m/index.xml

http://hem.passagen.se/niomanad/ovrigt/hormoner.html

"Tycker inte att någon skall skämmas för fysiska kontakter som bygger på kärlek...." - hehe - så är det inte alls nu för tiden. Din så kallade förståelse är bakvänd - och då talar man lätt som programmeringen ser ut, precis som det står i RFSL-sfärens media (kvällstidningarna ++ ).

Fysisk kontakt är ingen liten sak - det är som när två stora kosmos möts därute - det föder fram ett nytt kosmos - blanda inte in våra ord såsom kärlek och annat i det som rör skapelsens innersta principer. Eftersom allt därute är uppfyllt av sådana som sex och "kärlek" så borde det innebära att en vaken drar öronen åt sig lite...

Vi är i en karantän, egentligen skulle vi sopats bort för länge sedan, och vi talar om kärlek... när vi är i den värsta smutsen, och dras till smuts, och håller på med smuts. Men då vi blivit sådana så "tycker vi om det" - fast det är annat i ryggsäcken och bakom öronen som begär det och utnyttjar det via oss. Det har man alltid vetat förr, och därför var sex något som man avhöll sig ifrån, för det är bara något som håller en kvar här pådenna nivån.

Posted on: 2007/5/22 14:28

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Novax!

Jag förstår att du blev upphetsad av att läsa om vad den f.d. häradspåsättaren BumbleBee hade i sin kappsäck.

Du missade dock en väldigt viktig sak!

Hela min berättelse skrevs i dåtid! D.v.s. gången tid, a.k.a. tid som gått, passerad revy, in the past, historia!

Hur kunde du misssa det? Du som är så observant annars!

Men viktigast av allt är ändå detta. Du förespråkar avhållsamhet.

Frivillig avhållsamhet är en mycket personlig sak som kan bero på en massa olika saker och jag säger inte att det är av ondo om det är självvalt.

Men påtvingad avhållsamhet är bara plågsamt och snarare höjer behovet än minskar det. Så att sätta sig till doms över människors behov av gemenskap och kärlekslängtan oavsett om den är sann eller falsk ser jag inte som annat än en dålig auktoritet.

Tänk som en bra förälder istället. Misstag kommer att göras och alla barn ramlar innan de lär sig gå. Men att skälla på dem när de ramlar gör bara idioter eller känslomässigt omogna individer som trots sin ålder inte fattat som menas med att vägleda.

J

Posted on: 2007/5/22 14:42

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Novax!

Jag förstår att du blev upphetsad av att läsa om vad den f.d. häradspåsättaren BumbleBee hade i sin kappsäck.

Du missade dock en väldigt viktig sak!

Hela min berättelse skrevs i dåtid! D.v.s. gången tid, a.k.a. tid som gått, passerad revy, in the past, historia!

Hur kunde du misssa det? Du som är så observant annars!

Men viktigast av allt är ändå detta. Du förespråkar avhållsamhet.

Frivillig avhållsamhet är en mycket personlig sak som kan bero på en massa olika saker och jag säger inte att det är av ondo om det är självvalt.

Men påtvingad avhållsamhet är bara plågsamt och snarare höjer behovet än minskar det. Så att sätta sig till doms över människors behov av gemenskap och kärlekslängtan oavsett om den är sann eller falsk ser jag inte som annat än en dålig auktoritet.

Tänk som en bra förälder istället. Misstag kommer att göras och alla barn ramlar innan de lär sig gå. Men att skälla på dem när de ramlar gör bara idioter eller känslomässigt omogna individer som trots sin ålder inte fattat som menas med att vägleda.

J

Bit då... jag gjorde ett misstag, hur otroligt det än må verka. Jag trodde jag svarade på Raelianen... hade jag haft bättre koll så hade jag tonat ned lite...

Posted on: 2007/5/22 15:29

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Patetiskt. Jag kallar mig den nya tidens andliga ledare (med det menar jag en stil - inte Messias) och presenterar nätverket Frihetsguiden. Jag är en ganska vanlig kille med litet ovanliga förmågor. Men jag tror inte att jag är en gud eller en superguru eller något sådant. Flera gånger har jag förklarat att jag inte heller vill ha den rollen, utan att vi vill föra en dialog om viktiga grejer och dela en värdegrund i Frihetsguiden. Jag är "ledare" av praktiska skäl - någon bör vara det. Och jag ägnar mycket tid åt att tänka ut hur Frihetsguiden kan utvecklas.

I en liten kul parantes redogör jag för min högst ordinära sexualhistoria, som har varit både innerlig och mer på kul men alltid i fullständig ömsesidighet och med respekt. På fredag gifter jag mig dessutom med kvinnan i mitt liv. Och för detta är jag Jim Jones och Helge Fossmo? Osannolikt förvirrat. Genast görs dessutom vilda antaganden om att jag är "in it for the money", vilket verkligen inte är fallet. Det är sant att jag inte är duktig på att tjäna pengar, det har jag aldrig varit, det är nog mest för att jag är så ointresserad. Men jag har hankat mig fram med jobb, studielån och bidrag på ett inte heller särskilt uppseendeväckande eller ovanligt vis. Är detta er uppvisning i komplett vansinne, så är jag faktiskt litet imponerad.

Blir bröllopsresan till Komodo?
Se upp de tog en Rockefeller en gång i en intern konflikt.

Fast fint att ni gifter er - då blir det inte nya reptiler avlade i synd...

Posted on: 2007/5/22 15:32

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Novax. Bla, bla, bla. Implantat och reptiler och New Age. Bla, bla, bla. Devolution och smuts och kultivering. Bla, bla, bla.

Synd för dig.

Kultivering och Devolution - det heter apparaten.

Resten är strunt, dvs. sådant som du fångats av.

Posted on: 2007/5/22 15:53

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Frihetsguiden!

Undrar du inte varför så många blev uppretade på din tråd som du kallade:

JAG ÄR DEN NYA TIDENS ANDLIGE LEDARE!

Det kanske var lite väntat om vad som hända skulle när man lägger ut en sån rubrik på ett forum där ganska många är medvetna om att människor som utser sig själva till andliga ledare ofta är de som har minst andlighet i själen.

Vill inte att du skall må sämre än någon annan och om du råkar ha en låg årsinkomst så säger det givetvis ingenting om dig som person. Ha ett fint bröllop och njut av livet!

P.S. Lite humor är alltid välkommet och jag kan bara inte sluta skratta åt Novax slipade kommentar. Går bröllopsresan till Komodo då eller? Klockren humor!

Här är en fin sång att nynna på:

Jeepers creepers, where'd you get those eyes?
Gosh all git-up, how'd you get so lit up?
Gosh all git up, how'd it get that size?
Golly gee, when you turn those heaters on,
Woe is me, got to put my cheaters on.
Oh those weepers, how they hypnotize!
Where'd you get those eyes?

Om du undrar varför jag klistrar in den gång på gång så får du gärna fråga!

Posted on: 2007/5/22 18:03

« 1 2 (3) 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper