vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Hoppas vi kan komma överens...
Jag är orolig / mår inte bra över allt tjaffs, bråk, mobbning, jidder och liknande på vaken.se. Jag förstår att det är oundvikligt att allt sådant här negativt inträffar pga vi kommer med så olika kunskap, bakgrund och information till ett så annorlunda forum. Jag vet att jag själv lackar ur och beter mig illa. Men av allt som finns vill jag ändå försöka, å det yttersta att komma överens, eller komma fram till något _bra_ vi kan göra tillsammans. Kanske enskilda projekt som kan ta fart för att nå framgång mot det vi alla tycker är fel i världen. Jag ser er alla som mina vänner i den här kampen som vi "upptäckt".

Jag gör mitt bästa, men har själv många hinder och ego-relaterade saker som dämpar framfarten. Att bråka inbördes är det sämsta vi kan göra. Hoppas vi kan träffas mer i verkligheten, oavsett om vi träffats tidigare eller inte. Hoppas användare här på vaken.se kan hitta andra som de kan göra något bra tillsammans med. Vi måste ses/nätverka snarast för att ta all vår gemensamma kunskap till en reell och praktisk tillämpning ute i verkligheten. Im up for whatever.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Hoppas vi kan komma överens...
Varför inte sitebanna lite PsyOps då?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Void, du e öppen o go o trevlig, kommer man långt med. Jag håller också med, både första och andra inlägget! Själv har jag inte fem öre över till en skeptiker av denna värld. (Som om det skulle vara så svårt att hitta felen i vår vardag?)

Till en början kommer jag bara ihåg nyfikna vakna på denna webb, nu har det blandats ut med 2 sidor, en sida vill se det, den andra försöker dölja det. med betalning. (Penning-drägg)

Den fege håller kvar, den starke går framåt.... Kassta ut ballasten admins, hett tips....

För övrigt är det inte så svårt att ställa till det för eliten, de e bara att klara sig själv, o ta hand om sig själv. Då spelar det ingen roll vad dom säger eller säljer, utan support så försvinner slöddret på toppen.

Fram tills för ca: 1 vecka sedan såg det lite svårt ut att fixa till en vardag, UTAN ILLUMINATIS förbannade mat o godis o allt. Men efter ett par glas Gotlands dricka så ljusnade det :)

Jag skall dra ihop en ritning för alla som är intresserade, steget ut ifrån skiten är relativt enkelt och blir gudomligt mysigt!

Byn hälsar!

Anonym
förstår din tanke ....

dock så måste jag säga att med tanke på dom NORMALA sakerna som diskuteras här så är det ganska lungt här.

Svårt att tro att det kan bli så mycket lungnare ?

Dom flesta forum är mycket värre när diskussioner om så tunga saker diskuteras ..

Att det ifrågasätts är ett friskhetstecken och det behövs.....

Forum är psykologiskt inte skapade för människan.

På alternativ.se lägger man in ett udda inlägg där så blir man halshuggen och till och med raderade inlägg utan någon som helst anledning....

Körde bil en gång var lite slö plötsligt var det nån som tuta och svor och körde förbi i full fart, senare när jag parkera bilen hemma så kom samma bil oupps det var GRANNEN he he tror du att han kände sig dum

Anonym
Visst är det ibland lite för mycket tjasf och lite för mycket idioter här men det är även såna saker som gör ett forum levande

Anonym
Det är bestämt inbyggt i oss. Måste ha med det delvis retiliska ursprunget att göra, eller hur?

Berättade om den heta diskussionen med frihetsguiden igår för hustrun. Hon fick ett gott skratt och hävdade det riktiga i det barnsliga beteendet som finns eller lockas fram i ett sådant här forum. För barnsligt är det. Söndra och härska kallas det, eller pajkastning.

På den här nivån är sånt här vanligt. På en annan nivå ägnar sig helt andra personer på en annan plats just nu med helt annan mycket mer konstruktiv verksamhet, för det börjar dra ihop sig som vi alla vet. Det finns ett, om man ska kalla det, "gott illuminati" har jag fått veta.

Men dessa smider bara underlaget för förändring.
Vi genomför den, för förändring kommer alltid underifrån.
Att vi är olika är bara bra, ju mer olika vi är desto bättre.

Jag är ofta på alternativ.nu
Jag är bekant med utgivaren. Jag publicerar inget "suspekt" där.
Däremot länkar jag... Det är också en kaka med många goda russin. Precis som vaken.

Anonym
Quote:

wikhall wrote:

Jag är ofta på alternativ.nu
Jag är bekant med utgivaren. Jag publicerar inget "suspekt" där.
Däremot länkar jag... Det är också en kaka med många goda russin. Precis som vaken.

Visst är det bra forum men det är väldigt aggresivt om man inte följer strömmen...iallfall om man vågar sticka ut huvet "självklart så bangar jag inte "...

jag vet inte om du menar Petter "utgivaren" men han e helt okej det är nördarna moderaterna "konstigt att så fort en människa får lite makt så blir dom king of the road"

Forumet är väldigt stort! tror att det är stort pga av bra google sökning söker man på nått så kommer ofta alternativ.se upp till skillnad mot vaken varför ?

Anonym
Troligtvis handlar det om mängden besökare.

Några av mina ännu så länge rätt få gråa hår har jag fått på alternativ.nu:s forum. (fast, förstås, Miljöpartiets interna datanätverk har nog gett ännu fler)

Jag kan inte skylla allt på mina barn alltså

Anonym
Så det är dags för dig void att gnälla lite igen då!? Du är orolig och mår dåligt säger du, men det finns ju psykolog och medicinering om du mår så dåligt.
Det är ju samma sak om du läser en dagstidning och mår dåligt av det du läser, då är det väl dags att sluta läsa då och söka vård för dina psykiska besvär, eller? Eller är det ANDRAS fel att du mår dåligt, i detta fall skribentens?

Du void skall väl inte snacka om mobbning, tjafs och jidder då du är ganska bra på det själv, det har ju jag och andra fått erfara. DU var en av orsakerna till att jag drog från vaken tidigare.

Sedan en annan sak; om du själv har problem med att följa forumreglerna utan lackar ur och går till personangrepp, varför skall du då vara moderator/administratör?

Det är de vanliga användarna som bör vara oroliga då vaken administreras av ett par tvivelaktiga personer som censurerar, bannar, tystar ner, bedriver lobbying, mobbning och banningar - allt efter eget behag och ren godtycklighet.

Personligen gillar jag dig inte alls void, då jag vet att du är en feg liten råtta som snackar skit bakom ryggen (backstabber) på folk på vaken.se, istället för att vara rakryggad och stå för det ansikte mot ansikte. Jag har erbjudit dig otaliga gånger att träffa mig personligen och stå för ditt skitsnack om mig "personligen", men det har du aldrig vågat din fega djävel. Du har heller aldrig bett om ursäkt!

Gå och häng dig i närmsta träd...pucko!!

See User information
Quote:

Psilocyber wrote:
Så det är dags för dig void att gnälla lite igen då!? Du är orolig och mår dåligt säger du, men det finns ju psykolog och medicinering om du mår så dåligt.
Det är ju samma sak om du läser en dagstidning och mår dåligt av det du läser, då är det väl dags att sluta läsa då och söka vård för dina psykiska besvär, eller? Eller är det ANDRAS fel att du mår dåligt, i detta fall skribentens?

Du void skall väl inte snacka om mobbning, tjafs och jidder då du är ganska bra på det själv, det har ju jag och andra fått erfara. DU var en av orsakerna till att jag drog från vaken tidigare.

Sedan en annan sak; om du själv har problem med att följa forumreglerna utan lackar ur och går till personangrepp, varför skall du då vara moderator/administratör?

Det är de vanliga användarna som bör vara oroliga då vaken administreras av ett par tvivelaktiga personer som censurerar, bannar, tystar ner, bedriver lobbying, mobbning och banningar - allt efter eget behag och ren godtycklighet.

Personligen gillar jag dig inte alls void, då jag vet att du är en feg liten råtta som snackar skit bakom ryggen (backstabber) på folk på vaken.se, istället för att vara rakryggad och stå för det ansikte mot ansikte. Jag har erbjudit dig otaliga gånger att träffa mig personligen och stå för ditt skitsnack om mig "personligen", men det har du aldrig vågat din fega djävel. Du har heller aldrig bett om ursäkt!

Gå och häng dig i närmsta träd...pucko!!

Psilo!!! Nu har du problem.

Posted on: 2007/5/23 15:42
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
jepp psilo har problem med något du varken kan eller vill se novax..

jag kan bara instämma i psilos inlägg om allt som rör void, som backstabbade mig rejält..

sedan ringde han mig på fyllan kl 7 på morgonen osv för att försöka be om ursäkt osv.

det bästa med allt skit du gjorde void var att visa micron's rätta ansikte..

svårt att se vem av er som suger mest..

Posted on: 2007/5/23 16:34
Heil Micro och vaken.sekt.!!

See User information
Quote:

censuren wrote:
jepp psilo har problem med något du varken kan eller vill se novax..

jag kan bara instämma i psilos inlägg om allt som rör void, som backstabbade mig rejält..

sedan ringde han mig på fyllan kl 7 på morgonen osv för att försöka be om ursäkt osv.

det bästa med allt skit du gjorde void var att visa micron's rätta ansikte..

svårt att se vem av er som suger mest..

jojo... jag vet inte, och jag vill inte lägga mig i så där... men det är ett allmänt forum och vi behöver inte skylta med våra egna saker - för det är det samtidigt, det är två om en tango. Jag tänker att man inte behöver vara oförskämd på det sättet. Ibland får man svälja... och se om man kan "gottgöra" på något sätt.

Posted on: 2007/5/23 16:48

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
gottgöra en kniv i ryggen....

det känns som du saknar livserfarenhet eller något..

personligen så tycker jag råttorna har ont om svansar att hålla sig fast vid för tillfället och det börjar kännas som man sparkar på ett lik med alla dessa inlägg..

konspirationen sträcker sig ända ner till det personliga planet, vissa är så genomsyrade av den så att dom är tvugna att konspirera på sina med människor.

detta gäller speciellt Micro, void, maggot och Cee som numera verkar bytt nick eller gått å gömt sig..

dolda härskar strukturer..

ingen kan sin sak bättre..

Posted on: 2007/5/23 17:33

See User information
Censuren och Psilocyber!

Kan vi inte göra ett test... ni styr och modererar forumet i en vecka!

Posted on: 2007/5/23 18:02

Anonym
Bra initativ Void! Nu har inte jag fallit offer för all backstabbing som dom anklagar dig för. Men jag tycker att vi kan låta diskutionerna gå varma och högljuda, men hålla oss ifrån person angrepp, som verkar genomsyra väldigt mycket här.

Tycker vi borde försökta annordna en medlems träff eller liknande, spec nu när vädret börjar bli gott också, kanske grilla och bekanta oss med varandra på ett mer socialt sätt än här på forumet.

bara en tanke

See User information
Quote:

censuren wrote:
gottgöra en kniv i ryggen....

det känns som du saknar livserfarenhet eller något..

personligen så tycker jag råttorna har ont om svansar att hålla sig fast vid för tillfället och det börjar kännas som man sparkar på ett lik med alla dessa inlägg..

konspirationen sträcker sig ända ner till det personliga planet, vissa är så genomsyrade av den så att dom är tvugna att konspirera på sina med människor.

detta gäller speciellt Micro, void, maggot och Cee som numera verkar bytt nick eller gått å gömt sig..

dolda härskar strukturer..

ingen kan sin sak bättre..

Suck... vi får ta in dig på Avdelningen för en Total Nedsänkning

Posted on: 2007/5/23 19:11

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Jag ändrade inte nick på grund av er fajt som aldrig tar slut, nån får komma ihåg att jag ville bara ha tillbaka mit inlogg när jag var admin, är inte det längre på grund av allt strul! Jag bannade ingen i den soppa ni håller på med, bytte inte nått lösen, tog inte någons sida, för jag såg vart det var på väg.

De får väl va nog en gång för alla kanske, eller skall alla fajtas ett nytt andra världskrig kanske?

Gömt mig? För vem och vad? Luktar möglig fisk!

Efekto, om du inte kommer ihåg så kan jag påminna dig, jag kontakta dig, som hade låst mitt konto eller nåt (vem det var bryr jag mig inte om), fick tillbaka mitt lösen, sen gjorde jag inte ett enda dyft till, ALLT annat som hände står ni själva för. Jag tog som sagt inte någons parti, inte ditt heller Efekto!

See User information
The FUCKING never ENDING story!

Hur fan orkar man tjata om en sån här grej så jävla länge?

Är det för man tar sig själv på så stort jävla allvar att man inte ger sig förrän hela världen stannat upp så borde man fan söka hjälp!

Void har väl gjort mer än de flesta på det här forumet för att sprida den information som de flesta besökare härinne tycker är vettig. Den som har kritik mot honom borde vara tyst tills man gjort i alla fall något konkret istället för att bara tjöta själv!

Det tror fan att alla inte köper Microns buddha "nu skall vi vara snälla koncept" i alla lägen. Men eftersom det tar så förbenat lång tid att ändra på andras beteenden är det kanske läge på att börja med sig själv.

Fattar fortfarande inte hur du kan tugga om samma sak om och om igen Censuren?

Posted on: 2007/5/23 21:01

Anonym
Defekto du är som en sur gammal svenne som är sur på turken som lånade socker men inte har lämnat tillbacka det!

See User information
cee, du behöver ju inte direkt upplysa någon om ditt ställningstagande..

jag tog över siten ja.
rätt eller fel spelar ingen som helst roll då jag erkänt handlingen.
mina orsaker var ytterst personliga och gjorde det med redan bestämd tanke att kasta in handuken på allt som berör denna sida utåt.

Dock tänker jag inte ge upp inneifrån nu när jag redan nästlast fast mig i den inre kretsen, där lobbying, censur, utfrysning, grupperingar, rädslor, LÖGNER men framför allt manipulering är vardagsmat.

Jag har dessutom hunnit träffa micro, och void ett gäng gånger och har redan en klar uppfattning om vad det är för grabbar.

i rest my case..

Posted on: 2007/5/23 22:37

Anonym
Quote:

censuren wrote:
cee, du behöver ju inte direkt upplysa någon om ditt ställningstagande..

jag tog över siten ja.
rätt eller fel spelar ingen som helst roll då jag erkänt handlingen.
mina orsaker var ytterst personliga och gjorde det med redan bestämd tanke att kasta in handuken på allt som berör denna sida utåt.

Dock tänker jag inte ge upp inneifrån nu när jag redan nästlast fast mig i den inre kretsen, där lobbying, censur, utfrysning, grupperingar, rädslor, LÖGNER men framför allt manipulering är vardagsmat.

Jag har dessutom hunnit träffa micro, och void ett gäng gånger och har redan en klar uppfattning om vad det är för grabbar.

i rest my case..

Hur går fotbollen är du fortfarande avstängd där med?
Otroligt vilken otur du har överallt?

svennedomare och en jävla typ till dommare eller?

Anonym
Censuren jag går in på din sida och läser

Sysselsättning Kontaktperson ??

menar du att du har en kontaktperson

See User information
för att vara helt ärlig mot dig maggot så har jag faktist spöat en "svennedomare" vid ett tillfälle, en riktig jävla smygrasse som är farsa till en tjej som gick i min skola som jag känt i hela mitt liv...

du kommer aldrig få komma i närheten av den lyckan jag fick känna den dagen maggot, din stackars jävel..

dessutom har jag aldrig varit avstängd förutom dom få röda korten jag lyckats dragit på mig dom senaste 10 åren då jag spelat div 4-5 fotboll...

just nu "tränar" jag med ifksollentuna som spelar div4.

ingen match har det blivit av än men konkurransen är ovanligt hög och kompetensen ovanligt begränsad..

men jag är nöjer mig med träningarna..

så prova att projektcera din mörka energi åt något annat håll din onda cirkel..

Posted on: 2007/5/23 22:49

Anonym
Quote:

censuren wrote:
för att vara helt ärlig mot dig maggot så har jag faktist spöat en "svennedomare" vid ett tillfälle, en riktig jävla smygrasse som är farsa till en tjej som gick i min skola som jag känt i hela mitt liv...

du kommer aldrig få komma i närhet av den lyckan jag fick känna den dagen maggot din stackars jävel..

Vad hade han gjort som var så farligt då?

Quote:

dessutom har jag aldrig varit avstängd förutom dom få röda korten jag lyckats dragit på mig dom senaste 10 åren då jag spelat div 4-5 fotboll...

hahaha okej
Hur många kort rör det sig om och vems fel var det?
kan du inte berätta om detta med sjukhuset en gång för alla när du slog till en sköterska eller vad man nu kunde läsa i din dagbok...
eller det med när "hashet räddade ditt körkort"

Quote:

just nu "tränar" jag med ifksollentuna som spelar div4.

ingen match har det blivit av än men konkurransen är ovanligt hög och kompetensen ovanligt begränsad..

men jag är nöjer mig med träningarna..

Hur är din kompetens?
fan jag har fullt upp idag har massor att svara på sidan www.nordisk.nu

regga dig där du med

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper