vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Svara Zink...
Quote:

Tomten wrote:
Quote:

Det är byggnader som har inre sprängladdningar som inte rasar rakt ned utan faller ihop i mitten ned men de med yttre sprängladdningar som syns rasar rakt ned.

Mer blaj.

Ännu mer blaj från din okunskapssida.

Ta och visa att jag har fel på något sätt än bara skriva strunt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Du är en total mockingbird psyops tönt jävel som endast är här för att distrahera oss. Några frågor, betong experten?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Tomten wrote:
Du är en total mockingbird psyops tönt jävel som endast är här för att distrahera oss. Några frågor, betong experten?

Tack för att du visat att du inte kan visa att jag har fel.

Jag har alltså än så länge helt rätt.

Anonym
Zink må ha rätt eller fel, men han diskuterar, och kommer med sina teorier som sticker ut från de flestas åsikter här inne. Det är kul!

Men Tomten, varför slänger du ur dig totalt meningslösa hugg mot Zink? Han må va i maskopi med Eliten, Iluminati eller vad som helst, men han har iaf teorier. Så om du nu tycker annorlunda än honom, vore det då inte bättre att lägga upp fakta/bevis som motsäger hans?!

Back to topic!

Anonym
Zink har påstår att han är en betong expert, expert på metaller, expert på fotografier och expert på radio. Om du vill tro på zink så har jag en bro i new york jag vill sälja till dig.

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Zink har påstår att han är en betong expert, expert på metaller, expert på fotografier och expert på radio. Om du vill tro på zink så har jag en bro i new york jag vill sälja till dig.
Jävlar om du säljer min......

Posted on: 2007/5/9 21:58
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Jag tror att den där subban som kallar sig för drottningen av England tog broarna i NY och Kungen av Spanien "köpte" tullvägarna i Texas.

Anonym
Låter skummt att vara expert på så många områden? Får man fråga vad du jobbar med Zink?

Förövrigt, så tycker jag ändå att ni hackar mer på Zink som indivit än på hans åsiker.. men men, det är ju bra jag

Anonym
Quote:

Arthax wrote:
Låter skummt att vara expert på så många områden? Får man fråga vad du jobbar med Zink?

Förövrigt, så tycker jag ändå att ni hackar mer på Zink som indivit än på hans åsiker.. men men, det är ju bra jag

När du har visat dina kunskaper för jag har persenterat mina flera gånger med ett helt inlägg om allt jag sysslat med men jag har nästan ingen information om att de på detta forum har någon utbildning eller vad de jobbat med eller jobbar med.

See User information
Inget fel på Zink, men jag tycker att >

>> En skitpratare måste kunna pekas ut som en skitpratare.

Och det är väl inte fel med lite akademisk hjälp i den processen<<

Posted on: 2007/5/22 2:25

Anonym
Quote:
När du har visat dina kunskaper för jag har persenterat mina flera gånger med ett helt inlägg om allt jag sysslat med men jag har nästan ingen information om att de på detta forum har någon utbildning eller vad de jobbat med eller jobbar med.

Har vi ingen utbildning? Vi är inga akademiker menar du?

Åh! Tack gode gud för det.

(Jag kan bara tala för mig själv)

Jag har fem poäng från Göteborgs Universitet där jag gick en kurs 2001 som påbyggnad på andra pedagogiska utbildningar jag har. Det är fem poäng för mycket.

Det var som hämtat ur Frankenstein.

Jag har undervisat i flera år på mellan- och högstadium, gymnasium och komvux. Bl a är jag utbildad Systemtekniker.
Just nu jobbar jag på förvaltning i företaget Alingsås Kommun. Förhoppningsvis och troligtvis är det snart slut med det och jag lyfter på egna vingar.

( I en tråd om 9/11... taskig humor, var inte meningen)

Anonym
Quote:

wikhall wrote:
Quote:

Har vi ingen utbildning? Vi är inga akademiker menar du?

Åh! Tack gode gud för det.

(Jag kan bara tala för mig själv)

Jag har fem poäng från Göteborgs Universitet där jag gick en kurs 2001 som påbyggnad på andra pedagogiska utbildningar jag har. Det är fem poäng för mycket.

Det var som hämtat ur Frankenstein.

Jag har undervisat i flera år på mellan- och högstadium, gymnasium och komvux. Bl a är jag utbildad Systemtekniker.
Just nu jobbar jag på förvaltning i företaget Alingsås Kommun. Förhoppningsvis och troligtvis är det snart slut med det och jag lyfter på egna vingar.

( I en tråd om 9/11... taskig humor, var inte meningen)

Hurra du är den första som jag har sett visat något av den utbildning och vad du sysslar men de flesta på detta forum kräver detta bara av kritker men själva törst de inte avslöja något och då kan man undra varför och misstänka att de är p.g.a. brist på utbildning och jobb.

Här finns mitt inlägg om mitt CV:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40136#forumpost40136

Anonym

Anonym
Ja, vi beklagar att vi inte har en Teol. mag i myter eller en Pol. mag i desinformation och arbetar åt antingen MI6, CIA eller PsyDef. (Statens kontakt organistation för Estonia information), är det ett jävla skämt eller?

Anonym
Var hittar man de främsta robotarna tro?

Är det bland studenterna på högskolan eller bland
NC-maskinerna på fabriken?

Anonym
zink, man behover ingen utbildning for att anvanda sunt fornuft.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper