Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Svara Zink...
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du är en total mockingbird psyops tönt jävel som endast är här för att distrahera oss. Några frågor, betong experten?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tack för att du visat att du inte kan visa att jag har fel. Jag har alltså än så länge helt rätt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Zink må ha rätt eller fel, men han diskuterar, och kommer med sina teorier som sticker ut från de flestas åsikter här inne. Det är kul!
Men Tomten, varför slänger du ur dig totalt meningslösa hugg mot Zink? Han må va i maskopi med Eliten, Iluminati eller vad som helst, men han har iaf teorier. Så om du nu tycker annorlunda än honom, vore det då inte bättre att lägga upp fakta/bevis som motsäger hans?! Back to topic! ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Zink har påstår att han är en betong expert, expert på metaller, expert på fotografier och expert på radio. Om du vill tro på zink så har jag en bro i new york jag vill sälja till dig.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/5/9 21:58
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att den där subban som kallar sig för drottningen av England tog broarna i NY och Kungen av Spanien "köpte" tullvägarna i Texas.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Låter skummt att vara expert på så många områden? Får man fråga vad du jobbar med Zink?
Förövrigt, så tycker jag ändå att ni hackar mer på Zink som indivit än på hans åsiker.. men men, det är ju bra jag ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
När du har visat dina kunskaper för jag har persenterat mina flera gånger med ett helt inlägg om allt jag sysslat med men jag har nästan ingen information om att de på detta forum har någon utbildning eller vad de jobbat med eller jobbar med. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Inget fel på Zink, men jag tycker att >
>> En skitpratare måste kunna pekas ut som en skitpratare. Och det är väl inte fel med lite akademisk hjälp i den processen<< ![]()
Posted on: 2007/5/22 2:25
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
När du har visat dina kunskaper för jag har persenterat mina flera gånger med ett helt inlägg om allt jag sysslat med men jag har nästan ingen information om att de på detta forum har någon utbildning eller vad de jobbat med eller jobbar med. Har vi ingen utbildning? Vi är inga akademiker menar du? Åh! Tack gode gud för det. (Jag kan bara tala för mig själv) Jag har fem poäng från Göteborgs Universitet där jag gick en kurs 2001 som påbyggnad på andra pedagogiska utbildningar jag har. Det är fem poäng för mycket. Det var som hämtat ur Frankenstein. Jag har undervisat i flera år på mellan- och högstadium, gymnasium och komvux. Bl a är jag utbildad Systemtekniker. Just nu jobbar jag på förvaltning i företaget Alingsås Kommun. Förhoppningsvis och troligtvis är det snart slut med det och jag lyfter på egna vingar. ( I en tråd om 9/11... taskig humor, var inte meningen) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hurra du är den första som jag har sett visat något av den utbildning och vad du sysslar men de flesta på detta forum kräver detta bara av kritker men själva törst de inte avslöja något och då kan man undra varför och misstänka att de är p.g.a. brist på utbildning och jobb. Här finns mitt inlägg om mitt CV: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40136#forumpost40136 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, vi beklagar att vi inte har en Teol. mag i myter eller en Pol. mag i desinformation och arbetar åt antingen MI6, CIA eller PsyDef. (Statens kontakt organistation för Estonia information), är det ett jävla skämt eller?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Var hittar man de främsta robotarna tro?
Är det bland studenterna på högskolan eller bland NC-maskinerna på fabriken? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
zink, man behover ingen utbildning for att anvanda sunt fornuft.
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login