vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Hoppas vi kan komma överens...
Det var bajalåda för länge länge sedan om man tänker på vad det snackas om i denna tråd.

Mitt ställningstagande har alltid varit det samma.
Folk som tar för mycket plats ler jag åt, åt det lilla självförtroendet. Plats tar man inte, det får man. Jag gillar heller inte personer som maddlar med fysik och fina ordval, bara för att irra till det. Det har varit samma ostämda ton på den här webben ett bra tag. Nu är det VM virrvarr.

Vad är ditt ställningstagande om en hel sajt lider av ditt personliga aggerande?

Rätt eller fel spelar ingen roll säger du? Släpp det då, ge alla andra samma grund som du vill stå på. Eller är du lite bättre än andra?

För övrigt är det förbannat B att se allt det här. En värld full av folk som står och skyller på varandra, bråkar, gormar o e förbannade för minsta lilla. Men den lilla toppen på pyramiden flabbar nog mest i alla fall. Dom behöver inte skapa kaos, det klarar ni så bra själva så!

Samtidigt som den ene klagar på den andra och den tredje lägger sig i och skickar ett falskt kärleksbrev till Börje med trimmade trösken, så vrider dom bara på HARP aggregatet lite till. O så blir alla lite dummare, o dummare!

Intelligent!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

censuren wrote:
gottgöra en kniv i ryggen....

det känns som du saknar livserfarenhet eller något..

personligen så tycker jag råttorna har ont om svansar att hålla sig fast vid för tillfället och det börjar kännas som man sparkar på ett lik med alla dessa inlägg..

konspirationen sträcker sig ända ner till det personliga planet, vissa är så genomsyrade av den så att dom är tvugna att konspirera på sina med människor.

detta gäller speciellt Micro, void, maggot och Cee som numera verkar bytt nick eller gått å gömt sig..

dolda härskar strukturer..

ingen kan sin sak bättre..

Suck... vi får ta in dig på Avdelningen för en Total Nedsänkning
censuren wrote:
gottgöra en kniv i ryggen....

det känns som du saknar livserfarenhet eller något..
Ja det gör jag med , du lever ju , sitter kniven kvar ? Du kanske
hade överlevt ett svärd oxo= rigtigt långsint Jag menar om folk vill säga förlåt "så skall man inte ge dom en skalle" eller hur?

Posted on: 2007/5/24 0:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
Personligen gillar jag dig inte alls void, då jag vet att du är en feg liten råtta som snackar skit bakom ryggen (backstabber) på folk på vaken.se, istället för att vara rakryggad och stå för det ansikte mot ansikte. Jag har erbjudit dig otaliga gånger att träffa mig personligen och stå för ditt skitsnack om mig "personligen", men det har du aldrig vågat din fega djävel. Du har heller aldrig bett om ursäkt!

Nu börjas det igen . Dr Jekyll och Mr Hyde är tillbaka.

Vår käre Psilocyber har visat sin Dubbelnatur IGEN.

March till Avdelningen!!

See User information
Quote:
Vad är ditt ställningstagande om en hel sajt lider av ditt personliga aggerande?

mitt ställningstagande behöver knappast någon framtoning, jag tar avstånd från personen som driver siten och att siten skulle lida av mitt personliga agerande tycker jag är rent bullshit.

Micro'n gräver sin egen grav genom att bete sig som han gör och jag vill bara framhäva min sida av verkligheten för alla som kommer in här.

Dock är jag bara en person, en åsikt och jag ser att det är snarare ni här inne som gillar att hälla "bensin i elden" som får siten att lida...

Quote:
ge alla andra samma grund som du vill stå på.

jag tar snarare tillbaka den grunden som ni drog undan under mina fötter.

men att du ska förstå något överhuvudtaget efter så här lång tid har jag inget hopp för..

Posted on: 2007/5/24 11:45
Heil Micro och vaken.sekt.!!

Anonym
Quote:

censuren wrote:
Quote:

mitt ställningstagande behöver knappast någon framtoning, jag tar avstånd från personen som driver siten och att siten skulle lida av mitt personliga agerande tycker jag är rent bullshit.

Micro'n gräver sin egen grav genom att bete sig som han gör och jag vill bara framhäva min sida av verkligheten för alla som kommer in här.

Dock är jag bara en person, en åsikt och jag ser att det är snarare ni här inne som gillar att hälla "bensin i elden" som får siten att lida...

Quote:
ge alla andra samma grund som du vill stå på.

jag tar snarare tillbaka den grunden som ni drog undan under mina fötter.

men att du ska förstå något överhuvudtaget efter så här lång tid har jag inget hopp för..

Du är iaf förjävla underhållande

Är du ute med i korridoren med lapptopen eller hos grannen nu igen?

Här är han på video
http://youtube.com/watch?v=V4FWCfh0unw

hans tjej
http://nmforum.info/viewtopic.php?t=33

sen varför har du inte skrivit något på tankefrihet.se ?

Edited by maggot on 2007/5/24 12:12:46

See User information
maggot = bush

Posted on: 2007/5/24 12:38

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
maggot = bush

Herregud....

Jag tycker bara det är så himla roligt att reta denna efekto en man som närmar sig 30 år men beter sig som 14

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
maggot = bush

provoceramera = void

Posted on: 2007/5/24 16:05

Anonym
censuren = zink

See User information
Vad är det för babe i UFF containern?

Vad fan gör hon där i?

Är det nån som vet på riktigt?

Posted on: 2007/5/24 18:17

See User information
Quote:

bumblebee wrote:

Vad fan gör hon där i?

Hon hämtar väl kläder, antar jag.

Hennes kommentar då... de skulle tippast containern framåt och ringt UFF, polisen och anticimex...

Posted on: 2007/5/24 18:21
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:

Vad fan gör hon där i?

Det där har jag sätt i verkligheten fanskapet snor kläder

Anonym
Snor Kläder !

Eller är 30-åringen , som beter sig som en 14-tis, kvar ....

Anonym
Herre Gud, hur vågar ni ifrågasätta en levande gud, det här är ju "hets emot folkgrupp".

Anonym
Ja, det verkar vara svårt att få tag i en bostad nu förtiden...

Anonym
Ja men det är bara om du inte är en levande Gud som säger att folk är rasister.

Anonym
Här går det fort i svängarna.. nyss var alla i krig med varandra?!

Glöm inte att jag har rätt bara..

Anonym
Är du en rasist, det måste du ju vara om du inte tycker att 32 miljoner araber torde importeras. Hur många ungar tänker du skaffa dig? 2.3 och kulturberikande allah troende skaffar sig 8.3 ungar.

Gör (den förbjudna) matten själv. Svenskar är så jävla korkade och de har typ. 25 år på sig, efter det så finns det inte Sverige utan något slags kalifat.

Anonym
Quote:

Tomten wrote:
Är du en rasist, det måste du ju vara om du inte tycker att 32 miljoner araber torde importeras. Hur många ungar tänker du skaffa dig? 2.3 och kulturberikande allah troende skaffar sig 8.3 ungar.

Gör (den förbjudna) matten själv.

Å där hade du fel.. som jag anade

Jag menade att ni här på forumet är i krig med varandra..

.. å tomten.. le lite ibland, ok?

Anonym
Varför då, om 5 år så är polisstaten på plats och då får vi smaka på "the end game". Och vad skulle du göra åt det? Prata om Marx eller öppna eld? Du kanske skulle bara lämna över dina ungar men jag skulle peppra åtminstående 15 av dem.

Anonym
Quote:

Tomten wrote:
Varför då, om 5 år så är polisstaten på plats och då får vi smaka på "the end game". Och vad skulle du göra åt det? Prata om Marx eller öppna eld? Du kanske skulle bara lämna över dina ungar men jag skulle peppra åtminstående 15 av dem.

Du är allt vakens egna lilla solstråle du! får lust å krama dig!

Anonym
Å så sött och gulligt men det ändrar inget de jag sa rent faktuellt. Det räcker inte med lite fejkij-healing, eller hur.

Anonym
visst är det svårt att dra på smilbanden.. schyssta schyssta, gör det.. bara en gång..

Anonym
Jo visst, "Fuck Off", tror du att det vi möter är något slags skämt eller, tror du att de skojar med sina planer?

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper