vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: INFOPAKETET - Vilka dokumentärer ska sändas med?

See User information
Folk är alltid intresserade av pengarna, att avsjöja bankerns och centralbankernas bluff på ett informativt sätt bör vara en grundbult i informationspaketet.

Bra filmer som debt asmoney eller vad det nu hette, america freedom to fascism, filmen Av mr. Griffin. Någon film som går till kärnan på problemet. Folk med ränteskulder torde bli förbannande om de förstår hur det ligger till och varför man måste betala så mycket skatt för att hålla systemet igång.

Posted on: 2007/5/21 21:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Terrorstorm
9/11 Mysteries
Lightbringers - the emissars of jahbulon

Den sistnämda är riktigt bra komplement till dom övriga!

och ett tips till er redan vakna, David Icke - Fascism or freedom. Tror jag hittade den på piraten!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Skicka med "climate change, the greatest hoax" fast det kanske ni inte vill, med tanke på att ni älskar Chomskij och föreläser framför ett draperi som säger "Make Love, not CO2", kan inte ni istället suga fekalier ut ur Schymans röv istället?

See User information
Du Tomten, det där draperiet var det ingen från Vaken som hade satt upp så gnäll inte på det. Jag och Void diskuterade just det draperiet för vi tyckte att det var lite märkligt att man hade alternativa föreläsningar och sedan ville någon skylta med kanske den största bluffen genom tiderna..... global uppvärmning.

Posted on: 2007/5/24 23:07
- -

Anonym
Och varför presenterade ni inte det största begrägeriet som finns, fan jobbar ni åt dem eller vad? Ursäkta att jag bajsar på vad du och Void har att säga, om ni inte vill tro att Co2 är bs så kan ni fara åt helvete, ok. Tror ni på CO2 eller inte? Ja eller Nej,

Anonym
Skicka inte med Juri Linas film det är en svensk man som försöker leva på detta och jag vet personligen att han verkligen inte skulle gilla det...

ta dom som är lagliga att sprida istället

See User information
Det var värst vad du är på hugget Tomten. Föredraget Micro gjorde handlade just om hemliga sällskap och inget annat.

Det finns mycket information som ska fram men man kan inte köra på i 110% för hur går det då med människor man bemöter med denna information. Jo dom tröttnar ur direkt. Försök starta en diskussion om t ex global uppvärmning bland vänner eller arbetskamrater och se hur det går. Förhoppningsvis vill folk säga vad dom anser sig veta men chansen är stor att det blir knäpptyst.

Posted on: 2007/5/24 23:14
- -

Anonym
Shut up, faggot. Nu frågade jag en enkel fråga: CO2 ja eller nej och du har inget med det att göra så fuck off.

Det är en ytterst enkel fråga som kommer att avgöra allt. (rent globalistiskt)

Anonym
Quote:

Tomten wrote:
Shut up, faggot. Nu frågade jag en enkel fråga: CO2 ja eller nej och du har inget med det att göra så fuck off.

Du har aldrig sagt nåt enkelt vi kanske skulle skicka med dina inlägg och trådarna du skapat i infopaketet....
Det lär bli en folkrörelse

Anonym
Buran, du tycks känna till Skull and Bones och Bohemian grove och vill ge råd och dåd, varför inte dra åt helvete och själv sprida informationen? AJ har ju authoriserat att sprida hans filmer ifrån här till helvetet.

See User information
Tomten, jag vet inte riktigt vilka svar du vill ha av mig. Dra åt helvete och sprida information?! Låter motsägelsefullt om man nu tror på att ett helvete finns...

Det blev väl ganska OT nu så du får väl PM:a om du vill ha några andra svar av mig.

Posted on: 2007/5/24 23:33
- -

Anonym
Jag försökte skicka ett PM men det gick inte pga. inkompetens, vi är på samma sida, jag blev bara pissed off med zink, psylosyber och fuck knows what.

See User information
Skicka även med den gripande dokumentären:
Avdelningen - från mjukisdjur till ryggradiga svenskar.

Om inte annat så kan de få sig en tankeställare om vad som väntar dom av högtrycksbehandling när jag blivit rikskansler.

Posted on: 2007/5/24 23:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Novax. fuck off.

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Novax. fuck off.

Det där med sådd och skörd... är du inte det minsta bekymrad över att alla invektiv mm som du delar ut gör att du kommer att få näbben i kläm en vacker dag...

Posted on: 2007/5/24 23:48

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Novax, du är ökänd som sjuk i huvudet, precis som Zink, fan du kanske är hans front man?

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Novax, du är ökänd som sjuk i huvudet, precis som Zink, fan du kanske är hans front man?

Det där kan du överväga att ta tillbaka.

Posted on: 2007/5/24 23:55

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=GzPXer7946E&mode=related&search=

Denna kanske till politiker Hur man zinkar sig fram

Posted on: 2007/5/25 0:32

Anonym
Att detta aldrig slutar..

Novax, inte visste jag att du var så ond som tomten framhäver!? kanske får omvärdera dina åsikter som jag tidigare upskattat mycket!

Om jag gör det, innebär det då att jag blir en front man åt tomten? En såkallad tomte nisse!?

See User information
Sådd och skörd >>>karma- en liten historia:

Karma Induced by Butcher's Killing Causes His Reincarnation as a Pig and Bad Luck for His Descendants

This story took place in Hubei XiangYang, at the end of the Qing Dynasty. A man made a living by butchering pigs. He had four sons and one daughter. Three of his older sons learned butchering skills from him and the family had an acceptable standard of living. After the death of the butcher, his three sons continued to live on the slaughtering business. One day they bought a pig and got ready to butcher it. Then they were shocked to hear the pig say "Please don't kill me, please don't kill me." They asked the pig whether it spoke to them a while ago. The pig said:" Yes, I am your father. Don't kill me."

The pig continued: "I was reincarnated into a pig, because I committed serious sin by killing so many pigs while I was alive. Today it was arranged for me to see you and convey an important message: quit the butchering business and do something else."

The pig died after making the warning. The brothers cried sadly and buried the pig. They divided the property of the family and went their separate ways. The eldest son became a rice dealer and the third oldest son started a business selling clothes. The youngest son was still a kid. The sister got married and lived with her husband. The second oldest son was the only exception. He continued the butchering business despite his father's admonition.

One day he bought a herd of pigs using his share of the inherited fortune. When he was leading the herd on the river bank, a huge gust of wind burst forth and caused a sandstorm that covered the sky. The wind was so strong and pervasive that he could not even open his eyes. He had no choice but to sit on the river bank and wait for the wind to die down. The wind blew for 4 hours. When the young butcher opened his eyes, he could see no pigs. He lost all the money he had invested. He felt so regretful that he sat there crying and crying, until his eyes were blind.

This was not the end of the story yet. Every member of the oldest son's family died of some disease, with the grandma being the only exception. The second oldest son was single all his life. Among the five children of the third oldest son, two became crazy, one hanged himself, and one committed suicide by jumping into a river. Even the butcher's daughter's girl became a psychiatric patient (This happened in the current era). The youngest son had no offspring and the two children he adopted died. Aren't these consequences of the grave karma caused by butchering and killing?

Since some of the descendants of the characters mentioned are still alive, I did not use their real names in my description. The butcher I mentioned is the grandpa of my father. The reason why I reveal this family history is to remind people that reincarnation is a fact and being kind or evil incurs differing consequences.

http://pureinsight.org/pi/index.php?news=4618

Posted on: 2007/5/25 10:39

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Litet antal skickat till politiker.

Ett brev med 4 sidor text och 3 dvd:er väger turligt nog 99gram. Dvs precis under 100gränsen. Det måste vara magiskt menat att folk ska få 3 filmer då!? *får visioner och hör gud tala till mig* ;-P

Nä men nästa utskick blir:

TS ed 2. (när tebe blir klar med den) och 911 Myst.
Eller varför inte att vi väntar in Loose Change 3 också, så kan vi fimpa 2:an helt som jag propagerat för.

See User information
Hur många paket är skickade nu? Hur mycket är kvar av budgeten?

Posted on: 2007/8/25 15:27

See User information
Om Guest syftar på föreläsningen på Uppsala Social Forum där Mikael talar så var texten i bakgrunden arrangörens arrangemang. Det hade väl varit dumt att bojkotta det hela bara för att de inte har vaknat helt och hållet än!

Posted on: 2007/8/25 15:32

Anonym
Ska snacka med micro hur det är med budgeten. Vi ska göra en räkning. Men det ser jävligt bra ut när jag överslagsräknar. För vi har fixat föreningporto till exoteriska och kan därför skicka ut paket upp till 100g för en mycket bättre summa porto än om vi hade betalt som vanligt.'

Portot är helt klart den största boven i utgiftsdramat...

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper