vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: :: Sanningen om 11 september ::
Quote:

maggot wrote:
Zink vilka bevis har du på förintelseläger ?
Har du sätt David Coles film (den ligger ute på googel video)
Bara att titta på denna judiska reviosnist när han sågar det hela

Har du redan glömt att David Cole har tagit tillbaka allt vad han påstår i den filmen?

Om han gjorde det under hot så ta och bevisa det.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

zink wrote:

Kan du bennybear svara på vila som byggde pyramiderna? Om du inte kan det så har du helt fel om förintelsen enligt din egen logik.

Hur uppstod den egyptiska civilisationen? Var härstammar människan i från? Finns Gud? Är evolutionsteorin bevisad? osv osv.

Ska vi diskuttera hur långt tillbaks i tiden som möjligt för att dra paraleller till bevisföringen i 911-frågan?

Det finns ju knappast några fotobevis för HUR de byggda pyramiderna. Och inte några nedskrivna historiska beskrivningar heller om detta.

Detta var en mycket dålig historisk paralell, zink, och det bevisar bara hur desperat du är för att hålla i hop ditt sjunkande och havererande mentala skepp.

Jag tog och överdrev det med pyramiderna för att få dig att vakna.

Ska man diskutera en historiehändelse A och utreda om allt är rätt med den för att sedan kunna diskutera en historiehändelse B som inte har något med A att göra.

Jag anser att ditt försök är att flytta fokusen från 911 till förintelsen vilket jag inte begriper är annat än ett trick av dig att visa att du inte kan svara på frågor som de alternativa teorierna tar upp men inte kan visa på.

Att WTC 1, 2 och 7 sprängdes kommer från de alternativa teorierna men vilka de var kan de inte ange. Släng in förintelsen som desperat åtgärd.

Vad än vi diskuterar om förintelsen så ändrar det inte en tum om vad som hände 911 och det är der vi ska utreda.

Att du tar upp förintelsen visar på att de alternativa teorierna om 911 är så bräckliga att du måste slänga in förintelsen som motmedel.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

zink wrote:

Ska man diskutera en historiehändelse A och utreda om allt är rätt med den för att sedan kunna diskutera en historiehändelse B som inte har något med A att göra.

Jag anser att ditt försök är att flytta fokusen från 911 till förintelsen vilket jag inte begriper är annat än ett trick av dig att visa att du inte kan svara på frågor som de alternativa teorierna tar upp men inte kan visa på.

Att WTC 1, 2 och 7 sprängdes kommer från de alternativa teorierna men vilka de var kan de inte ange. Släng in förintelsen som desperat åtgärd.

Vad än vi diskuterar om förintelsen så ändrar det inte en tum om vad som hände 911 och det är der vi ska utreda.

Att du tar upp förintelsen visar på att de alternativa teorierna om 911 är så bräckliga att du måste slänga in förintelsen som motmedel.

Är du helt j-vla pantad, zink?

Du undviker ALLT av innehållet i mitt inlägg där jag visar på din intelektuella ohederlighet och falskhet.

Sluta slingra dig och svara på frågorna!!!!!

VARFÖR försvara du inte t.ex Revisionisters rätt att få yttra sig?

VAR är ditt patos för fri debatt om historisk forskning även för forskare och historiker med alternativa förklaringsmodeller till historiska händelser i MS-media?

Kan du INTE visa på detta så har du förlorat din lilla trovärdighet som du har kvar som självutnämnd "skeptiker" för alltid!!!

Hela din inkonsekventa inställning till dessa frågor visar vilken generalhycklare du är!

"Hyckleriet är lögnens gåva till sanningen"

Posted on: 2007/5/25 10:13

Anonym
Quote:

zink wrote:

Har du redan glömt att David Cole har tagit tillbaka allt vad han påstår i den filmen?

Spelar inte ens någon roll om han tagit tillbaka det för faktan finns där och som chefen för Autszhish själv
" 4 miljoner dog inte det var 1,1!

Om det nu är så att David Cole tagit tillbaka det så kanske du kan bevisa det...
Han är nämligen försvunnen och man kan inte veta vem som skrev brevet...

Ringer ingen klocka över att han är försvunnen och de andra fängslas?

Anonym
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

zink wrote:

Är du helt j-vla pantad, zink?

Du undviker ALLT av innehållet i mitt inlägg där jag visar på din intelektuella ohederlighet och falskhet.

Sluta slingra dig och svara på frågorna!!!!!

VARFÖR försvara du inte t.ex Revisionisters rätt att få yttra sig?

VAR är ditt patos för fri debatt om historisk forskning även för forskare och historiker med alternativa förklaringsmodeller till historiska händelser i MS-media?

Kan du INTE visa på detta så har du förlorat din lilla trovärdighet som du har kvar som självutnämnd "skeptiker" för alltid!!!

Hela din inkonsekventa inställning till dessa frågor visar vilken generalhycklare du är!

"Hyckleriet är lögnens gåva till sanningen"

Nu är du på listan över användare som inte längre kommer att få ett svar från mig p.g.a. ditt språk som "Är du helt j-vla pantad, zink".

Anonym
Quote:

investigate911 wrote:
Det kanske var mindre bra att döpa titeln som jag gjorde. Självklart har jag inte sanningen, men söker den.

Det var bra med det klargörandet.

Däremot undrar jag hur du avgör vad som är sant eller inte?

Utgår du från att allt som kommer från A är osant och allt som kommer från B är sant?

Eller undersöker du om A har riktiga uppgifter och B har riktiga uppgifter och sedan drar dina slutsatser från flera olika källor?

Anonym
Ja, är du helt jävla pantad Zink?

See User information
Hahaha, så nu kan Zinken undvika att svara på känsliga frågor genom att hänvisa till att andra här på forumet är "lite lätt" trötta på hans ständiga duckande, ständiga förnekande samt ständiga hänvisanden till vetenskapliga peer-rewievs för all fakta vi kommer upp med!

Finns det några fler orsaker som Zink kanske kan hitta på för att slippa svara på känsliga men centrala frågor!??

Men vi skall se positivt på det, det var längesen han påstod att vi är konpirations-teoretiker som inget vet och att vi inte har tillräckligt med utbildning för att ens kunna förstå att en 110 våningars byggnad liknande WTC visst kan rasa lodrätt ner på mindre än 10sek...
Det är tydligen vetenskapligt bevisat enligt honom, men detta faktum trotsar ju Galileos egna vetenskapliga teori om "falling bodies"..

Så hur ska vi ha det Zink..? Du hänvisar till vetenskapen så fort det passar dig och när vi ska förklara nåt utan att det ens finns veteskap bakom, men du bortser från Galileos teori som har gällt i 100år..

Samtidigt så bortser du från faktumet att Steve Jones har genom vetenskapliga metoder kommit fram till att sprängmedel av nån sort har varit närvarande..(Themite..)

Kasta in handduken medans du har lite respekt från oss kvar.. Vi alla VET vilken/vilka som har fel och som kommer att bli tvungna att inse sanningen en vacker dag, den kommer inte vara vacker för dig/er, för hela din/eran programmerade uppfattning om saker och ting kommer att ställa till det för dig/er, jobbigt läge men nödvändigt!

Posted on: 2007/5/25 13:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Jämförelsen blir så slående pga av att de första bilderna ger omedelbar sympatisk respons medan de senare, som knappt har förekommit i västmedia, visar på samma lidande för en grupp som utsetts till skurkar. Det skapar kognitiv dissonans. För att upprätthålla normaltillståndet kognitiv balans kan bara sympatiskt betraktade identiteter som står oss nära skapas som offer. Jag vill inte få bort dig zink , intelegent , vaken, ,,,,,,,

skriver hur vissa händelser förvandlas till varumärken vars värden utnyttjas för olika syften medan andra - med likartade konsekvenser - glöms bort.?? Bin Ladin är stor zink , han kommer att sätta sig på hela ditt face en jag , jag lovar eller pentagon räddar dig ?

Posted on: 2007/5/25 15:27

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

investigate911 wrote:
Det kanske var mindre bra att döpa titeln som jag gjorde. Självklart har jag inte sanningen, men söker den.

Utgår du från att allt som kommer från A är osant och allt som kommer från B är sant?

Eller undersöker du om A har riktiga uppgifter och B har riktiga uppgifter och sedan drar dina slutsatser från flera olika källor?

Hur avgör du Zink vad som är sant eller inte?

Är det sant att det var 19 kapare den 11/9 2001 ?

Det kan väl varken du eller jag veta ?

Posted on: 2007/5/25 15:51

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

zink wrote:

Spelar inte ens någon roll om han tagit tillbaka det för faktan finns där och som chefen för Autszhish själv
" 4 miljoner dog inte det var 1,1!

Om det nu är så att David Cole tagit tillbaka det så kanske du kan bevisa det...
Han är nämligen försvunnen och man kan inte veta vem som skrev brevet...

Ringer ingen klocka över att han är försvunnen och de andra fängslas?

Vill gärna ha en kommentar Zink

Anonym
JA MEN SVARA DÅ ZINK!

Anonym
Quote:

Ravine wrote:
Quote:

zink wrote:
Quote:

investigate911 wrote:

Hur avgör du Zink vad som är sant eller inte?

Är det sant att det var 19 kapare den 11/9 2001 ?

Det kan väl varken du eller jag veta ?

De har identifierat alla på Flight 93 så kaparna var med där. Det har identifierat alla på Flight 77 utom en och även där var kaparna med. Alla dessa identifieringar var klara innan 2001 var slut då man hade passagerarlistor att gå efter vid identifieringarna.

Av de tusentals DNA proverna från WTC där hälften ännu inte är matchade så har ett av kaparnas DNA upptäckts.

Sedan kan alla som inte tror på detta anse att allt är lögn men då INGA DNA eller något annat ens ett ryckte har visat vilka som praktisk utförde 911 dåden så leder bevisen för de 19 kaparna skyhögt över de som skulle ha sprängt WTC 1, 2 och 7, skjutit missilen i Pentagon och skjutit ned Flight 93.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper