Vakencorner
|
Re: Humor: Politiskt korrekte Kalle, sju år
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
inget mer än det ja nyss krev.
vad ville du ha sagt med "allt" skit du nyss skrev?
Posted on: 2007/5/28 19:55
|
|||
|
Heil Micro och vaken.sekt.!!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hahahahahahahhahahahaahhahaha Har aldrig skrattat så mycket i mitt liv ? nä skämt och sido ska detta vara kul ? Vad vill du ha sagt "upplysa" oss om att muslimer inte får ha burka i simhallar, och att det finns ett klasssamhälle i sverige ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och du påstår dig vara en stor andlig ledare till och med 2000talets största |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du har iaf skrivit JAG är den NYA TIDENS ANDLIGA LEDARE. Sagan är sann. Den som GÖMMER sig för MIG, kommer ALDRIG att möta den nya tidens andliga ledare - bara fortsätta att grubbla på sin kammare och över en kopp te i andra märkvärdiga och förnäma intellektuellas samkväm.... Det låter ju som att du bär på sanningen med stort S och är nutidens största andliga ledare ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Humor: Politiskt korrekte Tobias, sju år i huvudet...
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Herr DAMP (Tobias Strück alias frihetsguiden) försökar att slå i vanligt folk att han är messias och en stor andlig ledare?(!)??
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...!!!! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden skrev...Quote:
Messias betyder "den smörjde": Under antiken smörjde män sina kukar med olja innan samlag. Så, frihetsguiden slår nu helt plötsligt på stort och använder sig av fina ord som "kukar" osv i sina inlägg... men det får väl ingen "stor andlig ledare" skriva,...eller? Hur är det frihetsguiden, smörjer du in din kuk med olja, eller smörjer du in den med skit? Bajspackning och stora kukar, hur kommer det sig att du gillar det? Återigen... (1) Är du upplyst, eller är du inte upplyst? (Skall det vara så svårt att svara på det?) (2) Är du en sökare? (3) Vad är meditation (för dig) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så att folk som Dali Lama osv kommrt aldrig få frid förän de träffat dig... Menar du på fullaste allavar att du av jordens sex miljarder människor är det högst utvecklade människa i andlig vägledning? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vaken.se är oxå välbesökt men många kommer hit för att få ett gott skratt åt alla paranodia människor |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hahaha...frihetsguiden, så du menar att du är den nya tidens andliga ledare bara för att du har kontakt med dina lärljungar och bedriver dina meditationskurser på distans via e-mail?
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är ju det nya säger du alltså vår tids revolutionära andliga ledare = typ jesus buddha mohamed mm Alltså måste 6miljarder människor få del av din kunspap ( du säger att du kan prata med planeter mm) för att nå nutidens nirvana eller finns det någon annan som sitter inne med samma upplyssning på jorden som du idag? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden, varför blir du inte med i Scientologikyrkan, dom har ju samma agenda som du?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så illuminerade. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Humor: Politiskt korrekte frihetsguiden...
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
...när de känner vittringen av utstuderad dumhet, då kommer fårskallarna till ulven i fårakläder för att bli ännu dummare...
Så säger herren Psilo... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
...ulven i fårakläder låtsas vara ljusets bärare, fyrljuset, men är ingen annan än en mörkrets lakej...
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
...den väg ulven i fårakläder visar går ej till ljuset, utan till mörkaste mörker och tandagnisslan...
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vilka är "VI" förutom du och din sambo Det är väl klart som fan du är här för att få in folk i "frihetsguiden" annars skulle du ju inte reklamera dig själv... Jag skriver på andra forum för att folk medvetna om saker och ting (det är väl inget att förneka och heller inget konstigt) Du går väl inte och predikar i hopp om att ingen lyssnar och om någon gör det så är det lixom "bara bra" Kan du svara på min fråga Är du den mest andligt utvecklade personen på jorden idag eftersom du skriver att du är "den nya ledaren" Dali lama mm måste igentligen träffa dig för att få " känna av den äkta solidariten" ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Alltså kan man gå på bättre kurser en dina för 250 kr? Jag är inget fan av Dali Lama men trots att hans bok kostar 150kr och har en del galna ideer lyckas han iaf ha lite lärjungar ..... Vilka andliga ledare är bättre och mer bildade än du då? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Frihetsguiden: Jag tror du missade en viktig del i beskrivningen! Vad kallas en profet som pratar smörja?
Posted on: 2007/5/30 12:51
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Brukar du berätta roliga historier på dessa lägereld turer som du berättade om ?
hur är responsen har du berättat denna ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
= du är grundaren av denna rörelse och du har sagt att man måste nå göra denna guide för att nå sanningen Du säger ju att då att du är 2000talets nya stora ÄNDA andliga ledare som du vet är tillgänglig Har du några mer roliga historier att dela med dig förutom kalle ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet faktiskt inte vad sefirith är får kolla upp det men jag tycker du ger luddiga svar på allas frågor inte bara mina..... Quote:
Du är ändå en stor andlig ledare som säger att du besitter en massa bra kunskap med du väljer att berätta dina dåliga sidor genom att publicera en "rolig historia" och sedan en till om mig.... Kan du inte låna en kamera (du kanske har web och spela in när du immetar någon som du sedan kan lägga ut på youtube) Brukar du visa upp dina imitationer på era läger ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är en snubbe med många frågor som vill ha svar har ledaren inga bra svar så är han bara en pajas Quote:
ska jag läsa en humorgrej som inte var allt för lyckad en gång till i utvecklingssyfte? Det är bara skaffa en kamera och sätta i sladen i USB så kommer det upp "installera ny maskinvara" |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Och vinnaren av årets skitsnackare går till.....
Frihetsguiden ![]() |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login