vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Varför står vaken.se stilla?
Nordisk.nu och patriotrörelserna säljer in sig på en redan aktiv och existerande marknad.

Vaken är med och skapar en helt ny marknad. Det är en helt annan genre. Det kommer ta mycket längre tid än vad kanske ni förväntar er och jag ser själv inget som pekar på att de stagnerar övht.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
void:
Vaken är med och skapar en helt ny marknad. Det är en helt annan genre. Det kommer ta mycket längre tid än vad kanske ni förväntar er och jag ser själv inget som pekar på att de stagnerar övht.

Vem har bråttom? Inte alla de som har en anledning att bevara systemet därför att detta djävulskt sluga samhällsskick snor deras liv framför ögonen på dem utan att de märker det. Men de som plågas under direkta övergrepp mot mänskligheten har en större och mer skyndsam anledning att saker förändras.

Tyvärr är det många gånger de som blir brutalt behandlade genom krig, svält eller andra övergrepp som leds in i tankefällor och politiska lögner med extrema åsikter först.

De som lever under ett mer mentalt förtryck är ännu värre ute eftersom de inte ens märker att det sker en mental våldtäkt på dem och deras avkommor dagligen.

Skynda långsamt är ett bra koncept och jag tror att de mindre våldsamma vägarna överlever i längden. Hat har en märklig förmåga att även drabba den som hatar.

Posted on: 2007/5/11 15:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ja ska skynda mig till festen nu

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Anonym
Maggot: Ja, festa på du... Vi andra som måste göra lite nytta också får stanna hemma och fila på infopaketet samt bränna en jävla massa dvd:er tills datorn säger NEJ. Drick dina sköna 5.2:or i solen så ska jag ägna mig åt att vara martyr.

Bumblebee:
Quote:
Skynda långsamt är ett bra koncept och jag tror att de mindre våldsamma vägarna överlever i längden.

Right on the money! Tror på det resonemanget.

See User information
The solution is simple:

Get out and meet people, festivals, meetings universities etc.

Mind you, I am almost convinced the ONLY thing any activist WILL do here is defend their Nordic heritage, and their "Swedish-ness" ie Nationalism.

It is as inbred here as the caste system in India , and with the deliberate influx and invasion of foreign cultures (ESPECIALLY AMERICAN) and the deliberate creation of problem environments by idiotic immigration the war of cultures has begun.

As nice as swedish people are or can be, we foreigners will not be trusted, listened to or given influence or power on any real scale.

My point is this:

Its isolated and under attack as a culture and Nation and I believe that the Nationalist movement has alot of good valid points that need to be addressed, although the nation state is a product of the elite, Finland has a much better policy, though a more idiotic rascist culture.

Look at America now with 13 million illegals....and the power they have gained.

I understand the interest for Nationalsm, and until people REALLY want to be an activist (learn something from the Nationalists) plan, meet, have fun etc, you will continue to suck as a truth community.

Denmark kicks your asses, our asses and they havent even tried.

We suck.

You suck.

Fuck off and get with it.
Cut the bullshit.

You momeee is calling, lunch is served, time to eat and the meat is real, big brother says go, and there you follow.

Kram

Posted on: 2007/5/11 16:44

Anonym
Quote:

void wrote:
Maggot: Ja, festa på du... Vi andra som måste göra lite nytta också får stanna hemma och fila på infopaketet samt bränna en jävla massa dvd:er tills datorn säger NEJ. Drick dina sköna 5.2:or i solen så ska jag ägna mig åt att vara martyr.

Är det okej om vi delar upp arbetet på samma sätt idag ?

See User information
Skulle det kanske bero på att det är alldeles för mycket pajkastning på vaken?

Jag upplever det som om det alltför ofta går ut på att döda budbäraren (idiotförklara) istället för att inse att det kanske, kanske kan ligga en sanning i det "det andre" skriver?

Men om tolkar sådant med intellektet (läs egot) så känner man sig oftast kränkt av en "motsatt" åsikt å känner då ett behov (egobehov = egentligen ett begär) att krossa/förödmjuka/tillintetgöra "den andre"... istället för att lära sig av varandra...

ÄN EN GÅNG - Livet är INTE bara svart eller vitt.
Å inte för eller emot - ljust eller mörkt - sant eller falskt - rätt eller fel - osv osv osv
Just denna sak - att tro det - är troligen ett av illuminatis bästa verktyg.
Å alldeles för många verkar ha missat detta...

Posted on: 2007/5/12 18:51
Äkta styrka är att våga erkänna sina svagheter

See User information
för helvete jävla idioiter

Samarbeta.-
Vilket forum som har mest trafik är egal, ................

Ere nån jävla tävling de här " fucking count me the fuck out"

Shiiiiit

What you thinking with, your ass.......

F..........in..............a

Posted on: 2007/5/12 20:46

See User information
Nordisk.nu bare ökar og ökar

Posted on: 2007/5/27 22:00

Anonym
Jag tycker det är mycket bra att det är så få här. Det ska inte vara för många. Alldeles för många från skeptikerrörelsen eller andra villovägar är här också.

Det är inte vaken.se som ska väcka folk. Det är vi som är här som ska göra det. Om dom vill...

Jag ser vaken som en skola, eller kanske ska vi säga, ett "skolämne"...

Sen är det en balansgång mellan en infocentral och en cirkus med elefanter, trapetskonstnärer och pajkastande clowner. Helt klart!

See User information
Quote:

wikhall wrote:
Jag tycker det är mycket bra att det är så få här. Det ska inte vara för många. Alldeles för många från skeptikerrörelsen eller andra villovägar är här också.

Det är inte vaken.se som ska väcka folk. Det är vi som är här som ska göra det. Om dom vill...

Jag ser vaken som en skola, eller kanske ska vi säga, ett "skolämne"...

Sen är det en balansgång mellan en infocentral och en cirkus med elefanter, trapetskonstnärer och pajkastande clowner. Helt klart!
Välformulerat Wikhall...100 medhåll...jag har bekanta som slutat köpa svammelmedia och söker info på vaken istället, även om det kan vara skruvat här ibland, som dom säger.

Posted on: 2007/5/28 12:40
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Inte beror det på svammel och pajkastning inte! Det är ju så att inget är för evigt. Vaken är förmodligen numera utfiskat vatten, och folk söker sig vidare till annat.

Då de som administrerar vaken inte vet hur man skall administrera på ett korrekt sätt, så har inte vaken.se utvecklats från sitt äggkläckningsstadium, utan trenden går istället ner för vaken.se, och är på väg emot utdöende stadiet.

Felet har bl a varit att vaken admiistrerats av icke kompetenta personer som varken är vakna själva, eller som ej stor upp för sanning och fakta, oavsett om den är obekväm.
Istället har vakenadministrationen rymt personer som haft för nöje att breda ut sitt ego på vaken, sina egna personliga angelägenheter, samt så har administrationen ej själv följt vaken.se´s egna regler.

Detta är ju bara ett tecken i tiden,...även på andra håll kan man se samma fenomen där t ex programledare på radio/TV eller journalister på tidningar använder media som en kanal för att breda ut sitt eget ego, och bli "kändis". Det ligger ju i tiden nu att bli "kändis", och folk gör vad som helst för att få "egotrippa". Allt från tv program som "bigbrother", "baren", bloggar hit och dit i olika tidningar av diverse proffstyckare sköljer över folket.

Vad fan skall vi vanliga medborgare, folket behöva lyssna på sådan där skit på radio, Tv mm? Vem fan är intresserad av att läsa någon journalists personliga blogg där vederbörande tycker ditt och datt. Skall läsarna behöva läsa sådan skit?

Sedan i radion då, fittan Lantz svamlar och breder ut sitt ego i radion, avbryter folk, talar i mun på folk osv, osv.

Detta fenomen kan man se överallt i samhället idag...och det är så man kan spy!! Journalisterna slår ifrån sig kritiken genom att kalla kritiken för "näthatet". Det är inget hat, det är helt enkelt så att folk är trötta på skiten nu.

Anonym
Quote:

Psilocyber wrote:

Felet har bl a varit att vaken admiistrerats av icke kompetenta personer som varken är vakna själva, eller som ej stor upp för sanning och fakta, oavsett om den är obekväm.
Istället har vakenadministrationen rymt personer som haft för nöje att breda ut sitt ego på vaken, sina egna personliga angelägenheter, samt så har administrationen ej själv följt vaken.se´s egna regler.

Okej nu tar jag åt mig lite hehe

Vilka hade varit så mycket bättre admins då

Nu är jag förviso avhoppad

Anonym
Hehehe...behöver jag säga det;...det är ju "das fürer Psilocyber" som skall styra...hahahahah. Nä, jag skoja bara!

Nädå, ja vet inte direkt vem eller vilka som borde administrera, ser endast att de som styr inte är kompetenta och kvalificerar ej till att vara administratörer.

Frid / Psilo

Anonym
Quote:

Psilocyber wrote:
Hehehe...behöver jag säga det;...det är ju "das fürer Psilocyber" som skall styra...hahahahah. Nä, jag skoja bara!

Nädå, ja vet inte direkt vem eller vilka som borde administrera, ser endast att de som styr inte är kompetenta och kvalificerar ej till att vara administratörer.

Frid / Psilo

Min åsikt om det hela

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... de=flat&order=ASC&start=0

See User information
Eftersom alla är mer eller mindre konstanta konstiga tvångsintagna på Avdelningen, fast ibland på rymmen, har köpt sig ut... eller har förtjänat villkorlig försöksutskrivning... så är det inte mer än rätt att Dr Klot tar över - så det blir någon ordnung på det hela.

Posted on: 2007/5/28 15:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:
Eftersom alla är mer eller mindre konstanta konstiga tvångsintagna på Avdelningen, fast ibland på rymmen, har köpt sig ut... eller har förtjänat villkorlig försöksutskrivning... så är det inte mer än rätt att Dr Klot tar över - så det blir någon ordnung på det hela.

Kan Jag få permission ??

Vill ut och sprida lite Info ( sanning )

See User information
Quote:

A73 wrote:
Quote:

Kan Jag få permission ??

Vill ut och sprida lite Info ( sanning )

Det låter och går bra - men vad har du med andra att göra... är du inte här för egen skull - har du inte ett liv att rädda...?

Avdelningen har ju sin bevakning så det är riskfritt för samhället:
Denna tråd...
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=48242#forumpost48242
det var kan jag avslöja nu... en sond från Avdelningen.

Posted on: 2007/5/28 21:12
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper