vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 5 »


Anonym
Stödjer du "Nya vaken"?
#1
Nya vaken ska bli politisk korrekt jag är bara en användare men starkt emot det vad anser ni

http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=99

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#2
Skit, jag tyckte på fel knapp, lol.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Protestlista mot "nya vaken"
#3


See User information
Vaken.se ska inte bli politiskt korekt. Den ska bara ha en tydligare inriktning.

Posted on: 2007/6/3 18:27
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#4
Quote:

micro wrote:
Vaken.se ska inte bli politiskt korekt. Den ska bara ha en tydligare inriktning.


Inriktning mot tabubelagda ämnen är det samma som politisk korrekt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Protestlista mot "nya vaken"
#5


See User information
Lite tråkigt är det att man inte ens får diskutera det men det är upp till vaken.se. Jag kommer inte sluta komma hit men kommer nog titta in på tankefrihet.se mer än vad jag gör nu. Har iof inte ens reggat ännu men läser titt som tätt...

har inte röstat btw...

Posted on: 2007/6/3 18:48
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#6
Quote:

micro wrote:
Vaken.se ska inte bli politiskt korekt. Den ska bara ha en tydligare inriktning.



Men micro, vad menas med att gå från oberoende till

tydligare inriktning?

Och ditcha den rödsvarta V-loggan, man tror ju fan man

har kommit till ett Illuminati forum! Rena Bocksymbolen ju!

Med horn!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#7
Man ska väl syssla med en massa pseudo-kritik av globalisterna, ungerfär som Michael Moore, Noam Chomskij mfl.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Protestlista mot "nya vaken"
#8


See User information
Som jag tänkt, ovaken blir komatism:

Äh, dags för lite sjyssta bilder. Det var ett tag sedan vi hade en på Adolf väl.

Resized Image

Annan fin.

Resized Image

Posted on: 2007/6/3 20:14
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#9
Novax, skrev: Quote:
Äh, dags för lite sjyssta bilder. Det var ett tag sedan vi hade en på Adolf väl.
Hehehe...ja du är ju lite rolig du, när allt kommer omkring.

Micro, men då kan ju du också ändra namnet från: Vaken - Håller ett öga på makteliten, till detta på nya vaken: Vaken - Med vissa undantag.

Vaken är ju helt fel namn att ha på en webbsida där man inte får eller kan skriva om ALLT.

Detta var ju väntat...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Protestlista mot "nya vaken"
#10


See User information
Quote:
Psilocyber:
Vaken - Med vissa undantag.



Posted on: 2007/6/3 20:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#11
Planerna på nya vaken och den nya policyn som kommer råda är bara ett ytterligare exempel på hur en inkompetent administration försöker lösa den nedåtgående trenden, den krympande spiralen.

För att bryta en nedåtgående trend måste man ta reda på ORSAKEN till nedåt statisktikerna. Det är ORSAKEN (problemet) som måste lösas. Det går inte att bara som vakens administration nu gör; att på "tombola liknande grunder" utföra en "omorganisering" och sedan HOPPAS på en positiv förrändring.

I samma veva kastar ni även in lite fler förbud också, främst emot att tala och skriva om nationalism och liknande. Detta tror ni skall lösa problemet och vända trenden uppåt?

Patetiskt!! Herregud, har ni inte kompetens och utbildning inom grundläggande administration ens? Ni har ju gång på gång visat inte bara ren inkompetens att "leda" och "styra", utan ni har även visat prov på brist på personlig etik och brist på förnuftsresurser för att kunna föra ett vettigt och vaket förnuftsresonemang så att vaken.se kan göra sig förtjänt av sitt namn VAKEN.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#12
Snart kommer väl micro och de andra inom administrationen fråga; - Men vad är problemet då?

Behövs det sägas igen? Det är ADMINISTRATIONEN som är problemet, då administratörerna ej är kompetenta administratörer.

Alldeles för sent uppmärksammade administrationen den nedåtgående trenden för vaken.se. Administrationen kunde inte tolka dessa varningssignaler, och tog därför inte tag i problemet med denna nedåtgående trend i tid, och på ett korrekt sätt,...och då gick det ännu mera neråt.

Ni gjorde ett klassiskt misstag,...började omorganisera istället för en korrekt problem lösning på den verkliga orsaken - genom att samtliga avgå och tillsätta kompetent personal på admin posten.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Protestlista mot "nya vaken"
#13


See User information
Har du några förslag på kompetent personal?

Posted on: 2007/6/3 23:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
#14
Vaken-men med skygglappar

?

Jag tycker det skall vara ett rakt och tufft debattklimat här!

Högt till tak.

Homosexuella får försvara sina ståndpunkter, så försvarar jag

mina. Varje uns av kritik får ju inte övergå till att kallas hets,

då sitter vi snart där med samma problem, som sionisterna

så skamlöst har utnyttjat! DVS Jude stigmatiseringen.


Jag är absolut FÖR kulturutbyte och förståelse, men vill inte

blanda ihop det med en sammanslagning av flera/alla länder.

Jag är dessutom en övertygad liberal, i princip i samma anda

som Alex Jones. Legalisera droger, visst men mycket information

i skolorna. Vapen, visst, men återkommande prov, för att se att

personen inte har blivit dement t ex. Alla djur skall få leva i

skogen, jägarna skall inte få sätta agendan för de stora

rovdjuren. Mindre byråkrati, effektivare statsapparat.

Värna alla demokratiska fri och rättigheter, staten skall ge fan

i att tjuvlyssna på vår kommunikation med varandra. Förläng

strafftiderna kraftigt, men höj också beviskraven. Inför jury

domstolar. Gör det möjligt att utdöma högre skadestånd än

idag, företagen gör som de vill.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#15


See User information
Jag har alltid tyckt att det är viktigt att ha högt i tak, inte minst på ett forum som vaken. Men med tanke på hur det har sett ut på sistone så kan jag faktiskt förstå Micro. Det har ju knappt gått logga in på vaken utan att det kryllat av rubriker om sjuka bögar, idiotiska invandrare, judar m.m. För att inte tala om vilka epitet som många av användarna kastat på varandra i form av ”puckon,” ”idioter,”dårar” m.m. Visst, jag har varit jäkligt frän själv vissa gånger, men jag tror inget av det jag skrivit skulle hålla för en fällande dom i ett förtalsmål.

Den dryghet som vissa av medlemmarna stundtals uppvisat mot dem som inte håller med dem får ju de rabiata skeptikerna att framstå närmast som söndagskolebarn vid en jämförelse.

Visst, jag inser att jag sannolikt får en massa skit för det här inlägget men hur vad var det det stod i den första regeln egentligen?

MAN FÖR EN RESPEKTFULL DISKUSSION OCH RESPEKTERAR ANDRAS ÅSIKTER!

Känns som att den inte är vatten värd.

Jag har kommit på mig själv vid flera tillfällen de senaste månaderna med att inte vilja rekommendera vaken till människor jag träffar längre.

Inte i första hand p.g.a de ämnen som översvämmat vaken från medlemmar som kallar sig nationalister och vill slänga ut invandrare eller retar upp sig på feminister och bögar, utan främst för att de skriver på ett sätt som känns lika kontraproduktivt som den idioti som t.ex AFA ägnar sig åt när de med våld attackerar nynazister o.s.v.

Många av de ämnen som förts fram av t.ex Maggot, Bennybear och Bumblebee är viktiga och de har flera poänger i många av sina resonemang men sättet som de två förra brukar försöka få ut sitt budskap på tror jag i förlängningen riskerar motverka sitt syfte och snarast frälsa de som redan tycker så men kanske inte vågat säga det. Det kan ju vara gott och väl på sitt sätt men vill man nå en större grupp i samhället ställer jag mig tvivlande till att man gör det genom att skrika ut vilka idioter de är eller generalisera på det sätt som de gör.

Jag måste snarast småle åt de som tror att eliten skickar in psyops och desinformatörer på vaken för att splittra och söndra. Som det ser ut nu så sköter det sig ju självt eftersom vi dagligen involverar oss i smärre krig där det gäller att på effektivast möjliga sätt ta heder och ära av alla ”idioter” som inte tycker som oss själva.

Vi är alla mer eller mindre omedvetna, mer eller mindre ilskna, mer eller mindre hatiska och mer eller mindre nojiga. Det tragikomiska är ju att man kan inte ens skriva någonting sådant utan att snabbt få bekräftelse på att det är just så. Då får man genast höra att man är flummig eller amatörpsykolog.

Själv har jag känt mig rätt måttligt inspirerad av vaken på sistone, inte bara för att sommaren är här och jag ska ladda upp för en kommande bok utan mest för den tråkiga insikten om att forumet blivit ännu ett exempel på att eliten bakom kulisserna bara har lyckats alltför väl med att förgifta våra sinnen och att de gjort det så till den grad att de inte ens behöver lyfta på häcken för att splittra eller störa de som börjat genomskåda bluffen eftersom vi ändå är så upptagna med att försöka bita huvudet av varandra.

Härska genom att söndra var det ja. Gissa om de är nöjda över att se ”fårskocken” fightas inbördes medan de smider vidare på planerna att fullständigt förslava oss alla.

Jag anser mig inte vara expert på någonting och jag kallar mig inte heller vaken. Tror inte att någon annan på forumet är vaken heller i ordets verkliga bemärkelse.

Däremot finns det flera intelligenta medlemmar som börjat se igenom matrixen lite och vill kommunicera ut det.

Rätt tragiskt då om man inte ens ser matrixen inom sig själv och ägnar månader och år åt att krossa varandra hellre än att försöka se vad som förenar och arbeta för ett bättre alternativ än det vansinne som härskarna skapat åt oss.

Men vem vet, kanske är det jag som är naiv och cynikerna i världen som har rätt, jag vet inte.

Hur var det Sockerconny sa:

”Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad.”

Ja, det blev ett långt inlägg det här också, men alltid retar det väl någon.

Posted on: 2007/6/4 0:50
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#16
Quote:

Lightsaber wrote:
Jag har alltid tyckt att det är viktigt att ha högt i tak, inte minst på ett forum som vaken. Men med tanke på hur det har sett ut på sistone så kan jag faktiskt förstå Micro. Det har ju knappt gått logga in på vaken utan att det kryllat av rubriker om sjuka bögar, idiotiska invandrare, judar m.m. För att inte tala om vilka epitet som många av användarna kastat på varandra i form av ”puckon,” ”idioter,”dårar” m.m. Visst, jag har varit jäkligt frän själv vissa gånger, men jag tror inget av det jag skrivit skulle hålla för en fällande dom i ett förtalsmål.

Den dryghet som vissa av medlemmarna stundtals uppvisat mot dem som inte håller med dem får ju de rabita skeptikerna att framstå närmast som söndagskolebarn vid en jämförelse.

Visst, jag inser att jag sannolikt får en massa skit för det här inlägget men hur vad var det det stod i den första regeln egentligen?

MAN FÖR EN RESPEKTFULL DISKUSSION OCH RESPEKTERAR ANDRAS ÅSIKTER!

Känns som att den inte är vatten värd.

Jag har kommit på mig själv vid flera tillfällen de senaste månaderna med att inte vilja rekommendera vaken till människor jag träffar längre.

Inte i första hand p.g.a de ämnen som översvämmat vaken från medlemmar som kallar sig nationalister och vill slänga ut invandrare eller retar upp sig på feminister och bögar, utan främst för att de skriver på ett sätt som känns lika kontraproduktivt som den idioti som t.ex AFA ägnar sig åt när de med våld attackerar nynazister o.s.v.

Många av de ämnen som förts fram av t.ex Maggot, Bennybear och Bumblebee är viktiga och de har flera poänger i många av sina resonemang men sättet som de två förra brukar försöka få ut sitt budskap på tror jag i förlängningen riskerar motverka sitt syfte och snarast frälsa de som redan tycker så men kanske inte vågat säga det. Det kan ju vara gott och väl på sitt sätt men vill man nå en större grupp i samhället ställer jag mig tvivlande till att man gör det genom att skrika ut vilka idioter de är eller generalisera på det sätt som de gör.

Jag måste snarast småle åt de som tror att eliten skickar in psyops och desinformatörer på vaken för att splittra och söndra. Som det ser ut nu så sköter det sig ju självt eftersom vi dagligen involverar oss i smärre krig där det gäller att på effektivast möjliga sätt ta heder och ära av alla ”idioter” som inte tycker som oss själva.

Vi är alla mer eller mindre omedvetna, mer eller mindre ilskna, mer eller mindre hatiska och mer eller mindre nojiga. Det tragikomiska är ju att man kan inte ens skriva någonting sådant utan att snabbt få bekräftelse på att det är just så. Då får man genast höra att man är flummig eller amatörpsykolog.

Själv har jag känt mig rätt måttligt inspirerad av vaken på sistone, inte bara för att sommaren är här och jag ska ladda upp för en kommande bok utan mest för den tråkiga insikten om att forumet blivit ännu ett exempel på att eliten bakom kulisserna bara har lyckats alltför väl med att förgifta våra sinnen och att de gjort det så till den grad att de inte ens behöver lyfta på häcken för att splittra eller störa de som börjat genomskåda bluffen eftersom vi ändå är så upptagna med att försöka bita huvudet av varandra.

Härska genom att söndra var det ja. Gissa om de är nöjda över att se ”fårskocken” fightas inbördes medan de smider vidare på planerna att fullständigt förslava oss alla.

Jag anser mig inte vara expert på någonting och jag kallar mig inte heller vaken. Tror inte att någon annan på forumet är vaken heller i ordets verkliga bemärkelse.

Däremot finns det flera intelligenta medlemmar som börjat se igenom matrixen lite och vill kommunicera ut det.

Rätt tragiskt då om man inte ens ser matrixen inom sig själv och ägnar månader och år åt att
krossa varandra hellre än att försöka se vad som förenar och arbeta för ett bättre alternativ
än det vansinne som härskarna skapat åt oss.

Men vem vet, kanske är det jag som är naiv och cynikerna i världen som har rätt, jag vet inte.

Hur var det Sockerconny sa:

”Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad.”

Ja, det blev ett långt inlägg det här också, men alltid retar det väl någon.


Jaha ???
Och du vill ha sagt att du stödjer förslaget eller dissar det?
Sedan har nog jag missat alla dessa trådar om " dumma invandrare" mm

Jag kör raka rör inga jävla omvägar och likt en politiker inte kan säga jag eller nej på en fråga...

Sanningen skall sägas

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#17
ska man vara alla till lag kommer man spricka på mitten

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#18


See User information
Quote:

maggot wrote:

Jaha ???
Och du vill ha sagt att du stödjer förslaget eller dissar det?
Sedan har nog jag missat alla dessa trådar om " dumma invandrare" mm

Jag kör raka rör inga jävla omvägar och likt en politiker inte kan säga jag eller nej på en fråga...

Sanningen skall sägas



Och du vet alltid vad som är sanningen?

Posted on: 2007/6/4 0:57
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#19
Quote:

Lightsaber wrote:

Och du vet alltid vad som är sanningen?


Nej det vet jag inte ?

Röstade du "JA" eller "NEJ" ?

Du kan konsen att skriva romaner utan att säga något alls och man vet inte på vilken sida du står men ändå lyckas du få med folk som skriver "bra skrivet light"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#20


See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Lightsaber wrote:

Och du vet alltid vad som är sanningen?


Nej det vet jag inte ?

Röstade du "JA" eller "NEJ" ?

Du kan konsen att skriva romaner utan att säga något alls och man vet inte på vilken sida du står men ändå lyckas du få med folk som skriver "bra skrivet light"



Vilken sida står du på?

Posted on: 2007/6/4 1:06
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#21
Quote:

Lightsaber wrote:
Vilken sida står du på?


Är du dum på riktigt ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#22


See User information
Förklara nu vilken sida du står på?

Posted on: 2007/6/4 1:11
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#23
Quote:

Lightsaber wrote:
Förklara nu vilken sida du står på?


Jag startade denna tråden och där kan man läsa

Nya vaken ska bli politisk korrekt jag är bara en användare men starkt EMOT det vad anser ni

http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=99


och herr proffstyckare vilken sida står du på ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du "Nya vaken"?
#24
Sen vilka på vaken vill slänga ut alla invandrare!

Du ljuger och överdriver !

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS