vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 »

Re: Stödjer du "Nya vaken"?

See User information
Quote:
Nya vaken ska bli politisk korrekt.

Är det inte du som ljuger?
Har Vaken.se skrivit att den ska bli pk eller att den inte ska bli pk.
Sluta hitta på.
Heil vakencensur.

Posted on: 2007/6/4 8:37
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
HWO! Sluta röka på hela tiden!

Posted on: 2007/6/4 8:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

bumblebee wrote:

Ja borde nog dra ner lite på det

Posted on: 2007/6/4 8:42

See User information
Quote:

HWO wrote:
Quote:

bumblebee wrote:

Är det inte så att du drar linor på jobbet också?

Posted on: 2007/6/4 8:44
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Ser att majoriten nu stödjer "nya vaken.se" Jag skulle gärna ni kom fram och berättade varför och så får ni gärna förklara skillnande på ert synsätt och den hemska maktelit ni vill få bort som vill tysta ner och censurera och till och med fängsla en del människor med fel åsikter...

På vaken.se kommer man inte längre få föra fram sina åsikter om det mångkulturella vansinesexprimentet

Ifågasätter du förintelsen kommer du snart få fängelse i sverige nu får du bara sparken från ditt jobb och får inte skriva på sveriges största forum som granskar historien skrivna av vinnarna

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,954366,00.html

flera som sparkas för fel åsikter

http://sydsvenskan.se/sverige/article123330.ece

till alla er som stödjer detta säger jag bara FY FAN!

See User information
Quote:

gaston wrote:
Quote:

HWO wrote:
Quote:

bumblebee wrote:

Är det inte så att du drar linor på jobbet också?

Ha ha den var bra, jo det stämmer men det gör jag så lite som möjligt.

Posted on: 2007/6/4 8:46

Anonym
Quote:

HWO wrote:

Är det inte du som ljuger?
Har Vaken.se skrivit att den ska bli pk eller att den inte ska bli pk.
Sluta hitta på.
Heil vakencensur.

Bäste flummare !

Om man vill ta bort trådar som utalar sig negativt om invandring och förintelse mm så betyder det att vaken.se blir politisk korrekt
det finns ingen sida eller organisation som säger att de är "politisk korrekta" utan de väljer helt enkelt att forumela sig på ett "finare och mer tolerant sätt"

Micro startade en tråd i det privata forumet för ca 6månader sedan där han föreslog att göra vaken.se politisk-korrekt och trådar om haylobbyn,förintelsen och invandring skulle då tas bort.

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Quote:

bumblebee wrote:

Herregud

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

HWO wrote:
Quote:

bumblebee wrote:

Herregud
Ja vad vill du?

Posted on: 2007/6/4 8:58
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Quote:

gaston wrote:
Ja vad vill du?

Okej jag lägger ner

See User information
Once again:

När folk automatiskt "känsloreagerar" när dessa "känsliga" ämnen kommer på tal borde de fråga sig VARFÖR !!!

Censur ? Vaken ? OFÖRENLIGT !!!

Posted on: 2007/6/4 9:39

See User information
Vaken höjer de etiska kraven på forumet

För en respektfull diskussion.
Använd inte dömanden mot personer/folkgrupper.

Att jag har satt dessa specialla regler mot nationalism är inte för att ta bort denna fråga utan för att de personer som drivit dessa frågor inte har kunnat skriva på ett sätt som uppfyller forumreglerna.

Man får skriva om ALLT på vaken så länge man följer de etiska kraven.

Problemet är att de som enligt mig inte kan skriva på ett etiskt bra sätt inte heller har förmågan att förstå mitt sätt att se på etik och sina egna brister.

Är du en av de som inte förstår vad jag menar och tror att vaken inför cencur, då rekomenderar jag dig att lämna vaken för gott och lämna plats för andra som är bättre anpassade att föra en debatt här.

Posted on: 2007/6/4 10:00
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Micro jag förstår vad du menar och håller med dig, men om jag inte förstår att det inte är censur måste jag då inte lämna vaken?

Posted on: 2007/6/4 10:07

See User information
Jag förstår inte all denna koppling, eller vad du menar:

"Iom att härskarstrukturer och härskartekniker är så dominerande inom den nationalistiska rörelsen..."

och

"Detta otillfredsställande sätt att debattera har lett till att alla inlägg om nationalism och homosexualitet som innehåller dömanden kommer att tas bort från vaken.se."

Nationalism har i grunden inget med grupper att göra.

Det är något fint och naturligt - ska inte vaken arbeta för rätt förståelse om nationalism, istället?

Med analogi så är det samma sak som ens organ levern bara är ens organ levern..., och vill vara det, skall vara det. Den finns i en helhet och fungerar tillsammans med annat i kroppen som får vara det som de ska vara. Om levern börjar förfalla och blir svag, så börjar annat att "komma åt den", den får en tumör.

Är det inte det mest elementära som en vaken borde fatta med en gång... att den stora attacken - du pratar alltid om "härskartekniker"... mot levern, eller vårt land kommer inifrån landet - det har alltså blivit den sjuka levern.

Micros härskarteknik blir att propagera för att få levern till att gå under - och därmed att det sabbas för alla andra organ/länder/helheten.

Du bör glömma dina tankar och eventuella programmering kring det här, och vakna lite...

Jag tycker du helt missar vad det handlar om. Nog för att du ska kunna jobba för vad du vill - helt OK, och du gör det bra.

Men jag tycker du ganska totalt inte förstått vad härskarteknik gör mot alla människor - eller du förstår inte vad som är fel/ont respektive rätt/gott - du blir en aktivist som vill informera andra om konspirationer och om det är andra som ärdumma - men ser inte skogen för bara trän.

Posted on: 2007/6/4 10:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
MICRO!!!

Vad är detta för kvaliferat svammel

"Att jag har satt dessa specialla regler mot nationalism är inte för att ta bort denna fråga utan för att de personer som drivit dessa frågor inte har kunnat skriva på ett sätt som uppfyller forumreglerna"

Det är väl knappast vaken.se och yttrandefriheten som ska skäras ner på för att några andvändare inte kan uppfylla forumsreglerna
Detta är kollektiv bestraffning och är olagligt ute i vårt vanliga samhälle...
Dessutom ljuger du för att 9/11 har rätt högt i taket med och Zink och ZPZ är ju för fan mobbade på forumet och idiotförklarade av vakens egna moderatorer.

"Man får skriva om ALLT på vaken så länge man följer de etiska kraven."

LÄGG AV eller ÄT SKIT RÄTTARE SAGT!

Man får säga vad man vill i österike oxå utom ifrågasättaförintelsen
www.zundel.se du får även säga vad du vill i Iran så länge du uppföljer de etiska kraven.
Du är inget annat en en lögnare och fegis som försöker samla poäng hos etablismanget...
Dock förstår jag att du inte vill att vaken.se ska bli en samlingsplats för nationalister och att mångkultur ska vara ett av huvudsyftena på vaken för det vill inte jag heller...

" Problemet är att de som enligt mig inte kan skriva på ett etiskt bra sätt inte heller har förmågan att förstå mitt sätt att se på etik och sina egna brister"

Du kan ju inte acceptera mina brister !

Jag är en sketen jävla arbetarklassgrabb som har växt upp i dalsland med en farsa som är fabrikant och en morsa som städar på ett älderboende, på semestern brukade vi åka och semestra i farsan hemtrakter och hans släktingar i Hjällbo och Hammarkullen jag har inte lärt mig uttrycka mig akademisk och ska inte straffas för att jag skriver direkt ur hjärtat!

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Micro jag förstår vad du menar och håller med dig, men om jag inte förstår att det inte är censur måste jag då inte lämna vaken?

Slå upp ordet

Censur är beteckningen på ett förfarande där staten (eller annan myndighet/organisation) förhandsgranskar material som ska ges ut, exempelvis i tidningar eller andra medier. Ett förfarande där man i efterhand får stå till svars för innehållet utgör inte censur.

Tjänsteman som utför censuren kallas censor.

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

HWO wrote:

Slå upp ordet

Censur är beteckningen på ett förfarande där staten (eller annan myndighet/organisation) förhandsgranskar material som ska ges ut, exempelvis i tidningar eller andra medier. Ett förfarande där man i efterhand får stå till svars för innehållet utgör inte censur.

Tjänsteman som utför censuren kallas censor.

Så eftersom micro inte kan förhandsgranska allt som skrivs så är det inte censur menar du?

Posted on: 2007/6/4 12:29

See User information
Enligt Lag (1993-94) när ytrandefrihetslagen kom,så blev det förbjudet med cencur (Cencur är enligt lag förbjudet) så tolkar jag det

Posted on: 2007/6/4 12:32

See User information
Quote:
HWO:

Om inte ordet "inte", inte fanns på riktigt skulle det inte vara så svårt att klura ut dubbelnegationer!

Sug på den du!

Posted on: 2007/6/4 13:07

Anonym
Jag måste säga att den här diskussionen upprör mig!

Om sanningen skall fram så får det inte finnas ämnesområden

man inte kan beröra!

OM MAN SKALL HÅRD DRA DET HELA, SÅ ÄR FAKTISKT ALL FORM

AV OPINIONSBILDNING, HETS ELLER UPPVIGLING!!

POLITIK HANDLAR OM ATT FÖRSÖKA ÖVERTYGA ANDRA, MED

HJÄLP AV ARGUMENT, ATT GÅ I DEN ENA ELLER ANDRA

RIKTNINGEN!

Om jag tycker att rika skall betala förmögenhetsskatt, så är det

faktiskt ett angrepp på deras privatliv och skulle kunna betraktas

som hets.

Om jag tycker att männen skall stanna hemma med barnen

mera, så klampar jag in i alla mäns privatliv också.

DVS jag försöker skapa opinion för att inskränka deras

privata angelägenheter.

Vad är skillnaden DÅ, om jag försöker argumentera mot att

homosexuella skall få ingå partnerskap eller gifta sig?

Är det min motivering, eller? Klär jag in det i något mer

PK, än att t ex säga att det är moraliskt fel, får det stå kvar då?

Anonym
Jag känner mig psykologiskt traumatiserad av idioter, kan jag få skadestånd för att de använder en härskarteknik så får folk att prata om vad som helst, bara det inte är viktigt.

Brittney Spears på behandlingshem
Resized Image

Anonym
Fortfarande är det "Adolf Micro" som är själva "grundproblemet",...sedan har vi de andra sovande pk-nissarna,...."den fege backstabbern void",..."inkvisitorn Tebe",... m fl.

Om ni som är admin skulle ta och avgå, och tillsätta kompetenta personer på adminposten, skulle vaken.se förmodligen återhämta sig. Låt folk andas och utbyta tankar och åsikter utan att ni genast skall börja leka poliser. Det är ju bara barnsligt!

Jag kan inte förstå varför en del är så allergiska emot att visa känslor som t ex upprördhet, ilska, arghet, osv...är detta något onaturligt i existensen menar ni?

Är det bara okej att vara glad, flinande och skenhelig?

Tycker att det skall vara ett klimat som finns i världen i övrigt, där det är helt okej att vara rak och rättfram, utan att det skall vara förbjudet att tala om vissa saker, visa känslor, osv, osv, osv...

See User information
Tomten wrote:

Brittney Spears på behandlingshem
[/quote]

Jepp, Avdelningens renommè är enormt.

Posted on: 2007/6/4 16:29
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
En liten grej bara. Om jag förstått det hela rätt så är det Micro som startat detta forum. Och han som till största del sköter det. Då är det väl upp till han vilka han vill ha i sitt forum. Och det gäller väl alla forum som startas av privatpersoner. (oavsett ämnesområde)
Eller?

Posted on: 2007/6/4 16:49

« 1 (2) 3 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper