Vakencorner
|
Anonym
|
Re: DN.SE : Bildt deltar i hemligt möte (Bilderberg)
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Eller någon som jobbar åt hans skötare.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Haha , vilket drag det blev i Carl Bildts blogg om Bilderbergermötet..
Det blir drag under galoscherna när nån som är påläst från vaken kommer med fakta om elitens planer och agendor.. Tyvärr ser jag att det finns en hel del omedvetna människor i den bloggningen ( Torsten & Maverick ) som inte kan svara på frågor eller ens inse vad Rockefeller, Rothschild, CFR själva skriver i sina memoarer och dokument.. Patetiskt när människor inte kan ta till sig fakta & planer som eliten t.o.m. själva har skrivit om....
Posted on: 2007/6/4 23:56
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Snart går de väl ut och öppet säger att de planerar Co2-skatter för att avindustrialisera västvärlden, för miljön och global jämlikhet och sen står "skeptikerna" och applåderar.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
TeBe, det är precis det som gör mig så frustrerad. Hur kan man dels sitta och skriva "Vi ska vara tacksamma för Bilderberg" utan någon som helst aning om vad de håller på med (nästan ialla fall) och samtidigt säga att det jag refererar till inte håller måttet. Jag tog ju ett uttalande från Rockefellers egen bok, Görings uttalande i Nürnbergrättegången och CFRs egen journal.
Har dom en spärr i huvudet eller ? Vad mer kan jag dra till med om elitens egna uttalanden inte är trovärdigt nog. Det är värre ställt med svenska folket än jag trodde.
Posted on: 2007/6/5 9:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Fråga Zink, fast det är nog snarare ett hål än en spärr.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja du tomten det ligger nåt i det du skriver även in man kanske inte ska rikta det mot 1 person, det finns folk här i "lyckligadalen" vars ögon endast tindrar om man lyser dom i öronen med en ficklampa....
å så tittar dom på fingret när man pekar på månen........
Posted on: 2007/6/5 9:46
Edited by gaston on 2007/6/5 10:08:18
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Alex Jones länkar till Dagens Nyheter ang Bilderbergermötet......
http://www.jonesreport.com/
Posted on: 2007/6/5 12:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bomba carl bilds blogg med inlägg, detta är väl en riktigt bra chans att sprida information om den nya världsordningen som Sverige är i högsta grad inblandad i. Fäldin, Palme, Göran Persson, Mona Sahlin, Fredrik Rheinfeldt, samt gräddan av den finansiella eliten i Sverige har varit på mötena.
Detta är något som alla större tidningar i Sverige borde skriva om i veckan, stort att det kom en artikel i DN om detta.
Posted on: 2007/6/5 20:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Gördet snyggt. Inga plumpna grejer... Jag försökte lägga in länkar till Juri Linas The Lightbringers + alla Jordan mMxwells videos på youtube där. Jag tror aldrig det kom in.
Posted on: 2007/6/5 21:23
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Icehorn , Jo jag håller med dig om att svenska folket nog inte är så värst smarta ändå, men med den mörkläggning som finns i svensk media så kan man kanske inte förvänta sig att dom skall veta bättre heller.. Men vi får försöka öka på spridningstakten av denna info, det var bra att DN hade en länk till bildtbloggen om Bilderbergmötet..
Det verkar som om övriga länders 911truthers har fått mer genomslag. Ofta när man lyssnar på Jack blood, Alex Jones så säger dom att vi är så medvetna om 9-11 i Europa men detta kan nog inte gälla Skandinavien, snarare centraleuropa med Tyskland och Holland m.fl. Hörde oxo att flertalet grupperingar i Europa kommer att börja sprida 9-11Truth den 11:e i varje månad med början i Juni.
Posted on: 2007/6/5 23:22
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Protesterna mot att folkvalda reser på hemliga möten tar sig olika utryck, så här gör dom i Texas.... http://www.jonesreport.com/articles/060607_rick_perry_protest.html
Posted on: 2007/6/7 8:29
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login