vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 »

Anonym
Re: Stödjer du "Nya vaken"?
Jag har läst lite och ser att det är en del som gnäller på att de mår "känslomässigt dåligt" då de kommer in på vaken.se. ???

De skickar sina små meddelanden till Micro och klagar, öäver det ena än det andra. Detta är ingenting annat än de så kallade INFILTRATÖRERNA som vill kväsa yttrandefrihet och det fria ordet.

Dessa gnällspikar drar till med att;...ujujuj...."jag mår psykiskt dåligt av att vara på vaken". Sicket skitsnack!
Ja, men om de inte pallar "att leva mitt i verkligheten" och mitt i livet, då kan de ju dra någon annanstans på nätet där folk hela tiden klappar varandra på ryggen.

Hur tror ni att ni skall kunna konfrontera och göra motstånd emot NWO, den analkande polisstaten, mikrochipet, osv, osv...om ni inte ens kan konfrontera verkligheten?

Vaken.se är en spegelbild av samhället i övrigt, är denna spegelbild för ful tycker kanske micro och resten av inkvisitionen?

Den enda vägen till att klara det är att härdas, härdas i kokande skit och i flammande lågor,...sedan är man redo för kamp emot NWO.

Kom ihåg era pappskallar (ni gnällande kverulanter och aggressionshämmade fårskallar), det är ena djävligt fula fiskar ni har att göra med som håller i trådarna, och om ni tror att ni skall ha en chans att göra någonting åt NWO, Illuminati osv, osv med hjälp av att vända andra kinden till - då misstar ni er å det grövsta.

Avslutningsvis,...vi lever i den yttersta av tider, och det är endast de starka och härdade som kommer att klara sig. De psykiskt svaga kommer att gå under,...för att de ej har härdat och vässat sitt sinne inför denna analkande strid som är förebådande.

En gammal dammig krigare - Psilocyber

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

sale wrote:
En liten grej bara. Om jag förstått det hela rätt så är det Micro som startat detta forum. Och han som till största del sköter det. Då är det väl upp till han vilka han vill ha i sitt forum. Och det gäller väl alla forum som startas av privatpersoner. (oavsett ämnesområde)
Eller?

Micro har lämnat vaken.se

Han sa på föredraget: "När jag höll på med vaken.se..."

Posted on: 2007/6/4 16:52
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Sale:
En liten grej bara. Om jag förstått det hela rätt så är det Micro som startat detta forum. Och han som till största del sköter det. Då är det väl upp till han vilka han vill ha i sitt forum. Och det gäller väl alla forum som startas av privatpersoner. (oavsett ämnesområde)
Eller?

Det kanske hade stämt om Micro från början hade som målsättning att Vaken.se skulle vara hans privata forum. En hermetiskt sluten informationskanal där endast Micro och hans närmaste vänner som delade hans åsikter till hundra procent fick uttala sig. Det tror inte jag är sant.

Däremot är jag fullt övertygad om att Micro fått sketslaget när den information han söker genom besökarna visade sig vara smutsigare än väntat. Det är ju ingen garanti bara för att man startar ett forum att den insikt man själv har inte överskuggas av den kunskap människor hittat när de sökt och upptäckt dolda sanningar längre ut i periferin.

Men säg mig då Sale vad du själv tror att Vaken.se hade varit utan sina besökares många åsikter, drömmar, information och vilja att upplysa om samhällets "alla" konstigheter.

Vad som händer meden ankdamm utan cirkulation i vattnet känner de flesta tänkande människor till.

Det dör av syrebrist!

Posted on: 2007/6/4 17:05

See User information
Quote:

micro wrote:
Vaken höjer de etiska kraven på forumet

För en respektfull diskussion.
Använd inte dömanden mot personer/folkgrupper.

Att jag har satt dessa specialla regler mot nationalism är inte för att ta bort denna fråga utan för att de personer som drivit dessa frågor inte har kunnat skriva på ett sätt som uppfyller forumreglerna.

Man får skriva om ALLT på vaken så länge man följer de etiska kraven.

Problemet är att de som enligt mig inte kan skriva på ett etiskt bra sätt inte heller har förmågan att förstå mitt sätt att se på etik och sina egna brister.

Är du en av de som inte förstår vad jag menar och tror att vaken inför cencur, då rekomenderar jag dig att lämna vaken för gott och lämna plats för andra som är bättre anpassade att föra en debatt här.

ååååh höjer vi rösten nu?

Jag personligen vet mycket väl vad cencur är. Men som i en annan tråd gällande "nya vaken" sade jag att bla du Micro konstant fel-och övertolkar inlägg:

För att citera mig själv: ang att du menar att du inte cencurerar:

"Men det är just det du i praktiken gör, iom du inte kan skilja på sak och person. Då någon kommer med ett kritiskt inlägg om t.ex invandring, blir du "ledsen" och tycker att folk dömer och hetsar mot invandrare. Och då delar man inte era "etiska värderingar". Vilket jävla skämt. Allvarligt talat, kan du inte läsa?

Varför tolkar du allting felaktigt istället för att läsa vad som står???
En en gång visar du med detta att du inte har några argument och måste ta fram cencursaxen.

Jag sade även att:

"Det är ju intressant att se vilka trådar som startar mest turbulens och VARFÖR "!!! Homofrågor, feminism, revisionism och invandrarrelaterade frågor är ju alla mer direkt relaterade till människor. Delvis därför blir ju dessa frågor mer känsliga.

Därför borde det vara i administrationens intresse att LÄRA sig något om dessa ämnen och och inte likt MS-media lipa om "dömanden", "tolerans" och annan dynga så fort dessa ämnen kommer på tal. Detta visar bara brist på argument och återigen okunskap."

Med ditt resonemang kan man ju inte skriva om nånting?
Hur kan man skriva om tex frimureri, Illuminati ? Någon stackars frimurare kanske hittar in på Vaken och blir "ledsen" över att vi "dömer" "honom" och inte visar "tolerans" fastän vi snackar om frimureriets negativa inverkan på vår omgivning och inget annat, dvs INTE HONOM SOM PERSON !!!

Varför kan/vill du inte förstå detta?

Summan av kardemumman blir ändå cencur fast du säger tvärtom

Posted on: 2007/6/4 20:17

Anonym
Man får tala om globalisterna men inte vissa av deras främsta vapen?

Quote:

Homofrågor, feminism, revisionism och invandrarrelaterade frågor är ju alla mer direkt relaterade till människor. Delvis därför blir ju dessa frågor mer känsliga.

See User information
Quote:

Tomten wrote:
Man får tala om globalisterna men inte vissa av deras främsta vapen?

Quote:

Homofrågor, feminism, revisionism och invandrarrelaterade frågor är ju alla mer direkt relaterade till människor. Delvis därför blir ju dessa frågor mer känsliga.
Det finns andra frågor som kan bli känsliga också, tex om man är organdonator, men där handlar det om vilket organ man donerar och hur ofta.....

Posted on: 2007/6/4 20:35
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
Quote:

micro wrote:
Vaken.se ska inte bli politiskt korrekt. Den ska bara ha en tydligare inriktning.

Tycker inte vaken skall ha någon tydlig inriktning.

Ju fler " Tokstollar " vi kan bli som kör sitt eget race, ju snabbare tror jag informationen kan spridas och svårare blir det för infiltratörer och Debunkers och dess uppdragsgivare.. Leder inte en tydligare inriktning till att vi går mot något organiserat och som är lättare att stämpla? Min mening är att vaken.se aldrig får bli någon rörelse eller att vi organiserar oss under namnet vaken.se. Däremot tycker jag vi kan bli bättre på att hålla " En God Ton " mot varandra , även om samhället har blivit hårdare. Det skulle nog öka besökarantalet.

Vi är inte tillräckligt många för att kunna ha någon tydlig inriktning enligt mig .

Men om det är så Du vill ha det Micro så får dom som inte är nöjda söka sig fler/andra vägar .

Jag stirrar mig inte blind på vaken.se

See User information
Quote:

A73 wrote:
Quote:

micro wrote:
Vaken.se ska inte bli politiskt korrekt. Den ska bara ha en tydligare inriktning.

Tycker inte vaken skall ha någon tydlig inriktning.

Ju fler " Tokstollar " vi kan bli som kör sitt eget race, ju snabbare tror jag informationen kan spridas och svårare blir det för infiltratörer och Debunkers och dess uppdragsgivare.. Leder inte en tydligare inriktning till att vi går mot något organiserat och som är lättare att stämpla? Min mening är att vaken.se aldrig får bli någon rörelse eller att vi organiserar oss under namnet vaken.se. Däremot tycker jag vi kan bli bättre på att hålla " En God Ton " mot varandra , även om samhället har blivit hårdare. Det skulle nog öka besökarantalet.

Vi är inte tillräckligt många för att kunna ha någon tydlig inriktning enligt mig .

Men om det är så Du vill ha det Micro så får dom som inte är nöjda söka sig fler/andra vägar .

Jag stirrar mig inte blind på vaken.se

Kloka ord....

Posted on: 2007/6/4 20:47
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Kvartspundare skrev om micro...Quote:

Micro är helt enkelt FEG, det är den fula sanningen. Han misstolkar inte av misstag,...han VILL censurera pga sin korrumperande feghet.

Anonym
Maggot var en bra admin

Anonym
Quote:

Psilocyber wrote:
Kvartspundare skrev om micro...Quote:

Micro är helt enkelt FEG, det är den fula sanningen. Han misstolkar inte av misstag,...han VILL censurera pga sin korrumperande feghet.

Jag tycker du tar i . Han lägger ner en j-a massa jobb vad jag sett. Men sedan är det upp till honom hur han gör det.

Den " Fula sanningen " är att du är en j-a gnällspik .

BNu tog jag Iiiiiii.

Anonym
Ååååjaa,...ta nu inte i så du spricker A73...hahahaha!!!

Anonym
Micro ska ha stort cred för han startade vaken.se men det har växt han över huvudet hans svensköversättningar tillsammans med andra aktivister och allt sånt ska ha oxå ha en extremt stor eloge för även för han har skapat sidan tankefrihet.se

Anonym
Visst har micro gjort mycket bra, men han är för rädd för att få på pälsen för det andra skriver på vaken, han tar detta med vaken.se för personligt anser jag.

Anonym
Har micro skapat tankefrihet.se åt dig maggot?

Anonym
Quote:

fr3D wrote:
Har micro skapat tankefrihet.se åt dig maggot?

Mer eller mindre
Han kopierade ett annat forum (lagligt) och jag började skapa admins kategorier mm

See User information
Quote:
Psilocyber:
Visst har micro gjort mycket bra, men han är för rädd för att få på pälsen för det andra skriver på vaken, han tar detta med vaken.se för personligt anser jag.

Men är det inte hans huvud som ryker om det kommer in tokstollar som vill sabba?

Jag vet inte vad gränsen går för att inlägg skall räknas som lagbrott men hittills tycker jag inte att något inlägg upprört mig så där jävla mycket.

Det är snarare de som inte vågar diskutera och som blir "ledsna" så fort ett känsligt ämne tas upp som gjort mig spyfärdig. Vad är det för jävla kärringar rent ut sagt, som hellre drunknar i sin egen naivitet än vågar bryta gränser och hungra efter nya kunskaper?

Det är ju egentligen bara texter som skrivits in med tangentbord och om man blir rädd eller ledsen för det så borde man kanske köpa självförsvarssprej och spruta det i sitt eget ansikte varje morgon man vaknar.

Varje gång som känsliga ämnen tagits upp så har det dessutom funnits både motkrafter och en argumentation så ingen kan väl påstå att ämnen som varit s.k. känsliga inte fått mothugg.

Posted on: 2007/6/5 8:43

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Psilocyber:

Men är det inte hans huvud som ryker om det kommer in tokstollar som vill sabba?

Jag vet inte vad gränsen går för att inlägg skall räknas som lagbrott men hittills tycker jag inte att något inlägg upprört mig så där jävla mycket.

Det är snarare de som inte vågar diskutera och som blir "ledsna" så fort ett känsligt ämne tas upp som gjort mig spyfärdig. Vad är det för jävla kärringar rent ut sagt, som hellre drunknar i sin egen naivitet än vågar bryta gränser och hungra efter nya kunskaper?

Det är ju egentligen bara texter som skrivits in med tangentbord och om man blir rädd eller ledsen för det så borde man kanske köpa självförsvarssprej och spruta det i sitt eget ansikte varje morgon man vaknar.

Varje gång som känsliga ämnen tagits upp så har det dessutom funnits både motkrafter och en argumentation så ingen kan väl påstå att ämnen som varit s.k. känsliga inte fått mothugg.

Viktig poäng!
Men sedan ligger servern i Texas (det fria landet)
D.V.S du får förneka förintelsen

See User information
Jag ska försöka försklara mina känslor runt vaken genom att skriva några rader på härskarspråk.

Jag är trött på alla besserwissiga idioter som sitter uppe hela nätterna och skriver en massa idiotisk smörja om deras problem med andra människor.

Det är sorgligt och tragiskt och jag skulle vara glad om dom bara försvann för gott. Kanske till månen där de kan slåss inbördes.

Alla som känner sig utpekade ber jag dra åt pipsvängen och inte skriva sin dynga här.

När dessa idioter har försvunnit hoppas jag att friska människor kan ta deras stinkande platser och ränsa upp lite efter skiten som dom lämnat. I förlägningen kommer förhoppningsvis vaken få bort sitt skamfilade ryte som en semi-nazistisk organissation och få en ny klang av försoning, lösningar, stödjande mm.

Igen, Om ni inte håller med. Dra till månen!

Posted on: 2007/6/5 9:26
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

micro wrote:
Jag ska försöka försklara mina känslor runt vaken genom att skriva några rader på härskarspråk.

Jag är trött på alla besserwissiga idioter som sitter uppe hela nätterna och skriver en massa idiotisk smörja om deras problem med andra människor.

Det är sorgligt och tragiskt och jag skulle vara glad om dom bara försvann för gott. Kanske till månen där de kan slåss inbördes.

Alla som känner sig utpekade ber jag dra åt pipsvängen och inte skriva sin dynga här.

När dessa idioter har försvunnit hoppas jag att friska människor kan ta deras stinkande platser och ränsa upp lite efter skiten som dom lämnat. I förlägningen kommer förhoppningsvis vaken få bort sitt skamfilade ryte som en semi-nazistisk organissation och få en ny klang av försoning, lösningar, stödjande mm.

Igen, Om ni inte håller med. Dra till månen!

hehe... vad var det för kurs du brukar rekommendera "Non violent communication"

Vi ses på månen.

Du tål inte sanningen. Sedig i spegeln, den rosa.

Posted on: 2007/6/5 9:42

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

I förlägningen kommer förhoppningsvis vaken få bort sitt skamfilade ryte som en semi-nazistisk organissation

Så fungerar det inte, vaken kommer alltid att kallas för "semi-nazistisk" och "anti-semitisk" helt oavsett vad eftersom den talar om "den nya världsordningen.

Det råkar vara deras äldsta trick som fungerar hur bra som helst, tycks det. Det är ungefär som i USA där man kallar Alex Jones för vänsterextremist när Bush är president och sen blir han högerextremist om Klinton tar över (igen).

Bara att nämna CFR/Bilderberger får psy-ops och deras nyttiga papegojor och skrika "konspirationskäppskalle" och "antisemit" helt oavsett hur du än paketerar informationen eller hur mycket du än citerar dem själva på CFR/Bilderberger.

Inte för att tala om, 9/11 inside job, det leder bums till att alla deras gatekeepers kommer att skamfila dig, som flugor på en sockerbit. De vill ju inte ha sitt viktigaste vapen oanvändbart, vapnet av statsterrorism.

See User information
Varför har inte tomten och novax lämnat forumet ännu om dom inte gillar hur sakerna sköts här?

Jag skulle då gilla om ni inte var här det är säkert. Det skulle ge mig lugn och harmoni och underlätta mitt behov av att bidra till nya personer.

Posted on: 2007/6/5 10:22
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

micro wrote:
Varför har inte tomten och novax lämnat forumet ännu om dom inte gillar hur sakerna sköts här?

Jag skulle då gilla om ni inte var här det är säkert. Det skulle ge mig lugn och harmoni och underlätta mitt behov av att bidra till nya personer.

Jag har knappast sagt något om skötseln. Jag tycker det är bra att forumet finns med all denna braa info.

Det har ju av vissa anledningar fåtts bukt med den värsta newagismenergigrejerna mm - det är väl bra micro?

Det har helt enkelt vaknats lite mer, utifrån då att nyttja ordet vaken på den nivån du greppat det.

Posted on: 2007/6/5 10:35

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Jag gillar din nya banner, "alternativ information", snarare än sann information.

« 1 2 (3) 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper