vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Fan vad dött...

See User information
Här på vaken är det dött...vet inte om folk fått "kalla fötter" nu när EXPO och "sionistmedia" börjat snoka i forumet.? Har ni skitit på er eller,... är det bara jag som är vid liv...!?

Fan,...vaken.se verkar vara till bristningsgränsen uppfylld av "lördagsrevolutionärer" som bara har detta som "hobby"!?

Fan vad tråkigt...

"Ordet är svärdet,... sanningen är kraften"
(gammalt Psilo-ordspråk)

Posted on: 2005/11/12 17:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Fan vad dött...
Ingen aning om vad detta beror på. Själv har jag både studier och jobba sköta som förklaring på min låga aktivitet.

Hoppas inte EXPO sitter och snokar efter oss personer som skriver här i fysisk form. Snart kanske vi hamnar i Insider och vinklas som nazister och antisemiter, plus att de letar reda på fysiska medlemmar. *brrr*

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag förstår din poäng philocyber. Det var bl.a därför som jag föreslog att vi skulle ha en årlig träff för vakenmedlemmar, så att det hela blir lite mer organiserat och engagerat.

Posted on: 2005/11/12 21:11

See User information
Det reggar ju flera användare om dagen. Man kan ju hoppas att folk läser och kollar in filmer etc. Men det är lite som på humanity´s team där det är rätt mycket medlemmar men ibland lite dött. Känner ni till det för övrigt?
http://www.humanitysteam.se
http://www.humanitysteam.se/forum/
(http://www.humanitysteam.com)

Posted on: 2005/11/13 2:40

Anonym

" ENHET på det individuella planet

Enhet erbjuder en gemenskap för dig som förstår problemet: Grundläggande förändringar kan inte göras i världen innan vi har gjort förändringar inom oss själva. Vi är helt övertygade om att ett harmoniskt och kärleksfullt samhälle endast kan åstadkommas av harmoniska individer. Enhet menar att vi har en inre potential av goda kvalitéer som vi behöver fokusera på och medvetet utveckla för att skapa det samhälle vi vill leva i, kvalitéer såsom:

• Helhetskänsla
• Trovärdighet/ärlighet
• Känsla för harmoni
• Öppenhet
• Medkänsla
• Tålamod
• Vänlighet/glädje
• Icke-våld
• Generositet
• Ödmjukhet
• Ansvarskänsla
• Omtänksamhet
• Moral/etik
• Tillit
"

Kunde ha skrivits av David Icke m fl, Jyri Lina m fl...

Kanske ett bra kompliment till Vaken .se ?

Anonym
Jag ska titta på detta. Detta kan vara en bra utgpngspunkt för presentationen, då jag tror alla här eftersträvar positiva saker. Eftersom många okunniga inte förstår detta och tror att vi eftersträvar negativa saker, så kanske något liknande skulle vara på sin plats.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper