vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Re: Mona: Folkets falska mamma
Kul att någon postar lite sanningar, även om de är sekt-ledare.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Sektledare var väl att ta i förmycket, försöksutskriven rimmar bättre...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Mona är en riktig bilderberger fitta som Reinfeldt och frågar man dem vad de gjorde där så skriker de på polis, zink tycker det är helt normalt eftersom han jobbar åt dem, micro vill inte banna packet eftersom han jobbar åt dem också.

Anonym
Ja, "päronskallen" (Mona Sahlin) är ett riktigt bilderbergsluder av värsta sorten.

Anonym
Nää psilocyber, menar du att hon inte skulle bry sig om fattig pensonärer på polhemsgården som blev blåsta att betala skatter och fick vad de förtjänade? (Alla idioter som tror sig vilja försvara systemet med "rättvisa" kan fan sova i skiten) Jag vet inte vad jag hatar mest, satanist äckel som flinar eller boskaps-äckel som gjorde det möjligt, nu svider de över att få sova i sitt eget shit, de ville tro att andra skulle bli tvungna att betala, tjuvpack. Hela "Welfare state" är en Hellfare state för att göra folk beroende inför det sista stadiet av sammanslutningen av all makt i deras bedrägeri. (en liten tröst finns dock: tjuv-sossar får sitta i arbetsläger, sug på alla hundratusentalskronor ni trodde ni skulle få fast de gick till "Sveriges" Riksbank) Hoppas de arkebuserar er. Min enkla uppfattning är att inte ha några skatter alls, gissa vad, vi skulle inte ha fattiga eller fascist eliter som stoppar dem i egen ficka. Det är den fundamentala orsaken till deras angrepp på den Amerikanska Republiken där man inte betalar skatter men hon föll, däremot hitta på någon anledning att åka dit som något FN pack så kommer ni aldrig komma tillbaka. (Fast ni blev dreserade som djur att betala, åk till café polhémsgården och dö) Ni kan tänka själva vad kommer att göra med folk ifrån en privat organisation som inte ens är ett land. Torture & Execution.

En riktig man, inte en buddist homofil, Patrick Henry
http://www.law.ou.edu/ushistory/henry.shtml

Edited by disinfo on 2007/6/15 19:05:33
Edited by disinfo on 2007/6/15 19:08:09
Edited by disinfo on 2007/6/15 19:10:36
Edited by disinfo on 2007/6/15 19:11:29
Edited by disinfo on 2007/6/15 19:14:05
Edited by disinfo on 2007/6/15 19:19:45
Edited by disinfo on 2007/6/15 19:25:50

Anonym
Du får gärna identifiera dessa din Kabbalah satanist.

Anonym
Vilken ande invokerar du i steg ett i Kabbalan, om du inte kan svara på det varför ska vi tro på ett enda shit du säger? (Tro mig, du har typ. 100000 x större trovärdighet än zink och hans alts)

Anonym
Frihetsguiden wrote:
Quote:

Om en enda lugnar ned sig här och slutar posta bilder av efterblivna som skall föreställa mig, kallar mig "kroknäsa" etc. - så skall jag berätta min historia och vem jag är och vad folk, sanning och rättvisa är i min andliga tradition...

kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa -
vill bara stämma i bäcken och förebygga...
kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa kroknäsa kroknäsa etc.

Så.

Anonym
Frihetsguiden skrev...Quote:
Det är rätt. Jag är försöksutskriven från Helvetet

Jasså, det var ett helvete på dårhuset...?

See User information
Quote:
Anonym:
kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa -
vill bara stämma i bäcken och förebygga...
kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa kroknäsa etc. kroknäsa kroknäsa kroknäsa kroknäsa etc.

Vad fan är det här för nivå på inläggen? Totalt ointressant om man inte har ägnat större delen av sitt liv som konstnär av ansiktsprofiler eller jobbar som plastkirurg eller...

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Posted on: 2007/6/16 6:50

Anonym
Varför är en del då kroknäsor...?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper