vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »

Anonym
Re: Mycket trails idag
Ni vet väl att alla som tror på Chemtrails och Inside job WTC är bara Al-Quaida och de som sitter och styr och deras lågnivå skitar önskar inget annat än eran död och begravning. Betänk vilka as de är, det är faktiskt bortom normal uppfattnings förmåga eftersom det enda jag ville var att uppfostra mina barn men även bortom eran, fram tills nu då det är så jävla uppenbart. De kommer av andra orsaker springa ned till sina underjordiska baser och man borde sula ned några kärnvapen på dem, bara för att tacka så mycket.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Kan inte du disinfo idiot dra åt helvete? Tryck lite vacciner i dina barn för dess eget bästa. [fast det gör inte jäveln utan skrattar med micro när ni gör det med era egna] (Sug Micro nu och "klaga" hos din lokala disinfo-central)

Vem som helst kan titta på lite bilder_
http://images.google.se/images?client ... tnG=S%C3%B6k+bilder&gbv=2

Ni vet väl att con-trails varade i 3 minuter och nu varar chem-trails i flera timmar, fast Zink säger det är helt normalt. Syftet me hela skiten är att ni ska bli mesmoraliserade och inte informera era grannar eller fixa chem-busters. (han svarar ju givetvis inte om filmerna när man börjar spray:a)

En synnerligen äcklig militär psy-ops.

Då alla bilder visar att "chemtrails" finns bakom motorerna så ta då och visa på ämnen som finns i "chemtrails" och som är farliga efter ha åkt igenom jetmotorernas förbränning.

Ta och lista 5 av de ämnena. Virus och bakterier måste uteslutas då de inte överlever i en jetmotor.

Jag ångrar mig.

Lista 5 ”chemtrails” ämnen överhuvudtaget.

Jag vill veta ämnet och vad det har för effekt på oss människor och hur ämnet kan kopplas till ”chemtrails”.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Anonym
Blindstyre

Kolla den här Zink, och du behöver inte oroa dig, jag har inte ens börjat va otrevlig mot dig, det finns mycke mer.

Jag ser att du börjar bli lite frustrerad, med tanke på hur texten ändrar sig längre o längre in i tråden. Vet du vad, jag har lovat mig själv att vara en god människa, och meddela dom andra om några faror uppstår, eller problem. Du är bägge:,

- get the fuck out!

Anonym
Quote:

Det du visar på bilden är vanlig smog. Elektromagnetisk smog kommer från radiovågor och kan därför finnas i Alaska som har gles befolkning och därför inte orsakar vanlig smog:

http://www.gi.alaska.edu/ScienceForum/ASF5/533.html

Den vanliga smogen i huvudsak kommer från bilar, bussar och lastbilar där man får en kemisk reaktion som också ökar den marknära ozonet.

Hur marknära ozon bildas genom kväveoxiden från bilavgaser har du här:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Markn%C3%A4ra_ozon

Vart tog "chemtrails" från flygplan vägen?

Anonym
Nu irrar du igen!
Skall du försöka övertala alla om att det som syns på himlen inte finns? Du spinner större än Bill O'Reilly någonsin gjort! Duktigt!

Anonym
Quote:

osm wrote:
Nu irrar du igen!
Skall du försöka övertala alla om att det som syns på himlen inte finns? Du spinner större än Bill O'Reilly någonsin gjort! Duktigt!

Detta missuppfattade du.

Jag frågade efter ämnen från "chemtralis" och som ett svar kommer en bild från marken.

Var är då himlens ""chemtrails" på den bilden?

Jag tar om frågan.

5 ämnen från "chemtrails" som påverka oss människor.

Om detta fenomen "chemtrials" verkligen finns så ska det om jag fattat idén rätt finnas i dessa "chemtrails" ämnen som påverkas oss och om idé ska anses trovärdig måste de väl vara kända.

Är det okända så kan jag inte se ”chemtrails” som något annat än uppbyggt på okända saker och därmed är det en myt.

Anonym
Ja, där ser ni. Det är bara en myt. Amerikanska staten är bara en massa knäppskallar som tror på myter.

http://video.google.com/videoplay?docid=4129597149608955462

I den här filmen så ser man tom. när de vrider på lite spray.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7775250039065888604

Anonym
Zink, förbannade lögnhals!
Ditt ego är större än 911 tornen tillsammans! Ahh, dom som föll av sig själva!

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Ja, där ser ni. Det är bara en myt. Amerikanska staten är bara en massa knäppskallar som tror på myter.

Videorna visar att "chemtrails" precis som molnen aldrig faller nedåt utan bara sprider ut sig på samma höjd.

Finns den någon video som visar att "chemtrails" faller nedåt?

Anonym
Varför då? Så du kan tråka ut oss med din sjuka hjärn akrobatik ifrån någon psy-op avdelning?

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

disinfo wrote:

Videorna visar att "chemtrails" precis som molnen aldrig faller nedåt utan bara sprider ut sig på samma höjd.

Finns den någon video som visar att "chemtrails" faller nedåt?

Hej igen jag skiter i vad du säger och tror zink, bryr mig sällan åt att ägna tid åt dig, dit mål hära är att iritera folk.

Zink förklara för mig hur kommer det att dom alltid flyger och lägger ett kryss på himmlen inte bara hära i sverige men andra länder me ?

Är det X files inspirerade kanske ? eller varför verkar dom ha
detta behovet av att markera ett kryss på himlen ?

Som sagt Zink det ända du kommenterar på är oftast 911 och
chemtrails, för mig är det ett ? Har inte sett en annan av dom
som är här ofta ändast kommentera dessa 2 grejer mer en
the Z´s hur kommer det sig kan du förklara det ?

Till alla andra så rekomenderar jag att bara skita i att anstränga
är på zink eller the Z brothers. Och kolla gärna upp alla deras
inläg, snacka om repeat , repeat , repeat.

Låt han inte dra ner är och irritera är bara skit i att kommentera
allt han säger. Kommenterar man så kommer han me nåt
repeat fras i en annan form.

Som sagt kolla deras inläg har läst igenom allt skit dom lagt
här. Om ni inte läst allt dom sagt rekommenderar jag detta,
även till nya Vaken användare.

Sen kan man ju dra egna slutsatser som sagt, rekommenderar
inte ni ska lysna på det jag säger, men värt att kolla om ni pallar.

Respect

Posted on: 2007/6/14 22:03

Anonym
Quote:

Capsolito wrote:

Hej igen jag skiter i vad du säger och tror zink, bryr mig sällan åt att ägna tid åt dig, dit mål hära är att iritera folk.

Zink förklara för mig hur kommer det att dom alltid flyger och lägger ett kryss på himmlen inte bara hära i sverige men andra länder me ?

Som sagt Zink det ända du kommenterar på är oftast 911 och
chemtrails, för mig är det ett ? Har inte sett en annan av dom
som är här ofta ändast kommentera dessa 2 grejer mer en
the Z´s hur kommer det sig kan du förklara det ?

Till alla andra så rekomenderar jag att bara skita i att anstränga
är på zink eller the Z brothers. Och kolla gärna upp alla deras
inläg, snacka om repeat , repeat , repeat.

Låt han inte dra ner är och irritera är bara skit i att kommentera
allt han säger. Kommenterar man så kommer han me nåt
repeat fras i en annan form.

Som sagt kolla deras inläg har läst igenom allt skit dom lagt
här. Om ni inte läst allt dom sagt rekommenderar jag detta,
även till nya Vaken användare.

Sen kan man ju dra egna slutsatser som sagt, rekommenderar
inte ni ska lysna på det jag säger, men värt att kolla om ni pallar.

Respect

Om en person påstår att "chemtrails" finns då kan man anta att de vet att det finns och sedan påstår de att "chemtrails" används för att kontrollera oss.

Då borde de kunna ange hur detta går till i mer detalj än att visa videor med vattenånga bakom flygplan som ligger kvar så de går kors och tvärs på himlen och aldrig verka flytta sig det minsta mot marken där vi finns.

Dessutom lyckade en av videorna ha en hel del kemiska substanser i rutan tillsamman med flygplanen av vilka INGA kan kontrollera oss. Möjligen förgifta oss men då i större doser än ett utspritt "chemtrails" när det kommer till marken efter en 100-mila färd.

Det är just att jag är utbilda kemist som jag sett att denna "chemtrails" idé är i huvudsak sammansatt av folk med små eller inga kunskaper i kemi och sedan lever idén vidare bland folk med små eller inga kunskaper i kemi.

Även de labb som vissa ha hänvisat till som gjort analyser på ”chemtrails” har inte heller visat att de ens kan grunderna i provtagning. Tvärtom det har visat att de inte känner till grunderna då inte gått att få reda på hur provarena de analyserat är provtagna. (stoftprov?, jordprov?, insamlat på marken? Hur?)

Anonym
Krya på dig Zink!

Anonym
Quote:

osm wrote:
Krya på dig Zink!

Tack för att du inte kom med ett enda argument som visade att jag skulle ha fel.

Anonym
Quote:

Det är just att jag är utbilda kemist som jag sett att denna "chemtrails" idé

Vi lägger det till Zink's CV, säg till amerikanska staten att de är idioter utan utbildning i kemi.

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Quote:

Det är just att jag är utbilda kemist som jag sett att denna "chemtrails" idé

Vi lägger det till Zink's CV, säg till amerikanska staten att de är idioter utan utbildning i kemi.

Ta och visa att amerikanska staten idag släpper ut "chemtrails".

Ange vilka ämnen de släpper ut, vad de ämnena har för effekt på oss människor och vilka plan som släpper ut ämnena.

Detta ska om "chemtrails" finns vara en busenkel uppgift att svara på och inte något som jag efter nästa inlägg fortfarande måste anse var en myt.

Anonym

Anonym
Quote:

Du har bara gjort en halv uppgift.

Du har visat på en idé att släppa ut främst Al2O3 i atmosfären för att minska den globala uppvärnminngen men det fattas: Var har detta gjort? Vilka plan användes?

Anonym
Fråga vilken amerikan som helst, de får sniffa trailsen varje dag.

See User information
Quote:

Capsolito wrote:

Allvarligt talat, om du inte begriper varför olika flygplan korsar varandras flygvägar så är du inte särskilt klyftig.

Varför tror du vi har vägkorsningar i trafiken?

Posted on: 2007/6/18 17:02

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Fråga vilken amerikan som helst, de får sniffa trailsen varje dag.

Om flygplan spred Al2O3 i luften enligt patentet så skulle jordens medeltemperatur sänkas. Har den gjort det? Om inte varför?

See User information
186.000 träffar på google .....av nåt som inte existerar......

Posted on: 2007/6/19 13:05
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

gaston wrote:
186.000 träffar på google .....av nåt som inte existerar......

Vilket toppenbra argument.

"unicorn" ger 10 500 000 träffar. Så då måste dom väl existera.

Posted on: 2007/6/19 17:59

« 1 2 3 (4) 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper