vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Tullen
Hej jag har fått hemskickad cannabis ifrån holland som tullen tagit beslag på, nu har jag kallats till ett upplysnings förhör angående det.

Jag nekar om all kännedom, och här kommer min fråga.

Har tullmannen rätt att kräva urinprov av mig vid förhöret? Tex om han frågar men använder du narkotika
- nej
- Då får du göra ett urinprov och bevisa det

Har dom rätt att kräva det i det här fallet. när jag är kallad för att förklara om min eventuella kännedom av brevet. inte ifall om jag använder cannabis.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tullen

See User information
Sannolika skäl kallas det av krim...medan vi kallar det för sagolika skäl.......dom kan be dig pissa när dom vill...sorry.......Bättre att smula lite å kasta i tullgången... så hundarna får jobb, samtidigt som någon annan bär det som ska in.....då kan man näcka om så behövs å dom hittar bara lukten.....fniss......men det krävs ju att man är två......en ställer till kalabalik bland tullgubbarna/hundarna å en smiter förbi......

Posted on: 2007/6/19 15:52
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Om du vill vara elak mot någon skall du beställa denna typ av varor i dennes namn.

Tullen har alla rättigheter och mottagaren av brevet har massor av skyldigheter.

Hur har paketet betalats?
Ett bank-konto-utdrag kan lätt ordnas av berörda myndigheter.

Posted on: 2007/6/19 15:56

Anonym
Nej jag har inte betalat någonting och jag har aldrig varit i holland. det är en vän som skickade det.

Så dom har rätt att testa mig då? faaan
Har jag inga rättigheter i det här fallet vad med min personliga intrigitet ?

Helvete jag är nog fuckad

See User information
Quote:
anonym:
Nej jag har inte betalat någonting och jag har aldrig varit i holland. det är en vän som skickade det.

Berätta varför du är så rädd att testa dig istället?

Du har väl inte saggat sönder hjärnbarken med tillsatser?

Det är väl allvarligare än om en myndighet skulle komma fram till att du hade tillsatserna i blodet.

Ett öppet sinne behöver inga tillsatser eller konstlade vägar till medvetenhet. Det är endast slaven som behöver döva sin längtan efter frihet. Vad bättre vore är att slaven använde alla sina resurser för att frigöra sig.

Jobba på att bli fri från all sån bullshit istället!

Posted on: 2007/6/20 8:58

Anonym
Blåneka och var helt oförstående till alla deras påståenden, det är deras sak (i teorin) att leda dessa i bevis.

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
anonym:

Berätta varför du är så rädd att testa dig istället?

Du har väl inte saggat sönder hjärnbarken med tillsatser?

Det är väl allvarligare än om en myndighet skulle komma fram till att du hade tillsatserna i blodet.

Ett öppet sinne behöver inga tillsatser eller konstlade vägar till medvetenhet. Det är endast slaven som behöver döva sin längtan efter frihet. Vad bättre vore är att slaven använde alla sina resurser för att frigöra sig.

Jobba på att bli fri från all sån bullshit istället!
Jobba på att bli fri från all sån Politiskt korrekt bullshit istället! Du skall hålla dig till sakfrågan(å sluta fantisera i hop lagen)

Posted on: 2007/6/20 13:40

Anonym
Man får böga och göra aborter med argumentet att man äger väl sin kropp men man får inte knarka.

Första två tjänar elitens befolkningskontroll agenda

Den sista tjänar de feta stålar på med cocaine import agency och asset forfeitature och att man kan "smälta" ned rättsapparaterna med en massa korrpution.

Det är lustigt och höra alla idiot-svenskar springa runt och repetera sin hjärntvätt och tro sig vara helt normala.

Anonym
Quote:

Anonym wrote:

Lugn nu....

Beställ detta:
http://www.mariamarkt.com/catalog/cle ... kles-euro-blend-p-66.html

Eller:
http://www.zydot.com/

Håll upp med rökat en vecka innan du ska dit... Drick detta 3 timmar innan... Och du är helt plötsligt grön...
Lycka till...

Anonym
Jo, billiga pisstester är enkla och bedra.

Anonym
Blånekar du så kommer du inte kunna åka dit på innehållet i brevet eftersom ingen kan bevisa att du skickat efter det.

Visst kan de ta pisstest på dig om de vill, vi är ju helt rättslösa när det gäller "narkotika" och Sverige lär ju vara ganska ensamma om att kriminalisera spår av "narkotika" i blodet... Men förhoppningsvis så slipper du pissa.

Lite inte blint på något som kostar pengar och påstår att du kommer klara drogtest.. Sluta med "knarket" och gör en ordentlig fastekur och drick mycket vatten fr.o.m nu i stället så kommer det komma ut den naturliga vägen.

Pumpa i dig vatten innan provtillfället. Ser de att kreatinnivån är för hög/låg så blir testet underkänt, vilket är bra för din del, då du kanske får någon extra dag på dig att rensa ut eventuella gifter som kan vara kvar.

Anonym
Quote:

raybeam wrote:
Lite inte blint på något som kostar pengar och påstår att du kommer klara drogtest.. Sluta med "knarket" och gör en ordentlig fastekur och drick mycket vatten fr.o.m nu i stället så kommer det komma ut den naturliga vägen.

Pumpa i dig vatten innan provtillfället. Ser de att kreatinnivån är för hög/låg så blir testet underkänt, vilket är bra för din del, då du kanske får någon extra dag på dig att rensa ut eventuella gifter som kan vara kvar.

Jag kan iof garantera att drycken klarar provet om man bara följer anvisningarna... Då behöver du varken sluta eller göra om ett underkänt prov... Drycken innehåller alla ämnen som ett godkänt prov måste innehålla. håll upp en vecka innan test och drick det ca 2 timmar före provtagning så ska det gå bra...
http://www.zydot.com/

Vatten, fasta och motion funkar också men onödigt att behöva göra om ett redan jobbigt prov...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper