vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 12 »

Anonym
Re: Mot alla lögner som svärtar zion
När får vi se Novax ha homosex med zink och micro?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Först måste dom suga färdigt varandras kukar,...sedan blir det knull!!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Såååja novax,...så farligt var det ju inte,...psilobubb behöver inte vila ännu...

Anonym
Det skulle inte alls förvåna mig om det vore bokstavligen så. I Bohemian Grove har man homosex non-stop, synnerhet i the UN-derground, i källaren med lite SM.

See User information
Harrejävvlarrrrr i min satans dyng-grep vad ni snackar skit.

Blev ni så jävla mentalt sargade av firandet igår så kommer ett tips inför nästa midsommar. Stoppa inte könsorganen i sillspadet! Det svider så förbannat!

Posted on: 2007/6/23 20:50

See User information
Väl Mött - "Björnen"... Du komenterade - Josefs grejer här och menade att bibeln inte vore någon historisk verklig grej...
Men känner du till den sk. "Bibel-koden"?

I alla tider så har det funnits folk som faktum menat att om man bara hade "Nyckeln" så skulle man kunna se i bibeln vad som sker och vad komma skall...
Det har nu givits ut ett par böcker om denna så kallade "Bibel-kod"...

Jag har nu läst och studerat dessa böcker och kommit fram till att det är något riktigt med dem - fast syftet, med att ge ut dessa böcker idag - är djävulusiskt...
En för övrigt, judisk Polsk forskare (?) har efter att ha dragit gamla hebreéiska bibeln (gamla testamentet) i datorn - faktum "Knäckt" den sk. bibel-koden - Hö, hö...

Vi skall här inte snacka skit om fransmannen - Raël - men dessa jävla kryp som han har ihop det med - de är faktum en realitet och dessa reptiljävlar, kan gott och väl tänkas kunna - samtidigt som de i nutid hittar på en massa fuffens - faktum fara tillbaka i då-tiden och klämma ner det på pränt!
I syfte att lura upp de som inte kan tänka självständigt...

Hör här: Kennedys mördare - Hö, hö...
Oswald? - Vem var det som sabbade; - Tvilling-tornen?
Osama Laden? - Jodå - så stor det i bibeln i all fall!
hade man kollat in vilka som sköt Palme och mördade Anna Lindh - så står det nog både Krister Pettersson och Mickel Mickelsson - Det är klart att det är något lurt med den där Jahwe/Jehova och uppenbart så är det även, något lurt med dennes - sk. "Egendomsfolk"...

Posted on: 2007/6/24 0:09
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Folk gör vanligtvis ett stort misstag när dom tackar nej till deras hembesök....hehehe det är bara att släppa in dom å så låser man sjutillhållarlåset så kommer dom inte ut.....då har man hur lång tid som helst på sig å ställa dom mot väggen.......funker särskillt bra när man samtidigt byter kläder, så dom tvingas se en i bara dom små kalsongerna.....samtidigt som man dricker några öl och ställer alla frågor till dem....testa får ni se..... tyvärr får man bara en chans.......men den tog jag.

Posted on: 2007/6/24 0:29
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Shygets du har helt rätt. Men du behöver inga koder bara läsa ihärdigt och be, eller bara slå upp den varje dag. så kommer du få läsa det du ska förstå. Bönen och Jesus är nyckeln. Angående Jehovas vittnen så får du nog inte så många svar. de har profeterat om många undergångar och du vet väll vad bibeln säger om falska profeter'?

Att det är en pålitlig källa får du främst genom att öppet läsa den och den talar till dig.

Men rent mänskligt kan du också läsa den. Den beskriver bokstavligt händelserna och den har nog med viss överdrift aldrig varit mer aktuell än nu. för nu sitter vi med facit i hand på det mesta.

Bibeln beskriver israels fall och återkomst i sådana ordalag att det inte kan förklaras bort. bara att landet skall överlämnas åt er säger en del, ni ska återvända från väster och öster.

Daniel beskriver de stora odjuren (rikena) som skall visa sig i ordalag som inte kan bortförklaras. jag går gärna in på hans profetior i detalj om det finns intresse för det.

Samma med Jesus tal om vilka tecken vi skall se innan han återvänder.
Det talas om bilder som ska tala inte så konstigt för oss men för tvåtusen år sedan var det nog ganska speciellt. Det pratas om vapen som sprutar eld, och eld som kommer från skyn. allt detta är förståeligt idag men inte då. det är inte alls omöjligt idag.

Det pratas om strider i mellanöstern. för bara 100 år sedan fanns inte israel tänk på det. på medeltiden pratades det om israels återkomst vi har fått se det. bara att vi pratar om detta är speciellt nog efter du läst bibeln.

Att ordet skall spridas över hela världen jesus är känd över i hela världen i princip men det kommer med fullbordas.

Nu går jag in väldigt ytligt på det men vill bara ge några exempel.
Man behöver inga koder bara läsa, det är en levande bok.

Det står att en tredjedel av fiskarna och djuren skall försvinna vad händer inte nu?
Vi lever i det nu.

PS: Jag tycker inte om livetsord.

Posted on: 2007/6/24 0:31

See User information
Allright, Josef - Du vill nog väl - men jag anser ändå att även du är offer för dessa skumma krafter som faktum finns - vad sägs om det här - Men, läs nu för all del - hela grejen - annars, så fattar du inte vad det är frågan om...
(om du orkar - du skall ju inte behöva "förta" dig) - Hö, hö...
http://www.bed.nu/skriv_ut.asp?id=225

Sedan det där med - när jag skriver och då menar att bovguden/reptilen: Jahwe/ Jehova - är en läbbig typ - så snackar jag inte om specifikt - dessa sk. "Jehovas" utan om just deras gudom - som faktum är en och den samma när det gäller det mesta här i världen - Denne har då sannerligen - inspirerat de flesta utav oss...
Kolla här ang. en viss "Inspirerad ledare:
http://www.google.se/search?hl=sv&q=R ... ramid&btnG=S%C3%B6k&meta=
Snacka om reptil-influerad, stackars sate!

Posted on: 2007/6/24 1:26
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Re:

See User information
En väldigt bra text ingalunda en nyhet men en bekräftelse. Jag råder alla att läsa den och be för varandra. Det finns ingen makt som bönen. Hade vi förstått vilken makt det ligger i den hade vi bett hela tiden.

Jag blir frestad att berätta historier som bekräftar sanningen i vilken kraft det ligger i att tränga igenom. Det är då mäktiga under sker
Men det får bli i en annan tråd.

Tack för en mycket intressant vittnesbörd och läsning.

Posted on: 2007/6/24 1:43

Re:

See User information
Nej nej nej! Levande bok? Sanning? Jag är av den åsikten att man inte ska prata om något man inte läst så jag har faktiskt suttit och tryckt mig igen gamla testamentet och håller nu på med nya. Har hittils kommit till apostlagärningarna.

Visst kan man hitta likheter till dagens värld MEN och det är ett stort jävla men, man skulle kunna hitta likheter till vilken tid man än levde i. De religiösa har ju faktiskt hävdat att vi lever i de sista dagarna ända sen Jusus tid. Det är en del av vår mänsklighet att leta efter mönster och förklaringar där dom inte finns.

Jag är inte så arrogant att jag påstår mig sitta inne med den absoluta sanningen, men jag måste hävda att bibeln och de organiserade religionerna inte har något med någon gudomlig inspiration att göra utan bara är ett redskap för härskarklassen att styra sina massor, även om det var effektivare förr i tiden, så används det fortarande.

Posted on: 2007/6/24 6:43
"Just because you're paranoid, don't mean they're not after you."

Re:

See User information
Några bilder om de inspirerande sista sekunderna!

Resized Image

Last Day of Pompei 1833 Oil on canvas, 466 x 651 cm
State Russian Museum, St. Petersburg

[img]http://www.stat.tamu.edu/~ngeorge/child's%20last%20day.jpg[/img]

Snacka om att få till svars inför överheten, i alla fall den del av överheten som alldeles strax kommer hem från jobbet och vill se sporten på TV.

Resized Image

En killes hälsning via det undermedvetna då han gjort en tårta för att celebrera sin sista dag på kontoret! Symbolen i mitten betyder mer i sitt sammanhang än han nånsin kommer att förstå på denna sida av livet.

(Well, I was recently moved out of my very nice office, which was supposed to be my permanent office, so I was *not* happy about it, but I decided to make the best of things and have a small party on my last day before moving upto the 3rd floor of the library. This is the cake I made. It wasn't really planned out. It's a yellow cake I got the recipe from Cooks Illustrated, and I just threw the colors and design together at the last minute. The letters are just royal icing runouts, same as on the birthday cake I made for my mom (above). The symbol in the middle has no special meaning, and is just filling otherwise empty space.)

Resized Image

Osänkbart?

Resized Image

Sekunderna före tsunamin!

Resized Image

(The pillars of Jachin and Boaz also nicely relate back to the themes of the Flood and Atlantis as originally these Masonic pillars represented the 'Antediluvian Pillars' erected by Enoch, Noah's great-grandfather, who is considered one of Freemasonry's founders. According to legend, Enoch had the foreknowledge of the coming Deluge and constructed nine hidden vaults in which he concealed certain knowledge. He then placed two columns at the site upon which were inscribed the 'seven sciences' of mankind and such. The vaults were later found by Solomon while building his Temple)

Resized Image

Say no more!

Posted on: 2007/6/24 8:23

Re:

See User information
Vad betyder tårtsymbolen?

Posted on: 2007/6/24 9:17

Anonym
Re:
Bumblebee skrev...Quote:
Blev ni så jävla mentalt sargade av firandet igår så kommer ett tips inför nästa midsommar. Stoppa inte könsorganen i sillspadet! Det svider så förbannat!

Hrrmmm,...i Micros, voids, zinks och novax värld tycker dom säkert bara att det smakar så förbannat gott med sillsmak på kukarna.

Re:

See User information
Quote:
Belsebub:
Hrrmmm,...i Micros, voids, zinks och novax värld tycker dom säkert bara att det smakar så förbannat gott med sillsmak på kukarna.

Hahahaha... du är oslagbart den enda jag känner till som kan vända kritik mot ditt något burdusa sätt att uttrycka dig till något ännu galnare... tar du aldrig slut... eller rättare sagt hur andas du?

Syrgas i arslet kanske?

Jag vet inte hur de du dissar tar dina påhopp men det är väl tur att i alla fall Micro är upptagen med detta:

Resized Image

Annars hade du väl kunnat räkna med att svinhugg går igen!

Posted on: 2007/6/24 11:02

Re:

See User information
Till er som pratar om era sjuka fantasier, kan ni gör det någon annanstans?

vidrigsson genom hela den kristna historien har man väntat på Israel som det mäktigaste tecknet på Jesus återkomst.

Sen har det alltid spekulerats i bibelns profetior. Fast aldrig tidigare har människan vem som helst kunnat läsa bibeln och bara se alla profetior som går i uppfyllelse.

Politikernas sigill är på pricken lika dom som den heliga skriften tar upp. De sigill som Daniel och Johannes i sin uppenbarelse redan sätt och skrivit ner för att Guds söner alltid ska känna sig trygga.
De fyra odjuren (rikena) har rest sig och gått under (förutom avkomman av det fjärde) på exakt det sätt som Daniel såg i sin dröm.
Innan behövde man tolka och spekulera, nu behöver man bara se och häpna.

Och människosonen har visat sig och fortsätter rädda sin skara från fördärvet.
Man måste medvetet blunda för att inte förstå.

Posted on: 2007/6/24 16:52

Re:

See User information
Quote:
Joshua:
Till er som pratar om era sjuka fantasier, kan ni gör det någon annanstans?

I din bild av verkligheten som ursäkta uttrycket "marinerat din hjärna" kan du inte ens sätta dig in i att det kan finnas många som snarare skulle kalla bibeln och allt den står för "en sjuk fantasi".

Posted on: 2007/6/24 17:20

Anonym
Re:
Ja precis,...bibeln är fylld av sjuka fantasier, det är den tjockaste porrbok som någonsin skrivits,...full av inavel, incest, prostitution, tidelag, horor, pedofili osv, osv, osv.

Seriöst,...Joshua,...tycker du att denna sjuka bok är "helig"? Då måste ju du vara ganska plattskallad om du tror på den där skiten?
Kanske du skall gå med i "klubb Micro"?

Bifogar härmed den där bilden du skickade mig på din älskling som du brukar fantisera om...

Resized Image

Re:

See User information
Ja precis,...bibeln är fylld av sjuka fantasier, det är den tjockaste porrbok som någonsin skrivits,...full av inavel, incest, prostitution, tidelag, horor, pedofili osv, osv, osv.

Var är pedofilin? Var är incesten och inaveln snälla visa mig.

Menar du det att Moses säger att allt det är fel och olagligt? tycker du det är fel att Moses inte tyckte om incest och pedofili. eller vart är det du vill komma?

Eller är du lessen över att Jesus talat med en prostituerad och inte dömde någon?

Posted on: 2007/6/24 19:07

Allah är stor

See User information
För att återgå till tråden, här kommer ett utdrag från Hamas "Charter":

Article Thirty-Two:
World Zionism, together with imperialistic powers, try through a studied plan and an intelligent strategy to remove one Arab state after another from the circle of struggle against Zionism, in order to have it finally face the Palestinian people only. Egypt was, to a great extent, removed from the circle of the struggle, through the treacherous Camp David Agreement. They are trying to draw other Arab countries into similar agreements and to bring them outside the circle of struggle.

The Islamic Resistance Movement calls on Arab and Islamic nations to take up the line of serious and persevering action to prevent the success of this horrendous plan, to warn the people of the danger eminating from leaving the circle of struggle against Zionism. Today it is Palestine, tomorrow it will be one country or another. The Zionist plan is limitless. After Palestine, the Zionists aspire to expand from the Nile to the Euphrates. When they will have digested the region they overtook, they will aspire to further expansion, and so on. Their plan is embodied in the "Protocols of the Elders of Zion", and their present conduct is the best proof of what we are saying.

Leaving the circle of struggle with Zionism is high treason, and cursed be he who does that. "for whoso shall turn his back unto them on that day, unless he turneth aside to fight, or retreateth to another party of the faithful, shall draw on himself the indignation of Allah, and his abode shall be hell; an ill journey shall it be thither." (The Spoils - verse 16). There is no way out except by concentrating all powers and energies to face this Nazi, vicious Tatar invasion. The alternative is loss of one's country, the dispersion of citizens, the spread of vice on earth and the destruction of religious values. Let every person know that he is responsible before Allah, for "the doer of the slightest good deed is rewarded in like, and the does of the slightest evil deed is also rewarded in like."

The Islamic Resistance Movement consider itself to be the spearhead of the circle of struggle with world Zionism and a step on the road. The Movement adds its efforts to the efforts of all those who are active in the Palestinian arena. Arab and Islamic Peoples should augment by further steps on their part; Islamic groupings all over the Arab world should also do the same, since all of these are the best-equipped for the future role in the fight with the warmongering Jews.

"..and we have put enmity and hatred between them, until the day of resurrection. So often as they shall kindle a fire of war, Allah shall extinguish it; and they shall set their minds to act corruptly in the earth, but Allah loveth not the corrupt doers." (The Table - verse 64).

http://www.mideastweb.org/hamas.htm

Posted on: 2007/6/24 19:18
Att se är inte att förstå

Re: Allah är stor

See User information
"Eller är du lessen över att Jesus talat med en prostituerad och inte dömde någon"

Jesus dömde hela städer till gehenna (helvetet), har du missat det? Det var han som introducerar helvetet i bibeln.

Läser du och studerar nya testamentet själv eller låter du andra göra det åt dig för att sedan berätta "sanningen" för dig?

Gamla testamentet tillåter både incest och slaveri, barnamord och ett dussin andra härliga saker. Om du nekar till det behöver du läsa om det. Snälla, påstå inte nu att det är lögn och förtal från min sida, för då tvingar du mig i ren tjurskallig besserwisseranda att sätta mig och läsa världens tråkigaste bok, ännu en gång. Fast om jag gör det och visar dig de exakta verserna, säger du väl bara att det är feltolkat eller inte ska tas bokstavligt?

Lustigt det där med att man kan plocka de delar ur den heliga livsmanualen som man tycker om och ignorera de andra.

Posted on: 2007/6/24 22:52

See User information
HWO

Vad är syftet med ditt inägg om Hamas? Jag diskuterar gärna detta, men jag vet inte redigt vad det är du vill ha en diskussion om.

Posted on: 2007/6/24 22:57

See User information
Vidrigsson jag får tyvärr be dig sätta dig ner och läsa världens tråkigaste bok, och visa mig de verserna. För jag vågar påstå att du ljuger.

Posted on: 2007/6/24 23:22

See User information
angående incest och inavel

3 moseboken 18

Lagar om könsumgänge
Herren talade till Mose:

Säg till israeliterna: Jag är Herren, er Gud.

Ni skall inte göra som man gör i Egypten, där ni en gång bodde, inte heller som man gör i Kanaan, dit jag skall föra er. Ta inte efter deras seder.

Håll mina bud och stadgar, ty den som gör det skall leva genom dem. Jag är Herren.

Ingen får närma sig någon som är av hans eget kött och blod för att lägra henne. Jag är Herren.

Ingen får skända sin far genom att lägra sin mor; hon är din mor, du får inte lägra henne.

Du får inte lägra din fars hustru; då skändar du din far.

Du får inte lägra din syster, som har samma far eller mor som du, vare sig hon är född inom eller utom hemmet.

Du får inte lägra din sondotter eller dotterdotter; då skändar du ditt eget kött och blod.

Du får inte lägra en dotter till din fars hustru; hon tillhör din fars släkt, hon är din syster.

Du får inte lägra din fars syster; hon är av din fars kött och blod.

Du får inte lägra din mors syster; hon är av din mors kött och blod.

Du får inte lägra din farbrors hustru; henne får du inte komma nära, hon är din faster.

Du får inte lägra din svärdotter; hon är din sons hustru, henne får du inte lägra.

Du får inte lägra din svägerska; då skändar du din bror.

Du får inte lägra en kvinna och hennes dotter, inte heller lägra hennes sondotter eller dotterdotter; de är av samma kött och blod, det vore en skam.

Du får inte ta din hustrus syster till bihustru och lägra henne under din hustrus livstid.

Du får inte närma dig en kvinna för att lägra henne när hon har menstruation och är oren.

Du får inte ha samlag med hustrun till en landsman; du blir oren genom henne.

Du får inte överlämna något av dina barn till Molok. Du får inte vanhelga din Guds namn; jag är Herren.

Du får inte ligga med en man som man ligger med en kvinna; det är något avskyvärt.

Du får inte ha könsumgänge med djur av något slag och bli oren genom det. En kvinna får inte ställa sig framför ett djur för att para sig med det; det är något vämjeligt.

Ni skall inte göra er orena genom något av detta, ty med allt detta har de folk orenat sig som jag driver undan för er.

Landet blev orent, och jag straffade det för dess synder, så att det utspydde sina invånare.

Men ni skall hålla mina bud och stadgar och inte göra någon av dessa vidrigheter; det gäller både infödda och invandrare.

Sådana vidrigheter gjorde landets invånare före er, och då blev landet orent.

Låt inte landet utspy er för att ni orenat det, så som det utspydde det folk som var före er.

Var och en som gör någon av dessa vidrigheter skall utstötas ur sitt folk.

Ni skall lyda mitt förbud mot att ta efter de avskyvärda seder som rådde före er; ni skall inte göra er orena genom dem. Jag är Herren, er Gud.

Posted on: 2007/6/24 23:42

Edited by Joshua on 2007/6/25 0:24:13

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 12 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper